Die reclame was ingezongen door Dennie de Munck geloof ik. Maar toen was Raak nog gewone cola ipv kindercola. En het liedje ging ongeveer zo:"Met Raak, dan is het niet mis. Een lekker glaasie fris!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:08 schreef R2k2 het volgende:
Las net iets van Raak kindercola...
Is dat niet van vroeger met die reclame met "Cool flessie raak"???
Dat is een buurtsupertje geweest, geen landelijke ketenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:41 schreef tonja het volgende:
Simon de Wit supermarkten.
Lijkt mij nietquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:45 schreef Basze het volgende:
[..]
Dat is een buurtsupertje geweest, geen landelijke keten
Dat komt omdat Han Peekel al weer een tijdje niet meer wordt vervolgd, oftewel, de beste man is al een tijdje dood dacht ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:15 schreef PM-girl het volgende:
Wordt vervolgd!! met han peekel, is ook van de televisie verdwenen!
Dat is vervelend voor Peekel en de zijnen maar dat neemt niet weg dat dat uitstekende programma ooit verdween. Kon niemand anders dat overnemen?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:34 schreef TradeMarkie het volgende:
de beste man is al een tijdje dood dacht ik.
Nee. Han Peekel is nog alive and kicking.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat komt omdat Han Peekel al weer een tijdje niet meer wordt vervolgd, oftewel, de beste man is al een tijdje dood dacht ik.
En als je het goed deed, was je je voortandjes kwijtquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:22 schreef tonja het volgende:
Klik-klaks heetten die dingen geloof ik. 2 harde plastic ballen aan een touwtje dat je in het midden, aan een stuk plastic denk ik, vasthield en dat op en neer bewoog zodat die ballen hard tegen elkaar aan stootten onder en boven je hand.
[afbeelding]
dwz: hij ademt nogquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:00 schreef Croupouque het volgende:
Nee. Han Peekel is nog alive and kicking.
da's de C in C1000quote:
Lekker en Laag is de nieuwe prijsvechter van Laurus. Hoe kom je erbij dat die verdwenen isquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:23 schreef SwiffMeister het volgende:
Lekker en Laag (= tegenwoordig Jumbo)
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn naam is Eightball, en ik doe Donald Duck na:
Miep Miep
*huil*
Ja, zo'n Neandertaler met een knots, bedoel je die? Heette dat niet Silex of zo?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:27 schreef Gesloten het volgende:
Van die ijsjes in zo`n apparte verpakking met iemand uit de prehistorie erop. De naam weet ik niet meer.
Als je in schapedarm wilt neuken, pak dan gewoon een ram van achter.quote:Op zondag 6 februari 2005 00:15 schreef Basze het volgende:
De penishoezen (condooms heden ten dage) van schapendarm kom ik ook niet meer tegen...
Ben er pas geleden nog om wezen vragen in de drogisterij, ik dacht... "die hebben dat toch wel?"
Vreemd he
Noem je mij nu een schapenneuker?quote:Op zondag 6 februari 2005 00:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je in schapedarm wilt neuken, pak dan gewoon een ram van achter.
![]()
Nuts Almond (amandel) bestaat niet meer, in tegenstelling tot de standaard Nuts met hazelnoten.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:21 schreef anneja het volgende:
Mars en Nuts Almond?
Bros wit vond ik vroegah wel lekkerquote:Op zondag 6 februari 2005 00:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nuts Almond (amandel) bestaat niet meer, in tegenstelling tot de standaard Nuts met hazelnoten.
Bros (werd ook gesuggereerd dat dit niet meer bestond) wordt nog gewoon elke dag gemaakt, alleen niet meer in de soorten wit en puur maar uitsluitend van melkchocolade.
Een ooit zeer bekende candybar die niet meer bestaat is Caddy (hapt zo heerlijk weg!).
Ookquote:Op zondag 6 februari 2005 01:18 schreef ROG het volgende:
Geen idee of ze al geopperd zijn:
.
NZH (busmaatschappij, later nog ZWN geworden?)
.
Choq (Friese Vlag) bestaat nog.quote:Op zondag 6 februari 2005 01:18 schreef ROG het volgende:
Raiders? (Twix nu)
Choq (Chocomel van Nutricia?)
MASK (plastic jongensspeelgoed)
My Little Pony (meidenspeelgoed in de vorm van kambare paarden en alles eromheen, had m'n zus vroeger)
NZH (busmaatschappij, later nog ZWN geworden?)
Bros (chocoladegoed)
En bestaat Venz (hagelslag) nog eigenlijk?
Oeh, da's echt jaren zestig.quote:Op zondag 6 februari 2005 10:48 schreef Rusty_Ragamuffin het volgende:
Berini (brommers)
Roos??quote:Op zondag 6 februari 2005 01:54 schreef Ironside het volgende:
8. Tulip dat computer merk met die roos.
Grundig bestaat gewoon nog.quote:Op zondag 6 februari 2005 10:53 schreef Rusty_Ragamuffin het volgende:
Grundig
TVR (volledig kunsstof auto)
de Lorean (met zijdeuren)
zit nog gewoon in nijmegen volgens mij hoor!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lijkt mij niet
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22simon+de+wit%22+supermarkten&btnG=Google+zoeken&lr=
Is gewoon een verdwenen keten, net als 4=6, de coop.
worden nog verkocht bij intertoysquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:22 schreef tonja het volgende:
Klik-klaks heetten die dingen geloof ik. 2 harde plastic ballen aan een touwtje dat je in het midden, aan een stuk plastic denk ik, vasthield en dat op en neer bewoog zodat die ballen hard tegen elkaar aan stootten onder en boven je hand.
[afbeelding]
*zucht* met Venz word je helemaal doodgegooit in de supermarkt en Bros ligt in elk snoepschap van Nederland.quote:Op zondag 6 februari 2005 01:18 schreef ROG het volgende:
.......
Bros (chocoladegoed)
En bestaat Venz (hagelslag) nog eigenlijk?
Coop bestaat nog steeds hoor!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lijkt mij niet
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22simon+de+wit%22+supermarkten&btnG=Google+zoeken&lr=
Is gewoon een verdwenen keten, net als 4=6, de coop.
En die zijn echt gewoon errug lekker. Veel beter dan rakettenquote:Op zondag 6 februari 2005 00:22 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Speedy ijslollie's
kweenie of ze al genoemd zijn
Jaaa!quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:13 schreef TechnoHead het volgende:
Snor frisdrank!
Ja, dat bestaat nog steeds.quote:Op zondag 6 februari 2005 12:13 schreef sindell het volgende:
Wat ik al eerder vroeg:
Bestaat dat Crodino nog?
Dat alcoholvrije cognac wannabe spul?
Benco bestaat ook nog.quote:Op zondag 6 februari 2005 13:54 schreef Charmian het volgende:
Bazooka kauwgom
Benco (oploskorrels om chocolademelk te maken)
melk in plastic zakken
De TVR wordt nog steeds gemaakt. Sterker nog, het nieuwste type, Tuscan, mag zelfs in Nederland worden verkocht! Jarenlang werden ze niet goed gekeurd voor gebruik op de Nederlandse weg. Ohja, dit is een plaatje van deze beauty.quote:Op zondag 6 februari 2005 10:53 schreef Rusty_Ragamuffin het volgende:
Grundig
TVR (volledig kunsstof auto)
Hibitane (tabletjes) heb ik van de week nog gekocht bij een apotheek in Breda!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:35 schreef Scootmobiel het volgende:
Cora van Mora?![]()
O ja, een paar jaar geleden kocht ik bij de apotheek weleens Hibitane, tegen keelontsteking. Goed spul was dat.
Later, toen ik het nog eens wilde kopen, hoorde ik dat het inmiddels uit de handel was genomen... ik balen natuurlijk.![]()
Tegenwoordig heb je daar Corsodyl voor, werkt ook goed.![]()
Wow, jij komt écht nooit de deur uit hè?quote:Op zondag 6 februari 2005 00:28 schreef Scootmobiel het volgende:
Bestaat Stophoest eigenlijk nog? Was van Redband geloof ik, en Italiano had je ook nog. Dat waren van die harde snoepjes met drop- en anijssmaak.
De Sinclair ZX Spectrum was mijn eerste computer, heb 'm nog compleet met cassetterecorder en thermo-printertje op zolder staan.quote:Op zondag 6 februari 2005 11:40 schreef Rusty_Ragamuffin het volgende:
Sinclair ZX81:
http://www.nvg.ntnu.no/sinclair/computers/zx81/zx81.htm
Ik vond de ZX81 prachtig!quote:De Sinclair ZX Spectrum was mijn eerste computer, heb 'm nog compleet met cassetterecorder en thermo-printertje op zolder staan.
Daarna een Philips MSX-2, daar konden al 3,5" diskettes in.
En de eerste PC: een Commodore met een kloksnelheid van 12 mHz en een HD van 20 MB
![]()
Kan je nog flessen melk krijgen? Met zo'n aluminium dopje.quote:Op zondag 6 februari 2005 13:54 schreef Charmian het volgende:
Bazooka kauwgom
Benco (oploskorrels om chocolademelk te maken)
melk in plastic zakken
Jaaa!quote:1 2 3 je proeft het zo, het is ijs van caraco
Mexicaantje, Oranje hoed... Caraco ijs, geweldig goed...
Geweldig Lekker
Was het ijsmerk van de Fam vd valk.
apple IIquote:Op zondag 6 februari 2005 19:28 schreef Rusty_Ragamuffin het volgende:
[..]
Ik vond de ZX81 prachtig!
Ik heb raar.fm maar even aan mijn favorieten toegevoegd.
Mooie plaatjes op de site.
Nou, dat de deur uit komen van mij valt nog erg mee hoor, haha!quote:Op zondag 6 februari 2005 17:32 schreef Hik het volgende:
Wow, jij komt écht nooit de deur uit hè?
Is overal te koop: supermarkt, benzinepomp, etc.
Kreidler kun je nog steeds nieuw kopen hoor...quote:Op zondag 6 februari 2005 11:40 schreef Rusty_Ragamuffin het volgende:
Sinclair ZX81:
http://www.nvg.ntnu.no/sinclair/computers/zx81/zx81.htm
laserdisk:
http://www.microstar.net/museum/laser.html
video 2000
TRS80 van Tandy:
http://www.kjsl.com/trs80/
solex
NSU
BSA
Kreidler
Mobylette
Zundapp
REM eiland
Kijk ik ben niet de enige, mensen van Duyvis, effe opletten!!quote:Op zondag 6 februari 2005 21:11 schreef Scootmobiel het volgende:
Jaaaah, die Japanse pinda's van Duyvis waren bij mij ook favoriet!![]()
Met zo'n heerlijk krokant, glanzend oranje laagje erop. Ik mis ze ook nog steeds!![]()
Ja, heb ik ooit eens op de kermis gewonnen!quote:Op zondag 6 februari 2005 22:12 schreef Petra76 het volgende:
En zo'n elastisch rubber handje dat je ergens tegen aan kon slaan en dan bleef het plakken.
Kreidlers worden nog nieuw gebouwd in Goes en de merknaam is een tijdje misbruikt geweest door een japanse scooter fabrikantquote:Op donderdag 3 februari 2005 19:23 schreef Berkery het volgende:
Ouwe brommermerken als Zundapp, Kreidler enzo
...misschien bestaan ze nog ?
ja, ook nog yoghurtdrank!quote:Op zondag 6 februari 2005 19:38 schreef Moeizaam het volgende:
[..]
Kan je nog flessen melk krijgen? Met zo'n aluminium dopje.
Bestaan nog steeds!quote:Op zondag 6 februari 2005 19:39 schreef Rio het volgende:
Dummies, al een tijd niets meer van gehoord.
[..]
Jaaa!
Handjes en armbandjes bestaan nog. Armbandjes zijn er nu zelfs met een horloge aan.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:12 schreef Petra76 het volgende:
Wie kent het klaparmbandje nog? Zo'n ding dat, als je het tegen je pols sloeg, automatisch om je pols heen ging? En waar je je aan kon snijden als de stof kapot ging?
En zo'n elastisch rubber handje dat je ergens tegen aan kon slaan en dan bleef het plakken. Oh ja, de skate-bike vond ik ook erg leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |