bij ons ligt volgens mij het voetbal 5 februari stil. Aangezien het carnavalgebeuren hiero....quote:JPM01 - vrijdag 28 januari 2005 @ 14:27
ik hoop btw dat 5 februari wel doorgaat, zo aan de weerberichten te zien gaat het gewoon door
uit vorige topic
is dat dan alquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:54 schreef stame het volgende:
[..]
bij ons ligt volgens mij het voetbal 5 februari stil. Aangezien het carnavalgebeuren hiero....
ja woon je niet in NL??quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:51 schreef Public_NME het volgende:
Heeft NL sneeuw gehad?!
Ik zat altijd in regio midden, ons eerste in WestII geloof ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:41 schreef superjoden het volgende:
in West II gaat alles nog gewoon door JPM, Public_NME woont in Londen
maandag mag ik weer... 7 uur in de zaal
ow hehe daar mogen ze friesland wel bij aanplakkenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:41 schreef superjoden het volgende:
JPM, Public_NME woont in Londen
Wat stijfjes? Ik kan amper lopen manquote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker Bliksem! Vandaag wat stijfjes zeker. Ik heb ooit na een polsbreuk een week nadat het gips eraf was gevoetbald. Ik zou een paar minuutjes meedoen, maar toen raakte in de eerste tien minuten twee spelers geblesseerd. Heb ik daarna het hele toernooi gespeeld. Het was wel link, maar genoten dat ik heb! Heerlijk. Ook als je dan gelijk weer belangrijk bent.
quote:Eindelijk m'n 1e doelpunt dit seizoen in de zaal.
9-7 gewonnen2de overwinning op rij.
totaal nu 4 gewonnen en 13 verloren. Donderdag de volgende wedstrijd voor de beker ditmaal.
Jullie beginnen wel laat weer aan de competitie..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:15 schreef JPM01 het volgende:
gister de laatste training voor hervatting competitie, het ging lekker en dat doet het de laatste 2 weken best wel![]()
sommige van mij mede speler wisten niet eens dat we zaterdag moesten spelen. die dachten dat we de 19e weer moesten
dit is nog vrij vroeg hoor als we die inhaal wedstrijden niet hadden moesten we pas de 19e weer.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:29 schreef stame het volgende:
[..]
Jullie beginnen wel laat weer aan de competitie..
Zaterdag vrij, vanwege carnaval, dus ik kan vrijdagavond helemaal los
Ja het ligt wel aan de regio, wij zijn al lang weer begonnenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:13 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dit is nog vrij vroeg hoor als we die inhaal wedstrijden niet hadden moesten we pas de 19e weer.
Ach, beide penalties waren op zich terecht. Maar vrij zuur als wij zelf de rest van de wedstrijd hebt lopen aanvallen en tientallen kansen verprutst. Lat, paal, overgetikt, naast, helemaal alleen in de 16 alle tijd vd wereld en compleet mismaaien.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 07:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Zal wel sprake zijn geweest van omkoping.![]()
ja ik en een andere speler hadden 1988 broekjes aanquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat shirtjes vergeten gedoe heb ik in de jeugd ook meegemaakt. Verschrikkelijk. De shirts die we kregen waren ook nog eens veel te klein. Je kunt wel raden wie hierdoor het meest voor gek stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |