quote:Op zondag 30 januari 2005 23:03 schreef Blumchen het volgende:
Hihi... tonghoi hoi...
Vrienden van amster live..geef mij je angst met guus meeuwes en xander
mooooi
Klopt.. ik vind avond ook een erg mooi liedjequote:
Ik denk neit dat het uit maakt wie "geef mij je angst " zingt.. t nummer is gewoon erg mooiquote:
Het is inderdaad een mooie show, vind ikquote:Op zondag 30 januari 2005 23:03 schreef Blumchen het volgende:
Hihi... tonghoi hoi...
Vrienden van amster live..geef mij je angst met guus meeuwes en xander
mooooi
1 2 3 | [img]http://www.deprutsers.nl/images/glenn.jpg[/img] [img]http://pascalheister.nl/fok/mateja.jpg[/img] [img]http://www.bibliotecarudiano.it/Immagini/hooligans.JPG[/img] |
'Heb ik al gedaan ik had geen hulp nodigquote:Op zondag 30 januari 2005 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Even de http'tjes erbij Tong!
Dries is niet vies.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:12 schreef golfer het volgende:
openingspost aangepast. Titel is te lang om tags om hools heen te kunnen plaatsen, dus als je een kortere titelsuggestie hebt, Tong, dan fix ik dat ook even.
Bjoroooooquote:
ik ben bang dat hij maar 1/2 dagen aan de hools isquote:Op zondag 30 januari 2005 23:16 schreef rubbereend het volgende:
maar waar gaat Dries nou de hele week aan?
Echt klote dit dus.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:35 schreef cultheld het volgende:
Zucht... de jongen is inmiddels overledenDe dader is gelukkig gepakt. Ik voel me echt kut, want die jongen bleek dus een nierziekte te hebben en al geopereerd te zijn en zo. Hij had ook een stoma en zou sowieso niet erg oud worden. En wat nog erger is: De dader, die ken ik, heeft een enorme reputatie wat betreft zinloos geweld. Weg gekickt bij het leger omdat ie een meerdere had geslagen, heeft bijna elke maand wel ruzie etc. heeft mij een hele poos geleden bedreigd en met vrienden van hem een vriend (die alleen liep) van mij in de stad geslagen
![]()
Pfoei...en ik maar balen van die 0-0 van vanmiddagquote:Op zondag 30 januari 2005 23:35 schreef cultheld het volgende:
Zucht... de jongen is inmiddels overledenDe dader is gelukkig gepakt. Ik voel me echt kut, want die jongen bleek dus een nierziekte te hebben en al geopereerd te zijn en zo. Hij had ook een stoma en zou sowieso niet erg oud worden. En wat nog erger is: De dader, die ken ik, heeft een enorme reputatie wat betreft zinloos geweld. Weg gekickt bij het leger omdat ie een meerdere had geslagen, heeft bijna elke maand wel ruzie etc. heeft mij een hele poos geleden bedreigd en met vrienden van hem een vriend (die alleen liep) van mij in de stad geslagen
![]()
hmm ok, wat bekende zijn er ook geweest zal is vragen of ze er iets van gezien hebben.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:44 schreef cultheld het volgende:
Het is bij de Radstake gebeurd. http://www.spaceout.nl is opgericht voor die jongen, maar ze zijn nu naar 't ziekenhuis, dus 't moet nog geupdate worden met z'n overlijden. Ook op het board van de radstake is een topic geopend over dit.
http://www.dancingderadstake.nl
Watte?quote:Op zondag 30 januari 2005 23:48 schreef Againzender het volgende:
het supportershome van Ajax staat in de hens.....
Ik hoorde het ook.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:48 schreef Againzender het volgende:
het supportershome van Ajax staat in de hens.....
how scaryquote:op zaterdag 29 januari 2005 @ 22:07 schreef pascalheister het volgende:
als je nou iets verder rijd kom je bij de radstake terrecht
Ik lag ziek in bed, hoorde het op de scanner.quote:
Dan ben ik werken dat scheeltquote:Op zondag 30 januari 2005 23:43 schreef popolon het volgende:
te veel , te vaak horen we dat soort dingen
andere info:
FOK! downtime maandag 31 januari 19:30
Heb je een linkje naar de scanner?quote:Op zondag 30 januari 2005 23:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik lag ziek in bed, hoorde het op de scanner.
Ik ga nu ook weer terug naar bed. Welterusten, en cultheld: sterkte!
quote:Op zondag 30 januari 2005 23:48 schreef cultheld het volgende:
Bjoro er zijn meerdere afdelingen, je moet 'dancing' hebben.
Ja dat weet ik, maar jij heb het erover en een paar uur later gebeurt er dat bij exact die plaats...vind ik altijd een beetje scary !quote:Op zondag 30 januari 2005 23:55 schreef pascalheister het volgende:
dat was bij pfaf , maar die ging naar Markelo.
Maargoed dit kan overal gebeuren helaas
mja ok zal verder maar niks meer zeggen danquote:Op maandag 31 januari 2005 00:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar jij heb het erover en een paar uur later gebeurt er dat bij exact die plaats...vind ik altijd een beetje scary !
ow, is t zelfbedieningquote:Op maandag 31 januari 2005 01:09 schreef golfer het volgende:
Nog een whiskietje inschenkt voor zichzelf.
** weet je wat ik wel zou willen zijn .......een bloemetjesgordijnquote:Op maandag 31 januari 2005 10:00 schreef SCH het volgende:
Hey spidey, we houden van dezelfde muziek, dat dan weer wel
Jouw kledingsmaak is naadje, begreep ik alquote:Op maandag 31 januari 2005 10:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
** weet je wat ik wel zou willen zijn .......een bloemetjesgordijn*
was het maar naadje...kun je er tenminste nog wat instoppenquote:Op maandag 31 januari 2005 10:07 schreef SCH het volgende:
Jouw kledingsmaak is naadje, begreep ik al![]()
Ik heb in Antwerpen een nieuwe jas gekocht met 70 procent kortingquote:Op maandag 31 januari 2005 10:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was het maar naadje...kun je er tenminste nog wat instoppen
Redelijk: ik heb nog een dag of 5 om er klaar voor te zijn. Jij? Of blijf je in het hoge noorden?quote:Op maandag 31 januari 2005 09:02 schreef Bjoro het volgende:
ben je er al klaar voor DD ?
Ollander !!!quote:Op maandag 31 januari 2005 10:11 schreef SCH het volgende:
Ik heb in Antwerpen een nieuwe jas gekocht met 70 procent korting
ben er zondag en maandag !quote:Op maandag 31 januari 2005 10:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Redelijk: ik heb nog een dag of 5 om er klaar voor te zijn. Jij? Of blijf je in het hoge noorden?
Weet ik nog niet, misschien moeten we ff wat afspreken, ofzo !quote:Op maandag 31 januari 2005 10:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ook! Hoe herken ik je?
Dat is als ik NIET verkleed zou gaanquote:
Dus die bochel doe je af?quote:Op maandag 31 januari 2005 10:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Dat is als ik NIET verkleed zou gaan
dat is niet bij mensen die ik aardig vind hoorquote:
Die verwerk ik gewoon in mijn kostuum !!quote:Op maandag 31 januari 2005 10:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Dus die bochel doe je af?
Tsja, afspreken met Carnaval is vaak lastiger dan op een normale dag. Telefoonnummers uitwisselen wil misschien helpen?quote:Op maandag 31 januari 2005 10:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, misschien moeten we ff wat afspreken, ofzo !
vanavond via MSN ?quote:Op maandag 31 januari 2005 10:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tsja, afspreken met Carnaval is vaak lastiger dan op een normale dag. Telefoonnummers uitwisselen wil misschien helpen?
Lijkt hodver wel een datingbox dit...
is prima!quote:Op maandag 31 januari 2005 11:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vanavond via MSN ?![]()
ik mail je wel ff...gewoon op souza.....enz ?
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2005 10:54 schreef Bjoro het volgende:
dat is niet bij mensen die ik aardig vind hoor![]()
mail !quote:Op maandag 31 januari 2005 11:07 schreef Dylan Dog het volgende:
is prima!
quote:
alleen een pijnlijke plek op mijn slaap maar verder gelukkig niksquote:Op maandag 31 januari 2005 11:19 schreef pascalheister het volgende:nog blauwe plekken aan overgehouden jm?
quote:Op maandag 31 januari 2005 10:00 schreef SCH het volgende:
Hey spidey, we houden van dezelfde muziek, dat dan weer wel
wat een ophef over een brandje in een opgewaardeerde bouwkeetquote:Op maandag 31 januari 2005 12:21 schreef DIGGER het volgende:
Rondje op de puinhopen van het supportershome van de neuzen, op kosten van Pienaar.
Top weekend gehad
dat doe ik welquote:Op maandag 31 januari 2005 12:29 schreef pfaf het volgende:
Carnaval.Moet ik me weer een weekendje terugtrekken.
Vanavond ook al weinig FOK!quote:Op maandag 31 januari 2005 12:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat doe ik welk trek me terug tussen de hossende menigte en het rijk vloeiende bier, tussen een massa van plezier
wienig Fok! dus aankomend weekend en de dagen erna
* SCH trekt meequote:Op maandag 31 januari 2005 12:29 schreef pfaf het volgende:
Carnaval.Moet ik me weer een weekendje trekken.
quote:
Dit gaat alleen over het weekend hoor !!!quote:
Pinpasquote:
zijn toch wel meer bedrijven met pauze ?quote:Op maandag 31 januari 2005 13:08 schreef Againzender het volgende:
Ben je een collega van mij?
quote:Op maandag 31 januari 2005 13:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zijn toch wel meer bedrijven met pauze ?
quote:Op maandag 31 januari 2005 13:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Toch nog een reden om naar dit weekend uit te kijken.
http://www.spaceout.nlquote:Op maandag 31 januari 2005 12:08 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
* Spideyman houdt van mensen met een afkeer tot Trampje Oosterhuis
------------------
He Cultheld,
Ik hoorde via via dat die jongen die neergeslagen was toch nog leefde? Klopt dat? (ik hoop het)
Er bestaat toch wel zinvol geweld, anders zou het toch dubbelop zijnquote:Op maandag 31 januari 2005 13:53 schreef SCH het volgende:
geweld is altijd zinloos maar dit is wel heel erg zinloos.
En nu het te laat is zullen ze hem wel opsluiten met TBSquote:Op maandag 31 januari 2005 13:58 schreef cultheld het volgende:
Weet je wat nou zo erg is? De dader heeft een ware reputatie wat betreft zinloos geweld; Hij en zijn vrienden zijn de schrik van Doetinchem e.o. en nooit werd er iets tegen gedaan. Wat ik van m'n vrienden heb gehoord is dat het slachtoffer een hele sociale en opgewekte gozer was die, ondanks zijn nierziekte en bijkomende complicaties, heel positief in het leven stond. Ik heb het vooral te doen met die familie, want ze hadden het al moeilijk vanwege z'n nierproblemen.
Middagje vastbinden midden op het plein in Doetinchem, lijkt me een aardige straf !quote:Op maandag 31 januari 2005 13:58 schreef cultheld het volgende:
Weet je wat nou zo erg is? De dader heeft een ware reputatie wat betreft zinloos geweld; Hij en zijn vrienden zijn de schrik van Doetinchem e.o. en nooit werd er iets tegen gedaan. Wat ik van m'n vrienden heb gehoord is dat het slachtoffer een hele sociale en opgewekte gozer was die, ondanks zijn nierziekte en bijkomende complicaties, heel positief in het leven stond. Ik heb het vooral te doen met die familie, want ze hadden het al moeilijk vanwege z'n nierproblemen.
Dat heet weer gepast geweld, geloof ik.quote:Op maandag 31 januari 2005 13:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Er bestaat toch wel zinvol geweld, anders zou het toch dubbelop zijn
Ik zou het niet kunnen bedenken, ik heb toch niet voor niks dienst geweigerdquote:Op maandag 31 januari 2005 13:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Er bestaat toch wel zinvol geweld, anders zou het toch dubbelop zijn
een deurwaarder die een deur forceert.... (ik kan ook ff niets anders verzinnen !)quote:Op maandag 31 januari 2005 15:02 schreef SCH het volgende:
Ik zou het niet kunnen bedenken, ik heb toch niet voor niks dienst geweigerd![]()
Die spelfout is vrij gewelddadig jaquote:Op maandag 31 januari 2005 15:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
een deurwaarder die een deur forceerd.... (ik kan ook ff niets anders verzinnen !)
huhquote:
that's mequote:Op maandag 31 januari 2005 15:36 schreef SCH het volgende:
valsch speler
ojee, ze zal toch niet ineens een ajaxfan geworden zijnquote:
Tuurlijk wel zoiets zie ik meteen.quote:Op maandag 31 januari 2005 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ojee, ze zal toch niet ineens een ajaxfan geworden zijn
Je had wel een leuke wedstrijd uitgekozen om heen te gaan he?quote:Op maandag 31 januari 2005 17:17 schreef methodmich het volgende:
Is er downtime vanavond? Hij is nu al traag.
Isketchen goed idee dan.
Rondje op kosten van Huntelaar.
Toffe filmquote:Op maandag 31 januari 2005 21:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat er gelijk weer vandoor.
Shark Tale kijken.
quote:Op maandag 31 januari 2005 22:05 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz luistert laatste halfuurtje fokradio
Eerst een uurtje die vage rommel van Methodmich en vervolgens gaan Rubbereend en MrDoegewoon een uurtje aan de knoppen, lijkt me een mooie uitzending !quote:Op maandag 31 januari 2005 22:23 schreef Suijk het volgende:
Wanneer komt er een Hools radio? Misschien is dat wel interessant?
Lijkt me dan in ieder geval leuk om er 2 users neer te zetten diequote:Op maandag 31 januari 2005 22:23 schreef Suijk het volgende:
Wanneer komt er een Hools radio? Misschien is dat wel interessant?
Of een leuke discussiequote:Op maandag 31 januari 2005 22:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Eerst een uurtje die vage rommel van Methodmich en vervolgens gaan Rubbereend en MrDoegewoon een uurtje aan de knoppen, lijkt me een mooie uitzending !
zal een mooi stukje entertainment opleveren !!quote:Op maandag 31 januari 2005 22:46 schreef golfer het volgende:
Hools radio met ErikT en Vom als presentatoren 's nachts lijkt mij wel wat.
Sorry dat zit gewoon in mequote:Op maandag 31 januari 2005 23:33 schreef Bjoro het volgende:
lekker breed VoreG !!!
die van mij staat waarschijnlijk nog op dezelfde plek als waar ik er vanmoren uit ben gestapt...dan hoef ik gelukkig niet te zoeken !!quote:
Rust wel gij konijnmans!quote:Op maandag 31 januari 2005 23:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zoek ook m'n welbekende hol op. Het schoolleven begint nu weer echt. Welterusten!
wat werkt?quote:Op maandag 31 januari 2005 23:49 schreef rubbereend het volgende:
ehhh t werkt weer
fokquote:
Lijkt op Gummbah....quote:Op maandag 31 januari 2005 23:52 schreef rubbereend het volgende:
http://www.normanieren.be/dit is echt lachen
Haha, er zitten wel wat leuke tussenquote:Op maandag 31 januari 2005 23:52 schreef rubbereend het volgende:
http://www.normanieren.be/dit is echt lachen
k zag al dat je tevreden was met de FA cup lotingquote:
waarover ging dat kleine kwisje dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:18 schreef Blumchen het volgende:Zo.. weer terug van het quizzen.. Helaas dat we laatste zijn geworden.. Maar t was gezellie
Heb nog een klein quizzje gedaan met Sand.. Maar hij was niet erg goed![]()
Ja hij wilde iets weten.. en vroeg allemaal dingen aan me.. maar hij weet het nietquote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarover ging dat kleine kwisje dan?
Haha niet echt he.. ik zie t eigenlijk nu pasquote:
Als haar antwoorden in dezelfde lijn liggen als haar posts op dit moment, kan ik begrijpen dat hij het niet geraden heeft.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:27 schreef Bluezz het volgende:
Als je iets van iemand wil weten, gaat dat meestal gepaard met vragen stellen...
echt heeeeel raar
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:27 schreef Bluezz het volgende:
Als je iets van iemand wil weten, gaat dat meestal gepaard met vragen stellen...
echt heeeeel raar
weer diequote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:28 schreef Blumchen het volgende:
[..]
achja..
ik ga zo maar s mijn bedje opzoeken.. MIsschien dat ik er morgen nog even ben.. en anders is het ppas donderdag weer.. Woensdag naar t ziekenhuis..Spanning loopt behoorlijk op..
Sterkte met je ingreep Bloempjequote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:28 schreef Blumchen het volgende:
ik ga zo maar s mijn bedje opzoeken.. MIsschien dat ik er morgen nog even ben.. en anders is het pas donderdag weer.. Woensdag naar t ziekenhuis..Spanning loopt behoorlijk op..
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 01:06 schreef rubbereend het volgende:je hebt iedereen weggejaagt lijkt t wel
Heb dat programma ooit 1 keer gezien maar dat wijfquote:Op dinsdag 1 februari 2005 01:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
. En Elisa met dr eigen manege en huis en bmw!
Elisaquote:Op dinsdag 1 februari 2005 01:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Rondje dan maar?
Heb net trouwens die afleveringen van Het Elftal gekeken. Sommige figuren zijn echt geweldig. En Elisa met dr eigen manege en huis en bmw!
Dankje wel.. ik moet nog wel 1 dagje wachten.. Maar thx iigquote:Op dinsdag 1 februari 2005 08:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mogge Blumchen. Veel succes.
En mijn zusje is ook jarig, wordt nog gezellig vandaagquote:Op dinsdag 1 februari 2005 08:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Vandaag is de beste spits van de jaren 90 jarig: Bati, gefeliciteerd!
En mijn pa trouwens ook, dus die ook gefeliciteerd!
inderdaadquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:42 schreef Suijk het volgende:
Goeiemorgen!
Populaire dag om jarig te zijn vandaag.
quote:Sir Stanley Matthews (1915)
Martijn Reuser (1975)
Tim De Meersman (1985)
Joost Terol (1980)
John Bosman (1965)
Gabriel Omar Batistuta (1969)
Harald Martin Brattbakk (1971)
Zlatko Zahovic (1971)
Marcelinho Carioca (1971)
Christian Ziege (1972)
dat is toch die spits van Brescia ?quote:
Doe je goed, Blum !quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:36 schreef Blumchen het volgende:Zo en ik ben weer klaar met school..
Lekker hoor..
Nu alvast mijn spulletjes bij elkaar zoeken.. Ga namelijk 2 nachtjes bij mijn moeder slapen
succes ermeequote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:36 schreef Blumchen het volgende:Zo en ik ben weer klaar met school..
Lekker hoor..
Nu alvast mijn spulletjes bij elkaar zoeken.. Ga namelijk 2 nachtjes bij mijn moeder slapen
En sterkte natuurlijk!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:36 schreef Blumchen het volgende:Zo en ik ben weer klaar met school..
Lekker hoor..
O ja, dat zou weer beginnen vandaag. Veel stress bij de koters?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:54 schreef just me het volgende:
Hier volop cito groep 8!
O jeequote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:57 schreef just me het volgende:
Eén leerling over zijn nek in de klas!
ah nog meerquote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:57 schreef just me het volgende:
Eén leerling over zijn nek in de klas!
ik heb net m'n eten opquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:10 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ah nog meer
babies zijn niet veel beter: http://www.dataflo.net/~mpurintun/videos/VomitVideo.wmv
gewoonj de hoge druk reiniger dr op zettenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net mijn badkamer schoongemaakt.
Wat een pokkewerk blijft dat zeg
wie slaat zoiets nou op als bmpquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
iemand nog een mooie Diego wallpaper op het verlanglijstje?
[afbeelding]
Vooral dat ventje op 0.33 seconden dat gewoon doorwandelt...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:10 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ah nog meer
babies zijn niet veel beter: http://www.dataflo.net/~mpurintun/videos/VomitVideo.wmv
zo nu is mijn honger weg, wat heeft die gast toch eenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
iemand nog een mooie Diego wallpaper op het verlanglijstje?
[afbeelding]
Mijn honger ging meer weg van dat filmpje.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo nu is mijn honger weg, wat heeft die gast toch eenhoofd
altijd lastig he, je eerste keer scheren.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:37 schreef Nyluzzz het volgende:
Net mijn adamsappel geperforeerd, aftershave erop en AAAARGH! De pijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |