Doe je goed, Blum !quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:36 schreef Blumchen het volgende:Zo en ik ben weer klaar met school..
Lekker hoor..
Nu alvast mijn spulletjes bij elkaar zoeken.. Ga namelijk 2 nachtjes bij mijn moeder slapen
succes ermeequote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:36 schreef Blumchen het volgende:Zo en ik ben weer klaar met school..
Lekker hoor..
Nu alvast mijn spulletjes bij elkaar zoeken.. Ga namelijk 2 nachtjes bij mijn moeder slapen
En sterkte natuurlijk!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:36 schreef Blumchen het volgende:Zo en ik ben weer klaar met school..
Lekker hoor..
O ja, dat zou weer beginnen vandaag. Veel stress bij de koters?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:54 schreef just me het volgende:
Hier volop cito groep 8!
O jeequote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:57 schreef just me het volgende:
Eén leerling over zijn nek in de klas!
ah nog meerquote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:57 schreef just me het volgende:
Eén leerling over zijn nek in de klas!
ik heb net m'n eten opquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:10 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ah nog meer
babies zijn niet veel beter: http://www.dataflo.net/~mpurintun/videos/VomitVideo.wmv
gewoonj de hoge druk reiniger dr op zettenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net mijn badkamer schoongemaakt.
Wat een pokkewerk blijft dat zeg
wie slaat zoiets nou op als bmpquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
iemand nog een mooie Diego wallpaper op het verlanglijstje?
[afbeelding]
Vooral dat ventje op 0.33 seconden dat gewoon doorwandelt...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:10 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ah nog meer
babies zijn niet veel beter: http://www.dataflo.net/~mpurintun/videos/VomitVideo.wmv
zo nu is mijn honger weg, wat heeft die gast toch eenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
iemand nog een mooie Diego wallpaper op het verlanglijstje?
[afbeelding]
Mijn honger ging meer weg van dat filmpje.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo nu is mijn honger weg, wat heeft die gast toch eenhoofd
altijd lastig he, je eerste keer scheren.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:37 schreef Nyluzzz het volgende:
Net mijn adamsappel geperforeerd, aftershave erop en AAAARGH! De pijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |