Als het door de club is afgelast en niet door KNVB krijg je toch rijkosten vergoed?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
We waren bijna gearriveerd bij onze tegenstander, werd er gebeld dat het alsnog afgelast was. Dan vraag je je wel af waarom ze dan niet eerder gebeld hebben. Lullig. Maar ik ben wel blij dat het niet is doorgegaan.
Steenwijk hequote:Op donderdag 17 maart 2005 07:54 schreef JPM01 het volgende:
netjes superjoden
zaterdag moeten wij tegen olde veste '54 uit hebbben we ze door een naai actie verloren nipt, maar thuis gaan we er gewoon vol voor.![]()
jupquote:
Wij uit bijna altijd thuis gelukkig om 12:45quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:27 schreef MasterMido het volgende:wij moeten ook heel vaak om die tijden voetballen.
| 1 2 3 4 | Lemmer Bentex 1 14:00 VOG 1 14:00 Steenwijkerw. 1 14:00 Tonego 4 15:00 |
welke club speel jij danquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:12 schreef MasterMido het volgende:
olde veste, steenwijkerboys en roodwit wel. Maar Steenwijkerwold niet.
| 1 2 3 4 | JPM01 DESZ4 Zwartsluis -Vaduz Excelsior'31 11 Rijssen zijle Flevo Boys B2 Emmeloord MasterMido Fc Wolvega3 Wolvega |
| 1 | hier zaalteam |
ja en en tering tegen flevoboys hebben wij nog gewonnen en tegen wolvega ookquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Om later in de OP te zetten ofzo (bij de volgende)?
Vaduz ---> Excelsior'31 11 Rijssen
HEHE toen speelde ik ook mee. Ik moest invallen bij hun. 1e helft was nog leukquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:58 schreef JPM01 het volgende:
overigens in het 4e van wolvega wel top, toen we onze broekjes en shirtjes vergeten waren, mochten we wat van ze lenen![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:07 schreef MasterMido het volgende:
[..]
HEHE toen speelde ik ook mee. Ik moest invallen bij hun. 1e helft was nog leukmaar 2e helft dik verloren. Liep zelfs speler uit het veld bij 4e.
Tegen A3 zeker. Allemaal gasten van het asielzoekerscentrum in de buurt komen bij de club voetballen vandaarquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:57 schreef MasterMido het volgende:
Vorig jaar met Wolvega A2 tegen Flevoboys gespeeld. Maar er stond haast geen Nederlander bij hun in het veld.
rug volk was dat. Pakte ik de bal af van een speler. Werd hij boos op mij. Vet schelden enzo. :S Was geen eens overtreding ofzo bij :Squote:Op donderdag 17 maart 2005 12:13 schreef zijle het volgende:
[..]
Tegen A3 zeker. Allemaal gasten van het asielzoekerscentrum in de buurt komen bij de club voetballen vandaarDaarom nu ook een ledenstop ingevoerd
Ja maar het is niet mijn teamquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:15 schreef JPM01 het volgende:
MasterMido, jullie moeten nog een keer naar ons toe komen..., moet je ook ff mee gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |