die heeft alleen een andere naam en heet nu dus éénquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:25 schreef Falco het volgende:
de BRT (Belgische publieke omroep), bestaat ook al niet meer.
Die geel-oranje gekrulde zoutjes?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:42 schreef RaarFM het volgende:
Nog eeentje: Smax, dat gewelige zoutje in een oranje zakje dat iedereen trakteerde op school vroeger. De Tuk Baconsmaak lijkt er een beetje op... :-)
Ik kan me de zak niet meer herinneren, maar het was een leegeter.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:49 schreef RaarFM het volgende:
de smaak overigens als de dag van gisteren :-)
Vergeet niet de erwtensoep van Cup-a-Soup!quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:36 schreef Djeez het volgende:
En verder baal ik gigantisch dat Cup-a-Soup met chinese groente niet meer bestaat.
Nee hoor, da's helemaal niet vreemd. Cup-a-soup Erwten was gewoon niet te hachelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:51 schreef BL_Henkie het volgende:
Erg vreemd voor een oerhollandse soep. Waarschijnlijk kost het teveel om stukjes erwten bij een oplospakje te stoppen.
Toen Eppo Jippo werd ging het misquote:Op donderdag 3 februari 2005 15:31 schreef TechnoHead het volgende:
[..]
En de reclames in de Jippo (bestaat ook al niet meer?)
Die bestaat nog wel. Laatst zakje gekocht bij de Milo, maar de smaak was toch niet meer zo als in mijn herinnering. Sterker nog, het was goor!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:42 schreef RaarFM het volgende:
Nog eeentje: Smax, dat gewelige zoutje in een oranje zakje dat iedereen trakteerde op school vroeger. De Tuk Baconsmaak lijkt er een beetje op... :-)
Het Turkse buurtwinkeltje hier verkoopt het! In de originele glazen fles!quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:25 schreef Thieske het volgende:
Punica
Check de houdbaarheidsdatum!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:13 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het Turkse buurtwinkeltje hier verkoopt het! In de originele glazen fles!
Nou, laat maar komen die lijst! Je kunt er een paar topper uitkiezen....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:29 schreef golfer het volgende:
Laat ik, als bejaarde, maar niet beginnen aan mijn lijstje.
De afvallers? Kunnen we die ergens vinden?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:27 schreef Poepoog het volgende:
Unilever heeft een paar jaar geleden honderden merken eruit gegooid, zoek anders bij de afvallers.
Ja, een van hun snelle wagens heeft laatst nog een takelwagenrijder doodgereden.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:38 schreef RaarFM het volgende:
en bestaat de overtoom nog? tuut tuut, dat is snel???
kan wel van domo wezen idd, maar het was een aparte lijn bijnen de valsoorten dan...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:42 schreef RaarFM het volgende:
domo vla????
Dat is tegenwoordig Friesland Cobercoquote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:42 schreef RaarFM het volgende:
domo vla????
Hier in D zie ik daar nog dagelijks reclame voorquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:49 schreef Tokay het volgende:
Lätta, een soort verantwoorde magere halvarine voor op het brood.
Met veel bombarie gelanceerd, en stilletjes weer uit het koelvak verdwenen.
Tripper Jeans is ook van naam veranderd, die probeerde al een tijdje op de Duitse markt te komen, tot ze er achter kwamen dat Tripper het duitse slang is voor een druiper....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Bestaat het zogenaamd stoere kledingmerk <<<TROOP>>> eigenlijk nog?
wat is(was) skol? das proost in het deens trouwens...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |