quote:Op maandag 31 januari 2005 11:42 schreef yvette1982 het volgende:
ik ga in maart naar een wedstrijd van sparta praag. Dan ga ik een speler filmen, word ik zaakwaarnemer van die knakker en die videoband stuur ik naar feyenoord. Dan koopt feyenoord die kneus vast en zeker en ontvang ik een mooie provisie.
Ik ga vrijdag ook weer eens, zit alleen buiten het uitvak. Ben benieuwd..quote:Op zondag 30 januari 2005 23:17 schreef Luni het volgende:
Tering wat was het weer slecht gisteren, het enige positieve was de 0 achterin, en ik vond Gibbs vrij behoorlijk spelen.
Aanstaande vrijdag weer eens een uitwedstrijd meepakken en wel vanuit het uitvak. De Graafschap uit, altijd gezellig daar!
Stomme hoer, het is Feyenoord.quote:Op maandag 31 januari 2005 11:42 schreef yvette1982 het volgende:
ik ga in maart naar een wedstrijd van sparta praag. Dan ga ik een speler filmen, word ik zaakwaarnemer van die knakker en die videoband stuur ik naar feyenoord. Dan koopt feyenoord die kneus vast en zeker en ontvang ik een mooie provisie.
Paar 100 meter bij het stadion vandaan aan het spoor zit een erg gezellige kroeg.quote:Op maandag 31 januari 2005 12:26 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag ook weer eens, zit alleen buiten het uitvak. Ben benieuwd..
Heeft Feyenoord een Peruaan dan?quote:Op zondag 30 januari 2005 20:55 schreef veldmaatpp het volgende:
Zet er dan ook ff de vertaling in het Peruaans, Zweeds, Ivoriaans, Japans, Joegoslavisch, Arabisch, Braziliaans en Portugees erbij in de OP.
dat is ook weer zo.quote:Op maandag 31 januari 2005 13:46 schreef Sloggi het volgende:
Waarom zou Yvette Feyenoord wel goed moeten schrijven terwijl jullie de naam zelf niet eens kunnen schrijven (op RedGuy na)?
quote:Welke spelers hebben 3 keer niet bij de selectie gezeten in 2005?
Peruaans, oké, maar waarom Braziliaans (Bahia) en Zweeds (Östlund) niet?quote:Op maandag 31 januari 2005 14:35 schreef Erasmusch het volgende:
Leuk, weer een discussie over lange ij/Griekse y...
Peruaans, Braziliaans en Zweeds lijkt me niet nodig trouwens.
En Sloggi doet VWO?quote:Op maandag 31 januari 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
Braziliaans Sloggi? Dat heet Portugees.
Hahaha, het grappigste wat ik in tijden heb gelezen.quote:Op maandag 31 januari 2005 16:33 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dat is ook weer zo.
Plus ik bepaal zelf wel hoe ik feyenoord schrijf. Zorgen jullie er eerst maar eens voor dat jullie wat verstand krijgen van voetbal want de meeste gasten hier neem ik niet serieus.
Dat vraag ik me ook altijd afquote:Op maandag 31 januari 2005 17:54 schreef Erasmusch het volgende:
Waarom komt die Diego altijd met kansloze vragen.
We nemen jou wel serieusquote:Op maandag 31 januari 2005 16:33 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dat is ook weer zo.
Plus ik bepaal zelf wel hoe ik feyenoord schrijf. Zorgen jullie er eerst maar eens voor dat jullie wat verstand krijgen van voetbal want de meeste gasten hier neem ik niet serieus.
Paauwe en Loovens zijn denk ik beter dan die Amerikaan.quote:Op maandag 31 januari 2005 22:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind het kansloos dat Paauwe zelfs geen transfer kan regelen naar een middelmatig subtopclubje in Frankrijk.
Maar als je 30 spelers hebt dan is het in iedergeval geen kansloze vraag, al hebben ze nu ook Loovens verhuurd wat een goede zaak is
Is in elk geval met een hoofdletter geschreven.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:34 schreef TC03 het volgende:
Vaaiunoordt!
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Zouden we tegen de Graafschap weer eens 'overtuigend' kunnen winnen? ...
Ik denk dat na dit weekend een deel van 'het Legioen' weer helemaal euforisch is!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:30 schreef Luni het volgende:
Wat denk je zelf?
Laten we eerst maar weer een gewoon winnen, dat overtuigende komt wel weer, al zal het wel meegenomen zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:03 schreef DivineJester het volgende:
Gullit wil vooral graag eens overtuigend winnen denk ik
Ik denk dat hij op dit moment eerst eens een keer wil winnen, de manier waarop zal hem niet zo veel kunnen schelen schat ik zo.......quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:03 schreef DivineJester het volgende:
Gullit wil vooral graag eens overtuigend winnen denk ik
Daarom hebben ze Gibbs gehaald die ook geen reet met een bal kanquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:08 schreef rotskibo het volgende:
Gullit kent hem al en hij is niet voor niks verhuurd, hij is een goede verdediger maar kan geen reet met de bal, daarom is de Graafschap wel een goeie club voor hem.
Ik dacht altijd dat zulke types goed bij Feyenoord passen. Sinds wanneer moeten ze kunnen voetballen, het gaat toch om het verdedigen?quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:08 schreef rotskibo het volgende:
Gullit kent hem al en hij is niet voor niks verhuurd, hij is een goede verdediger maar kan geen reet met de bal, daarom is de Graafschap wel een goeie club voor hem.
Goed beleid tochquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:10 schreef Luni het volgende:
[..]
Daarom hebben ze Gibbs gehaald die ook geen reet met een bal kan![]()
Ik denk dat Loovens niks minder is dan Gibbs.
Ja, vind ik ook. Daarom moet Gullit | deze weer terughalenquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:13 schreef gras het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat zulke types goed bij Feyenoord passen. Sinds wanneer moeten ze kunnen voetballen, het gaat toch om het verdedigen?
Hij is nu ergens trainer bij de amateurs. Lijkt me beter dat hij dan Gullit moet gaan vervangen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Daarom moet Gullit | deze weer terughalen
|
<----------------------------------------
Misschien is hij wel onze redder. Leren die verdedigers eindelijk eens hoe je écht iemand z'n been breektquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:20 schreef gras het volgende:
[..]
Hij is nu ergens trainer bij de amateurs. Lijkt me beter dat hij dan Gullit moet gaan vervangen.
quote:LEONARDO: 'IK HAD LIEVER GEWONNEN'
Het is niet niks om na dik een jaar blessure- en revalidatieleed terug te keren en dan meteen in je eerste wedstrijd te scoren. 'Maar ik had toch liever gewonnen', sprak Leonardo maandagavond na afloop van Jong Feyenoord-Jong Twente, de wedstrijd waarin de Braziliaan zijn rentree bekroonde met prima spel én een goal. 'Het teamresultaat staat nou eenmaal voorop, al ben ik natuurlijk wel hartstikke blij.'
Behalve het feit dat hij er een dik kwartier voor tijd tamelijk doorheen zat, deed het optreden van Leonardo maandagavond niet vermoeden dat hij heel lang buitenspel stond na een zware knieblessure. De aanvaller was even snel en doelgericht als voor zijn blessure en was een ware plaag voor de verdediging van de Tukkers, met daarin de toch tamelijk ervarin Rahim Ouedraogo en Karim Touzani. 'Ik voelde me vandaag weer sterk, dacht geen moment aan mijn knie', aldus Leonardo. 'En omdat Twente die jongens van het eerste had opgesteld, kreeg ik extra adrenaline. Dit soort duels heb ik nodig. Nog een paar erbij en dan ben ik weer klaar voor het eerste.'
Die blijft heus wel bij Feyenoord, welke club zou hem willen hebben? Hij heeft in de afgelopen jaren zeer weinig laten zien i.v.m. zijn blessures.quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:03 schreef yvette1982 het volgende:
Geniet nog maar van Leonardo.
Het is ook mijn held en een speler waar ik wel vertrouwen in heb. Echter loopt zijn contract over een paar maanden af, dus is hij dan waarschijnlijk vertrokken.
Je moet wel heel erg naief zijn om dat te denken, elke club zoekt wel zo'n speler. Plus hij is nu weer fit en hij zal sterker zijn dan ooit.quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:35 schreef Luni het volgende:
[..]
Die blijft heus wel bij Feyenoord, welke club zou hem willen hebben? Hij heeft in de afgelopen jaren zeer weinig laten zien i.v.m. zijn blessures.
Deze zin overtuigde mequote:Op donderdag 3 februari 2005 17:41 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als hij al ergens getekent heeft.
spreek voor jezelf. Jij bent blijkbaar te dom om te schijten. Dat verklaart ook die onzin die je altijd uitkraamt.quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Deze zin overtuigde me
Van je domheid...
Omdat ik niet kan schijten kraam ik onzin uit? Mooie redenatiequote:Op donderdag 3 februari 2005 19:50 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
spreek voor jezelf. Jij bent blijkbaar te dom om te schijten. Dat verklaart ook die onzin die je altijd uitkraamt.
Jullie zijn dom en naief. En ik zei ook dat het me niks zou verbazen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je denkt dat Leonardo al ergens getekent hebt ben je inderdaad te dom.
Als hij de komende maanden fit is en blijt en goed speelt is Feyenoord natuurlijk wel te laat
nistelrooij en ronaldo hebben hetzelfde gehad als leonardo en dat ook 2 keer. En kijk eens wat er nu van hun terecht is gekomen. Leonardo heeft laten zien dat het een topper is, hij is jong, hij is weer fit en nog eens transfervrij. Dus genoeg redenen om die jongen aan te trekken.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja en de clubs zitten echt te wachten op dat Breekebeentje![]()
![]()
Rot nou eens op, domme doos.quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:50 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
spreek voor jezelf. Jij bent blijkbaar te dom om te schijten. Dat verklaart ook die onzin die je altijd uitkraamt.
Was inderdaad een mooie scene.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:17 schreef Radegast het volgende:
Ik vond het zo zielig voor hem, toen hij bij Wilfried de Jong op de massagetafel lag en terugzag hoe hij geblesseerd raakte... hij had het nog nooit teruggezien en hield het niet droog.
Rot eens op.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Was inderdaad een mooie scene.
Verder een gewone middelmatige voetballer waarvan ik hoop dat ie een leuke middelmatige (hoewel daar speelt ie nu ook al) club vindt.
Ik kan best tegen kritiek hoor, maar die sloeg in dit geval nergens op. Als hij had gezegd dat Castelen een middelmatige speler was had ik hem daar gelijk in gegeven.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:43 schreef Xante het volgende:
Oh, help, hij mag zijn mening niet geven.
Doe niet altijd zo overdreven reageren op Ajacieden en niet zo overdreven alles tot Ajax betrekken.
Ze horen hier niet, punt!quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:43 schreef Xante het volgende:
Oh, help, hij mag zijn mening niet geven.
Doe niet altijd zo overdreven reageren op Ajacieden en niet zo overdreven alles tot Ajax betrekken.
Van mij mogen Ajax-fans hier gewoon posten hoor. Maar meestal posten ze alleen om ons uit te lokken.quote:
Ik erger me er meer aan dat weer meteen Ajax erbij wordt gehaald.quote:
Da's een kloon lijkt mijquote:
Dat is andersom toch ook zo? Als er een Feyenoorder kritiek heeft op Ajax gaan ze meteen weer statistieken en dergelijke erbij halenquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:02 schreef Xante het volgende:
[..]
Ik erger me er meer aan dat weer meteen Ajax erbij wordt gehaald.
Wat is een kloon?quote:Da's een kloon lijkt mij.
Kan best zijn, maar daar erger ik me niet aan, ik kom nooit in het Ajax-topic.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:05 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Dat is andersom toch ook zo? Als er een Feyenoorder kritiek heeft op Ajax gaan ze meteen weer statistieken en dergelijke erbij halen
Ach kom op, jij bent de zoveelste kloon van Loek, dat heeft iedereen echt wel door hoor (vooral omdat je altijd stelselmatig "als" ipv "dan" gebruikt, tenminste, daardoor merk ik het altijd). Niet dat ik het erg vind (snap überhaupt niet waarom je steeds een kloon aanmaakt), maar doe dan niet alsof je niet weet wat een kloon isquote:[..]
Wat is een kloon?
Niet zo happen, jochie.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:38 schreef veldmaatpp het volgende:
Rot eens op.En jij bent hier moderator?
Als we het over middelmatige voetballers willen hebben, gaan we wel in het Ajax-topic over van der Vaart en Mitea praten.
Ik wel, want moet toch ook een beetje op de hoogte blijven van onze vrienden uit Amsterdam?quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:08 schreef Xante het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar daar erger ik me niet aan, ik kom nooit in het Ajax-topic.
Sorry, maar ik snap echt niet waar je het nu over hebtquote:Ach kom op, jij bent de zoveelste kloon van Loek, dat heeft iedereen echt wel door hoor (vooral omdat je altijd stelselmatig "als" ipv "dan" gebruikt, tenminste, daardoor merk ik het altijd). Niet dat ik het erg vind (snap überhaupt niet waarom je steeds een kloon aanmaakt), maar doe dan niet alsof je niet weet wat een kloon is.
Dus je vindt het wel een goede speler?quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet zo happen, jochie.
Heb je wel naar het posticon gekeken?
Hij heeft zeker talent, ja en komt symphatiek over.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:19 schreef veldmaatpp het volgende:
Dus je vindt het wel een goede speler?
In het begin anders nietquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft zeker talent, ja en komt symphatiek over.
Dat filmpje waarin Thomasson scoort bestaat niet denk ik.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:21 schreef veldmaatpp het volgende:
Heeft iemand trouwens nog speciaal voor Golfer dat mooie filmpje van Leonardo die met een supermooie actie een Ajacied passeert, en vervolgens Thomasson de 4-2 tegen Ajax laat scoren?![]()
Mieren-neukerquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:01 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dat filmpje waarin Thomasson scoort bestaat niet denk ik.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:20 schreef Cart_man het volgende:
Hoop het niet, laat hem wat wedstrijden meespelen in het tweede. Hij word naar mijn mening veels te vroeg gebracht. Alleen maar omdat Dil wanhopig is.
Zal me trouwens benieuwen vanavond. 1-1 moet er wel inzitten...
Neen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Ook niet bij de reserves?
Weet je wat nog betere humor is? 2 penalty's in 1 wedstrijd missenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede humor waren die 2 tegengoals![]()
Het gekke is dat ik hem bij zijn vorige club echt prima vond, maar bij Feyenoord heeft ie mij net iets te veel blunders gemaakt.quote:
Sinds ie z'n arm brak heeft ie nooit meer echt overtuigd eigenlijk. Zonde.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik hem bij zijn vorige club echt prima vond, maar bij Feyenoord heeft ie mij net iets te veel blunders gemaakt.
Inderdaad. Kuijt is op alle fronten de leukste voetballer van Nederlandquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:32 schreef jojomen4 het volgende:
Kuijt blijft super hé! Heb het nie kunnen zien vandaag maar die kerel blijft ze erin schieten. Begrijp nog steeds niet dat er mensen zijn (Yvette) die kritiek op die jongen kunnen hebben (ook niet op z'n technische kwaliteiten omdat ie alle ballen onder controle heeft, misschien kan die geen truckjes zoals Deco of Ronaldinho maar da wil nie zeggen dat ie niet technisch is).
Die jongen is gewoon superIk ga er nog steeds vanuit dat ie de 30 haalt dit seizoen
![]()
Lazovic begint ook los te komen
Door leipos's die niet de rest van de waarheid wisten en door Gullit en de spelers tot de orde moesten worden geroepen, anders had de scheids de wedstrijd nog gestopt.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:46 schreef veldmaatpp het volgende:
Wat werd er trouwens gezongen over Pienaar? "Pienaar, Pienaar mep je vriendin maar in elkaar" ofzo?
Kuyt is mijn held (na Peter Houtman)quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:32 schreef jojomen4 het volgende:
Kuijt blijft super hé! Heb het nie kunnen zien vandaag maar die kerel blijft ze erin schieten. Begrijp nog steeds niet dat er mensen zijn (Yvette) die kritiek op die jongen kunnen hebben (ook niet op z'n technische kwaliteiten omdat ie alle ballen onder controle heeft, misschien kan die geen truckjes zoals Deco of Ronaldinho maar da wil nie zeggen dat ie niet technisch is).
Die jongen is gewoon superIk ga er nog steeds vanuit dat ie de 30 haalt dit seizoen
![]()
Lazovic begint ook los te komen
Beetje veel boter op je hoofd?quote:Door leipos's die niet de rest van de waarheid wisten en door Gullit en de spelers tot de orde moesten worden geroepen, anders had de scheids de wedstrijd nog gestopt.
Triest gedoe van die 'supporters'.
Pienaar die krijgt klappen van zijn wijf.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:46 schreef veldmaatpp het volgende:
Wat werd er trouwens gezongen over Pienaar? "Pienaar, Pienaar mep je vriendin maar in elkaar" ofzo?
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 04:11 schreef RedGuy het volgende:
Pienaaaaaaaaaaar kan zijn wijf niet aan..
Ach, wat een onzin. Dit was gewoon een beetje pesterige humor... Als dat al niet meer magquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Door leipos's die niet de rest van de waarheid wisten en door Gullit en de spelers tot de orde moesten worden geroepen, anders had de scheids de wedstrijd nog gestopt.
Als "het" niet gebeurt is dan is het niet fijn om voor woman-beater uitgemaakt te worden en als er teveel aandacht aan wordt gegeven gaan mensen het nog ook geloven.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:26 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Ach, wat een onzin. Dit was gewoon een beetje pesterige humor... Als dat al niet meer mag
Hahaha wat zit je nou te huilen man, voetbalhumor is dat gewoon. KNVB moet ook niet zeiken, hypocriet gebeuren, vervolgens mag er wel vuurwerk naar Babos gegooid worden.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Door leipos's die niet de rest van de waarheid wisten en door Gullit en de spelers tot de orde moesten worden geroepen, anders had de scheids de wedstrijd nog gestopt.
Zonde! Weet niet of je er eerder bent geweest met een concert maar het geluid is om te huilenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:55 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Hahaha wat zit je nou te huilen man, voetbalhumor is dat gewoon. KNVB moet ook niet zeiken, hypocriet gebeuren, vervolgens mag er wel vuurwerk naar Babos gegooid worden.
Maar heb me goed vermaakt in de Achterhoek. Luni, ook cafe De Masselink?
Saai trouwens als bijna alles goed gaat, op wie moet je dan nog kankeren hehe.
Zojuits nog ff kaarten wezen halen voor U2 in die graftombe
Tjah, liever de Kuip gehad. En hebben nog voor Londen geprobeerd, maar geen doorkomen aan op internet.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:01 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Zonde! Weet niet of je er eerder bent geweest met een concert maar het geluid is om te huilen![]()
Ben er met Eminem geweest...Wat een drama! De hele show was goed maar het belangrijkste (het geluid) was zoooooooooo slecht.. kga der nooit meer in m'n leven heen voor muziek.
Precies, nu schijnt ludiek te zijn als "Tis stil aan de overkant" inzet na 4,5 minuut..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
10 jaar geleden stond zoiets nog in de voetbalbijbel onder de L als ludiek
Heb me ook prima vermaakt, was dat die kroeg bij het spoor? Daar heb ik in ieder geval gezeten. Maatjes van me liepen langs het spoor naar het stadion en kregen een boete.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:55 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Hahaha wat zit je nou te huilen man, voetbalhumor is dat gewoon. KNVB moet ook niet zeiken, hypocriet gebeuren, vervolgens mag er wel vuurwerk naar Babos gegooid worden.
Maar heb me goed vermaakt in de Achterhoek. Luni, ook cafe De Masselink?
Saai trouwens als bijna alles goed gaat, op wie moet je dan nog kankeren hehe.
Zojuits nog ff kaarten wezen halen voor U2 in die graftombe
Ik heb ook nog andere steden geprobeerd, maar dat was geen doen, en om nou de mege vette hoofdprijs te betalen via duistere organisaties, dan maar naar de aRENa. Ik zal alleen 's middags niet effe gezellig am*dam in gaan om een biertje te drinken.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:17 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Tjah, liever de Kuip gehad. En hebben nog voor Londen geprobeerd, maar geen doorkomen aan op internet.
Ga me wel vermaken hoor "Sunday, Bloody Sunday!"![]()
Als je op het veld staat schijnt het geluid wel vrij goed te zijn, zeker als je redelijk vooraan staat, maar genoeg over de aREN gesproken, ik vind het al erg zat dat ik er heen moe, neem denk ik maar een dikke stift meequote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:01 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Zonde! Weet niet of je er eerder bent geweest met een concert maar het geluid is om te huilen![]()
Ben er met Eminem geweest...Wat een drama! De hele show was goed maar het belangrijkste (het geluid) was zoooooooooo slecht.. kga der nooit meer in m'n leven heen voor muziek.
Het ligt eraan in welk verband Hamas gebruikt word.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Homo van Vites heb ik ook geen moeite
Met tering/kanker Hofs wel, of hamas.....
Dat klopt helemaal. Als ik feyenoord was zou ik hem nu ook de laatste kans geven. Het heeft niks met de druk van feyenoord te maken aangezien feyenoord dit seizoen voor de kat zijn kut speelt. Helaas is het gewoon een structureel probleem geworden bij babos. Hij kan sinds zijn blessure niet goed meer keepen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:17 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Sinds ie z'n arm brak heeft ie nooit meer echt overtuigd eigenlijk. Zonde.
Ik stond in het middenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:40 schreef Luni het volgende:
[..]
Als je op het veld staat schijnt het geluid wel vrij goed te zijn, zeker als je redelijk vooraan staat, maar genoeg over de aREN gesproken, ik vind het al erg zat dat ik er heen moe, neem denk ik maar een dikke stift mee![]()
Yup, groen bord aan de voorkant met gele letters, en een mafkees die op de bar stond te dansen hehequote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:35 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb me ook prima vermaakt, was dat die kroeg bij het spoor? Daar heb ik in ieder geval gezeten. Maatjes van me liepen langs het spoor naar het stadion en kregen een boete.
Die KNVB is echt doorgeslagen, als zulke liedjes al niet meer mogen, er komen geen enge ziektes in voor, echt te triest voor woorden. Toen er vuurwerk naar Babos gegooid werd zag en hoorde Haverkort het niet. Studio jood liet natuurlijk alleen het stilleggen zien toen wij wat zongen, maar niet toen Hofs uitgemaakt werd voor de homo van vites. Al met al eindelijk weer eens een leuke uitwedstrijd. Ivinho!
ik heb ook kaarten voor U2
Die mafkees is een bekende van mijquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:25 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Yup, groen bord aan de voorkant met gele letters, en een mafkees die op de bar stond te dansen hehe
Jij deed toch niet mee met dat potje vrijworstelen hè!
Man, ik zat om 2 uur 's nachts met een tuinstoel en een slaapzak voor het postkantoor hier. Ik was 25e en heb zitkaarten voor het 2e concert.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:50 schreef Erasmusch het volgende:
Waar zijn die kaarten te halen? Dacht dat het al uitverkocht was...
Vond die2e goal niet zon probleem. Volgens mij stuiterde die bal net verkeerd op en je staat toch al ruim voor. Die 1e daarentegen...begin van de wedstrijd, nog niks zeker en dan laat je die man zó vrij staan. Als zelfs de Graafschap al kan scoren uit dode spelmomenten.
Het was dik een uur geleden uitverkocht, dan ben je blij dat je heen gaat, welke plek dan ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:56 schreef Erasmusch het volgende:
maw het zal nu wel uitverkocht zijn?
Bij NAC blunderde 'ie ook meer dan eens na z'n blessure.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik hem bij zijn vorige club echt prima vond, maar bij Feyenoord heeft ie mij net iets te veel blunders gemaakt.
Komt ook nog een derde concert!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:56 schreef Erasmusch het volgende:
maw het zal nu wel uitverkocht zijn?
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:41 schreef Luni het volgende:
[..]
Die mafkees is een bekende van mijik stond er vlak bij met een blauwe Westham polo aan.
Hebben we dicht bij elkaar gestaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:06 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Blauwe Westham polo? Mmm niet direct opgevallen. Ik stond aan dat ronde tafeltje. Aan de cola, godver de godver was de bob..
De circustent van Ajax.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:15 schreef Erasmusch het volgende:
Dan hou ik lekker vast aan mn principes
Misschien kunnen jullie nog een biertje doen naast het trainingsveld.
Met die licht ontvlambare types van het forum ga ik natuurlijk geen biertje doen..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:15 schreef Erasmusch het volgende:
Dan hou ik lekker vast aan mn principes
Misschien kunnen jullie nog een biertje doen naast het trainingsveld.
Toch handig als je een zus hebt die bij het Postkantoor werktquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:53 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Man, ik zat om 2 uur 's nachts met een tuinstoel en een slaapzak voor het postkantoor hier. Ik was 25e en heb zitkaarten voor het 2e concert.
Toch handig als je een zus hebt die bij het Postkantoor werktquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:53 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Man, ik zat om 2 uur 's nachts met een tuinstoel en een slaapzak voor het postkantoor hier. Ik was 25e en heb zitkaarten voor het 2e concert.
Als Ajax zo door blijft gaan, en AZ ook, en Gullit krijgt dit team nu draaiend, zit er heeeeel misschien zelfs nog een 2e plek in. Maar ja, als als als.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:25 schreef Erasmusch het volgende:
Zou de derde plek dan toch nog haalbaar zijn?![]()
Ja, dat is heel waarschijnlijk!quote:Op zondag 6 februari 2005 21:30 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Als Ajax zo door blijft gaan, en AZ ook, en Gullit krijgt dit team nu draaiend, zit er heeeeel misschien zelfs nog een 2e plek in. Maar ja, als als als.
Mee eens.quote:Op maandag 7 februari 2005 16:05 schreef Cart_man het volgende:
Vind ik niet.
Belangrijkste is dat Feijenoord een team wordt en consistenter gaat voetballen.
Laat 020 lekker de tyfus krijgen.
quote:Op zondag 6 februari 2005 21:30 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Als Ajax zo door blijft gaan, en AZ ook, en Gullit krijgt dit team nu draaiend, zit er heeeeel misschien zelfs nog een 2e plek in. Maar ja, als als als.
Wij hebben tenminste nog door dat het dromen zijn, jullie denken elk jaar echt dat jullie de beste zijn en alles gaan winnenquote:Op maandag 7 februari 2005 16:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Marco heeft al vaak genoeg in jullie stadion gezongen: de meeste dromen zijn bedrog.......
quote:Op maandag 7 februari 2005 16:36 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste nog door dat het dromen zijn, jullie denken elk jaar echt dat jullie de beste zijn en alles gaan winnen![]()
Das inderdaad zonde. In het topic van zo'n prachtige club als FEYENOORD moeten we het niet over zo'n 3e rangs-clubje uit A'dam gaan hebben.quote:Op maandag 7 februari 2005 16:40 schreef The_Hives het volgende:
laten we het in dit topic niet over Ajax gaan hebben
Dat haalt ie nooooitquote:Op maandag 7 februari 2005 17:09 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Ontopic : Dirk for gouden schoen!![]()
[hap]quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:40 schreef twi het volgende:
Toch best erg, wanneer je al moet "als"-en om eventueel een derde plek te kunnen behalen
Geld voor jullie ook om 2e te wordenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:40 schreef twi het volgende:
Toch best erg, wanneer je al moet "als"-en om eventueel een derde plek te kunnen behalen
3e of 4e plek maakt natuurlijk niet zoveel uit. En jullie mogen trouwens ook wel op gaan passen dat jullie niet in 'onze situatie' komen straks.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:40 schreef twi het volgende:
quote:09-02-2005: Jozsef Kiprich aan de slag voor Feyenoord [Update]
[Bron: FR-Fans.nl]
Jozsef Kiprich is ingegaan op het aanbod dat Feyenoord hem enkele weken geleden deed om jonge spelers te scouten voor de Rotterdammers in zijn land Hongarije. Hij gaat zich daar intensief bezig houden met het opleiden van jonge spelers, die in de toekomst wellicht de overstap naar Feyenoord kunnen maken.
Update: Technisch directeur Mark Wotte was volgens de Feyenoord Krant vorige week in Hongarije, waar hij sprak met afvaardigingen van enkele clubs. Spelers die uit het samenwerkingsverband voortkomen, worden volgens Wotte eerst nog in België bij een club ondergebracht.
Het initiatief, waarvoor ook een andere Hongaarse ex-Feyenoorder werd gevraagd, Aantal Roth, wordt betaalt door een sponsor, die bedrijfsbelangen heeft in het voormalig Oostblok. Roth gaat in Hongarije vooral als tipgever functioneren.
Nee, maar E is reeds uitverkocht. Ben ook vrij laat!quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:25 schreef Erasmusch het volgende:
Is er een cc-verplichting tegen W2 dan
Ik ben ook erg nieuwsgierig, wil het combineren met mijn vakantie, maar ik geloof dat ze voor een trainingsstage naar Shanghai gaan.quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:25 schreef Erasmusch het volgende:
Is er een cc-verplichting tegen W2 dan
Iemand enig idee wanneer het programma van de voorbereiding bekend wordt gemaakt?
Leuk toch, 2 weekjes naar Azie!quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:15 schreef Luni het volgende:
Ik ben ook erg nieuwsgierig, wil het combineren met mijn vakantie, maar ik geloof dat ze voor een trainingsstage naar Shanghai gaan.
Hoop eigenlijk dat we in navolging van de andere Europese topclubs ook ff een Tour d'USA gaan doen. NYC zie ik wel zittenquote:Op woensdag 9 februari 2005 20:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Leuk toch, 2 weekjes naar Azie!
Als het goed is dit jaar de Fortis Cup hoop dat ze hem in Brussel spelen, zal wel voor de 1e en laatste x zijnquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:49 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk dat we in navolging van de andere Europese topclubs ook ff een Tour d'USA gaan doen. NYC zie ik wel zittenWas deze zomer niet de Fortis-cup (...) tegen Anderlecht een de openingswedstrijd tegen Celtic?
Zou om het jaar uit en thuis worden gespeeld dacht ik me te herinneren.quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Als het goed is dit jaar de Fortis Cup hoop dat ze hem in Brussel spelen, zal wel voor de 1e en laatste x zijn![]()
USA ga ik zeker niet heen, kut land!
vi.nlquote:Feyenoord enkele weken zonder Ghaly
10/2/2005 9 :06
Hossam Ghaly mist de komende duels van Feyenoord. De Egyptische international raakte geblesseerd tijdens de laatste training in de aanloop naar de oefeninterland met België.
Feyenoord verwacht dat de middenvelder 'enkele weken' niet inzetbaar is. Sinds de winterstop laat coach Ruud Gullit Ghaly in de basis starten.
Vak F anders?quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:42 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nee, maar E is reeds uitverkocht. Ben ook vrij laat!
Ik ben helderziend.quote:Op zondag 13 februari 2005 15:58 schreef methodmich het volgende:
Nou, niet gek gedacht Xante.
Nick Hofs al zijn 4e goal voor Feyenoord, heeft er nu al 10 deze competitie. En dan zeuren als Derksen een topper belooft en het Hofs blijkt te zijn.
quote:Op zondag 13 februari 2005 16:19 schreef methodmich het volgende:
Bruno Basto maakt 7-0. Maakt ie dan toch zijn faam waar?
Idem hier en leuk om zijn emoties te zien bij zijn rentree.quote:Op zondag 13 februari 2005 19:27 schreef tong80 het volgende:
Als Ajacied vind ik het mooi om Leonardo weer te zien voetballen.
Als Feanfan vind ik het ook prachtig om Leo weer op de velden te zien. Ook buiten het veld trouwens. Prachtig hoe gelukkig hij een interview stond af te geven. Werd er zelfs emotioneel vanquote:Op zondag 13 februari 2005 19:27 schreef tong80 het volgende:
Als Ajacied vind ik het mooi om Leonardo weer te zien voetballen.
Dat was geen kritiek van MM. MM zal geen kritiek uiten op Basto omdat ie fan van hem is, hijs ook 1 van de weinigen die al vanaf het begin roept dat ie wel kan ballen. Het leek mij ook altijd een goeie en hoop dat ie nu van Gullit ff mag blijven staan.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:54 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Hij begint met de week beter te spelen, hoor. En volgens de radio speelde hij vandaag ook weer aardig tot goed, dus waarom nou weer kritiek op hem?
Idd, maar wat te doen met Kalou?quote:Op maandag 14 februari 2005 00:04 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik vond de pass van Lazovic mooiDie begint eindelijk te leren dat het een teamsport is.
Hoop ook dat die nog even mag blijven staan..
Tuurlijk allemaal leuk en aardig en goed voor het zelfvertrouwen, de afgelopen 2 wedstrijden, maar de tegenstand was van embarmelijk niveau! We zullen zien hoe ze de komende 2 zware wedstrijden presteren, dan kunnen we zien om het lek boven is.quote:Op maandag 14 februari 2005 00:17 schreef ferrarifreak het volgende:
Aha, ik dacht dat ie het sarcastisch bedoelde.
Ik vind trouwens dat er weinig meer op Gullit aan te merken is sinds het begin van de 2e seizoenshelft. Stelt de juiste spelers op, geeft jonge spelers de kans, is consequent en komt niet meer zo irritant over in de media. Ook blijken zo ongeveer al z'n aankopen goed te zijn. Het enige wat ie nu moet doen, is dit team draaiende krijgen en houden (genoeg kwaliteit) en zo weinig mogelijk spelers laten vertrekken na dit seizoen.
Komen nog wedstrijden zat, en volgens seizoen zijn we Kuijt toch kwijt en hebben we nog steeds een prima spitsenduo.quote:
Er zijn ongetwijfeld een aantal clubs die zich zullen melden met een grote zak geldquote:Op maandag 14 februari 2005 11:54 schreef Suijk het volgende:
Kuijt volgend seizoen al weg?
En van een deel van die opbrengst zou ik graag Huntelaar in de Kuip zien. Maar het liefst zie ik Kuijt nog 3 jaar in de Kuip natuurlijkquote:Op maandag 14 februari 2005 12:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Er zijn ongetwijfeld een aantal clubs die zich zullen melden met een grote zak geld.
Ik geloof dat Huntelaar Ajax-fan isquote:Op maandag 14 februari 2005 12:29 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
En van een deel van die opbrengst zou ik graag Huntelaar in de Kuip zien. Maar het liefst zie ik Kuijt nog 3 jaar in de Kuip natuurlijk
Ik ben bang dat de bankrekeningen van de managers en dergelijke een grote zak geld te goed kunnen gebruikenquote:Op maandag 14 februari 2005 12:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Feyenoord een grote zak geld te goed kan gebruiken.
Och, het kan erger, wij moesten 'm voor minder dan 1 miljoen aan jullie verkopen.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:36 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de bankrekeningen van de managers en dergelijke een grote zak geld te goed kunnen gebruikenEn de rest verdwijnt in vage projecten waar niemand wat van weet.
Het zou me niet eens verbazen als Kuijt straks voor 15 miljoen weg is, en we volgend seizoen weer moeten aanhoren dat "er geen geld is".
Oude Kamphuis komt definitief niet. En Zuiverloon moet volgend seizoen in de basis!quote:Op maandag 14 februari 2005 12:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dit lijkt me een leuke verdediging voor volgend seizoen
Aerts
Bosschaart-Kruiswijk(Zwaanswijk)-Saidi-Oude Kamphuis
Bank: Babos, Gibbs,Zuiverloon
Met zo'n verdediging zou er weinig door komen denk ik
Aertsquote:Op maandag 14 februari 2005 12:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Aerts
Hallo, ik heb nooit kritiek op hem gehad. Wel even nadenken voor je iets roept... Ik vond het juist altijd vreemd dat hij blijkbaar niet goed genoeg werd bevonden.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:54 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Hij begint met de week beter te spelen, hoor. En volgens de radio speelde hij vandaag ook weer aardig tot goed, dus waarom nou weer kritiek op hem?
haha hopelijk denk jij niet dat je serieus wordt genomen als je zoveel onzin post.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Aerts
zelfs de bank vind ik te veel eer voor castelen.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:12 schreef gras het volgende:
Leonardo, Lazovic, Kuijt, Kalou en Castelen. Wie o wie moet er op de bank plaatsnemen? Lazovic en Castelen?
Ja, je kunt inderdaad beter gewoon 6 mensen op de bank zetten ipv 7 en Castelen daarbij.quote:Op maandag 14 februari 2005 18:48 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
zelfs de bank vind ik te veel eer voor castelen.
Je hebt het over Babos.quote:Die wisselt ook nog te veel hele goede momenten af met hele slechte, ik denk niet dat hij Feyenoord waardig is.
Je hoort achter het aanrechtquote:haha hopelijk denk jij niet dat je serieus wordt genomen als je zoveel onzin post.
Zwaanswijk is zo zwak gewoon en geen club zit op die kneus te wachten. Ik snap niet dat iemand zo'n jan middelmaat bij een topclub als Feyenoord wil. Dan is er echt wat mis met je.
Wat een onzinquote:Op maandag 14 februari 2005 18:53 schreef gras het volgende:
[..]
Ja, je kunt inderdaad beter gewoon 6 mensen op de bank zetten ipv 7 en Castelen daarbij.
Ik denk het ook wel, dat moet wel goedkomen (ik heb veel moed gekregen na de wedstrijd van gisteren hehe)quote:Op maandag 14 februari 2005 21:32 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk dat ze Sporting Lissabon wel aankunnen als ze zo spelen als zondag.
Lucky basterdquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:19 schreef Cart_man het volgende:
Tot vrijdag, dames.
Deze jongen gaat even drie dagen los in Lissabon.
Ik wacht ook op Middlesborough, was laat voor een vliegreis en toen was het niet meer te betalen.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:19 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Lucky basterd
Ik wacht op M'borough, en geloof met mij velen
Moeten we alleen eerst "ff" van Sporting winnen ...
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:39 schreef belanov het volgende:
Zuiverloon rechtsback morgen zeker?
Wat heb jij eigelijk tegen die kerel hij heeft een mindere periode gehad en kom laten we hem maar gelijk nooit meer een kans geven ?quote:Op maandag 14 februari 2005 18:48 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
zelfs de bank vind ik te veel eer voor castelen.
Gewoon negeren die rascistische hoerquote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat heb jij eigelijk tegen die kerel hij heeft een mindere periode gehad en kom laten we hem maar gelijk nooit meer een kans geven ?
Heeft hij je ooit geneukt en toen laten zit met het kind ofzo dat je zo tegen hem bent![]()
Nee dat is ze niet want ze wil Zuiverloon in de bassisquote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:19 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Gewoon negeren die rascistische hoer
Veel plezier CM.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:19 schreef Cart_man het volgende:
Tot vrijdag, dames.
Deze jongen gaat even drie dagen los in Lissabon.
Nee hoor dat heb ik niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee dat is ze niet want ze wil Zuiverloon in de bassis![]()
Volgens mij heeft ze gewoon persoonlijk iets tegen Romeo ofzo![]()
Daaromquote:
quote:Feyenoord begint de voorbereiding op het nieuwe seizoen met drie oefenwedstrijden tegen amateurclubs. De Rotterdammers spelen op maandag 4 juli de eerste wedstrijd uit tegen Alphense Boys. Op 6 juli is Rohda de volgende tegenstander in Raalte. Twee dagen later, op vrijdag 8 juli, is een oefenwedstrijd in en tegen Barendrecht gepland. De drie oefenduels vangen allen om 19:00 uur aan.
quote:Feyenoord is momenteel de meest scorende ploeg van heel Europa. De Rotterdammers scoorden in de afgelopen twee duels 14 keer en mede daardoor is de eerste positie bezet. In 21 duels kwam de ploeg van Ruud Gullit 57 keer tot scoren. Club Brugge is de nummer twee, Sporting Lissabon staat zesde.
Een overzicht:
1. Feyenoord: 57 goals/21 wedstrijden (gemiddeld 2.71 goals/duel)
2. Brugge (Belgie): 59/22 (2.6)
3. PSV Eindhoven: 54/21 (2.57)
4. Arsenal (Engeland): 63/27 (2.33)
5. AZ Alkmaar: 49/21 (2.33)
6. Sporting (Portugal): 46/21 (2.2)
7. Celtic (Schotland): 53/24 (2.2)
8. ajax: 46/21 (2.19)
9. Rangers (Schotland): 54/25 (2.16)
10. Chelsea (Engeland): 50/27 (2.1)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |