Wie dan wie dan..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Sterkte Bloem...
En ik wist lekker toch al wie het was voordat ik begon te vragen
Jammer, ik heb geen audio op deze computer....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sterkte Bloem!
Hoe stom kan je zijn op de radio
Vriend wil plaatje aanvragen voor vriendin om een hele mooie reden
quote:
Dat kloptquote:
Hihi.. Ik zeg niks jap..quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sterkte Bloem!
Hoe stom kan je zijn op de radio
Vriend wil plaatje aanvragen voor vriendin om een hele mooie reden
Heerlijke radio was dat ja,quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
"Je moet nooit je oude schoenen weggooien voordat je je nieuwe hebt ingelopen."
op mijn computer doet ie t ook niet, dadelijk ff op de computer beneden luisterenquote:
Beetje veroeteldonkst...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zou wel lachen zijn !!!
Zondag 18:00 u op de grote Markt in Oeteldonk bij het beeld van Knelis Knillis !!
Wie komt ?
schop Golfer zn eigen café uitquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:25 schreef Bluezz het volgende:
Snel volposten dus maar.
En daar heb ik nou zin an [afbeelding]
Fiets weg gaat brengen en lekker op boekenjacht in de bieb
zelfde als dat je geen keus hebt maar wel zin om te biljarten ...tochquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:29 schreef rubbereend het volgende:je hebt zin om deze snel vol te posten maar vervolgens ga je er wel van door
Fiets....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:25 schreef Bluezz het volgende:
Fiets weg gaat brengen en lekker op boekenjacht in de bieb
Wat een toeval! Dat heb ik ook altijd bij me!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Fiets....![]()
Mijn achterwiel wilde vanmorgen alleen verder. Gelukkig had ik nog een sleutel 15 in mijn tas zitten.
Bericht op de FPquote:Een 20-jarige Doetinchemmer, die zaterdagnacht werd mishandeld bij discotheek De Radstake in Heelweg, is vandaag overleden in het Nijmeegse Radboudziekenhuis. Inmiddels is een 18-jarige verdachte aangehouden. Hij wordt woensdag voorgeleid aan de rechter-commissaris in Zutphen.
En sleutel 14 natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat een toeval! Dat heb ik ook altijd bij me!
Dat moet haast wel. Klotezooiquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bericht op de FP
Dat is neem ik aan dezelfde jongen waar cultheld het over had
Nogmaals sterkte!
Patser!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb altijd die grotere sleutel bij me
Die heb ik al helemaal klaar staan! Ik hoef alleen nog maar op invoeren te drukkenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:57 schreef rubbereend het volgende:
is deze nog nie vol? dan zet k de volgende vast klaar
Push the buttonquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die heb ik al helemaal klaar staan! Ik hoef alleen nog maar op invoeren te drukken.
Er is toch een echt wedtopic in vbl?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:04 schreef SCH het volgende:
Vraag:
Ik ben voor de uitzending op zoek naar mensen die bekend zijn met het gokken op voetbaluitslagen via websites - anders dan de toto dus.
Wie doet dat regelmatig of kent mensen die dat regelmatig doen of heeft andere tips hieromtrent???
Nieuw album van The Chemical Brothersquote:
Galvanizequote:
Chemisch is goedquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:09 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nieuw album van The Chemical Brothers![]()
Ik waag regelmatig een gokje via http://www.mrbookmaker.comquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:04 schreef SCH het volgende:
Vraag:
Ik ben voor de uitzending op zoek naar mensen die bekend zijn met het gokken op voetbaluitslagen via websites - anders dan de toto dus.
Wie doet dat regelmatig of kent mensen die dat regelmatig doen of heeft andere tips hieromtrent???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |