Sorry dat zit gewoon in mequote:Op maandag 31 januari 2005 23:33 schreef Bjoro het volgende:
lekker breed VoreG !!!
die van mij staat waarschijnlijk nog op dezelfde plek als waar ik er vanmoren uit ben gestapt...dan hoef ik gelukkig niet te zoeken !!quote:
Rust wel gij konijnmans!quote:Op maandag 31 januari 2005 23:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zoek ook m'n welbekende hol op. Het schoolleven begint nu weer echt. Welterusten!
wat werkt?quote:Op maandag 31 januari 2005 23:49 schreef rubbereend het volgende:
ehhh t werkt weer
fokquote:
Lijkt op Gummbah....quote:Op maandag 31 januari 2005 23:52 schreef rubbereend het volgende:
http://www.normanieren.be/dit is echt lachen
Haha, er zitten wel wat leuke tussenquote:Op maandag 31 januari 2005 23:52 schreef rubbereend het volgende:
http://www.normanieren.be/dit is echt lachen
k zag al dat je tevreden was met de FA cup lotingquote:
waarover ging dat kleine kwisje dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:18 schreef Blumchen het volgende:Zo.. weer terug van het quizzen.. Helaas dat we laatste zijn geworden.. Maar t was gezellie
Heb nog een klein quizzje gedaan met Sand.. Maar hij was niet erg goed![]()
Ja hij wilde iets weten.. en vroeg allemaal dingen aan me.. maar hij weet het nietquote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarover ging dat kleine kwisje dan?
Haha niet echt he.. ik zie t eigenlijk nu pasquote:
Als haar antwoorden in dezelfde lijn liggen als haar posts op dit moment, kan ik begrijpen dat hij het niet geraden heeft.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:27 schreef Bluezz het volgende:
Als je iets van iemand wil weten, gaat dat meestal gepaard met vragen stellen...
echt heeeeel raar
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:27 schreef Bluezz het volgende:
Als je iets van iemand wil weten, gaat dat meestal gepaard met vragen stellen...
echt heeeeel raar
weer diequote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:28 schreef Blumchen het volgende:
[..]
achja..
ik ga zo maar s mijn bedje opzoeken.. MIsschien dat ik er morgen nog even ben.. en anders is het ppas donderdag weer.. Woensdag naar t ziekenhuis..Spanning loopt behoorlijk op..
Sterkte met je ingreep Bloempjequote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:28 schreef Blumchen het volgende:
ik ga zo maar s mijn bedje opzoeken.. MIsschien dat ik er morgen nog even ben.. en anders is het pas donderdag weer.. Woensdag naar t ziekenhuis..Spanning loopt behoorlijk op..
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 01:06 schreef rubbereend het volgende:je hebt iedereen weggejaagt lijkt t wel
Heb dat programma ooit 1 keer gezien maar dat wijfquote:Op dinsdag 1 februari 2005 01:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
. En Elisa met dr eigen manege en huis en bmw!
Elisaquote:Op dinsdag 1 februari 2005 01:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Rondje dan maar?
Heb net trouwens die afleveringen van Het Elftal gekeken. Sommige figuren zijn echt geweldig. En Elisa met dr eigen manege en huis en bmw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |