Die blijft heus wel bij Feyenoord, welke club zou hem willen hebben? Hij heeft in de afgelopen jaren zeer weinig laten zien i.v.m. zijn blessures.quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:03 schreef yvette1982 het volgende:
Geniet nog maar van Leonardo.
Het is ook mijn held en een speler waar ik wel vertrouwen in heb. Echter loopt zijn contract over een paar maanden af, dus is hij dan waarschijnlijk vertrokken.
Je moet wel heel erg naief zijn om dat te denken, elke club zoekt wel zo'n speler. Plus hij is nu weer fit en hij zal sterker zijn dan ooit.quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:35 schreef Luni het volgende:
[..]
Die blijft heus wel bij Feyenoord, welke club zou hem willen hebben? Hij heeft in de afgelopen jaren zeer weinig laten zien i.v.m. zijn blessures.
Deze zin overtuigde mequote:Op donderdag 3 februari 2005 17:41 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als hij al ergens getekent heeft.
spreek voor jezelf. Jij bent blijkbaar te dom om te schijten. Dat verklaart ook die onzin die je altijd uitkraamt.quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Deze zin overtuigde me
Van je domheid...
Omdat ik niet kan schijten kraam ik onzin uit? Mooie redenatiequote:Op donderdag 3 februari 2005 19:50 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
spreek voor jezelf. Jij bent blijkbaar te dom om te schijten. Dat verklaart ook die onzin die je altijd uitkraamt.
Jullie zijn dom en naief. En ik zei ook dat het me niks zou verbazen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je denkt dat Leonardo al ergens getekent hebt ben je inderdaad te dom.
Als hij de komende maanden fit is en blijt en goed speelt is Feyenoord natuurlijk wel te laat
nistelrooij en ronaldo hebben hetzelfde gehad als leonardo en dat ook 2 keer. En kijk eens wat er nu van hun terecht is gekomen. Leonardo heeft laten zien dat het een topper is, hij is jong, hij is weer fit en nog eens transfervrij. Dus genoeg redenen om die jongen aan te trekken.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja en de clubs zitten echt te wachten op dat Breekebeentje![]()
![]()
Rot nou eens op, domme doos.quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:50 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
spreek voor jezelf. Jij bent blijkbaar te dom om te schijten. Dat verklaart ook die onzin die je altijd uitkraamt.
Was inderdaad een mooie scene.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:17 schreef Radegast het volgende:
Ik vond het zo zielig voor hem, toen hij bij Wilfried de Jong op de massagetafel lag en terugzag hoe hij geblesseerd raakte... hij had het nog nooit teruggezien en hield het niet droog.
Rot eens op.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Was inderdaad een mooie scene.
Verder een gewone middelmatige voetballer waarvan ik hoop dat ie een leuke middelmatige (hoewel daar speelt ie nu ook al) club vindt.
Ik kan best tegen kritiek hoor, maar die sloeg in dit geval nergens op. Als hij had gezegd dat Castelen een middelmatige speler was had ik hem daar gelijk in gegeven.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:43 schreef Xante het volgende:
Oh, help, hij mag zijn mening niet geven.
Doe niet altijd zo overdreven reageren op Ajacieden en niet zo overdreven alles tot Ajax betrekken.
Ze horen hier niet, punt!quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:43 schreef Xante het volgende:
Oh, help, hij mag zijn mening niet geven.
Doe niet altijd zo overdreven reageren op Ajacieden en niet zo overdreven alles tot Ajax betrekken.
Van mij mogen Ajax-fans hier gewoon posten hoor. Maar meestal posten ze alleen om ons uit te lokken.quote:
Ik erger me er meer aan dat weer meteen Ajax erbij wordt gehaald.quote:
Da's een kloon lijkt mijquote:
Dat is andersom toch ook zo? Als er een Feyenoorder kritiek heeft op Ajax gaan ze meteen weer statistieken en dergelijke erbij halenquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:02 schreef Xante het volgende:
[..]
Ik erger me er meer aan dat weer meteen Ajax erbij wordt gehaald.
Wat is een kloon?quote:Da's een kloon lijkt mij.
Kan best zijn, maar daar erger ik me niet aan, ik kom nooit in het Ajax-topic.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:05 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Dat is andersom toch ook zo? Als er een Feyenoorder kritiek heeft op Ajax gaan ze meteen weer statistieken en dergelijke erbij halen
Ach kom op, jij bent de zoveelste kloon van Loek, dat heeft iedereen echt wel door hoor (vooral omdat je altijd stelselmatig "als" ipv "dan" gebruikt, tenminste, daardoor merk ik het altijd). Niet dat ik het erg vind (snap überhaupt niet waarom je steeds een kloon aanmaakt), maar doe dan niet alsof je niet weet wat een kloon isquote:[..]
Wat is een kloon?
Niet zo happen, jochie.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:38 schreef veldmaatpp het volgende:
Rot eens op.En jij bent hier moderator?
Als we het over middelmatige voetballers willen hebben, gaan we wel in het Ajax-topic over van der Vaart en Mitea praten.
Ik wel, want moet toch ook een beetje op de hoogte blijven van onze vrienden uit Amsterdam?quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:08 schreef Xante het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar daar erger ik me niet aan, ik kom nooit in het Ajax-topic.
Sorry, maar ik snap echt niet waar je het nu over hebtquote:Ach kom op, jij bent de zoveelste kloon van Loek, dat heeft iedereen echt wel door hoor (vooral omdat je altijd stelselmatig "als" ipv "dan" gebruikt, tenminste, daardoor merk ik het altijd). Niet dat ik het erg vind (snap überhaupt niet waarom je steeds een kloon aanmaakt), maar doe dan niet alsof je niet weet wat een kloon is.
Dus je vindt het wel een goede speler?quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet zo happen, jochie.
Heb je wel naar het posticon gekeken?
Hij heeft zeker talent, ja en komt symphatiek over.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:19 schreef veldmaatpp het volgende:
Dus je vindt het wel een goede speler?
In het begin anders nietquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft zeker talent, ja en komt symphatiek over.
Dat filmpje waarin Thomasson scoort bestaat niet denk ik.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:21 schreef veldmaatpp het volgende:
Heeft iemand trouwens nog speciaal voor Golfer dat mooie filmpje van Leonardo die met een supermooie actie een Ajacied passeert, en vervolgens Thomasson de 4-2 tegen Ajax laat scoren?![]()
Mieren-neukerquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:01 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dat filmpje waarin Thomasson scoort bestaat niet denk ik.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:20 schreef Cart_man het volgende:
Hoop het niet, laat hem wat wedstrijden meespelen in het tweede. Hij word naar mijn mening veels te vroeg gebracht. Alleen maar omdat Dil wanhopig is.
Zal me trouwens benieuwen vanavond. 1-1 moet er wel inzitten...
Neen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Ook niet bij de reserves?
Weet je wat nog betere humor is? 2 penalty's in 1 wedstrijd missenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede humor waren die 2 tegengoals![]()
Het gekke is dat ik hem bij zijn vorige club echt prima vond, maar bij Feyenoord heeft ie mij net iets te veel blunders gemaakt.quote:
Sinds ie z'n arm brak heeft ie nooit meer echt overtuigd eigenlijk. Zonde.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik hem bij zijn vorige club echt prima vond, maar bij Feyenoord heeft ie mij net iets te veel blunders gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |