Jullie beginnen wel laat weer aan de competitie..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:15 schreef JPM01 het volgende:
gister de laatste training voor hervatting competitie, het ging lekker en dat doet het de laatste 2 weken best wel![]()
sommige van mij mede speler wisten niet eens dat we zaterdag moesten spelen. die dachten dat we de 19e weer moesten
dit is nog vrij vroeg hoor als we die inhaal wedstrijden niet hadden moesten we pas de 19e weer.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:29 schreef stame het volgende:
[..]
Jullie beginnen wel laat weer aan de competitie..
Zaterdag vrij, vanwege carnaval, dus ik kan vrijdagavond helemaal los
Ja het ligt wel aan de regio, wij zijn al lang weer begonnenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:13 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dit is nog vrij vroeg hoor als we die inhaal wedstrijden niet hadden moesten we pas de 19e weer.
Ach, beide penalties waren op zich terecht. Maar vrij zuur als wij zelf de rest van de wedstrijd hebt lopen aanvallen en tientallen kansen verprutst. Lat, paal, overgetikt, naast, helemaal alleen in de 16 alle tijd vd wereld en compleet mismaaien.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 07:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Zal wel sprake zijn geweest van omkoping.![]()
ja ik en een andere speler hadden 1988 broekjes aanquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat shirtjes vergeten gedoe heb ik in de jeugd ook meegemaakt. Verschrikkelijk. De shirts die we kregen waren ook nog eens veel te klein. Je kunt wel raden wie hierdoor het meest voor gek stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |