bij ons ligt volgens mij het voetbal 5 februari stil. Aangezien het carnavalgebeuren hiero....quote:JPM01 - vrijdag 28 januari 2005 @ 14:27
ik hoop btw dat 5 februari wel doorgaat, zo aan de weerberichten te zien gaat het gewoon door
uit vorige topic
is dat dan alquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:54 schreef stame het volgende:
[..]
bij ons ligt volgens mij het voetbal 5 februari stil. Aangezien het carnavalgebeuren hiero....
ja woon je niet in NL??quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:51 schreef Public_NME het volgende:
Heeft NL sneeuw gehad?!
Ik zat altijd in regio midden, ons eerste in WestII geloof ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:41 schreef superjoden het volgende:
in West II gaat alles nog gewoon door JPM, Public_NME woont in Londen
maandag mag ik weer... 7 uur in de zaal
ow hehe daar mogen ze friesland wel bij aanplakkenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:41 schreef superjoden het volgende:
JPM, Public_NME woont in Londen
Wat stijfjes? Ik kan amper lopen manquote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker Bliksem! Vandaag wat stijfjes zeker. Ik heb ooit na een polsbreuk een week nadat het gips eraf was gevoetbald. Ik zou een paar minuutjes meedoen, maar toen raakte in de eerste tien minuten twee spelers geblesseerd. Heb ik daarna het hele toernooi gespeeld. Het was wel link, maar genoten dat ik heb! Heerlijk. Ook als je dan gelijk weer belangrijk bent.
quote:Eindelijk m'n 1e doelpunt dit seizoen in de zaal.
9-7 gewonnen2de overwinning op rij.
totaal nu 4 gewonnen en 13 verloren. Donderdag de volgende wedstrijd voor de beker ditmaal.
Jullie beginnen wel laat weer aan de competitie..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:15 schreef JPM01 het volgende:
gister de laatste training voor hervatting competitie, het ging lekker en dat doet het de laatste 2 weken best wel![]()
sommige van mij mede speler wisten niet eens dat we zaterdag moesten spelen. die dachten dat we de 19e weer moesten
dit is nog vrij vroeg hoor als we die inhaal wedstrijden niet hadden moesten we pas de 19e weer.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:29 schreef stame het volgende:
[..]
Jullie beginnen wel laat weer aan de competitie..
Zaterdag vrij, vanwege carnaval, dus ik kan vrijdagavond helemaal los
Ja het ligt wel aan de regio, wij zijn al lang weer begonnenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:13 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dit is nog vrij vroeg hoor als we die inhaal wedstrijden niet hadden moesten we pas de 19e weer.
Ach, beide penalties waren op zich terecht. Maar vrij zuur als wij zelf de rest van de wedstrijd hebt lopen aanvallen en tientallen kansen verprutst. Lat, paal, overgetikt, naast, helemaal alleen in de 16 alle tijd vd wereld en compleet mismaaien.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 07:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Zal wel sprake zijn geweest van omkoping.![]()
ja ik en een andere speler hadden 1988 broekjes aanquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat shirtjes vergeten gedoe heb ik in de jeugd ook meegemaakt. Verschrikkelijk. De shirts die we kregen waren ook nog eens veel te klein. Je kunt wel raden wie hierdoor het meest voor gek stond.
Ik wist het ook nog niet, maar ik kreeg het vandaag te horen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Is dat zo strikt geregeld? Ik heb geen idee hoe dat zit, ik dacht dat het niets uit maakte.
Bij de senioren is dat in 8 meen ik, maar geldt die regeling ook bij junioren? Volgens mij val je dan in de dispensatie regeling voor de C-junioren, moet je club wel aanvragen dan natuurlijk...quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:51 schreef pekel het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met het volgende:
Ik speel zelf in een C-elftal, maar vanwege problemen bij een B-elftal, keep ik daar zo vaak mogelijk. Met dat elftal heb ik al 10 wedstrijden gespeeld, maar er bestaat een regel dat een speler niet meer dan een x-aantal wedstrijden met een hoger elftal mag spelen. Hoeveel wedstrijden zijn dat eigenlijk?
volgens mij is daar geen regeling voor bij de junioren. Dus je mag volgens mij zo veel wedstrijden met de B's meedoen als je wil/moet/kan.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:51 schreef pekel het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met het volgende:
Ik speel zelf in een C-elftal, maar vanwege problemen bij een B-elftal, keep ik daar zo vaak mogelijk. Met dat elftal heb ik al 10 wedstrijden gespeeld, maar er bestaat een regel dat een speler niet meer dan een x-aantal wedstrijden met een hoger elftal mag spelen. Hoeveel wedstrijden zijn dat eigenlijk?
tja blijft altijd afwachten. afgelopen weekend dacht ik ook niet dat het door ging, maar dan toch wel. ik hou hoopquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verwacht eigelijk niet dat het voetbal het aankomende weekend doorgaat.
Het wordt dus niks Dos37.quote:l.s.,
Het wedstrijdprogramma van de KNVB district Oost (categorie A en B) voor zaterdag 26 en zondag 27 februari 2005 is afgelast.
Er is nog geen nieuwe datum voor dit afgelaste programma. Zodra wij hier meer over weten zullen wij u informeren.
Met vriendelijke groet,
KNVB district Oost,
afdeling wedstrijdzaken.
Alles al weer afgelast jaquote:
categorie b is volgens mij ploegen die vanaf het 3e eltal zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:48 schreef Yeahinho het volgende:
Voor hier (Zuid I) is Categorie B nu afgelast.
Als ik me niet vergis betekent dat de teams uitkomend in de 5e klasse en lager.
Wij spelen 6e klasse, dus gaat het weer es niet door.
komt voor ons wel goed uitquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:09 schreef Dos37 het volgende:
ik geef het dit weekend ook weer weinig kans
Ons nie aangezien wij moeten inhalen tegen onze buren Detoquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:23 schreef JPM01 het volgende:
[..]
komt voor ons wel goed uit
een mede speler gaat zijn boot openen en das in kakkerlakcity en hier een eind vandaan dus komt dat wel goed uit![]()
Inderdaad, volgende week maar weer eens kijken. Dit wordt niks zo.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:09 schreef Dos37 het volgende:
ik geef het dit weekend ook weer weinig kans
Nou maar weer hopen op de week erop anders word het wel heel veel inhalenquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:02 schreef chrisgyan het volgende:
Al het amateurvoetbal voor komend weekend is al afgelast. Niet echt verassend....
Dat wordt dus ook voetballen op een doordeweekste dag. Ik vraag me af waarom er niet door kan worden gevoetbald als het beter weer wordt. Meestal ben je dan al uitgevoetbald. Waardeloos KNVB beleid.quote:APELDOORN - District Oost van de KNVB heeft een probleem. Met acht voetbalweekeinden en in de meeste klassen nog negen volledige speelronden voor de boeg, dreigt voor de meeste clubs weer het optreden op een doordeweekse avond.
De eerste aanpassing in het speelschema voerde de KNVB inmiddels al door voor Pasen, maar nieuwe veranderingen dreigen.
De Stentor
nee niet echt verassend als er 52 cm ligt op het hoofdveldquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:02 schreef chrisgyan het volgende:
Al het amateurvoetbal voor komend weekend is al afgelast. Niet echt verassend....
Ik ben benieuwd.. gaat het Emmen overklassen?quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:58 schreef JPM01 het volgende:
wij moeten nog 11 volledige speel rondes doen![]()
ik zal zo eens fotos uppen van het veld
waar staan die??? het was al wat schemerig en oja er kwamen toch nog 3 ploeg genoten aan met hun voetbaltasquote:Op donderdag 3 maart 2005 20:06 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.. gaat het Emmen overklassen?![]()
Hier: Gouden Gids Divisie 2004-2005 deeltje 6quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:16 schreef JPM01 het volgende:
[..]
waar staan die??? het was al wat schemerig en oja er kwamen toch nog 3 ploeg genoten aan met hun voetbaltas
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:28 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hier: Gouden Gids Divisie 2004-2005 deeltje 6
En hier nog meer: http://bvoemmen.asweb.nl/content/nieuws.asp?nieuws_id=597
En waar blijven de jouwe?
Het lijkt me erg k*tquote:Op maandag 7 maart 2005 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me erg logisch.
quote:Wederom heeft de KNVB voor het aankomend weekend alle wedstrijden afgelast.
Door de zoveelste afgelasting heeft het dist. oost van de KNVB het restand van de voetbalcompetities met twee weken opgeschoven.
de competitie wordt nu pas op maandag 16 Mei 2005 (2e pinksterdag) beeindigd en niet op 1 mei 2005 zoals dat de bedoeling was.
De KNVB wil niet dat amateur verenigingen te vaak door de week moeten inhalen. Daarom is er ook een extra speelronde ingelast nl 30 april (koninginnedag ?!?!) en 1 mei. Omdat de competitie pas op 16 mei eindigt heeft dit wel consequenties voor de nacompetitie (wij pakken de 3de periode jah) deze moeten dan in een snel en kort tempo afgehandeld worden.
De eerste nacompetitie wedstrijden staan in het weekende van 21 en 22 mei op de rol in het weekeninde van 4 en 5 Juni 2005 moeten de laatste beslissingen vallen voor promotie en degradatie.
(Bron: Twentsche courant Tubantia)
Gisteren mocht er opvallend genoeg weer door iedereen worden getraind. Er werd zelfs een oefenwedstrijd gespeeld tussen de A3 en het 9e (A3 van vorig jaar), waar ik even ben gaan kijken.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:42 schreef Yeahinho het volgende:
Vandaag mocht nog niemand het sportpark op bij ons.
ik denk het hier ook, maar ja kan geen gok nemen om niet te komen want dan zul je zien gaat het wel doorquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:29 schreef Dos37 het volgende:
Hier gaat het ook nog steeds door maar als het morgen vroeg is zal het er wel uit liggen
Dat is zeker goed nieuwsquote:Op zaterdag 12 maart 2005 02:01 schreef JPM01 het volgende:
ik zie trouwens dat de KNVB de 2 punten in mindering ongedaan heeft gemaaktwe staan nu 4e
![]()
Als het door de club is afgelast en niet door KNVB krijg je toch rijkosten vergoed?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
We waren bijna gearriveerd bij onze tegenstander, werd er gebeld dat het alsnog afgelast was. Dan vraag je je wel af waarom ze dan niet eerder gebeld hebben. Lullig. Maar ik ben wel blij dat het niet is doorgegaan.
Steenwijk hequote:Op donderdag 17 maart 2005 07:54 schreef JPM01 het volgende:
netjes superjoden
zaterdag moeten wij tegen olde veste '54 uit hebbben we ze door een naai actie verloren nipt, maar thuis gaan we er gewoon vol voor.![]()
jupquote:
Wij uit bijna altijd thuis gelukkig om 12:45quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:27 schreef MasterMido het volgende:wij moeten ook heel vaak om die tijden voetballen.
1 2 3 4 | Lemmer Bentex 1 14:00 VOG 1 14:00 Steenwijkerw. 1 14:00 Tonego 4 15:00 |
welke club speel jij danquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:12 schreef MasterMido het volgende:
olde veste, steenwijkerboys en roodwit wel. Maar Steenwijkerwold niet.
1 2 3 4 | JPM01 DESZ4 Zwartsluis -Vaduz Excelsior'31 11 Rijssen zijle Flevo Boys B2 Emmeloord MasterMido Fc Wolvega3 Wolvega |
1 | hier zaalteam |
ja en en tering tegen flevoboys hebben wij nog gewonnen en tegen wolvega ookquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Om later in de OP te zetten ofzo (bij de volgende)?
Vaduz ---> Excelsior'31 11 Rijssen
HEHE toen speelde ik ook mee. Ik moest invallen bij hun. 1e helft was nog leukquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:58 schreef JPM01 het volgende:
overigens in het 4e van wolvega wel top, toen we onze broekjes en shirtjes vergeten waren, mochten we wat van ze lenen![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:07 schreef MasterMido het volgende:
[..]
HEHE toen speelde ik ook mee. Ik moest invallen bij hun. 1e helft was nog leukmaar 2e helft dik verloren. Liep zelfs speler uit het veld bij 4e.
Tegen A3 zeker. Allemaal gasten van het asielzoekerscentrum in de buurt komen bij de club voetballen vandaarquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:57 schreef MasterMido het volgende:
Vorig jaar met Wolvega A2 tegen Flevoboys gespeeld. Maar er stond haast geen Nederlander bij hun in het veld.
rug volk was dat. Pakte ik de bal af van een speler. Werd hij boos op mij. Vet schelden enzo. :S Was geen eens overtreding ofzo bij :Squote:Op donderdag 17 maart 2005 12:13 schreef zijle het volgende:
[..]
Tegen A3 zeker. Allemaal gasten van het asielzoekerscentrum in de buurt komen bij de club voetballen vandaarDaarom nu ook een ledenstop ingevoerd
Ja maar het is niet mijn teamquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:15 schreef JPM01 het volgende:
MasterMido, jullie moeten nog een keer naar ons toe komen..., moet je ook ff mee gaan![]()
gewoon een keer zeggen, als jullie naar DESZ4 moeten dan wil ik met het 4e meequote:Op donderdag 17 maart 2005 12:29 schreef MasterMido het volgende:
[..]
Ja maar het is niet mijn teamToen hoefde we met het 3e niet. En meestal als wij niet moeten moet ik met 2e mee maar toen hoefde die ook niet dus kon ik met 4e mee doen.
Op welke positie speelde je?quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:30 schreef JPM01 het volgende:
[..]
gewoon een keer zeggen, als jullie naar DESZ4 moeten dan wil ik met het 4e mee![]()
spits, miste een behoorlijke kansquote:
jullie verdediging zat anders vol met gaten, leuk was het wel dat we jullie nog de 1-0 gundequote:Op donderdag 17 maart 2005 13:21 schreef MasterMido het volgende:
Ik stond toen rechtsachtermaar de rechtshalf van het 4e is poep. Hij ging steeds naar het midden dus we konden niet aanvalen vanaf rechts
ze bungelen ergens onderaan jaquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:26 schreef MasterMido het volgende:
verdediging klopte niks van ik ben normaal rechts half, de links achter is ook normaal een links half. De centrale verdediging was normaal 4e(en de rest van het team ook). Op de mid posities zijn wel goede spelers maar de rest is echt bagger. Ze verliezen d8 ik ook elke week.
TLK speelt bij OVCS in Sittardquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:29 schreef JPM01 het volgende:
is het niet ff handig om een ljistje te maken wie waar nu speeld??
veld:
[ code verwijderd ]
Zaal:
[ code verwijderd ]
wij wisselen ook behoorlijk wat van keepers, alle betere keepers gaan met 3e en 2e meequote:Op donderdag 17 maart 2005 13:40 schreef MasterMido het volgende:
ze moeten eerst maar een goede keeper nemen dat scheelt zo al de helft van de doelpunten
maar als jij rechtsachter stond, dan kon jij onze rechterspits ook niet echt aan..., die scoorde aan de lopende bandquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:21 schreef MasterMido het volgende:
Ik stond toen rechtsachtermaar de rechtshalf van het 4e is poep. Hij ging steeds naar het midden dus we konden niet aanvalen vanaf rechts
ja tuurlijk was ff in de warquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:35 schreef MasterMido het volgende:
nee ik heb jullie linkerspits die scoorde maar 1 keer
2 meter kun je wel lang noemen jaquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:44 schreef MasterMido het volgende:
langejonge of niet ?
komt nog wel..., de thuis wedstrijd van ons moet nogquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:52 schreef MasterMido het volgende:
Wolvega zm4 heeft ook een keer met 0-9 verlorendus jullie hebben niet het record
kat in het bakkie hebben wij uit met 0-6 verslagenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:05 schreef MasterMido het volgende:
Zaterdag heeft de tegenstander afgebelddas klote moet wel met 4e mee doen dus word weer een potje ingemaakt.
19-Mar-2005 14:30 Wolvega FC 4 - Flevo Boys 7 Sportpark Molenwiek
ik kan dat juist wel merken.., als ik niet super speel tijdens de training zal dat tijdens de wedstrijd niet heel veel anders zijnquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Aan de trainingen kan ik niet merken of ik in vorm ben of niet, dat merk ik in de wedstrijden pas. Op de training is het meer een zaak van de conditie op peil houden.
daar heb ik soms ook last vanquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:55 schreef MasterMido het volgende:
Meestal ben ik op de trainingen beter dan in de wedstrijden
Heb ik ook.... Maar ja...als je bij ons slecht traint sta je wissel dus ...:P Je moet maar zorgen dat je goed traint.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:01 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik kan dat juist wel merken.., als ik niet super speel tijdens de training zal dat tijdens de wedstrijd niet heel veel anders zijn![]()
ik train altijd mee, ben er altijd..., ook al zijn er maar 7 vorige weekquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:31 schreef stame het volgende:
[..]
Heb ik ook.... Maar ja...als je bij ons slecht traint sta je wissel dus ...:P Je moet maar zorgen dat je goed traint.
ja wij op modder.., gister ging het dan nog wel maar het trainingsveld is altijd na een 2 maand al amper wat grasquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:26 schreef MasterMido het volgende:
Wij trainen altijd op zanddenk dat ik daar dan zoveel aan ben gewend dat het gras niet meer wil.
Een beetje vochtig veld, daar kan je heerlijk op kaatsen. Dit is voor ons team het beste, want wij spelen met kort spel en als het alleen echt niet anders kan de lagne bal. Ook kan je er heerlijke slidings opmakenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 07:19 schreef JPM01 het volgende:
nou het is wat vochtig, ik vermoed wel dat de wedstrijd door gaat.
maar het veld is iig wat vochtig![]()
ik ben zojuist ff bij het veld geweest waar B1 nu speeld, het grasmat ziet er lekker uit, zonnigie is er heerlijk weerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:37 schreef stame het volgende:
[..]
Een beetje vochtig veld, daar kan je heerlijk op kaatsen. Dit is voor ons team het beste, want wij spelen met kort spel en als het alleen echt niet anders kan de lagne bal. Ook kan je er heerlijke slidings opmakenVochtige grasmat met een lekker zonnetje erboven. Dat is voor mij ideaal.
De B1 die nu al speelt? Is dat niet vroeg. Ik speel ook in de B1 en we moeten altijd om half 3 spelen net zoals alle andere B'squote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:28 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik ben zojuist ff bij het veld geweest waar B1 nu speeld, het grasmat ziet er lekker uit, zonnigie is er heerlijk weer![]()
nee smiddags spelen bij ons alleen de seniorenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:35 schreef stame het volgende:
[..]
De B1 die nu al speelt? Is dat niet vroeg. Ik speel ook in de B1 en we moeten altijd om half 3 spelen net zoals alle andere B's
zelfde als bij onsquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:08 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nee smiddags spelen bij ons alleen de senioren
dat zijn ze daar heel vaak, ze hebben ons in de eerste helft van de comp een overwinning door de neus geboortquote:
nee wij speelde thuis in zwartsluis en zijle speelde in steenwijkquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:27 schreef stame het volgende:
Zijle en JPMO1 jullie waren dus op het zelfde sportpark neem ik aan...
Doe je goed..quote:Op zondag 20 maart 2005 12:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik had gister mijn eerste gele kaart gekregen
Normaal krijg ik direct altijd rood
1 2 3 | 26-Mar-2005 14:00 Lemmer Bentex 1 - DESZ 4 Sportpark Lemstervaart 29-Mar-2005 19:00 DESZ 4 - Meppel FC 8 Cingellanden 02-Apr-2005 14:30 DESZ 4 - Flevo Boys 7 Cingellanden |
Het was eigenlijk roodquote:
Ik ga nietquote:Op maandag 21 maart 2005 10:09 schreef MasterMido het volgende:
Vanaaf weer lekker trainenvet mooi weer
Een Matterazzi'tje zeg maar.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het was eigenlijk rooddoorgebroken speler neergehaald en van te voren al 2 waarschuwingen ( gevaarlijk spel en tackle van achter )
Omdat je geschorst bent, moet je nog wel trainenquote:
Ik ben niet geschorstquote:Op maandag 21 maart 2005 12:59 schreef MasterMido het volgende:
[..]
Omdat je geschorst bent, moet je nog wel trainenJe moet je basisplaats wel behouden na de schorsing
oja je kreeg nu niet roodquote:Op maandag 21 maart 2005 13:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben niet geschorst
Ik heb geen zin moest me zaterdag kapot lopen
ik heb mij zaterdag ook kapot gelopen dat resulteerde bijna in het doelpunt.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:29 schreef MasterMido het volgende:
[..]
oja je kreeg nu niet roodoeps. Ik heb mij zaterdag ook kapot gelopen. Maar ik heb nu al gewoon zin in te voetballe
Wat deed je dan? Probeerde je de keeper uit te spelen of wat? Als ik alleen voor de keeper kom te staan (wat maar heel soms voorkomt) probeer ik um altijd langs de keeper te schuiven..niet voorbij spelen ofso...quote:Op maandag 21 maart 2005 16:34 schreef MasterMido het volgende:
Ik stond ook alleen voor de keeper zaterdag ook gemistIk ben geen technisch iemand. Ik ben meer iemand van snelheid en niet bang zijn voor een duw enzo.
Wat is dat nou voor een instellingquote:Op maandag 21 maart 2005 13:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben niet geschorst
Ik heb geen zin moest me zaterdag kapot lopen
Ik ben altijd meer van het uitspelen. Even een schaar en dan via de andere kant erlangs.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:07 schreef stame het volgende:
[..]
Wat deed je dan? Probeerde je de keeper uit te spelen of wat? Als ik alleen voor de keeper kom te staan (wat maar heel soms voorkomt) probeer ik um altijd langs de keeper te schuiven..niet voorbij spelen ofso...
Op dat gebied ben ik niet zo technisch, daarom speel ik um er gewoon liever langs. Qua hooghouden ben ik een stuk technischer...dan wilt er nog wel iets uit rollenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben altijd meer van het uitspelen. Even een schaar en dan via de andere kant erlangs.
Probeerde de bal langs hem te schieten. Maar hij strekte net zijn been op het juiste momentquote:Op maandag 21 maart 2005 19:07 schreef stame het volgende:
[..]
Wat deed je dan? Probeerde je de keeper uit te spelen of wat? Als ik alleen voor de keeper kom te staan (wat maar heel soms voorkomt) probeer ik um altijd langs de keeper te schuiven..niet voorbij spelen ofso...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |