Dan ben ik werken dat scheeltquote:Op zondag 30 januari 2005 23:43 schreef popolon het volgende:
te veel , te vaak horen we dat soort dingen
andere info:
FOK! downtime maandag 31 januari 19:30
Heb je een linkje naar de scanner?quote:Op zondag 30 januari 2005 23:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik lag ziek in bed, hoorde het op de scanner.
Ik ga nu ook weer terug naar bed. Welterusten, en cultheld: sterkte!
quote:Op zondag 30 januari 2005 23:48 schreef cultheld het volgende:
Bjoro er zijn meerdere afdelingen, je moet 'dancing' hebben.
Ja dat weet ik, maar jij heb het erover en een paar uur later gebeurt er dat bij exact die plaats...vind ik altijd een beetje scary !quote:Op zondag 30 januari 2005 23:55 schreef pascalheister het volgende:
dat was bij pfaf , maar die ging naar Markelo.
Maargoed dit kan overal gebeuren helaas
mja ok zal verder maar niks meer zeggen danquote:Op maandag 31 januari 2005 00:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar jij heb het erover en een paar uur later gebeurt er dat bij exact die plaats...vind ik altijd een beetje scary !
ow, is t zelfbedieningquote:Op maandag 31 januari 2005 01:09 schreef golfer het volgende:
Nog een whiskietje inschenkt voor zichzelf.
** weet je wat ik wel zou willen zijn .......een bloemetjesgordijnquote:Op maandag 31 januari 2005 10:00 schreef SCH het volgende:
Hey spidey, we houden van dezelfde muziek, dat dan weer wel
Jouw kledingsmaak is naadje, begreep ik alquote:Op maandag 31 januari 2005 10:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
** weet je wat ik wel zou willen zijn .......een bloemetjesgordijn*
was het maar naadje...kun je er tenminste nog wat instoppenquote:Op maandag 31 januari 2005 10:07 schreef SCH het volgende:
Jouw kledingsmaak is naadje, begreep ik al![]()
Ik heb in Antwerpen een nieuwe jas gekocht met 70 procent kortingquote:Op maandag 31 januari 2005 10:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was het maar naadje...kun je er tenminste nog wat instoppen
Redelijk: ik heb nog een dag of 5 om er klaar voor te zijn. Jij? Of blijf je in het hoge noorden?quote:Op maandag 31 januari 2005 09:02 schreef Bjoro het volgende:
ben je er al klaar voor DD ?
Ollander !!!quote:Op maandag 31 januari 2005 10:11 schreef SCH het volgende:
Ik heb in Antwerpen een nieuwe jas gekocht met 70 procent korting
ben er zondag en maandag !quote:Op maandag 31 januari 2005 10:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Redelijk: ik heb nog een dag of 5 om er klaar voor te zijn. Jij? Of blijf je in het hoge noorden?
Weet ik nog niet, misschien moeten we ff wat afspreken, ofzo !quote:Op maandag 31 januari 2005 10:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ook! Hoe herken ik je?
Dat is als ik NIET verkleed zou gaanquote:
Dus die bochel doe je af?quote:Op maandag 31 januari 2005 10:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Dat is als ik NIET verkleed zou gaan
dat is niet bij mensen die ik aardig vind hoorquote:
Die verwerk ik gewoon in mijn kostuum !!quote:Op maandag 31 januari 2005 10:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Dus die bochel doe je af?
Tsja, afspreken met Carnaval is vaak lastiger dan op een normale dag. Telefoonnummers uitwisselen wil misschien helpen?quote:Op maandag 31 januari 2005 10:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, misschien moeten we ff wat afspreken, ofzo !
vanavond via MSN ?quote:Op maandag 31 januari 2005 10:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tsja, afspreken met Carnaval is vaak lastiger dan op een normale dag. Telefoonnummers uitwisselen wil misschien helpen?
Lijkt hodver wel een datingbox dit...
is prima!quote:Op maandag 31 januari 2005 11:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vanavond via MSN ?![]()
ik mail je wel ff...gewoon op souza.....enz ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |