Wat hij zegtquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:57 schreef VoreG het volgende:
Wat een kuttopic
Dat is een typische reactie van iemand die Carnaval niet kent. Ach, ik zou er misschien ook zo over denken. Alleen jammer dat er steeds van die eikels al in Den Bosch Oeteldonk uit de trein stappen en meteen als een halve gare achter elke vrouw gaan hangenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:01 schreef Nyluzzz het volgende:
carnaval is gewoon een excuus om dagen lang lazerus te zijn. Op zich een nobel streven maar dan hoef je er toch niet als een malloot bij te gaan lopen?
Dat zou wel heel flauw zijnquote:
Whehequote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:02 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
zelfs de smilies hebben dr zin in
Maar dat is zeker import van boven de rivieren?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat is een typische reactie van iemand die Carnaval niet kent. Ach, ik zou er misschien ook zo over denken. Alleen jammer dat er steeds van die eikels al in Den Bosch Oeteldonk uit de trein stappen en meteen als een halve gare achter elke vrouw gaan hangen
Ik trek waarschijnlijk gewoon een Boerenkiel aan. Anders mijn narrenpak, waarvan de muts een paar jaar geleden is gejatquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:16 schreef Suijk het volgende:
En hoe gaan jullie allemaal verkleed?
Wat houdt het trouwens echt in? Ik heb nog nooit carnaval meegemaakt en heb redelijk hetzelfde idee ervan als Nyluzz (gebaseerd op wat je hier en daar wel eens leest). Maar wat houdt het dan wel in?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat is een typische reactie van iemand die Carnaval niet kent. Ach, ik zou er misschien ook zo over denken. Alleen jammer dat er steeds van die eikels al in Den Bosch Oeteldonk uit de trein stappen en meteen als een halve gare achter elke vrouw gaan hangen
Ik heb er lang genoeg gewoond en dat is ook mijn mening. Mensen willen gewoon 5 dagen oid lam zijn en alles doen wat ze normaal niet doen. Ouders die hun kinderen 5 dagen bij opa en oma dumpen om zelf maar te kunnen zuipen. Verder komt spreekt echt elke randdebiel je aan en ga mensen die je normaal het liefst van de hoogste toren af wilt schoppen aardig tegen je doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Welkom, Caesar.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:21 schreef lubje25 het volgende:
haha supergaaf, nog een paar daagjes. ik ga met 7 vrienden als romein verkleed en 1 van ons is de sjaak, hij is een galliër, hij weet het alleen zelf nog niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maakt niet uit hoor, kan iedereen overkomenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:11 schreef VoreG het volgende:
Oops dubbelpost
Gelukkig, ik dacht al dat jullie boos zouden wordenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:23 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, kan iedereen overkomen![]()
Waar is Harry toch als je hem nodig heb?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:24 schreef VoreG het volgende:
Door dat carnaval komen er ook nog enge mensen binnen
In de spits, klaar om elke bal binnen te koppen!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Waar is Harry toch als je hem nodig heb?![]()
En dan vervolgens niet inkoppen!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
In de spits, klaar om elke bal binnen te koppen!
Waar is Harry als je hem nodig hebt!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
En dan vervolgens niet inkoppen!
Misschien doet 'ie ook wel aan carnaval?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waar is Harry als je hem nodig hebt!
Dat is wel een echte vrouwenmagneetquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Misschien doet 'ie ook wel aan carnaval?
Je kan natuurlijk ook als Harry verkleed gaan!
da's t probleem, k heb nog nix en de tijd gaat nu wel dringen!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:16 schreef Suijk het volgende:
En hoe gaan jullie allemaal verkleed?
jij kwam zelfs buiten de carnaval binnenlopenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:24 schreef VoreG het volgende:
Door dat carnaval komen er ook nog enge mensen binnen
Wees blij dat het toen was, anders verziekte ik je feest misschienquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij kwam zelfs buiten de carnaval binnenlopen
mijn carnaval verziek je niet zomaarquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wees blij dat het toen was, anders verziekte ik je feest misschien
doe je voorzichtig ??quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:12 schreef Blumchen het volgende:
Ja.. Ik ga naar mijn moeder toe.. tot snel![]()
Succes! En sterkte!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:12 schreef Blumchen het volgende:
Ja.. Ik ga naar mijn moeder toe.. tot snel![]()
Niet dat ik weet...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:52 schreef Bjoro het volgende:
Hee DD weet jij of er nog meer Hools komen op onze mini VBL-Oeteldonk-meet ?
zou wel lachen zijn !!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |