[hap]quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:40 schreef twi het volgende:
Toch best erg, wanneer je al moet "als"-en om eventueel een derde plek te kunnen behalen
Geld voor jullie ook om 2e te wordenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:40 schreef twi het volgende:
Toch best erg, wanneer je al moet "als"-en om eventueel een derde plek te kunnen behalen
3e of 4e plek maakt natuurlijk niet zoveel uit. En jullie mogen trouwens ook wel op gaan passen dat jullie niet in 'onze situatie' komen straks.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:40 schreef twi het volgende:
quote:09-02-2005: Jozsef Kiprich aan de slag voor Feyenoord [Update]
[Bron: FR-Fans.nl]
Jozsef Kiprich is ingegaan op het aanbod dat Feyenoord hem enkele weken geleden deed om jonge spelers te scouten voor de Rotterdammers in zijn land Hongarije. Hij gaat zich daar intensief bezig houden met het opleiden van jonge spelers, die in de toekomst wellicht de overstap naar Feyenoord kunnen maken.
Update: Technisch directeur Mark Wotte was volgens de Feyenoord Krant vorige week in Hongarije, waar hij sprak met afvaardigingen van enkele clubs. Spelers die uit het samenwerkingsverband voortkomen, worden volgens Wotte eerst nog in België bij een club ondergebracht.
Het initiatief, waarvoor ook een andere Hongaarse ex-Feyenoorder werd gevraagd, Aantal Roth, wordt betaalt door een sponsor, die bedrijfsbelangen heeft in het voormalig Oostblok. Roth gaat in Hongarije vooral als tipgever functioneren.
Nee, maar E is reeds uitverkocht. Ben ook vrij laat!quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:25 schreef Erasmusch het volgende:
Is er een cc-verplichting tegen W2 dan
Ik ben ook erg nieuwsgierig, wil het combineren met mijn vakantie, maar ik geloof dat ze voor een trainingsstage naar Shanghai gaan.quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:25 schreef Erasmusch het volgende:
Is er een cc-verplichting tegen W2 dan
Iemand enig idee wanneer het programma van de voorbereiding bekend wordt gemaakt?
Leuk toch, 2 weekjes naar Azie!quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:15 schreef Luni het volgende:
Ik ben ook erg nieuwsgierig, wil het combineren met mijn vakantie, maar ik geloof dat ze voor een trainingsstage naar Shanghai gaan.
Hoop eigenlijk dat we in navolging van de andere Europese topclubs ook ff een Tour d'USA gaan doen. NYC zie ik wel zittenquote:Op woensdag 9 februari 2005 20:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Leuk toch, 2 weekjes naar Azie!
Als het goed is dit jaar de Fortis Cup hoop dat ze hem in Brussel spelen, zal wel voor de 1e en laatste x zijnquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:49 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk dat we in navolging van de andere Europese topclubs ook ff een Tour d'USA gaan doen. NYC zie ik wel zittenWas deze zomer niet de Fortis-cup (...) tegen Anderlecht een de openingswedstrijd tegen Celtic?
Zou om het jaar uit en thuis worden gespeeld dacht ik me te herinneren.quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Als het goed is dit jaar de Fortis Cup hoop dat ze hem in Brussel spelen, zal wel voor de 1e en laatste x zijn![]()
USA ga ik zeker niet heen, kut land!
vi.nlquote:Feyenoord enkele weken zonder Ghaly
10/2/2005 9 :06
Hossam Ghaly mist de komende duels van Feyenoord. De Egyptische international raakte geblesseerd tijdens de laatste training in de aanloop naar de oefeninterland met België.
Feyenoord verwacht dat de middenvelder 'enkele weken' niet inzetbaar is. Sinds de winterstop laat coach Ruud Gullit Ghaly in de basis starten.
Vak F anders?quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:42 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nee, maar E is reeds uitverkocht. Ben ook vrij laat!
Ik ben helderziend.quote:Op zondag 13 februari 2005 15:58 schreef methodmich het volgende:
Nou, niet gek gedacht Xante.
Nick Hofs al zijn 4e goal voor Feyenoord, heeft er nu al 10 deze competitie. En dan zeuren als Derksen een topper belooft en het Hofs blijkt te zijn.
quote:Op zondag 13 februari 2005 16:19 schreef methodmich het volgende:
Bruno Basto maakt 7-0. Maakt ie dan toch zijn faam waar?
Idem hier en leuk om zijn emoties te zien bij zijn rentree.quote:Op zondag 13 februari 2005 19:27 schreef tong80 het volgende:
Als Ajacied vind ik het mooi om Leonardo weer te zien voetballen.
Als Feanfan vind ik het ook prachtig om Leo weer op de velden te zien. Ook buiten het veld trouwens. Prachtig hoe gelukkig hij een interview stond af te geven. Werd er zelfs emotioneel vanquote:Op zondag 13 februari 2005 19:27 schreef tong80 het volgende:
Als Ajacied vind ik het mooi om Leonardo weer te zien voetballen.
Dat was geen kritiek van MM. MM zal geen kritiek uiten op Basto omdat ie fan van hem is, hijs ook 1 van de weinigen die al vanaf het begin roept dat ie wel kan ballen. Het leek mij ook altijd een goeie en hoop dat ie nu van Gullit ff mag blijven staan.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:54 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Hij begint met de week beter te spelen, hoor. En volgens de radio speelde hij vandaag ook weer aardig tot goed, dus waarom nou weer kritiek op hem?
Idd, maar wat te doen met Kalou?quote:Op maandag 14 februari 2005 00:04 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik vond de pass van Lazovic mooiDie begint eindelijk te leren dat het een teamsport is.
Hoop ook dat die nog even mag blijven staan..
Tuurlijk allemaal leuk en aardig en goed voor het zelfvertrouwen, de afgelopen 2 wedstrijden, maar de tegenstand was van embarmelijk niveau! We zullen zien hoe ze de komende 2 zware wedstrijden presteren, dan kunnen we zien om het lek boven is.quote:Op maandag 14 februari 2005 00:17 schreef ferrarifreak het volgende:
Aha, ik dacht dat ie het sarcastisch bedoelde.
Ik vind trouwens dat er weinig meer op Gullit aan te merken is sinds het begin van de 2e seizoenshelft. Stelt de juiste spelers op, geeft jonge spelers de kans, is consequent en komt niet meer zo irritant over in de media. Ook blijken zo ongeveer al z'n aankopen goed te zijn. Het enige wat ie nu moet doen, is dit team draaiende krijgen en houden (genoeg kwaliteit) en zo weinig mogelijk spelers laten vertrekken na dit seizoen.
Komen nog wedstrijden zat, en volgens seizoen zijn we Kuijt toch kwijt en hebben we nog steeds een prima spitsenduo.quote:
Er zijn ongetwijfeld een aantal clubs die zich zullen melden met een grote zak geldquote:Op maandag 14 februari 2005 11:54 schreef Suijk het volgende:
Kuijt volgend seizoen al weg?
En van een deel van die opbrengst zou ik graag Huntelaar in de Kuip zien. Maar het liefst zie ik Kuijt nog 3 jaar in de Kuip natuurlijkquote:Op maandag 14 februari 2005 12:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Er zijn ongetwijfeld een aantal clubs die zich zullen melden met een grote zak geld.
Ik geloof dat Huntelaar Ajax-fan isquote:Op maandag 14 februari 2005 12:29 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
En van een deel van die opbrengst zou ik graag Huntelaar in de Kuip zien. Maar het liefst zie ik Kuijt nog 3 jaar in de Kuip natuurlijk
Ik ben bang dat de bankrekeningen van de managers en dergelijke een grote zak geld te goed kunnen gebruikenquote:Op maandag 14 februari 2005 12:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Feyenoord een grote zak geld te goed kan gebruiken.
Och, het kan erger, wij moesten 'm voor minder dan 1 miljoen aan jullie verkopen.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:36 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de bankrekeningen van de managers en dergelijke een grote zak geld te goed kunnen gebruikenEn de rest verdwijnt in vage projecten waar niemand wat van weet.
Het zou me niet eens verbazen als Kuijt straks voor 15 miljoen weg is, en we volgend seizoen weer moeten aanhoren dat "er geen geld is".
Oude Kamphuis komt definitief niet. En Zuiverloon moet volgend seizoen in de basis!quote:Op maandag 14 februari 2005 12:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dit lijkt me een leuke verdediging voor volgend seizoen
Aerts
Bosschaart-Kruiswijk(Zwaanswijk)-Saidi-Oude Kamphuis
Bank: Babos, Gibbs,Zuiverloon
Met zo'n verdediging zou er weinig door komen denk ik
Aertsquote:Op maandag 14 februari 2005 12:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Aerts
Hallo, ik heb nooit kritiek op hem gehad. Wel even nadenken voor je iets roept... Ik vond het juist altijd vreemd dat hij blijkbaar niet goed genoeg werd bevonden.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:54 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Hij begint met de week beter te spelen, hoor. En volgens de radio speelde hij vandaag ook weer aardig tot goed, dus waarom nou weer kritiek op hem?
haha hopelijk denk jij niet dat je serieus wordt genomen als je zoveel onzin post.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Aerts
zelfs de bank vind ik te veel eer voor castelen.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:12 schreef gras het volgende:
Leonardo, Lazovic, Kuijt, Kalou en Castelen. Wie o wie moet er op de bank plaatsnemen? Lazovic en Castelen?
Ja, je kunt inderdaad beter gewoon 6 mensen op de bank zetten ipv 7 en Castelen daarbij.quote:Op maandag 14 februari 2005 18:48 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
zelfs de bank vind ik te veel eer voor castelen.
Je hebt het over Babos.quote:Die wisselt ook nog te veel hele goede momenten af met hele slechte, ik denk niet dat hij Feyenoord waardig is.
Je hoort achter het aanrechtquote:haha hopelijk denk jij niet dat je serieus wordt genomen als je zoveel onzin post.
Zwaanswijk is zo zwak gewoon en geen club zit op die kneus te wachten. Ik snap niet dat iemand zo'n jan middelmaat bij een topclub als Feyenoord wil. Dan is er echt wat mis met je.
Wat een onzinquote:Op maandag 14 februari 2005 18:53 schreef gras het volgende:
[..]
Ja, je kunt inderdaad beter gewoon 6 mensen op de bank zetten ipv 7 en Castelen daarbij.
Ik denk het ook wel, dat moet wel goedkomen (ik heb veel moed gekregen na de wedstrijd van gisteren hehe)quote:Op maandag 14 februari 2005 21:32 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk dat ze Sporting Lissabon wel aankunnen als ze zo spelen als zondag.
Lucky basterdquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:19 schreef Cart_man het volgende:
Tot vrijdag, dames.
Deze jongen gaat even drie dagen los in Lissabon.
Ik wacht ook op Middlesborough, was laat voor een vliegreis en toen was het niet meer te betalen.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:19 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Lucky basterd
Ik wacht op M'borough, en geloof met mij velen
Moeten we alleen eerst "ff" van Sporting winnen ...
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:39 schreef belanov het volgende:
Zuiverloon rechtsback morgen zeker?
Wat heb jij eigelijk tegen die kerel hij heeft een mindere periode gehad en kom laten we hem maar gelijk nooit meer een kans geven ?quote:Op maandag 14 februari 2005 18:48 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
zelfs de bank vind ik te veel eer voor castelen.
Gewoon negeren die rascistische hoerquote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat heb jij eigelijk tegen die kerel hij heeft een mindere periode gehad en kom laten we hem maar gelijk nooit meer een kans geven ?
Heeft hij je ooit geneukt en toen laten zit met het kind ofzo dat je zo tegen hem bent![]()
Nee dat is ze niet want ze wil Zuiverloon in de bassisquote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:19 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Gewoon negeren die rascistische hoer
Veel plezier CM.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:19 schreef Cart_man het volgende:
Tot vrijdag, dames.
Deze jongen gaat even drie dagen los in Lissabon.
Nee hoor dat heb ik niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee dat is ze niet want ze wil Zuiverloon in de bassis![]()
Volgens mij heeft ze gewoon persoonlijk iets tegen Romeo ofzo![]()
Daaromquote:
quote:Feyenoord begint de voorbereiding op het nieuwe seizoen met drie oefenwedstrijden tegen amateurclubs. De Rotterdammers spelen op maandag 4 juli de eerste wedstrijd uit tegen Alphense Boys. Op 6 juli is Rohda de volgende tegenstander in Raalte. Twee dagen later, op vrijdag 8 juli, is een oefenwedstrijd in en tegen Barendrecht gepland. De drie oefenduels vangen allen om 19:00 uur aan.
quote:Feyenoord is momenteel de meest scorende ploeg van heel Europa. De Rotterdammers scoorden in de afgelopen twee duels 14 keer en mede daardoor is de eerste positie bezet. In 21 duels kwam de ploeg van Ruud Gullit 57 keer tot scoren. Club Brugge is de nummer twee, Sporting Lissabon staat zesde.
Een overzicht:
1. Feyenoord: 57 goals/21 wedstrijden (gemiddeld 2.71 goals/duel)
2. Brugge (Belgie): 59/22 (2.6)
3. PSV Eindhoven: 54/21 (2.57)
4. Arsenal (Engeland): 63/27 (2.33)
5. AZ Alkmaar: 49/21 (2.33)
6. Sporting (Portugal): 46/21 (2.2)
7. Celtic (Schotland): 53/24 (2.2)
8. ajax: 46/21 (2.19)
9. Rangers (Schotland): 54/25 (2.16)
10. Chelsea (Engeland): 50/27 (2.1)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |