Dankje wel.. ik moet nog wel 1 dagje wachten.. Maar thx iigquote:Op dinsdag 1 februari 2005 08:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mogge Blumchen. Veel succes.
En mijn zusje is ook jarig, wordt nog gezellig vandaagquote:Op dinsdag 1 februari 2005 08:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Vandaag is de beste spits van de jaren 90 jarig: Bati, gefeliciteerd!
En mijn pa trouwens ook, dus die ook gefeliciteerd!
inderdaadquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:42 schreef Suijk het volgende:
Goeiemorgen!
Populaire dag om jarig te zijn vandaag.
quote:Sir Stanley Matthews (1915)
Martijn Reuser (1975)
Tim De Meersman (1985)
Joost Terol (1980)
John Bosman (1965)
Gabriel Omar Batistuta (1969)
Harald Martin Brattbakk (1971)
Zlatko Zahovic (1971)
Marcelinho Carioca (1971)
Christian Ziege (1972)
dat is toch die spits van Brescia ?quote:
Doe je goed, Blum !quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:36 schreef Blumchen het volgende:Zo en ik ben weer klaar met school..
Lekker hoor..
Nu alvast mijn spulletjes bij elkaar zoeken.. Ga namelijk 2 nachtjes bij mijn moeder slapen
succes ermeequote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:36 schreef Blumchen het volgende:Zo en ik ben weer klaar met school..
Lekker hoor..
Nu alvast mijn spulletjes bij elkaar zoeken.. Ga namelijk 2 nachtjes bij mijn moeder slapen
En sterkte natuurlijk!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:36 schreef Blumchen het volgende:Zo en ik ben weer klaar met school..
Lekker hoor..
O ja, dat zou weer beginnen vandaag. Veel stress bij de koters?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:54 schreef just me het volgende:
Hier volop cito groep 8!
O jeequote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:57 schreef just me het volgende:
Eén leerling over zijn nek in de klas!
ah nog meerquote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:57 schreef just me het volgende:
Eén leerling over zijn nek in de klas!
ik heb net m'n eten opquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:10 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ah nog meer
babies zijn niet veel beter: http://www.dataflo.net/~mpurintun/videos/VomitVideo.wmv
gewoonj de hoge druk reiniger dr op zettenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net mijn badkamer schoongemaakt.
Wat een pokkewerk blijft dat zeg
wie slaat zoiets nou op als bmpquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
iemand nog een mooie Diego wallpaper op het verlanglijstje?
[afbeelding]
Vooral dat ventje op 0.33 seconden dat gewoon doorwandelt...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:10 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ah nog meer
babies zijn niet veel beter: http://www.dataflo.net/~mpurintun/videos/VomitVideo.wmv
zo nu is mijn honger weg, wat heeft die gast toch eenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
iemand nog een mooie Diego wallpaper op het verlanglijstje?
[afbeelding]
Mijn honger ging meer weg van dat filmpje.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo nu is mijn honger weg, wat heeft die gast toch eenhoofd
altijd lastig he, je eerste keer scheren.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:37 schreef Nyluzzz het volgende:
Net mijn adamsappel geperforeerd, aftershave erop en AAAARGH! De pijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |