abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25089102
quote:
Op maandag 14 februari 2005 18:53 schreef gras het volgende:

[..]

Ja, je kunt inderdaad beter gewoon 6 mensen op de bank zetten ipv 7 en Castelen daarbij.
Wat een onzin Castelen begint de laatste weken weer wat beter te spelen, en ook in het Nederlands elftal speelde die toch een redelijk goede wedstrijd. Ook staat ie dit seizoen al op 10 assists ofzo. Hij is zeker goed genoeg voor op de bank hoor.
pi_25089282
Misschien had ik er een smile bij moeten plaatsen, maar het is toch wel duidelijk dat je die reactie met een korrel zout kon nemen.
pi_25090070
Wbt Zwaanswijk ben ik het eens. Wat een mietje is dat zeg..

7-0 is gewoon ff heerlijk. Lekker genieten, ongenuaceerd roepen dat we Kamioen worden. harde werkelijkheid komt wel lekker later.
"..and in my brain it's going wrong.."
  maandag 14 februari 2005 @ 21:32:37 #279
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_25090613
Ik denk dat ze Sporting Lissabon wel aankunnen als ze zo spelen als zondag.
pi_25090739
ik zag net op vi.nl niet zo leuk nieuws over feyenoord:

Feyenoord liet Loovens wachten op transfer

14/2/2005 20:46

EXCLUSIEF
Glenn Loovens moest een week wachten op zijn transfer naar De Graafschap. Niet omdat hij niet fit genoeg was, maar omdat Feyenoord niet wilde dat de centrale verdediger meespeelde tegen de Rotterdammers.

Loovens is door Feyenoord verhuurd aan De Graafschap, maar pas na het onderlinge duel van beide clubs. Dat kwam door een moeilijk genezende liesblessure, want hierdoor kwam de 21-jarige Doetinchemmer niet door de medische keuring, lieten beide clubs op het laatste moment weten.

Eén dag voor de eerste medische keuring speelde Loovens nog mee met Jong Feyenoord tegen Jong FC Twente. Woensdag, een dag later, volgde de tweede keuring, waarna Loovens werd teruggestuurd naar Rotterdam. Weer twee dagen later, op vrijdag, volgde de 7-2 zege van Feyenoord bij De Graafschap.

Vorige woensdag was Loovens wel fit en kwam de transfer alsnog tot stand. Zo debuteerde hij afgelopen zondag topfit bij De Graafschap, dat met 2-0 het degradatieduel met FC Den Bosch won. De huurling speelde negentig minuten mee.

Het is niet voor het eerst dat Feyenoord op deze manier handelt. In 1999 probeerden de Rotterdammers hetzelfde met Robin Nelisse, die was verhuurd aan Cambuur Leeuwarden. De KNVB stond dat echter niet toe. Feyenoord won echter probleemloos van Cambuur 4-0. Om het veto van de KNVB te omzeilen (de bond staat niet toe dat clubs dit soort afspraken maken), bedacht Feyenoord het plan om Loovens niet fit te verklaren.

pi_25091680
Wat is het probleem echter?

Vorig jaar scoorde Bouhkari de winnende tegen Ajax voor NAC en deed hij voor het Ajax uitvak zijn shirt uit en deed dit

Afgelopen zondag scoorde hij voor Ajax de winnende
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25092295
quote:
Op maandag 14 februari 2005 21:32 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk dat ze Sporting Lissabon wel aankunnen als ze zo spelen als zondag.
Ik denk het ook wel, dat moet wel goedkomen (ik heb veel moed gekregen na de wedstrijd van gisteren hehe)
  dinsdag 15 februari 2005 @ 00:19:54 #283
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25093367
Tot vrijdag, dames.

Deze jongen gaat even drie dagen los in Lissabon.
A.M.A.B
pi_25097000
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 00:19 schreef Cart_man het volgende:
Tot vrijdag, dames.

Lucky basterd
Ik wacht op M'borough, en geloof met mij velen
Moeten we alleen eerst "ff" van Sporting winnen ...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_25097732
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 10:19 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Lucky basterd
Ik wacht op M'borough, en geloof met mij velen
Moeten we alleen eerst "ff" van Sporting winnen ...
Ik wacht ook op Middlesborough, was laat voor een vliegreis en toen was het niet meer te betalen.
pi_25098040
Zuiverloon rechtsback morgen zeker?
pi_25098166
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 11:39 schreef belanov het volgende:
Zuiverloon rechtsback morgen zeker?
  dinsdag 15 februari 2005 @ 12:13:48 #288
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_25098460
ik hoop het wel. Zuiverloon is een goede speler en hij hoort eigenlijk elke wedstrijd te spelen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_25098492
quote:
Op maandag 14 februari 2005 18:48 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

zelfs de bank vind ik te veel eer voor castelen.
Wat heb jij eigelijk tegen die kerel hij heeft een mindere periode gehad en kom laten we hem maar gelijk nooit meer een kans geven ?

Heeft hij je ooit geneukt en toen laten zit met het kind ofzo dat je zo tegen hem bent
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_25098553
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Wat heb jij eigelijk tegen die kerel hij heeft een mindere periode gehad en kom laten we hem maar gelijk nooit meer een kans geven ?

Heeft hij je ooit geneukt en toen laten zit met het kind ofzo dat je zo tegen hem bent
Gewoon negeren die rascistische hoer
pi_25098574
In vind het wel een slappe truc van Feyenoord om Loovens een week langer weg te houden bij De Graafschap. Waren ze bij Feyenoord dan zo bang voor Glenn?
That's all folks!
pi_25098618
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:19 schreef ferrarifreak het volgende:

[..]

Gewoon negeren die rascistische hoer
Nee dat is ze niet want ze wil Zuiverloon in de bassis
Volgens mij heeft ze gewoon persoonlijk iets tegen Romeo ofzo
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  dinsdag 15 februari 2005 @ 12:27:15 #293
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25098676
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 00:19 schreef Cart_man het volgende:
Tot vrijdag, dames.

Veel plezier CM.
En gedraag je he?!
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 15 februari 2005 @ 12:58:52 #294
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_25099155
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Nee dat is ze niet want ze wil Zuiverloon in de bassis
Volgens mij heeft ze gewoon persoonlijk iets tegen Romeo ofzo
Nee hoor dat heb ik niet.
Ik ben alleen iemand die nogal kritisch is en die een eigen mening heeft. En castelen vind ik gewoon een heel zwakke speler en ik vind dan ook dat de rechtsbuitenpositie niet goed bezet is en dat hij helaas een zwakke schakel is.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_25099442
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:27 schreef PyTh het volgende:

[..]

Veel plezier CM.
En gedraag je he?!
Je kent hem toch
  dinsdag 15 februari 2005 @ 13:28:18 #296
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25099557
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 13:19 schreef Luni het volgende:

[..]

Je kent hem toch
Daarom
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_25102172
Ben wel benieuwd hoe het gaat tegen Sporting Portugal. Lopen een paar prima voetballers in rond.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25102703
Die zevenklappers tegen Graafschap en WII zeggen niet zoveel. Idd, een echt 'herexamen' woensdag.
Zet m op, Feyenoord!!
pi_25103436
quote:
Feyenoord begint de voorbereiding op het nieuwe seizoen met drie oefenwedstrijden tegen amateurclubs. De Rotterdammers spelen op maandag 4 juli de eerste wedstrijd uit tegen Alphense Boys. Op 6 juli is Rohda de volgende tegenstander in Raalte. Twee dagen later, op vrijdag 8 juli, is een oefenwedstrijd in en tegen Barendrecht gepland. De drie oefenduels vangen allen om 19:00 uur aan.
pi_25103690
Ben benieuwd naar de oefencampagne in het buitenland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')