gewoon een keer zeggen, als jullie naar DESZ4 moeten dan wil ik met het 4e meequote:Op donderdag 17 maart 2005 12:29 schreef MasterMido het volgende:
[..]
Ja maar het is niet mijn teamToen hoefde we met het 3e niet. En meestal als wij niet moeten moet ik met 2e mee maar toen hoefde die ook niet dus kon ik met 4e mee doen.
Op welke positie speelde je?quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:30 schreef JPM01 het volgende:
[..]
gewoon een keer zeggen, als jullie naar DESZ4 moeten dan wil ik met het 4e mee![]()
spits, miste een behoorlijke kansquote:
jullie verdediging zat anders vol met gaten, leuk was het wel dat we jullie nog de 1-0 gundequote:Op donderdag 17 maart 2005 13:21 schreef MasterMido het volgende:
Ik stond toen rechtsachtermaar de rechtshalf van het 4e is poep. Hij ging steeds naar het midden dus we konden niet aanvalen vanaf rechts
ze bungelen ergens onderaan jaquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:26 schreef MasterMido het volgende:
verdediging klopte niks van ik ben normaal rechts half, de links achter is ook normaal een links half. De centrale verdediging was normaal 4e(en de rest van het team ook). Op de mid posities zijn wel goede spelers maar de rest is echt bagger. Ze verliezen d8 ik ook elke week.
TLK speelt bij OVCS in Sittardquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:29 schreef JPM01 het volgende:
is het niet ff handig om een ljistje te maken wie waar nu speeld??
veld:
[ code verwijderd ]
Zaal:
[ code verwijderd ]
wij wisselen ook behoorlijk wat van keepers, alle betere keepers gaan met 3e en 2e meequote:Op donderdag 17 maart 2005 13:40 schreef MasterMido het volgende:
ze moeten eerst maar een goede keeper nemen dat scheelt zo al de helft van de doelpunten
maar als jij rechtsachter stond, dan kon jij onze rechterspits ook niet echt aan..., die scoorde aan de lopende bandquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:21 schreef MasterMido het volgende:
Ik stond toen rechtsachtermaar de rechtshalf van het 4e is poep. Hij ging steeds naar het midden dus we konden niet aanvalen vanaf rechts
ja tuurlijk was ff in de warquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:35 schreef MasterMido het volgende:
nee ik heb jullie linkerspits die scoorde maar 1 keer
2 meter kun je wel lang noemen jaquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:44 schreef MasterMido het volgende:
langejonge of niet ?
komt nog wel..., de thuis wedstrijd van ons moet nogquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:52 schreef MasterMido het volgende:
Wolvega zm4 heeft ook een keer met 0-9 verlorendus jullie hebben niet het record
kat in het bakkie hebben wij uit met 0-6 verslagenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:05 schreef MasterMido het volgende:
Zaterdag heeft de tegenstander afgebelddas klote moet wel met 4e mee doen dus word weer een potje ingemaakt.
19-Mar-2005 14:30 Wolvega FC 4 - Flevo Boys 7 Sportpark Molenwiek
ik kan dat juist wel merken.., als ik niet super speel tijdens de training zal dat tijdens de wedstrijd niet heel veel anders zijnquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Aan de trainingen kan ik niet merken of ik in vorm ben of niet, dat merk ik in de wedstrijden pas. Op de training is het meer een zaak van de conditie op peil houden.
daar heb ik soms ook last vanquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:55 schreef MasterMido het volgende:
Meestal ben ik op de trainingen beter dan in de wedstrijden
Heb ik ook.... Maar ja...als je bij ons slecht traint sta je wissel dus ...:P Je moet maar zorgen dat je goed traint.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:01 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik kan dat juist wel merken.., als ik niet super speel tijdens de training zal dat tijdens de wedstrijd niet heel veel anders zijn![]()
ik train altijd mee, ben er altijd..., ook al zijn er maar 7 vorige weekquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:31 schreef stame het volgende:
[..]
Heb ik ook.... Maar ja...als je bij ons slecht traint sta je wissel dus ...:P Je moet maar zorgen dat je goed traint.
ja wij op modder.., gister ging het dan nog wel maar het trainingsveld is altijd na een 2 maand al amper wat grasquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:26 schreef MasterMido het volgende:
Wij trainen altijd op zanddenk dat ik daar dan zoveel aan ben gewend dat het gras niet meer wil.
Een beetje vochtig veld, daar kan je heerlijk op kaatsen. Dit is voor ons team het beste, want wij spelen met kort spel en als het alleen echt niet anders kan de lagne bal. Ook kan je er heerlijke slidings opmakenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 07:19 schreef JPM01 het volgende:
nou het is wat vochtig, ik vermoed wel dat de wedstrijd door gaat.
maar het veld is iig wat vochtig![]()
ik ben zojuist ff bij het veld geweest waar B1 nu speeld, het grasmat ziet er lekker uit, zonnigie is er heerlijk weerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:37 schreef stame het volgende:
[..]
Een beetje vochtig veld, daar kan je heerlijk op kaatsen. Dit is voor ons team het beste, want wij spelen met kort spel en als het alleen echt niet anders kan de lagne bal. Ook kan je er heerlijke slidings opmakenVochtige grasmat met een lekker zonnetje erboven. Dat is voor mij ideaal.
De B1 die nu al speelt? Is dat niet vroeg. Ik speel ook in de B1 en we moeten altijd om half 3 spelen net zoals alle andere B'squote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:28 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik ben zojuist ff bij het veld geweest waar B1 nu speeld, het grasmat ziet er lekker uit, zonnigie is er heerlijk weer![]()
nee smiddags spelen bij ons alleen de seniorenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:35 schreef stame het volgende:
[..]
De B1 die nu al speelt? Is dat niet vroeg. Ik speel ook in de B1 en we moeten altijd om half 3 spelen net zoals alle andere B's
zelfde als bij onsquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:08 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nee smiddags spelen bij ons alleen de senioren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |