Ik erger me er meer aan dat weer meteen Ajax erbij wordt gehaald.quote:
Da's een kloon lijkt mijquote:
Dat is andersom toch ook zo? Als er een Feyenoorder kritiek heeft op Ajax gaan ze meteen weer statistieken en dergelijke erbij halenquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:02 schreef Xante het volgende:
[..]
Ik erger me er meer aan dat weer meteen Ajax erbij wordt gehaald.
Wat is een kloon?quote:Da's een kloon lijkt mij.
Kan best zijn, maar daar erger ik me niet aan, ik kom nooit in het Ajax-topic.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:05 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Dat is andersom toch ook zo? Als er een Feyenoorder kritiek heeft op Ajax gaan ze meteen weer statistieken en dergelijke erbij halen
Ach kom op, jij bent de zoveelste kloon van Loek, dat heeft iedereen echt wel door hoor (vooral omdat je altijd stelselmatig "als" ipv "dan" gebruikt, tenminste, daardoor merk ik het altijd). Niet dat ik het erg vind (snap überhaupt niet waarom je steeds een kloon aanmaakt), maar doe dan niet alsof je niet weet wat een kloon isquote:[..]
Wat is een kloon?
Niet zo happen, jochie.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:38 schreef veldmaatpp het volgende:
Rot eens op.En jij bent hier moderator?
Als we het over middelmatige voetballers willen hebben, gaan we wel in het Ajax-topic over van der Vaart en Mitea praten.
Ik wel, want moet toch ook een beetje op de hoogte blijven van onze vrienden uit Amsterdam?quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:08 schreef Xante het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar daar erger ik me niet aan, ik kom nooit in het Ajax-topic.
Sorry, maar ik snap echt niet waar je het nu over hebtquote:Ach kom op, jij bent de zoveelste kloon van Loek, dat heeft iedereen echt wel door hoor (vooral omdat je altijd stelselmatig "als" ipv "dan" gebruikt, tenminste, daardoor merk ik het altijd). Niet dat ik het erg vind (snap überhaupt niet waarom je steeds een kloon aanmaakt), maar doe dan niet alsof je niet weet wat een kloon is.
Dus je vindt het wel een goede speler?quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet zo happen, jochie.
Heb je wel naar het posticon gekeken?
Hij heeft zeker talent, ja en komt symphatiek over.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:19 schreef veldmaatpp het volgende:
Dus je vindt het wel een goede speler?
In het begin anders nietquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft zeker talent, ja en komt symphatiek over.
Dat filmpje waarin Thomasson scoort bestaat niet denk ik.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:21 schreef veldmaatpp het volgende:
Heeft iemand trouwens nog speciaal voor Golfer dat mooie filmpje van Leonardo die met een supermooie actie een Ajacied passeert, en vervolgens Thomasson de 4-2 tegen Ajax laat scoren?![]()
Mieren-neukerquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:01 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dat filmpje waarin Thomasson scoort bestaat niet denk ik.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:20 schreef Cart_man het volgende:
Hoop het niet, laat hem wat wedstrijden meespelen in het tweede. Hij word naar mijn mening veels te vroeg gebracht. Alleen maar omdat Dil wanhopig is.
Zal me trouwens benieuwen vanavond. 1-1 moet er wel inzitten...
Neen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Ook niet bij de reserves?
Weet je wat nog betere humor is? 2 penalty's in 1 wedstrijd missenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede humor waren die 2 tegengoals![]()
Het gekke is dat ik hem bij zijn vorige club echt prima vond, maar bij Feyenoord heeft ie mij net iets te veel blunders gemaakt.quote:
Sinds ie z'n arm brak heeft ie nooit meer echt overtuigd eigenlijk. Zonde.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik hem bij zijn vorige club echt prima vond, maar bij Feyenoord heeft ie mij net iets te veel blunders gemaakt.
Inderdaad. Kuijt is op alle fronten de leukste voetballer van Nederlandquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:32 schreef jojomen4 het volgende:
Kuijt blijft super hé! Heb het nie kunnen zien vandaag maar die kerel blijft ze erin schieten. Begrijp nog steeds niet dat er mensen zijn (Yvette) die kritiek op die jongen kunnen hebben (ook niet op z'n technische kwaliteiten omdat ie alle ballen onder controle heeft, misschien kan die geen truckjes zoals Deco of Ronaldinho maar da wil nie zeggen dat ie niet technisch is).
Die jongen is gewoon superIk ga er nog steeds vanuit dat ie de 30 haalt dit seizoen
![]()
Lazovic begint ook los te komen
Door leipos's die niet de rest van de waarheid wisten en door Gullit en de spelers tot de orde moesten worden geroepen, anders had de scheids de wedstrijd nog gestopt.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:46 schreef veldmaatpp het volgende:
Wat werd er trouwens gezongen over Pienaar? "Pienaar, Pienaar mep je vriendin maar in elkaar" ofzo?
Kuyt is mijn held (na Peter Houtman)quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:32 schreef jojomen4 het volgende:
Kuijt blijft super hé! Heb het nie kunnen zien vandaag maar die kerel blijft ze erin schieten. Begrijp nog steeds niet dat er mensen zijn (Yvette) die kritiek op die jongen kunnen hebben (ook niet op z'n technische kwaliteiten omdat ie alle ballen onder controle heeft, misschien kan die geen truckjes zoals Deco of Ronaldinho maar da wil nie zeggen dat ie niet technisch is).
Die jongen is gewoon superIk ga er nog steeds vanuit dat ie de 30 haalt dit seizoen
![]()
Lazovic begint ook los te komen
Beetje veel boter op je hoofd?quote:Door leipos's die niet de rest van de waarheid wisten en door Gullit en de spelers tot de orde moesten worden geroepen, anders had de scheids de wedstrijd nog gestopt.
Triest gedoe van die 'supporters'.
Pienaar die krijgt klappen van zijn wijf.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:46 schreef veldmaatpp het volgende:
Wat werd er trouwens gezongen over Pienaar? "Pienaar, Pienaar mep je vriendin maar in elkaar" ofzo?
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 04:11 schreef RedGuy het volgende:
Pienaaaaaaaaaaar kan zijn wijf niet aan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |