quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:41 schreef Luni het volgende:
[..]
Die mafkees is een bekende van mijik stond er vlak bij met een blauwe Westham polo aan.
Hebben we dicht bij elkaar gestaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:06 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Blauwe Westham polo? Mmm niet direct opgevallen. Ik stond aan dat ronde tafeltje. Aan de cola, godver de godver was de bob..
De circustent van Ajax.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:15 schreef Erasmusch het volgende:
Dan hou ik lekker vast aan mn principes
Misschien kunnen jullie nog een biertje doen naast het trainingsveld.
Met die licht ontvlambare types van het forum ga ik natuurlijk geen biertje doen..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:15 schreef Erasmusch het volgende:
Dan hou ik lekker vast aan mn principes
Misschien kunnen jullie nog een biertje doen naast het trainingsveld.
Toch handig als je een zus hebt die bij het Postkantoor werktquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:53 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Man, ik zat om 2 uur 's nachts met een tuinstoel en een slaapzak voor het postkantoor hier. Ik was 25e en heb zitkaarten voor het 2e concert.
Toch handig als je een zus hebt die bij het Postkantoor werktquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:53 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Man, ik zat om 2 uur 's nachts met een tuinstoel en een slaapzak voor het postkantoor hier. Ik was 25e en heb zitkaarten voor het 2e concert.
Als Ajax zo door blijft gaan, en AZ ook, en Gullit krijgt dit team nu draaiend, zit er heeeeel misschien zelfs nog een 2e plek in. Maar ja, als als als.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:25 schreef Erasmusch het volgende:
Zou de derde plek dan toch nog haalbaar zijn?![]()
Ja, dat is heel waarschijnlijk!quote:Op zondag 6 februari 2005 21:30 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Als Ajax zo door blijft gaan, en AZ ook, en Gullit krijgt dit team nu draaiend, zit er heeeeel misschien zelfs nog een 2e plek in. Maar ja, als als als.
Mee eens.quote:Op maandag 7 februari 2005 16:05 schreef Cart_man het volgende:
Vind ik niet.
Belangrijkste is dat Feijenoord een team wordt en consistenter gaat voetballen.
Laat 020 lekker de tyfus krijgen.
quote:Op zondag 6 februari 2005 21:30 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Als Ajax zo door blijft gaan, en AZ ook, en Gullit krijgt dit team nu draaiend, zit er heeeeel misschien zelfs nog een 2e plek in. Maar ja, als als als.
Wij hebben tenminste nog door dat het dromen zijn, jullie denken elk jaar echt dat jullie de beste zijn en alles gaan winnenquote:Op maandag 7 februari 2005 16:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Marco heeft al vaak genoeg in jullie stadion gezongen: de meeste dromen zijn bedrog.......
quote:Op maandag 7 februari 2005 16:36 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste nog door dat het dromen zijn, jullie denken elk jaar echt dat jullie de beste zijn en alles gaan winnen![]()
Das inderdaad zonde. In het topic van zo'n prachtige club als FEYENOORD moeten we het niet over zo'n 3e rangs-clubje uit A'dam gaan hebben.quote:Op maandag 7 februari 2005 16:40 schreef The_Hives het volgende:
laten we het in dit topic niet over Ajax gaan hebben
Dat haalt ie nooooitquote:Op maandag 7 februari 2005 17:09 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Ontopic : Dirk for gouden schoen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |