Gave schortenquote:Spuit 11: BE op de radio? In Limburg? Waar dan?! Gaaf hoor.
En nu ga ik ff de schorten van Moussy checken.
Ik heb met Kerst een foto gemaakt van mijn vader bij het koken van ons jaarlijkse familiediner.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Proest
Die honig dingen worden hier best veel gebruikt, en eerlijk is eerlijk, ze zijn toch echt kleurvast en zo (had ik niet verwacht)...
Hee gnoopmje! *zwaai*quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:41 schreef gnoompje het volgende:
@syrena
Ik krijg de melding dat het een beetje druk is en het later opnieuw te proberen.
* zwaait naar iedereen hoi ik ben er weer eens
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
Syrena, over spuit 11 gesproken, het was L1... zegt je dat iets?
Grrr... fok is te grootquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:13 schreef clauwheee het volgende:
BE! Hoe was het bij Kyra????
Ik was toch echt een heeeeeeel stuk minder kwijt hoor!!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:30 schreef Sugar het volgende:
Ja, ET, dat soort gelegenheden zijn er inderdaad. Maar alles kost zoveel geld!![]()
Volgens mij kost een gemiddelde bruiloft al snel 5 of 6 duizend euro! Dat vind ik veeeeel!![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Grrr... fok is te groot
Het was zoooobij Kyra!
Ik mocht haar echt gewoon in bad doen! Eng is dat! Zo'n klein ielig lijfje!
Maar zoooo leuk!
*bij leest
Jawel hoor! Ik was een beetje jaloers, zo van: Die zit écht lekker hard te werken aan d'r werkstuk!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:21 schreef bixister het volgende:
mag dat niet dan syrena?
en wat heb jij allemaal openstaan?![]()
ik heb ook heel wat mensen versteld doen staan met die beslissing over m'n achternaam hoor. inclusief mezelf.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:32 schreef Brighteyes het volgende:
Suug! Spannend allemaal, dat geregel en beslissingen...
Ik heb altijd heel hard gegild dat ik gewoon lekker J.N. blijf. dat ben ik nu bijna 30 jaar en ik zie me dat niet snel veranderen, kweetniet wat dat is. Maar mss verandert dat nog als ik 'de ware'tegen kom.
M'n zus nam vanmorgen nog de telefoon op met de naam van haar man en ik kan daar echt niet aan wennen hoor. Zei het ook verkeerd toen ik op kraamvisite ging in het ziekenhuis. Moest echt even denken.
volgens mij is EUR 9,- per uur echt een belachelijk hoog bedrag!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:42 schreef Sugar het volgende:
Oh, gelukkig dat je minder kwijt was, want dat klinkt wel als een leuke dag!
Wij hadden ergens gekeken waar je de drank kon afkopen voor ¤ 9,- per persoon per uur. Ga uit van ongeveer 85 mensen en 4 uur feest, dan kostte alleen de drank () dus al ¤ 3060,-!!!! Toen werd ik gek!
ik ookquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:49 schreef Syrena het volgende:
Rewimo> Ik heb de spullen van het Nipo binnen gekregen! Morgen alles eens doorlezen en installeren.
Ze nemen natuurlijk een gemiddelde. Er zijn mensen die weinig drinken, mensen die veel drinken, mensen die dure drankjes drinken, enz.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:49 schreef bixister het volgende:
ik vind 9 euro per uur ook idioot! maar weet écht niet meer wat wij betaalden.
Het doet nog steeds flink zeerquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:44 schreef clauwheee het volgende:
Rewimo hoe is het vandaag gegaan met je nek en het autorijden??
Het heet Theragesic, komt uit Amerika. Het helpt heel erg goed, ik vind het ook lekker ruiken maar daar denkt Frank dus anders overquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:24 schreef lady-wrb het volgende:
wat voor spul gebruik je dan?
Dank U Daniman.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:23 schreef daniman het volgende:
ik heb weer eens pech
gisteren was de diploma uitreiking van een van mijn broers. Ik had mijn fototoestel mee om foto's te maken... Ik had hem uit en in het hoesje omdat iedereen een toespraakje kreeg en hun diploma tekenden, en het duurde nog wel even voor mijn broer aan de beurt was. Valt mijn camera (wel in dat hoesje) uit mijn handen. Ik schrik, maar dacht van "hij zit in het hoesje dus die valt de klap wel op.".
Is mijn broer aan de beurt, ik wil een foto maken...
GAAT IE NIET MEER AAN!!!![]()
En hij ging de hele tijd niet meer aan. Kan ik mijn fotocamera laten repareren, terwijl ik nu al zo op mijn centen moet letten... -zucht-
Lady-wrb volgens mij kunnen we elkaar wel weer een hand geven. Vorige week onze beide auto's al...
Welkom trouwens MisterEuro!
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:40 schreef moussy het volgende:
Helleuw nieuweling
Iemand zin in ikbennietziek en ikbennietmoe-foto's?
Hoi lady-wrb. Ik ben hier nieuw, maar volg dit forum al geruime tijd. Ik hou van kinderen en zou er zelf graag een paar hebben, maar wegens omstandigheden is dat niet mogelijk, daarom kom ik maar hier meelezen (lurken zeggen jullie geloof ik). Ik kom en woon in België en misschien versta je niet goed wat ik soms zeg; andere woorden voor hetzelde. (b.b. lurken betekent bij ons als zuigen ; aan een pijp lurken of aan een fopspeen lurken).quote:
Hoi Clauwhee. En laat die ikbennietziek en die ikbennietmoe foto's maar eens zien.quote:
Hmm, nee maar nu gelukkig wel ...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:53 schreef moussy het volgende:
Wisten jullie dat die snot slierten wel ongeveer 20 cm lang kunnen worden voor ze ergens tegen aan slaan?
Ja he, ik ben echt helemaalquote:
Ze hebben relatief zeer kort in het lab gezeten, pups immers, denk dat je uit moet gaan van normale pups. De SHHH is best streng met plaatsen, zeg ik er wel bij.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:11 schreef Syrena het volgende:
we staan op de wachtlijst voor een hond!!!! Een beagle-puppy van de shhh![]()
![]()
We moeten eerst nog 'gekeurd' of we geschikt zijn voor een hondje uit het lab, en ik heb geen idee wanneer de hondjes 'vrij' komen, maar ik heb er zooooooooo'n zin in !!!
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:17 schreef Spindizzy het volgende:
Puppy's zijn wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vermoeiend hoor![]()
![]()
Ja hoor, slapen gaat prima, alleen is ie gestaakt met eten, maar daar ga ik nu niet meer om stressenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:06 schreef danosa het volgende:
agossie Cas!!! Zijn z'n wangetjes ook helemaal ruw geworden? Hoe is hij er zelf onder,slaapt hij nog wel een beetje?
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:12 schreef babyfeet het volgende:
spekkie had je die box nog gehaald?????????/
De periode waarin je de hond kunt 'vormen'. Waarin je hem met van alles kennis moet laten maken zodat hij daar later niet raar op gaat reageren. Dat is bij mijn Casper dus misgegaan omdat hij als zwerfhond is geboren.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:28 schreef lady-wrb het volgende:
wat is een inprentingsperiode?
niet in mijn gevalquote:
weet je dan wel dat een wippie maken, niet meteen samenwonen isquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:14 schreef Syrena het volgende:
Ik weet niet eens wat dat tegenwoordig inhoudt man, 'daten'.
Ik vond het al uitermate verwarrend dat de 'als je gezoend hebt, dan heb je verkering' regel ineens niet meer gold zo halverwege de jaren negentig
Dat komt nog een ander keertje (hopelijk)quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:49 schreef jessie het volgende:
Klinkt leuk Grijs. Doe is een foto-tje!
Je bent gewoon ook naar de kamasutrabeurs geweest, maar wil het er niet over hebben, dus zeg je maar dat je NIET geweest benquote:Op zondag 30 januari 2005 00:12 schreef daniman het volgende:
Moussy vroeg zich zeker weer af waarom ik dat neerzette...dat was om evt. flauwe opmerkingen voor te zijnIk ben gewoon alleen naar de NOT geweest omdat dat was waar ik voor gegaan was.
shit, heb je me toch weer doorquote:Op zondag 30 januari 2005 09:08 schreef moussy het volgende:
[..]
Je bent gewoon ook naar de kamasutrabeurs geweest, maar wil het er niet over hebben, dus zeg je maar dat je NIET geweest ben![]()
Wat leuk miss_dynastie!quote:Op zondag 30 januari 2005 01:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij komen net thuis van een verjaardag en de jarige had een nieuwtje... ze is ten huwelijk gevraagd vandaagHartstikke leuk, ze geven ook een groot feest en zo, tis allemaal volgend jaar pas, maar wel iets om naar uit te kijken
jaja nu welquote:Op zondag 30 januari 2005 11:35 schreef jessie het volgende:
Neeeheee hij maakt me kleren niet kapot. Maar restjes kleren. Zoals draadjes enz zijn op 1 hoop gaan zitten die in de pomp terecht gekomen. Zodoende leek t 1 stuk stof. Snappen jullie me nou?
ik wou danyel dr nog wel een sturen, maar ik heb zijn adres nietquote:Op zondag 30 januari 2005 12:05 schreef phluphy het volgende:
lady-wrb![]()
Je hebt Danyel nog niet uitgelegd wat een bruisbal is (ik wil het zelf ook graag weten)![]()
Nee geen foto's, ze kwamen de spulletjes ophalen die ze in Houten vergeten warenquote:
quote:Op zondag 30 januari 2005 11:19 schreef lady-wrb het volgende:
coolbabe: ik hoop dat je ex-baas erachter komt dattie een dweil van een personeelslid aangenomen heeft, die de kas leegrooft, zijn noten vergiftigt en daarna zijn faillissement bewerktelligt
Nadenkertje hequote:Op zondag 30 januari 2005 11:55 schreef daniman het volgende:
jessie nu je er toch bent... wat bedoel je toch in je sig met "de verloren wrat uit de bloemkool?"
ga lekker op de bank hangenquote:Op zondag 30 januari 2005 16:02 schreef Brighteyes het volgende:
Mèn wat heb ik toch een hekel aan zondagen.
Ik verveel me, zit mezelf in de weg en heb totaal geen zin om ook maar iets te gaan doen.
quote:Op zondag 30 januari 2005 16:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dan? Dan hang ik op de bank...
Ja... dat je tig dingen had willen doen dit weekend en het gewoon bijna alweer maandag is en het weekend voorbij is gevlogenquote:Op zondag 30 januari 2005 16:04 schreef Belana het volgende:
en dan komt de deprimerende zondagavondblues er ook nog aan
Wat jammer Angel, gelukkig maar dat je af en toe nog wel bij anderen online kan. Sterkte met alles!quote:Op zondag 30 januari 2005 18:01 schreef Angel22 het volgende:ik kom even afscheid nemen hier....
Vandaag is de laatste dag dat wij hier internet hebben ( per 31 jan geen inet meer iig...) dus ik km vast afscheid.
Tuurlijk kom ik zo af en toe nog weleens bij familie en vrienden op internet maar das iig niet meer iedere dag.
meer dat ik morgen weer moet werken eigenlijkquote:Op zondag 30 januari 2005 17:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja... dat je tig dingen had willen doen dit weekend en het gewoon bijna alweer maandag is en het weekend voorbij is gevlogen
Gelukkig heb ik morgen nog min of meer vrij
Kleur zee blauw van flexa is bijna grijs ipv blauwquote:Op zondag 30 januari 2005 18:49 schreef moussy het volgende:
huh, hoe kan dat nou?
quote:Op zondag 30 januari 2005 18:19 schreef Belana het volgende:
[..]
meer dat ik morgen weer moet werken eigenlijk
Ja ik woon AAN zeequote:Op zondag 30 januari 2005 20:24 schreef bixister het volgende:
joene je woont toch dicht bij zee, wist je niet dat die meestal grijs is?
angel succes met alles! en hopelijk kun je snel toch weer gewoon thuis internetten.
beterschap voor alle zieken hier, heb niet alles bijgelezen maar ik geloof dat er nogal wat snot vloeit hier en daar?
quote:Op maandag 31 januari 2005 09:32 schreef jessie het volgende:
Lolololol Spindizzy
Gatver ik baal
Ik had speciaal leuke katoenen luiers laten maken. Betaald. Zijn ook keurig opgstuurd. Maar nu volg ik het pakje net via trackrace en staat er dat het zaterdag al afgeleverd is. ik net gebeld. Ja en u heeft er voor getekend ookNou niet dus. Nou misschien bij u buren dan? Ja alsof die dan met mijn handttekening tekenen? Heel vreemd. De opstuurder mag alleen een odnerzoek instellen. Gaat diegene ook vast wel doen. Maar ik hoop wel dat dit goed komt. Was een pakket van 68 euro 50
ff een rare vraag misschie zit je lijf ook vol met lucht en als je een boer laat smaakt ie naar verrotte eieren? beetje zwavelachtigquote:Op maandag 31 januari 2005 11:24 schreef babyfeet het volgende:
dank je lady-wrb..
en rewimo ik had er inderdaad al langer last van...
crackertje is binnen gebleven maar me maag is super onrustig ...
hou me vandaag lekker rustig ..
Kyllian merkt het wel dat ik niet in orde ben die is extra lief
Idd kl***....quote:Op maandag 31 januari 2005 11:37 schreef Rewimo het volgende:
Dat is gewoon kl*** Jonnetje, dat ze het onder je neus doen en je ze dan nog niet kunt pakken![]()
Maar in elk geval nog gefeliciteerd met je hubEn hoe is het met je kiezen inmiddels?
Soms te veel drop naar binnen gewerkt?quote:Op maandag 31 januari 2005 12:11 schreef moussy het volgende:
ff een rare vraag misschie zit je lijf ook vol met lucht en als je een boer laat smaakt ie naar verrotte eieren? beetje zwavelachtig
Hier loop ik dus al sinds vrijdag mee te klooien en sinds vandaag is er diaree bij gekomen
Dat dacht ik dus ook...quote:Op maandag 31 januari 2005 13:14 schreef jessie het volgende:
Je mag toch wel een foto maken met een loodschort om? ik heb zo'n behandeling gehad namelijk tijdens mijn zwangerschap. Sterkte ermee
En Moussy jij stertkte met die vieze smaak.
quote:Op maandag 31 januari 2005 14:29 schreef Angel22 het volgende:hallo mensjes
Ik ben er vandaag dus nog welIk hoop stiekum dat ze het vergeten zijn.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |