abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24908235
En jij bent.......?
  donderdag 3 februari 2005 @ 21:02:36 #102
32974 Xante
Levend en wel
pi_24908278
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 20:54 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Ze horen hier niet, punt!
Ik erger me er meer aan dat weer meteen Ajax erbij wordt gehaald.
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:00 schreef veldmaatpp het volgende:
En jij bent.......?
Da's een kloon lijkt mij .
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
pi_24908329
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:02 schreef Xante het volgende:

[..]

Ik erger me er meer aan dat weer meteen Ajax erbij wordt gehaald.
Dat is andersom toch ook zo? Als er een Feyenoorder kritiek heeft op Ajax gaan ze meteen weer statistieken en dergelijke erbij halen
quote:
Da's een kloon lijkt mij .
Wat is een kloon?
pi_24908334
Leo middelmatig noemen

Hij was gewoon magistraal

Maar, ik zeg ook, hij moet zich nu weer bewijzen....
  donderdag 3 februari 2005 @ 21:08:22 #105
32974 Xante
Levend en wel
pi_24908361
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:05 schreef veldmaatpp het volgende:

[..]

Dat is andersom toch ook zo? Als er een Feyenoorder kritiek heeft op Ajax gaan ze meteen weer statistieken en dergelijke erbij halen
Kan best zijn, maar daar erger ik me niet aan, ik kom nooit in het Ajax-topic.
quote:
[..]

Wat is een kloon?
Ach kom op, jij bent de zoveelste kloon van Loek, dat heeft iedereen echt wel door hoor (vooral omdat je altijd stelselmatig "als" ipv "dan" gebruikt, tenminste, daardoor merk ik het altijd). Niet dat ik het erg vind (snap überhaupt niet waarom je steeds een kloon aanmaakt), maar doe dan niet alsof je niet weet wat een kloon is .
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
  donderdag 3 februari 2005 @ 21:11:16 #106
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24908406
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 20:38 schreef veldmaatpp het volgende:

Rot eens op. En jij bent hier moderator? Als we het over middelmatige voetballers willen hebben, gaan we wel in het Ajax-topic over van der Vaart en Mitea praten.
Niet zo happen, jochie.
Heb je wel naar het posticon gekeken?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_24908531
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:08 schreef Xante het volgende:

[..]

Kan best zijn, maar daar erger ik me niet aan, ik kom nooit in het Ajax-topic.
Ik wel, want moet toch ook een beetje op de hoogte blijven van onze vrienden uit Amsterdam?
quote:
Ach kom op, jij bent de zoveelste kloon van Loek, dat heeft iedereen echt wel door hoor (vooral omdat je altijd stelselmatig "als" ipv "dan" gebruikt, tenminste, daardoor merk ik het altijd). Niet dat ik het erg vind (snap überhaupt niet waarom je steeds een kloon aanmaakt), maar doe dan niet alsof je niet weet wat een kloon is .
Sorry, maar ik snap echt niet waar je het nu over hebt Wie is in godsnaam Loek????
En ik vind het wel heel knap dat jij iedereen zijn posts blijkbaar zo goed bestudeerd en zoiets kleins, wat mijzelf niet eens opgevallen was, weet. Er zijn genoeg mensen die wel eens een foutje daarin maken.

Enne ik weet ook wel dat het alleen 'als' is wanneer iets gelijk is (even groot ALS...)
pi_24908546
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:11 schreef golfer het volgende:

[..]

Niet zo happen, jochie.
Heb je wel naar het posticon gekeken?
Dus je vindt het wel een goede speler?
  donderdag 3 februari 2005 @ 21:20:42 #109
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24908578
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:19 schreef veldmaatpp het volgende:

Dus je vindt het wel een goede speler?
Hij heeft zeker talent, ja en komt symphatiek over.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_24908593
Heeft iemand trouwens nog speciaal voor Golfer dat mooie filmpje van Leonardo die met een supermooie actie een Ajacied passeert, en vervolgens Thomasson de 4-2 tegen Ajax laat scoren?
pi_24908641
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Hij heeft zeker talent, ja en komt symphatiek over.
In het begin anders niet Toen was het echt een etter met kapsones. Later, na z'n eerste blessure, is hij inderdaad heel erg bijgedraaid en een stuk volwassener geworden.
pi_24916379
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:21 schreef veldmaatpp het volgende:
Heeft iemand trouwens nog speciaal voor Golfer dat mooie filmpje van Leonardo die met een supermooie actie een Ajacied passeert, en vervolgens Thomasson de 4-2 tegen Ajax laat scoren?
Dat filmpje waarin Thomasson scoort bestaat niet denk ik.
pi_24918460
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 09:01 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Dat filmpje waarin Thomasson scoort bestaat niet denk ik.
Mieren-neuker Tomasson dan.
pi_24922083
Ben benieuwd of ie vanavond al mee mag doen. Misschien beter om nog een weekje te wachten en m maandag iig de hele wedstrijd tegen Jong Excelsior te laten spelen.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 15:20:21 #115
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24922147
Hoop het niet, laat hem wat wedstrijden meespelen in het tweede. Hij word naar mijn mening veels te vroeg gebracht. Alleen maar omdat Dil wanhopig is.

Zal me trouwens benieuwen vanavond. 1-1 moet er wel inzitten...
A.M.A.B
pi_24922947
Met die handsbal van Leonardo?

Ben benieuwd of De Graafschap Feyenoord op intimidatie de baas is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 4 februari 2005 @ 19:03:45 #117
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_24923051
ach een paar jaar geleden wist de graafschap een voorsprong tegen 9 feyenoorders niet vast te houden. Dus dit zal zelfs het huidige feyenoord niet verliezen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_24923108
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 15:20 schreef Cart_man het volgende:
Hoop het niet, laat hem wat wedstrijden meespelen in het tweede. Hij word naar mijn mening veels te vroeg gebracht. Alleen maar omdat Dil wanhopig is.

Zal me trouwens benieuwen vanavond. 1-1 moet er wel inzitten...
je avatar! prachtig

Maar ik zie de Graafschap het nog wel doen om Feyenoord mentaal zo onder druk te krijgen dat we zelfs op de Vijverberg puntenverlies gaan lijden. En ik hoop dat we dan meteen na de wedstrijd ook trainersverlies gaan lijden
pi_24923349
Babos, Ostlund, Gibbs, Saidi, Basto, Ghali, Goor, Hofs, Castelen, Kuijt, Lazovic.

Leonardo staat niet op het wedstrijdformulier.
pi_24923392
Ook niet bij de reserves?
www.thuisuiteten.nl
pi_24923416
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Ook niet bij de reserves?
Neen.
pi_24923429
Dus nog geen Paauwe op het middenveld? Had ik wel verwacht eigenlijk.
That's all folks!
pi_24923474
Was toch al te vroeg voor Leonardo, laat em maandag maar eerst eens 90 minuten uitspelen en dan zondag tegen Willem II op de bank.
pi_24923907
Misschien maar goed ook. Maar volgende week op de bank!
  vrijdag 4 februari 2005 @ 21:08:20 #125
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24925362
Kampioenen!!!!
A.M.A.B
  vrijdag 4 februari 2005 @ 21:24:28 #126
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24925684
Ik zal het maar niet verklappen voor diegene die wachten op de uitzending van Studio Sport, maar Feijenoord staat, uitgaande van de tussenstand, lekker te ballen vandaag
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 21:29:17 #127
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24925783
Tegen de Graafschap, moeilijke tegenstander hoor.

Zegt me niks de uitslag.
A.M.A.B
pi_24925820
Nee tuurlijk niet, maar toch goed voor het vertrouwen dit.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 21:32:26 #129
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24925830
Vandaar ook uitgaande van de tussenstand. En de Graafschap of geen de Graafschap, het is beter dan de afgelopen paar weken.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_24925848
Het lek is boven hoor
pi_24926336
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 21:33 schreef rotskibo het volgende:
Het lek is boven hoor
Nog lang niet hoor.
pi_24926629
Meen je dat nou
pi_24926666
Ja Had ook wel door dat je sarcastisch was
  vrijdag 4 februari 2005 @ 23:01:00 #134
15600 BB-King
Long live the King!
pi_24927711
Goede keeper, die Babos...
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_24927842
Goede humor waren die 2 tegengoals
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24927907
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede humor waren die 2 tegengoals
Weet je wat nog betere humor is? 2 penalty's in 1 wedstrijd missen

[ Bericht 3% gewijzigd door veldmaatpp op 04-02-2005 23:18:36 ]
  vrijdag 4 februari 2005 @ 23:09:46 #137
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24927922
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 23:01 schreef BB-King het volgende:
Goede keeper, die Babos...
Het gekke is dat ik hem bij zijn vorige club echt prima vond, maar bij Feyenoord heeft ie mij net iets te veel blunders gemaakt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_24928093
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 23:09 schreef golfer het volgende:

[..]

Het gekke is dat ik hem bij zijn vorige club echt prima vond, maar bij Feyenoord heeft ie mij net iets te veel blunders gemaakt.
Sinds ie z'n arm brak heeft ie nooit meer echt overtuigd eigenlijk. Zonde.
pi_24928121
Leo is weer bij de selectie gelijk te merken!
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
  vrijdag 4 februari 2005 @ 23:32:07 #140
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24928374
Kuijt blijft super hé! Heb het nie kunnen zien vandaag maar die kerel blijft ze erin schieten. Begrijp nog steeds niet dat er mensen zijn (Yvette ) die kritiek op die jongen kunnen hebben (ook niet op z'n technische kwaliteiten omdat ie alle ballen onder controle heeft, misschien kan die geen truckjes zoals Deco of Ronaldinho maar da wil nie zeggen dat ie niet technisch is).

Die jongen is gewoon super Ik ga er nog steeds vanuit dat ie de 30 haalt dit seizoen

Lazovic begint ook los te komen
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24928690
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 23:32 schreef jojomen4 het volgende:
Kuijt blijft super hé! Heb het nie kunnen zien vandaag maar die kerel blijft ze erin schieten. Begrijp nog steeds niet dat er mensen zijn (Yvette ) die kritiek op die jongen kunnen hebben (ook niet op z'n technische kwaliteiten omdat ie alle ballen onder controle heeft, misschien kan die geen truckjes zoals Deco of Ronaldinho maar da wil nie zeggen dat ie niet technisch is).

Die jongen is gewoon super Ik ga er nog steeds vanuit dat ie de 30 haalt dit seizoen

Inderdaad. Kuijt is op alle fronten de leukste voetballer van Nederland Ook zo symphatiek!
pi_24928707
Wat werd er trouwens gezongen over Pienaar? "Pienaar, Pienaar mep je vriendin maar in elkaar" ofzo?
pi_24928820
Ik vond dat Lazovic die 2 ballen er lekker in schoot al had hij die derde ook moeten maken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 5 februari 2005 @ 01:04:46 #144
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_24930043
2-7, da's een leuke uitslag .

Wel 2 tegen...
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 5 februari 2005 @ 01:14:11 #145
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24930178
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 23:46 schreef veldmaatpp het volgende:
Wat werd er trouwens gezongen over Pienaar? "Pienaar, Pienaar mep je vriendin maar in elkaar" ofzo?
Door leipos's die niet de rest van de waarheid wisten en door Gullit en de spelers tot de orde moesten worden geroepen, anders had de scheids de wedstrijd nog gestopt.
Triest gedoe van die 'supporters'.
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 5 februari 2005 @ 01:24:13 #146
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_24930318
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 23:32 schreef jojomen4 het volgende:

Kuyt is mijn held (na Peter Houtman)
Feyenoord!!! * Barça
pi_24930832
quote:
Door leipos's die niet de rest van de waarheid wisten en door Gullit en de spelers tot de orde moesten worden geroepen, anders had de scheids de wedstrijd nog gestopt.
Beetje veel boter op je hoofd?
pi_24931079
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 23:46 schreef veldmaatpp het volgende:
Pienaar die krijgt klappen van zijn wijf.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 04:11:08 #149
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24931396
Pienaaaaaaaaaaar kan zijn wijf niet aan. .
The Most Incredible, Baby
pi_24931491
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 04:11 schreef RedGuy het volgende:
Pienaaaaaaaaaaar kan zijn wijf niet aan. .
die kan ik dan wel weer waarderen van jullie.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_24932339
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 01:14 schreef golfer het volgende:

[..]

Ach, wat een onzin. Dit was gewoon een beetje pesterige humor... Als dat al niet meer mag
  zaterdag 5 februari 2005 @ 10:39:11 #152
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24932465
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 10:26 schreef veldmaatpp het volgende:

[..]

Ach, wat een onzin. Dit was gewoon een beetje pesterige humor... Als dat al niet meer mag
Als "het" niet gebeurt is dan is het niet fijn om voor woman-beater uitgemaakt te worden en als er teveel aandacht aan wordt gegeven gaan mensen het nog ook geloven.

Dat het pesterig is is leuk enzo maar dan kun je dat van alles zeggen. Sylvie is een hoer.. (pesterig) en ........ 's moeder is een hoer....

Allemaal pesterig maar sommige vinden het niet fijn en de KNVB wil het niet. Ik moet wel zeggen dat ik er zelf niet zo'n moeite mee heb zolang er geen ziektes gebruikt worden. Die van Pienaar moet dus ook kunnen
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24932671
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 01:14 schreef golfer het volgende:

[..]

Hahaha wat zit je nou te huilen man, voetbalhumor is dat gewoon. KNVB moet ook niet zeiken, hypocriet gebeuren, vervolgens mag er wel vuurwerk naar Babos gegooid worden.

Maar heb me goed vermaakt in de Achterhoek. Luni, ook cafe De Masselink?

Saai trouwens als bijna alles goed gaat, op wie moet je dan nog kankeren hehe.

Zojuits nog ff kaarten wezen halen voor U2 in die graftombe
"..and in my brain it's going wrong.."
  zaterdag 5 februari 2005 @ 11:01:07 #154
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24932734
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 10:55 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Hahaha wat zit je nou te huilen man, voetbalhumor is dat gewoon. KNVB moet ook niet zeiken, hypocriet gebeuren, vervolgens mag er wel vuurwerk naar Babos gegooid worden.

Zonde! Weet niet of je er eerder bent geweest met een concert maar het geluid is om te huilen

Ben er met Eminem geweest... Wat een drama! De hele show was goed maar het belangrijkste (het geluid) was zoooooooooo slecht.. kga der nooit meer in m'n leven heen voor muziek.
pi_24932962
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 11:01 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Zonde! Weet niet of je er eerder bent geweest met een concert maar het geluid is om te huilen

Ben er met Eminem geweest... Wat een drama! De hele show was goed maar het belangrijkste (het geluid) was zoooooooooo slecht.. kga der nooit meer in m'n leven heen voor muziek.
Tjah, liever de Kuip gehad. En hebben nog voor Londen geprobeerd, maar geen doorkomen aan op internet.
Ga me wel vermaken hoor "Sunday, Bloody Sunday!"
pi_24932995
10 jaar geleden stond zoiets nog in de voetbalbijbel onder de L als ludiek
pi_24933113
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 11:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
10 jaar geleden stond zoiets nog in de voetbalbijbel onder de L als ludiek
Precies, nu schijnt ludiek te zijn als "Tis stil aan de overkant" inzet na 4,5 minuut..

Niemand kan dit beleid toch met droge ogen nog verdedigen?
pi_24933208
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 10:55 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Heb me ook prima vermaakt, was dat die kroeg bij het spoor? Daar heb ik in ieder geval gezeten. Maatjes van me liepen langs het spoor naar het stadion en kregen een boete.

Die KNVB is echt doorgeslagen, als zulke liedjes al niet meer mogen, er komen geen enge ziektes in voor, echt te triest voor woorden. Toen er vuurwerk naar Babos gegooid werd zag en hoorde Haverkort het niet. Studio jood liet natuurlijk alleen het stilleggen zien toen wij wat zongen, maar niet toen Hofs uitgemaakt werd voor de homo van vites. Al met al eindelijk weer eens een leuke uitwedstrijd. Ivinho!

ik heb ook kaarten voor U2
pi_24933251
Homo van Vites heb ik ook geen moeite

Met tering/kanker Hofs wel, of hamas.....
pi_24933260
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 11:17 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Tjah, liever de Kuip gehad. En hebben nog voor Londen geprobeerd, maar geen doorkomen aan op internet.
Ga me wel vermaken hoor "Sunday, Bloody Sunday!"
Ik heb ook nog andere steden geprobeerd, maar dat was geen doen, en om nou de mege vette hoofdprijs te betalen via duistere organisaties, dan maar naar de aRENa. Ik zal alleen 's middags niet effe gezellig am*dam in gaan om een biertje te drinken.
pi_24933293
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 11:01 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Als je op het veld staat schijnt het geluid wel vrij goed te zijn, zeker als je redelijk vooraan staat, maar genoeg over de aREN gesproken, ik vind het al erg zat dat ik er heen moe, neem denk ik maar een dikke stift mee
pi_24933332
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 11:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Homo van Vites heb ik ook geen moeite

Met tering/kanker Hofs wel, of hamas.....
Het ligt eraan in welk verband Hamas gebruikt word.

"Hamas, hamas het home ligt in as" moet kunnen toch

"The roof is on fire" vond ik ook wel leuk
  zaterdag 5 februari 2005 @ 11:44:52 #163
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_24933363
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 23:17 schreef veldmaatpp het volgende:

[..]

Sinds ie z'n arm brak heeft ie nooit meer echt overtuigd eigenlijk. Zonde.
Dat klopt helemaal. Als ik feyenoord was zou ik hem nu ook de laatste kans geven. Het heeft niks met de druk van feyenoord te maken aangezien feyenoord dit seizoen voor de kat zijn kut speelt. Helaas is het gewoon een structureel probleem geworden bij babos. Hij kan sinds zijn blessure niet goed meer keepen.

En dat castelen weer eens een goede wedstrijd speelde verbaast me ook niet. Hij heeft dit seizoen nu 2 goede wedstrijden gespeeld en dat was beide tegen de graafschap. Maar dat is dan ook het niveau van castelen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:00:07 #164
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24933601
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 11:40 schreef Luni het volgende:

[..]

Als je op het veld staat schijnt het geluid wel vrij goed te zijn, zeker als je redelijk vooraan staat, maar genoeg over de aREN gesproken, ik vind het al erg zat dat ik er heen moe, neem denk ik maar een dikke stift mee
Ik stond in het midden Misschien ben ik te kritisch.
pi_24933818
Gelukkig dat mensen hier nog niet in een euforische stemming zijn. De Graafschap was helemaal niks en de problemen zijn er nog altijd.
That's all folks!
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:21:36 #166
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24933984
Ach kwalitatief moeten we ook niet te negatief zijn. Je kunt mij niet vertellen dat Escude beter is dan Gibbs. En dat Charisteas beter is dan Kuijt.

Het loopt gewoon niet en we krijgen stomme goals tegen. Met zo'n wedstrijd als gister kan alles in 1 keer omslaan denk ik.
pi_24934055
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 11:35 schreef Luni het volgende:

[..]

Heb me ook prima vermaakt, was dat die kroeg bij het spoor? Daar heb ik in ieder geval gezeten. Maatjes van me liepen langs het spoor naar het stadion en kregen een boete.

Die KNVB is echt doorgeslagen, als zulke liedjes al niet meer mogen, er komen geen enge ziektes in voor, echt te triest voor woorden. Toen er vuurwerk naar Babos gegooid werd zag en hoorde Haverkort het niet. Studio jood liet natuurlijk alleen het stilleggen zien toen wij wat zongen, maar niet toen Hofs uitgemaakt werd voor de homo van vites. Al met al eindelijk weer eens een leuke uitwedstrijd. Ivinho!

ik heb ook kaarten voor U2
Yup, groen bord aan de voorkant met gele letters, en een mafkees die op de bar stond te dansen hehe

Jij deed toch niet mee met dat potje vrijworstelen hè!
pi_24934383
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:25 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Yup, groen bord aan de voorkant met gele letters, en een mafkees die op de bar stond te dansen hehe

Jij deed toch niet mee met dat potje vrijworstelen hè!
Die mafkees is een bekende van mij ik stond er vlak bij met een blauwe Westham polo aan.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:44:51 #169
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24934451
Zo, ook kaarten voor U2. Helaas wel zitplaatsen, maar die stoeltjes komen vol met stickers van Feyenoord.
pi_24934549
Waar zijn die kaarten te halen? Dacht dat het al uitverkocht was...

Vond die2e goal niet zon probleem. Volgens mij stuiterde die bal net verkeerd op en je staat toch al ruim voor. Die 1e daarentegen...begin van de wedstrijd, nog niks zeker en dan laat je die man zó vrij staan. Als zelfs de Graafschap al kan scoren uit dode spelmomenten.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:53:49 #171
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24934618
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:50 schreef Erasmusch het volgende:
Waar zijn die kaarten te halen? Dacht dat het al uitverkocht was...

Vond die2e goal niet zon probleem. Volgens mij stuiterde die bal net verkeerd op en je staat toch al ruim voor. Die 1e daarentegen...begin van de wedstrijd, nog niks zeker en dan laat je die man zó vrij staan. Als zelfs de Graafschap al kan scoren uit dode spelmomenten.
Man, ik zat om 2 uur 's nachts met een tuinstoel en een slaapzak voor het postkantoor hier. Ik was 25e en heb zitkaarten voor het 2e concert.
pi_24934661
maw het zal nu wel uitverkocht zijn?
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:58:40 #173
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24934709
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:56 schreef Erasmusch het volgende:
Het was dik een uur geleden uitverkocht, dan ben je blij dat je heen gaat, welke plek dan ook.
pi_24934864
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 23:09 schreef golfer het volgende:

[..]

Bij NAC blunderde 'ie ook meer dan eens na z'n blessure.
pi_24937913
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:56 schreef Erasmusch het volgende:
Komt ook nog een derde concert!
pi_24937938
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:41 schreef Luni het volgende:

[..]

Die mafkees is een bekende van mij ik stond er vlak bij met een blauwe Westham polo aan.

Blauwe Westham polo? Mmm niet direct opgevallen. Ik stond aan dat ronde tafeltje. Aan de cola, godver de godver was de bob..
pi_24938591
Nou, in ieder geval weer eens een overwinning, al lag dat meer aan De Graafschap.
www.thuisuiteten.nl
pi_24939050
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 16:06 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Blauwe Westham polo? Mmm niet direct opgevallen. Ik stond aan dat ronde tafeltje. Aan de cola, godver de godver was de bob..
Hebben we dicht bij elkaar gestaan.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 18:55:19 #179
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24940868
Derde concert was dus ook al uitverkocht vanmiddag.
pi_24941186
Dan hou ik lekker vast aan mn principes
Misschien kunnen jullie nog een biertje doen naast het trainingsveld.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 19:33:51 #181
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24941474
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 19:15 schreef Erasmusch het volgende:
De circustent van Ajax. .
pi_24949802
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 19:15 schreef Erasmusch het volgende:
Met die licht ontvlambare types van het forum ga ik natuurlijk geen biertje doen..
pi_24958999
Zou de derde plek dan toch nog haalbaar zijn?
Morgen ff een kijkje nemen op Woudestein. 1900 toch?
pi_24959703
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:53 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Man, ik zat om 2 uur 's nachts met een tuinstoel en een slaapzak voor het postkantoor hier. Ik was 25e en heb zitkaarten voor het 2e concert.
Toch handig als je een zus hebt die bij het Postkantoor werkt
pi_24959705
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:53 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Toch handig als je een zus hebt die bij het Postkantoor werkt
pi_24959841
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:25 schreef Erasmusch het volgende:
Zou de derde plek dan toch nog haalbaar zijn?
Als Ajax zo door blijft gaan, en AZ ook, en Gullit krijgt dit team nu draaiend, zit er heeeeel misschien zelfs nog een 2e plek in. Maar ja, als als als.
pi_24965962
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:30 schreef veldmaatpp het volgende:

[..]

Als Ajax zo door blijft gaan, en AZ ook, en Gullit krijgt dit team nu draaiend, zit er heeeeel misschien zelfs nog een 2e plek in. Maar ja, als als als.
Ja, dat is heel waarschijnlijk!
pi_24966006
Het belangrijkste van dit seizoen is hoger eindigen dan 020.
Viper 4 life
  maandag 7 februari 2005 @ 16:05:44 #189
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24972439
Vind ik niet.

Belangrijkste is dat Feijenoord een team wordt en consistenter gaat voetballen.
Laat 020 lekker de tyfus krijgen.
A.M.A.B
pi_24972601
quote:
Op maandag 7 februari 2005 16:05 schreef Cart_man het volgende:
Vind ik niet.

Belangrijkste is dat Feijenoord een team wordt en consistenter gaat voetballen.
Laat 020 lekker de tyfus krijgen.
Mee eens. Maar daarbij ook nog hoger dan Ajax eindigen is so wie so leuk
  maandag 7 februari 2005 @ 16:27:12 #191
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_24972710
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:30 schreef veldmaatpp het volgende:

[..]

Marco heeft al vaak genoeg in jullie stadion gezongen: de meeste dromen zijn bedrog.......
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_24972790
quote:
Op maandag 7 februari 2005 16:27 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Marco heeft al vaak genoeg in jullie stadion gezongen: de meeste dromen zijn bedrog.......
Wij hebben tenminste nog door dat het dromen zijn, jullie denken elk jaar echt dat jullie de beste zijn en alles gaan winnen
  maandag 7 februari 2005 @ 16:40:51 #193
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_24972851
laten we het in dit topic niet over Ajax gaan hebben
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_24972881
quote:
Op maandag 7 februari 2005 16:36 schreef veldmaatpp het volgende:

[..]

Wij hebben tenminste nog door dat het dromen zijn, jullie denken elk jaar echt dat jullie de beste zijn en alles gaan winnen
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_24973178
quote:
Op maandag 7 februari 2005 16:40 schreef The_Hives het volgende:
laten we het in dit topic niet over Ajax gaan hebben
Das inderdaad zonde. In het topic van zo'n prachtige club als FEYENOORD moeten we het niet over zo'n 3e rangs-clubje uit A'dam gaan hebben.

Ontopic : Dirk for gouden schoen!
pi_24973301
quote:
Op maandag 7 februari 2005 17:09 schreef veldmaatpp het volgende:

[..]

Ontopic : Dirk for gouden schoen!
Dat haalt ie nooooit

pi_24976354
JONG FEYENOORD BESLIST STADSDERBY NOG VOOR RUST

Jong Feyenoord heeft maandagavond de stadsderby met Jong Excelsior eenvoudig gewonnen: 0-3. Aan de hand van smaakmakers Felino Jardim en Sebastián Pardo liep Feyenoord al voor rust uit naar de latere eindstand. Jardim, Pardo en Leonardo verzorgden de treffers voor het team van Mario Been, dat met een behoorlijk aantal eerste elftalspelers was versterkt. Met de zege bleef Feyenoord in het spoor van koploper Ajax.

Het trainersduo Mario Been en Henk Duut zag maandag de nodige kwaliteitsimpulsen uit De Kuip arriveren. Net als vorige week stonden Ivan Bandalovski, Gianni Zuiverloon, Gerson Magrão en Leonardo aan de aftrap. Tegen Jong Excelsior waren daar Edwin de Graaf, André Bahia en Sebastián Pardo aan toegevoegd. Onder toeziend oog van trainer Ruud Gullit en assistent Zeljko Petrovic hoopte het gezelschap zich te bewijzen. De dadendrang van die spelers, de niet geringe kwaliteiten van de rest van het team en het weinig imponerende Excelsior maakten dat de stadsderby nooit een echte wedstrijd werd. Het kwaliteitsverschil was daarvoor simpelweg te groot. Toch deed de beginfase anders vermoeden. Excelsior werd weliswaar achteruit gedwongen, maar kreeg toch twee kansen. Om de eerste mogelijkheid te creëren had het de hulp van een Feyenoorder nodig. André Bahia werkte de bal bijna in eigen doel uit een voorzet van Excelsiors Gert Jan Rothman. Niet veel later waren de Kralingers nog dichterbij een doelpunt. Doelman Jesper Hogedoorn was al verslagen, maar zag de lat redding brengen bij de kopbal van Michel van Laere. Het bleken meteen de laatste offensieve impulsen van de thuisploeg. Feyenoord controleerde het duel zonder te domineren. Felino Jardim was in de beginfase dicht bij een doelpunt, maar zag zijn afstandsschot door keeper Graafland over de lat getikt. Nadat de uitstekend spelende Jardim na twintig minuten weer gevaarlijk was geweest met een schot in het zijnet, kwam Feyenoord pas echt los. Drie minuten later leidde het tot de openingstreffer. Leonardo dacht te scoren met een slap schot. Graafland kon de bal echter met alle mogelijke inspanning op de lijn keren waarna Pardo alsnog kon binnentikken: 0-1. De twee smaakmakers bij Feyenoord waren niet veel later betrokken bij de tweede treffer. Pardo bediende de vrijstaande Jardim die met een geplaatst schot de 0-2 maakte. Het verzet van Excelsior was daarna gebroken. Het stelde Leonardo in staat om 0-3 te scoren. Na een knappe individuele actie passeerde hij Graafland. Ondanks de twee toegesnelde verdedigers op de doellijn wist de Braziliaan een gaatje te vinden in de uiterste hoek. De aanvaller onderstreepte daarmee zijn groeiende vorm nadat hij ook vorige week al had gescoord. Jardim was in de blessuretijd nog gevaarlijk met een vrije trap. De bal ging echter net naast het doel. In de tweede helft veranderde er weinig aan het wedstrijdbeeld. Ondanks een schot van Dustley Mulder namens Excelsior (knappe redding Hogedoorn) was het Feyenoord dat dicteerde. Kansen volgden in overvloede. Graafland liet zich van zijn beste kant zien met knappe reddingen op inzetten van Jardim (2x), Leonardo (2x), André Bahia en Edwin de Graaf. Excelsior deed er alles aan om de schade beperkt te houden, terwijl bij Feyenoord de noodzaak ontbrak om te scoren. Gevolg was een weinig enerverende tweede helft waaraan beide ploegen eindigden zoals ze begonnen: zonder treffers.

Jong Excelsior – Jong Feyenoord 0-3 Scoreverloop: 0-1 23´ Pardo 0-2 31´ Jardim 0-3 42´ Leonardo

Geel: Van den Bogaart (Feyenoord), Helder Da Costa (Excelsior)

Opstelling Jong Feyenoord: Hogedoorn; Bandalovski (46´ Van den Boogaart), Zuiverloon, Bahia, Van Peppen; De Graaf, Jardim, Blonk (75´ Addai); Leonardo (68´ Sardar), Pardo en Magrão.
pi_24978387
Utrecht word pas me eerste uitwedstrijd na de winterstop :/ Wat geldprobleempjes, nog steeds eigenlijk maarja. Komende week op vakantie, mis ik de topper in de kuip
pi_24979072
Ik (her)kende m niet maar die Jardim was idd lekker bezig Pardo liep te kutten en was veels te egoistisch, Leo had een paar goede acties maar miste net dat laatste stapje en die Bahia is lomp maar wel effectief.

Ik mis de topper ook al...
  dinsdag 8 februari 2005 @ 01:10:03 #200
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_24981077
(tvp)

Nog maar 6 puntjes verschil met Ajax.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')