Gelukkig, ik dacht al dat jullie boos zouden wordenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:23 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, kan iedereen overkomen![]()
Waar is Harry toch als je hem nodig heb?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:24 schreef VoreG het volgende:
Door dat carnaval komen er ook nog enge mensen binnen
In de spits, klaar om elke bal binnen te koppen!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Waar is Harry toch als je hem nodig heb?![]()
En dan vervolgens niet inkoppen!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
In de spits, klaar om elke bal binnen te koppen!
Waar is Harry als je hem nodig hebt!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
En dan vervolgens niet inkoppen!
Misschien doet 'ie ook wel aan carnaval?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waar is Harry als je hem nodig hebt!
Dat is wel een echte vrouwenmagneetquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Misschien doet 'ie ook wel aan carnaval?
Je kan natuurlijk ook als Harry verkleed gaan!
da's t probleem, k heb nog nix en de tijd gaat nu wel dringen!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:16 schreef Suijk het volgende:
En hoe gaan jullie allemaal verkleed?
jij kwam zelfs buiten de carnaval binnenlopenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:24 schreef VoreG het volgende:
Door dat carnaval komen er ook nog enge mensen binnen
Wees blij dat het toen was, anders verziekte ik je feest misschienquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij kwam zelfs buiten de carnaval binnenlopen
mijn carnaval verziek je niet zomaarquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wees blij dat het toen was, anders verziekte ik je feest misschien
doe je voorzichtig ??quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:12 schreef Blumchen het volgende:
Ja.. Ik ga naar mijn moeder toe.. tot snel![]()
Succes! En sterkte!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:12 schreef Blumchen het volgende:
Ja.. Ik ga naar mijn moeder toe.. tot snel![]()
Niet dat ik weet...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:52 schreef Bjoro het volgende:
Hee DD weet jij of er nog meer Hools komen op onze mini VBL-Oeteldonk-meet ?
zou wel lachen zijn !!!quote:
Wie dan wie dan..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Sterkte Bloem...
En ik wist lekker toch al wie het was voordat ik begon te vragen
Jammer, ik heb geen audio op deze computer....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sterkte Bloem!
Hoe stom kan je zijn op de radio
Vriend wil plaatje aanvragen voor vriendin om een hele mooie reden
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |