dat zijn ze daar heel vaak, ze hebben ons in de eerste helft van de comp een overwinning door de neus geboortquote:
nee wij speelde thuis in zwartsluis en zijle speelde in steenwijkquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:27 schreef stame het volgende:
Zijle en JPMO1 jullie waren dus op het zelfde sportpark neem ik aan...
Doe je goed..quote:Op zondag 20 maart 2005 12:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik had gister mijn eerste gele kaart gekregen
Normaal krijg ik direct altijd rood
| 1 2 3 | 26-Mar-2005 14:00 Lemmer Bentex 1 - DESZ 4 Sportpark Lemstervaart 29-Mar-2005 19:00 DESZ 4 - Meppel FC 8 Cingellanden 02-Apr-2005 14:30 DESZ 4 - Flevo Boys 7 Cingellanden |
Het was eigenlijk roodquote:
Ik ga nietquote:Op maandag 21 maart 2005 10:09 schreef MasterMido het volgende:
Vanaaf weer lekker trainenvet mooi weer
Een Matterazzi'tje zeg maar.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het was eigenlijk rooddoorgebroken speler neergehaald en van te voren al 2 waarschuwingen ( gevaarlijk spel en tackle van achter )
Omdat je geschorst bent, moet je nog wel trainenquote:
Ik ben niet geschorstquote:Op maandag 21 maart 2005 12:59 schreef MasterMido het volgende:
[..]
Omdat je geschorst bent, moet je nog wel trainenJe moet je basisplaats wel behouden na de schorsing
oja je kreeg nu niet roodquote:Op maandag 21 maart 2005 13:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben niet geschorst
Ik heb geen zin moest me zaterdag kapot lopen
ik heb mij zaterdag ook kapot gelopen dat resulteerde bijna in het doelpunt.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:29 schreef MasterMido het volgende:
[..]
oja je kreeg nu niet roodoeps. Ik heb mij zaterdag ook kapot gelopen. Maar ik heb nu al gewoon zin in te voetballe
Wat deed je dan? Probeerde je de keeper uit te spelen of wat? Als ik alleen voor de keeper kom te staan (wat maar heel soms voorkomt) probeer ik um altijd langs de keeper te schuiven..niet voorbij spelen ofso...quote:Op maandag 21 maart 2005 16:34 schreef MasterMido het volgende:
Ik stond ook alleen voor de keeper zaterdag ook gemistIk ben geen technisch iemand. Ik ben meer iemand van snelheid en niet bang zijn voor een duw enzo.
Wat is dat nou voor een instellingquote:Op maandag 21 maart 2005 13:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben niet geschorst
Ik heb geen zin moest me zaterdag kapot lopen
Ik ben altijd meer van het uitspelen. Even een schaar en dan via de andere kant erlangs.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:07 schreef stame het volgende:
[..]
Wat deed je dan? Probeerde je de keeper uit te spelen of wat? Als ik alleen voor de keeper kom te staan (wat maar heel soms voorkomt) probeer ik um altijd langs de keeper te schuiven..niet voorbij spelen ofso...
Op dat gebied ben ik niet zo technisch, daarom speel ik um er gewoon liever langs. Qua hooghouden ben ik een stuk technischer...dan wilt er nog wel iets uit rollenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben altijd meer van het uitspelen. Even een schaar en dan via de andere kant erlangs.
Probeerde de bal langs hem te schieten. Maar hij strekte net zijn been op het juiste momentquote:Op maandag 21 maart 2005 19:07 schreef stame het volgende:
[..]
Wat deed je dan? Probeerde je de keeper uit te spelen of wat? Als ik alleen voor de keeper kom te staan (wat maar heel soms voorkomt) probeer ik um altijd langs de keeper te schuiven..niet voorbij spelen ofso...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |