Ach, wat een onzin. Dit was gewoon een beetje pesterige humor... Als dat al niet meer magquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Door leipos's die niet de rest van de waarheid wisten en door Gullit en de spelers tot de orde moesten worden geroepen, anders had de scheids de wedstrijd nog gestopt.
Triest gedoe van die 'supporters'.
Als "het" niet gebeurt is dan is het niet fijn om voor woman-beater uitgemaakt te worden en als er teveel aandacht aan wordt gegeven gaan mensen het nog ook geloven.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:26 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Ach, wat een onzin. Dit was gewoon een beetje pesterige humor... Als dat al niet meer mag
Hahaha wat zit je nou te huilen man, voetbalhumor is dat gewoon. KNVB moet ook niet zeiken, hypocriet gebeuren, vervolgens mag er wel vuurwerk naar Babos gegooid worden.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Door leipos's die niet de rest van de waarheid wisten en door Gullit en de spelers tot de orde moesten worden geroepen, anders had de scheids de wedstrijd nog gestopt.
Triest gedoe van die 'supporters'.
Zonde! Weet niet of je er eerder bent geweest met een concert maar het geluid is om te huilenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:55 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Hahaha wat zit je nou te huilen man, voetbalhumor is dat gewoon. KNVB moet ook niet zeiken, hypocriet gebeuren, vervolgens mag er wel vuurwerk naar Babos gegooid worden.
Maar heb me goed vermaakt in de Achterhoek. Luni, ook cafe De Masselink?
Saai trouwens als bijna alles goed gaat, op wie moet je dan nog kankeren hehe.
Zojuits nog ff kaarten wezen halen voor U2 in die graftombe
Tjah, liever de Kuip gehad. En hebben nog voor Londen geprobeerd, maar geen doorkomen aan op internet.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:01 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Zonde! Weet niet of je er eerder bent geweest met een concert maar het geluid is om te huilen![]()
Ben er met Eminem geweest...Wat een drama! De hele show was goed maar het belangrijkste (het geluid) was zoooooooooo slecht.. kga der nooit meer in m'n leven heen voor muziek.
Precies, nu schijnt ludiek te zijn als "Tis stil aan de overkant" inzet na 4,5 minuut..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
10 jaar geleden stond zoiets nog in de voetbalbijbel onder de L als ludiek
Heb me ook prima vermaakt, was dat die kroeg bij het spoor? Daar heb ik in ieder geval gezeten. Maatjes van me liepen langs het spoor naar het stadion en kregen een boete.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:55 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Hahaha wat zit je nou te huilen man, voetbalhumor is dat gewoon. KNVB moet ook niet zeiken, hypocriet gebeuren, vervolgens mag er wel vuurwerk naar Babos gegooid worden.
Maar heb me goed vermaakt in de Achterhoek. Luni, ook cafe De Masselink?
Saai trouwens als bijna alles goed gaat, op wie moet je dan nog kankeren hehe.
Zojuits nog ff kaarten wezen halen voor U2 in die graftombe
Ik heb ook nog andere steden geprobeerd, maar dat was geen doen, en om nou de mege vette hoofdprijs te betalen via duistere organisaties, dan maar naar de aRENa. Ik zal alleen 's middags niet effe gezellig am*dam in gaan om een biertje te drinken.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:17 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Tjah, liever de Kuip gehad. En hebben nog voor Londen geprobeerd, maar geen doorkomen aan op internet.
Ga me wel vermaken hoor "Sunday, Bloody Sunday!"![]()
Als je op het veld staat schijnt het geluid wel vrij goed te zijn, zeker als je redelijk vooraan staat, maar genoeg over de aREN gesproken, ik vind het al erg zat dat ik er heen moe, neem denk ik maar een dikke stift meequote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:01 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Zonde! Weet niet of je er eerder bent geweest met een concert maar het geluid is om te huilen![]()
Ben er met Eminem geweest...Wat een drama! De hele show was goed maar het belangrijkste (het geluid) was zoooooooooo slecht.. kga der nooit meer in m'n leven heen voor muziek.
Het ligt eraan in welk verband Hamas gebruikt word.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Homo van Vites heb ik ook geen moeite
Met tering/kanker Hofs wel, of hamas.....
Dat klopt helemaal. Als ik feyenoord was zou ik hem nu ook de laatste kans geven. Het heeft niks met de druk van feyenoord te maken aangezien feyenoord dit seizoen voor de kat zijn kut speelt. Helaas is het gewoon een structureel probleem geworden bij babos. Hij kan sinds zijn blessure niet goed meer keepen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:17 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Sinds ie z'n arm brak heeft ie nooit meer echt overtuigd eigenlijk. Zonde.
Ik stond in het middenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:40 schreef Luni het volgende:
[..]
Als je op het veld staat schijnt het geluid wel vrij goed te zijn, zeker als je redelijk vooraan staat, maar genoeg over de aREN gesproken, ik vind het al erg zat dat ik er heen moe, neem denk ik maar een dikke stift mee![]()
Yup, groen bord aan de voorkant met gele letters, en een mafkees die op de bar stond te dansen hehequote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:35 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb me ook prima vermaakt, was dat die kroeg bij het spoor? Daar heb ik in ieder geval gezeten. Maatjes van me liepen langs het spoor naar het stadion en kregen een boete.
Die KNVB is echt doorgeslagen, als zulke liedjes al niet meer mogen, er komen geen enge ziektes in voor, echt te triest voor woorden. Toen er vuurwerk naar Babos gegooid werd zag en hoorde Haverkort het niet. Studio jood liet natuurlijk alleen het stilleggen zien toen wij wat zongen, maar niet toen Hofs uitgemaakt werd voor de homo van vites. Al met al eindelijk weer eens een leuke uitwedstrijd. Ivinho!
ik heb ook kaarten voor U2
Die mafkees is een bekende van mijquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:25 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Yup, groen bord aan de voorkant met gele letters, en een mafkees die op de bar stond te dansen hehe
Jij deed toch niet mee met dat potje vrijworstelen hè!
Man, ik zat om 2 uur 's nachts met een tuinstoel en een slaapzak voor het postkantoor hier. Ik was 25e en heb zitkaarten voor het 2e concert.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:50 schreef Erasmusch het volgende:
Waar zijn die kaarten te halen? Dacht dat het al uitverkocht was...
Vond die2e goal niet zon probleem. Volgens mij stuiterde die bal net verkeerd op en je staat toch al ruim voor. Die 1e daarentegen...begin van de wedstrijd, nog niks zeker en dan laat je die man zó vrij staan. Als zelfs de Graafschap al kan scoren uit dode spelmomenten.
Het was dik een uur geleden uitverkocht, dan ben je blij dat je heen gaat, welke plek dan ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:56 schreef Erasmusch het volgende:
maw het zal nu wel uitverkocht zijn?
Bij NAC blunderde 'ie ook meer dan eens na z'n blessure.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik hem bij zijn vorige club echt prima vond, maar bij Feyenoord heeft ie mij net iets te veel blunders gemaakt.
Komt ook nog een derde concert!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:56 schreef Erasmusch het volgende:
maw het zal nu wel uitverkocht zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |