Wat hij zegtquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:57 schreef VoreG het volgende:
Wat een kuttopic
Dat is een typische reactie van iemand die Carnaval niet kent. Ach, ik zou er misschien ook zo over denken. Alleen jammer dat er steeds van die eikels al in Den Bosch Oeteldonk uit de trein stappen en meteen als een halve gare achter elke vrouw gaan hangenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:01 schreef Nyluzzz het volgende:
carnaval is gewoon een excuus om dagen lang lazerus te zijn. Op zich een nobel streven maar dan hoef je er toch niet als een malloot bij te gaan lopen?
Dat zou wel heel flauw zijnquote:
Whehequote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:02 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
zelfs de smilies hebben dr zin in
Maar dat is zeker import van boven de rivieren?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat is een typische reactie van iemand die Carnaval niet kent. Ach, ik zou er misschien ook zo over denken. Alleen jammer dat er steeds van die eikels al in Den Bosch Oeteldonk uit de trein stappen en meteen als een halve gare achter elke vrouw gaan hangen
Ik trek waarschijnlijk gewoon een Boerenkiel aan. Anders mijn narrenpak, waarvan de muts een paar jaar geleden is gejatquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:16 schreef Suijk het volgende:
En hoe gaan jullie allemaal verkleed?
Wat houdt het trouwens echt in? Ik heb nog nooit carnaval meegemaakt en heb redelijk hetzelfde idee ervan als Nyluzz (gebaseerd op wat je hier en daar wel eens leest). Maar wat houdt het dan wel in?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat is een typische reactie van iemand die Carnaval niet kent. Ach, ik zou er misschien ook zo over denken. Alleen jammer dat er steeds van die eikels al in Den Bosch Oeteldonk uit de trein stappen en meteen als een halve gare achter elke vrouw gaan hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |