Ik wist het ook nog niet, maar ik kreeg het vandaag te horen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Is dat zo strikt geregeld? Ik heb geen idee hoe dat zit, ik dacht dat het niets uit maakte.
Bij de senioren is dat in 8 meen ik, maar geldt die regeling ook bij junioren? Volgens mij val je dan in de dispensatie regeling voor de C-junioren, moet je club wel aanvragen dan natuurlijk...quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:51 schreef pekel het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met het volgende:
Ik speel zelf in een C-elftal, maar vanwege problemen bij een B-elftal, keep ik daar zo vaak mogelijk. Met dat elftal heb ik al 10 wedstrijden gespeeld, maar er bestaat een regel dat een speler niet meer dan een x-aantal wedstrijden met een hoger elftal mag spelen. Hoeveel wedstrijden zijn dat eigenlijk?
volgens mij is daar geen regeling voor bij de junioren. Dus je mag volgens mij zo veel wedstrijden met de B's meedoen als je wil/moet/kan.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:51 schreef pekel het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met het volgende:
Ik speel zelf in een C-elftal, maar vanwege problemen bij een B-elftal, keep ik daar zo vaak mogelijk. Met dat elftal heb ik al 10 wedstrijden gespeeld, maar er bestaat een regel dat een speler niet meer dan een x-aantal wedstrijden met een hoger elftal mag spelen. Hoeveel wedstrijden zijn dat eigenlijk?
tja blijft altijd afwachten. afgelopen weekend dacht ik ook niet dat het door ging, maar dan toch wel. ik hou hoopquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verwacht eigelijk niet dat het voetbal het aankomende weekend doorgaat.
Het wordt dus niks Dos37.quote:l.s.,
Het wedstrijdprogramma van de KNVB district Oost (categorie A en B) voor zaterdag 26 en zondag 27 februari 2005 is afgelast.
Er is nog geen nieuwe datum voor dit afgelaste programma. Zodra wij hier meer over weten zullen wij u informeren.
Met vriendelijke groet,
KNVB district Oost,
afdeling wedstrijdzaken.
Alles al weer afgelast jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |