abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24932339
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 01:14 schreef golfer het volgende:

[..]

Door leipos's die niet de rest van de waarheid wisten en door Gullit en de spelers tot de orde moesten worden geroepen, anders had de scheids de wedstrijd nog gestopt.
Triest gedoe van die 'supporters'.
Ach, wat een onzin. Dit was gewoon een beetje pesterige humor... Als dat al niet meer mag
  zaterdag 5 februari 2005 @ 10:39:11 #152
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24932465
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 10:26 schreef veldmaatpp het volgende:

[..]

Ach, wat een onzin. Dit was gewoon een beetje pesterige humor... Als dat al niet meer mag
Als "het" niet gebeurt is dan is het niet fijn om voor woman-beater uitgemaakt te worden en als er teveel aandacht aan wordt gegeven gaan mensen het nog ook geloven.

Dat het pesterig is is leuk enzo maar dan kun je dat van alles zeggen. Sylvie is een hoer.. (pesterig) en ........ 's moeder is een hoer....

Allemaal pesterig maar sommige vinden het niet fijn en de KNVB wil het niet. Ik moet wel zeggen dat ik er zelf niet zo'n moeite mee heb zolang er geen ziektes gebruikt worden. Die van Pienaar moet dus ook kunnen
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24932671
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 01:14 schreef golfer het volgende:

[..]

Door leipos's die niet de rest van de waarheid wisten en door Gullit en de spelers tot de orde moesten worden geroepen, anders had de scheids de wedstrijd nog gestopt.
Triest gedoe van die 'supporters'.
Hahaha wat zit je nou te huilen man, voetbalhumor is dat gewoon. KNVB moet ook niet zeiken, hypocriet gebeuren, vervolgens mag er wel vuurwerk naar Babos gegooid worden.

Maar heb me goed vermaakt in de Achterhoek. Luni, ook cafe De Masselink?

Saai trouwens als bijna alles goed gaat, op wie moet je dan nog kankeren hehe.

Zojuits nog ff kaarten wezen halen voor U2 in die graftombe
"..and in my brain it's going wrong.."
  zaterdag 5 februari 2005 @ 11:01:07 #154
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24932734
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 10:55 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Hahaha wat zit je nou te huilen man, voetbalhumor is dat gewoon. KNVB moet ook niet zeiken, hypocriet gebeuren, vervolgens mag er wel vuurwerk naar Babos gegooid worden.

Zonde! Weet niet of je er eerder bent geweest met een concert maar het geluid is om te huilen

Ben er met Eminem geweest... Wat een drama! De hele show was goed maar het belangrijkste (het geluid) was zoooooooooo slecht.. kga der nooit meer in m'n leven heen voor muziek.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24932962
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 11:01 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Zonde! Weet niet of je er eerder bent geweest met een concert maar het geluid is om te huilen

Ben er met Eminem geweest... Wat een drama! De hele show was goed maar het belangrijkste (het geluid) was zoooooooooo slecht.. kga der nooit meer in m'n leven heen voor muziek.
Tjah, liever de Kuip gehad. En hebben nog voor Londen geprobeerd, maar geen doorkomen aan op internet.
Ga me wel vermaken hoor "Sunday, Bloody Sunday!"
pi_24932995
10 jaar geleden stond zoiets nog in de voetbalbijbel onder de L als ludiek
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24933113
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 11:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
10 jaar geleden stond zoiets nog in de voetbalbijbel onder de L als ludiek
Precies, nu schijnt ludiek te zijn als "Tis stil aan de overkant" inzet na 4,5 minuut..

Niemand kan dit beleid toch met droge ogen nog verdedigen?
pi_24933208
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 10:55 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Heb me ook prima vermaakt, was dat die kroeg bij het spoor? Daar heb ik in ieder geval gezeten. Maatjes van me liepen langs het spoor naar het stadion en kregen een boete.

Die KNVB is echt doorgeslagen, als zulke liedjes al niet meer mogen, er komen geen enge ziektes in voor, echt te triest voor woorden. Toen er vuurwerk naar Babos gegooid werd zag en hoorde Haverkort het niet. Studio jood liet natuurlijk alleen het stilleggen zien toen wij wat zongen, maar niet toen Hofs uitgemaakt werd voor de homo van vites. Al met al eindelijk weer eens een leuke uitwedstrijd. Ivinho!

ik heb ook kaarten voor U2
pi_24933251
Homo van Vites heb ik ook geen moeite

Met tering/kanker Hofs wel, of hamas.....
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24933260
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 11:17 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Tjah, liever de Kuip gehad. En hebben nog voor Londen geprobeerd, maar geen doorkomen aan op internet.
Ga me wel vermaken hoor "Sunday, Bloody Sunday!"
Ik heb ook nog andere steden geprobeerd, maar dat was geen doen, en om nou de mege vette hoofdprijs te betalen via duistere organisaties, dan maar naar de aRENa. Ik zal alleen 's middags niet effe gezellig am*dam in gaan om een biertje te drinken.
pi_24933293
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 11:01 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Als je op het veld staat schijnt het geluid wel vrij goed te zijn, zeker als je redelijk vooraan staat, maar genoeg over de aREN gesproken, ik vind het al erg zat dat ik er heen moe, neem denk ik maar een dikke stift mee
pi_24933332
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 11:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Homo van Vites heb ik ook geen moeite

Met tering/kanker Hofs wel, of hamas.....
Het ligt eraan in welk verband Hamas gebruikt word.

"Hamas, hamas het home ligt in as" moet kunnen toch

"The roof is on fire" vond ik ook wel leuk
  zaterdag 5 februari 2005 @ 11:44:52 #163
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_24933363
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 23:17 schreef veldmaatpp het volgende:

[..]

Sinds ie z'n arm brak heeft ie nooit meer echt overtuigd eigenlijk. Zonde.
Dat klopt helemaal. Als ik feyenoord was zou ik hem nu ook de laatste kans geven. Het heeft niks met de druk van feyenoord te maken aangezien feyenoord dit seizoen voor de kat zijn kut speelt. Helaas is het gewoon een structureel probleem geworden bij babos. Hij kan sinds zijn blessure niet goed meer keepen.

En dat castelen weer eens een goede wedstrijd speelde verbaast me ook niet. Hij heeft dit seizoen nu 2 goede wedstrijden gespeeld en dat was beide tegen de graafschap. Maar dat is dan ook het niveau van castelen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:00:07 #164
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24933601
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 11:40 schreef Luni het volgende:

[..]

Als je op het veld staat schijnt het geluid wel vrij goed te zijn, zeker als je redelijk vooraan staat, maar genoeg over de aREN gesproken, ik vind het al erg zat dat ik er heen moe, neem denk ik maar een dikke stift mee
Ik stond in het midden Misschien ben ik te kritisch.
pi_24933818
Gelukkig dat mensen hier nog niet in een euforische stemming zijn. De Graafschap was helemaal niks en de problemen zijn er nog altijd.
That's all folks!
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:21:36 #166
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24933984
Ach kwalitatief moeten we ook niet te negatief zijn. Je kunt mij niet vertellen dat Escude beter is dan Gibbs. En dat Charisteas beter is dan Kuijt.

Het loopt gewoon niet en we krijgen stomme goals tegen. Met zo'n wedstrijd als gister kan alles in 1 keer omslaan denk ik.
pi_24934055
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 11:35 schreef Luni het volgende:

[..]

Heb me ook prima vermaakt, was dat die kroeg bij het spoor? Daar heb ik in ieder geval gezeten. Maatjes van me liepen langs het spoor naar het stadion en kregen een boete.

Die KNVB is echt doorgeslagen, als zulke liedjes al niet meer mogen, er komen geen enge ziektes in voor, echt te triest voor woorden. Toen er vuurwerk naar Babos gegooid werd zag en hoorde Haverkort het niet. Studio jood liet natuurlijk alleen het stilleggen zien toen wij wat zongen, maar niet toen Hofs uitgemaakt werd voor de homo van vites. Al met al eindelijk weer eens een leuke uitwedstrijd. Ivinho!

ik heb ook kaarten voor U2
Yup, groen bord aan de voorkant met gele letters, en een mafkees die op de bar stond te dansen hehe

Jij deed toch niet mee met dat potje vrijworstelen hè!
pi_24934383
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:25 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Yup, groen bord aan de voorkant met gele letters, en een mafkees die op de bar stond te dansen hehe

Jij deed toch niet mee met dat potje vrijworstelen hè!
Die mafkees is een bekende van mij ik stond er vlak bij met een blauwe Westham polo aan.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:44:51 #169
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24934451
Zo, ook kaarten voor U2. Helaas wel zitplaatsen, maar die stoeltjes komen vol met stickers van Feyenoord.
The Most Incredible, Baby
pi_24934549
Waar zijn die kaarten te halen? Dacht dat het al uitverkocht was...

Vond die2e goal niet zon probleem. Volgens mij stuiterde die bal net verkeerd op en je staat toch al ruim voor. Die 1e daarentegen...begin van de wedstrijd, nog niks zeker en dan laat je die man zó vrij staan. Als zelfs de Graafschap al kan scoren uit dode spelmomenten.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:53:49 #171
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24934618
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:50 schreef Erasmusch het volgende:
Waar zijn die kaarten te halen? Dacht dat het al uitverkocht was...

Vond die2e goal niet zon probleem. Volgens mij stuiterde die bal net verkeerd op en je staat toch al ruim voor. Die 1e daarentegen...begin van de wedstrijd, nog niks zeker en dan laat je die man zó vrij staan. Als zelfs de Graafschap al kan scoren uit dode spelmomenten.
Man, ik zat om 2 uur 's nachts met een tuinstoel en een slaapzak voor het postkantoor hier. Ik was 25e en heb zitkaarten voor het 2e concert.
pi_24934661
maw het zal nu wel uitverkocht zijn?
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:58:40 #173
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24934709
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:56 schreef Erasmusch het volgende:
Het was dik een uur geleden uitverkocht, dan ben je blij dat je heen gaat, welke plek dan ook.
pi_24934864
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 23:09 schreef golfer het volgende:

[..]

Het gekke is dat ik hem bij zijn vorige club echt prima vond, maar bij Feyenoord heeft ie mij net iets te veel blunders gemaakt.
Bij NAC blunderde 'ie ook meer dan eens na z'n blessure.
pi_24937913
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:56 schreef Erasmusch het volgende:
Komt ook nog een derde concert!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')