Het lijkt me erg k*tquote:Op maandag 7 maart 2005 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me erg logisch.
quote:Wederom heeft de KNVB voor het aankomend weekend alle wedstrijden afgelast.
Door de zoveelste afgelasting heeft het dist. oost van de KNVB het restand van de voetbalcompetities met twee weken opgeschoven.
de competitie wordt nu pas op maandag 16 Mei 2005 (2e pinksterdag) beeindigd en niet op 1 mei 2005 zoals dat de bedoeling was.
De KNVB wil niet dat amateur verenigingen te vaak door de week moeten inhalen. Daarom is er ook een extra speelronde ingelast nl 30 april (koninginnedag ?!?!) en 1 mei. Omdat de competitie pas op 16 mei eindigt heeft dit wel consequenties voor de nacompetitie (wij pakken de 3de periode jah) deze moeten dan in een snel en kort tempo afgehandeld worden.
De eerste nacompetitie wedstrijden staan in het weekende van 21 en 22 mei op de rol in het weekeninde van 4 en 5 Juni 2005 moeten de laatste beslissingen vallen voor promotie en degradatie.
(Bron: Twentsche courant Tubantia)
Gisteren mocht er opvallend genoeg weer door iedereen worden getraind. Er werd zelfs een oefenwedstrijd gespeeld tussen de A3 en het 9e (A3 van vorig jaar), waar ik even ben gaan kijken.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:42 schreef Yeahinho het volgende:
Vandaag mocht nog niemand het sportpark op bij ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |