Vanavond ook al weinig FOK!quote:Op maandag 31 januari 2005 12:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat doe ik welk trek me terug tussen de hossende menigte en het rijk vloeiende bier, tussen een massa van plezier
wienig Fok! dus aankomend weekend en de dagen erna
* SCH trekt meequote:Op maandag 31 januari 2005 12:29 schreef pfaf het volgende:
Carnaval.Moet ik me weer een weekendje trekken.
quote:
Dit gaat alleen over het weekend hoor !!!quote:
Pinpasquote:
zijn toch wel meer bedrijven met pauze ?quote:Op maandag 31 januari 2005 13:08 schreef Againzender het volgende:
Ben je een collega van mij?
quote:Op maandag 31 januari 2005 13:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zijn toch wel meer bedrijven met pauze ?
quote:Op maandag 31 januari 2005 13:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Toch nog een reden om naar dit weekend uit te kijken.
http://www.spaceout.nlquote:Op maandag 31 januari 2005 12:08 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
* Spideyman houdt van mensen met een afkeer tot Trampje Oosterhuis
------------------
He Cultheld,
Ik hoorde via via dat die jongen die neergeslagen was toch nog leefde? Klopt dat? (ik hoop het)
Er bestaat toch wel zinvol geweld, anders zou het toch dubbelop zijnquote:Op maandag 31 januari 2005 13:53 schreef SCH het volgende:
geweld is altijd zinloos maar dit is wel heel erg zinloos.
En nu het te laat is zullen ze hem wel opsluiten met TBSquote:Op maandag 31 januari 2005 13:58 schreef cultheld het volgende:
Weet je wat nou zo erg is? De dader heeft een ware reputatie wat betreft zinloos geweld; Hij en zijn vrienden zijn de schrik van Doetinchem e.o. en nooit werd er iets tegen gedaan. Wat ik van m'n vrienden heb gehoord is dat het slachtoffer een hele sociale en opgewekte gozer was die, ondanks zijn nierziekte en bijkomende complicaties, heel positief in het leven stond. Ik heb het vooral te doen met die familie, want ze hadden het al moeilijk vanwege z'n nierproblemen.
Middagje vastbinden midden op het plein in Doetinchem, lijkt me een aardige straf !quote:Op maandag 31 januari 2005 13:58 schreef cultheld het volgende:
Weet je wat nou zo erg is? De dader heeft een ware reputatie wat betreft zinloos geweld; Hij en zijn vrienden zijn de schrik van Doetinchem e.o. en nooit werd er iets tegen gedaan. Wat ik van m'n vrienden heb gehoord is dat het slachtoffer een hele sociale en opgewekte gozer was die, ondanks zijn nierziekte en bijkomende complicaties, heel positief in het leven stond. Ik heb het vooral te doen met die familie, want ze hadden het al moeilijk vanwege z'n nierproblemen.
Dat heet weer gepast geweld, geloof ik.quote:Op maandag 31 januari 2005 13:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Er bestaat toch wel zinvol geweld, anders zou het toch dubbelop zijn
Ik zou het niet kunnen bedenken, ik heb toch niet voor niks dienst geweigerdquote:Op maandag 31 januari 2005 13:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Er bestaat toch wel zinvol geweld, anders zou het toch dubbelop zijn
een deurwaarder die een deur forceert.... (ik kan ook ff niets anders verzinnen !)quote:Op maandag 31 januari 2005 15:02 schreef SCH het volgende:
Ik zou het niet kunnen bedenken, ik heb toch niet voor niks dienst geweigerd![]()
Die spelfout is vrij gewelddadig jaquote:Op maandag 31 januari 2005 15:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
een deurwaarder die een deur forceerd.... (ik kan ook ff niets anders verzinnen !)
huhquote:
that's mequote:Op maandag 31 januari 2005 15:36 schreef SCH het volgende:
valsch speler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |