categorie b is volgens mij ploegen die vanaf het 3e eltal zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:48 schreef Yeahinho het volgende:
Voor hier (Zuid I) is Categorie B nu afgelast.
Als ik me niet vergis betekent dat de teams uitkomend in de 5e klasse en lager.
Wij spelen 6e klasse, dus gaat het weer es niet door.
komt voor ons wel goed uitquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:09 schreef Dos37 het volgende:
ik geef het dit weekend ook weer weinig kans
Ons nie aangezien wij moeten inhalen tegen onze buren Detoquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:23 schreef JPM01 het volgende:
[..]
komt voor ons wel goed uit
een mede speler gaat zijn boot openen en das in kakkerlakcity en hier een eind vandaan dus komt dat wel goed uit![]()
Inderdaad, volgende week maar weer eens kijken. Dit wordt niks zo.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:09 schreef Dos37 het volgende:
ik geef het dit weekend ook weer weinig kans
Nou maar weer hopen op de week erop anders word het wel heel veel inhalenquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:02 schreef chrisgyan het volgende:
Al het amateurvoetbal voor komend weekend is al afgelast. Niet echt verassend....
Dat wordt dus ook voetballen op een doordeweekste dag. Ik vraag me af waarom er niet door kan worden gevoetbald als het beter weer wordt. Meestal ben je dan al uitgevoetbald. Waardeloos KNVB beleid.quote:APELDOORN - District Oost van de KNVB heeft een probleem. Met acht voetbalweekeinden en in de meeste klassen nog negen volledige speelronden voor de boeg, dreigt voor de meeste clubs weer het optreden op een doordeweekse avond.
De eerste aanpassing in het speelschema voerde de KNVB inmiddels al door voor Pasen, maar nieuwe veranderingen dreigen.
De Stentor
nee niet echt verassend als er 52 cm ligt op het hoofdveldquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:02 schreef chrisgyan het volgende:
Al het amateurvoetbal voor komend weekend is al afgelast. Niet echt verassend....
Ik ben benieuwd.. gaat het Emmen overklassen?quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:58 schreef JPM01 het volgende:
wij moeten nog 11 volledige speel rondes doen![]()
ik zal zo eens fotos uppen van het veld
waar staan die??? het was al wat schemerig en oja er kwamen toch nog 3 ploeg genoten aan met hun voetbaltasquote:Op donderdag 3 maart 2005 20:06 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.. gaat het Emmen overklassen?![]()
Hier: Gouden Gids Divisie 2004-2005 deeltje 6quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:16 schreef JPM01 het volgende:
[..]
waar staan die??? het was al wat schemerig en oja er kwamen toch nog 3 ploeg genoten aan met hun voetbaltas
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:28 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hier: Gouden Gids Divisie 2004-2005 deeltje 6
En hier nog meer: http://bvoemmen.asweb.nl/content/nieuws.asp?nieuws_id=597
En waar blijven de jouwe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |