abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24792627
Oeps, ik gooide 'm dicht.

Mijn laatste opmerkingen:
quote:
Spuit 11: BE op de radio? In Limburg? Waar dan?! Gaaf hoor.

En nu ga ik ff de schorten van Moussy checken.
Gave schorten
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 januari 2005 @ 09:29:59 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24792918
Ik heb een poezenschort gebruik het nooit eigenlijk maar het staat leuk in de keuken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 09:49:45 #3
43556 miss_dynastie
pi_24793186
Proest
Die honig dingen worden hier best veel gebruikt, en eerlijk is eerlijk, ze zijn toch echt kleurvast en zo (had ik niet verwacht)...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 januari 2005 @ 10:41:06 #4
13151 crew  Rewimo
pi_24794047
Maar weer eens een klacht ingediend bij de Hema over die lamineerhoezen die uit losse vellen bestaan Op mijn vorige mail heb ik niet eens antwoord gekregen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_24794561
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Proest
Die honig dingen worden hier best veel gebruikt, en eerlijk is eerlijk, ze zijn toch echt kleurvast en zo (had ik niet verwacht)...
Ik heb met Kerst een foto gemaakt van mijn vader bij het koken van ons jaarlijkse familiediner.
Later zag ik dat hij het schort van mijn oom aanhad, met 'Maurice' erop (mijn vader heet Henk)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 11:29:54 #6
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24794907
ik heb gisteren een klacht naar calve gestuurd. ik trok gisteravond een fles mayosaus open en die zooi die eruit kwam zag er helemaal klonterig uit en de olie liep erui.
t zag er nogal geschift uit (letterlijk dan) s kijken of ik er wat van ga horen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 januari 2005 @ 11:33:40 #7
13151 crew  Rewimo
pi_24794990
Mijn moeder had dat laatst met een pot Mayoline. De hele inhoud was één grote klont en ze kon roeren wat ze wilde, het spul liet zich nergens mee mengen Klacht ingediend, pot teruggestuurd (ze had er twee meen ik), paar dagen later een hele doos met producten gekregen Klacht bleek terecht, er was een partij mislukt of zoiets. Klagen werkt over het algemeen heel goed.
pi_24795166
Ik heb een keer een exploderende Hero Fruit2Day gehad, maar ik had het flesje al weggegooid (was niet over de datum!).

De website van de RDW is niet beschikbaar iedereen wil natuurlijk in die database zijn auto opzoeken... (ik wel namelijk, maar het gaat dus niet).
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:41:10 #9
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_24796375
@syrena

Ik krijg de melding dat het een beetje druk is en het later opnieuw te proberen.

* zwaait naar iedereen hoi ik ben er weer eens
ik ben niet blond, ik ben gewoon mezelf!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 januari 2005 @ 13:00:29 #10
13151 crew  Rewimo
pi_24796735
Wat is er met de RDW dan

Heb ik weer hoor, ik was even met Christan naar het KDV, want ze hebben een DVD-film gemaakt in de maand voor hij wegging en die gingen we even ophalen. Sta ik met de leidsters te praten, schiet het ineens gigantisch in mijn nek Zomaar, ik stond gewoon stil Erg fijn als je moet autorijden en je linkerkant doet bij elke beweging zeer Ga maar eens kijken of ik mezelf in kan smeren, zo is het ook niks, maar ik ben bang dat ik er zelf niet goed bij kan komen. En qltel komt vanavond pas en ik moet straks weer rijden, naar het ziekenhuis
pi_24796757
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 12:41 schreef gnoompje het volgende:
@syrena

Ik krijg de melding dat het een beetje druk is en het later opnieuw te proberen.

* zwaait naar iedereen hoi ik ben er weer eens
Hee gnoopmje! *zwaai*
Hij doet het nu weer, ik heb mijn eigen autootje opgezocht en die van m'n moeder. Grappig
  vrijdag 28 januari 2005 @ 13:03:59 #12
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24796814
Over klagen:

Laatst werd de telefoon van mijn vriend opgehaald door TPG Post voor reparatie (het is een nogal duur toestel). Ik hele dag thuis gebleven (grrrrr) en om half drie werd ie opgehaald. Getekend en klaar. Wil ik een uur later ff weggaan, gaat de bel en staat de gewone postbode voor de deur.
"Euhm, ik weet niet maar is dit misschien van jullie? Het ligt hier voor de deur." Met het pakketje in zijn hand!!!!

Ik vloek een end bij elkaar "dat is gdvrdmm ook iemand van jullie, die kwam dit halen en laat het gdvdmm gewoon hier liggen!" en bedenk me dan dat ik die postbode maar gewoon moet bedanken en op iemand anders moet gaan schelden.

Bel ik naar de klantenservice, zegt een vrouw met zwaar Limburgs accent "Jaaaaaa, dan moet u maar gewoon een nieuwe afspraak maken en het laten ophalen... Want daar kan ik ook niks meer aan doen" Ik wérd me toch kwaad!

Heb eruit geperst dat het vast niet moeilijk was om wel iets meer te doen. Iets fijns. Iets leuks. Iets van bloemen, taart, cadeau's en geld . Ik denk dat ze me uiteindelijk wel begreep. Ik ben benieuwd!

Een half uur later stond de pakjesman geheel uit zichzelf voor de deur. Hij herinnerde het zich en kwam dus terug. Ik bleef boos op hem.

Mijn vriendje bleek trouwens veel gewiekster. Die zei: je had getekend en hij was het kwijt geraakt. Dat was dus een nieuwe telefoon op kosten van TPG post geweest. Nou ja. Niet aan gedacht... Enne, eerlijk duurt het langst?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 januari 2005 @ 13:07:07 #13
13151 crew  Rewimo
pi_24796872
Fijne actie van de post Sugar Knap stom dat die man dat pakje liet liggen trouwens, is echt een goeie voor zijn werk
  vrijdag 28 januari 2005 @ 13:07:40 #14
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_24796883
oke syrena ga ook ff kijken lijkt me wel grappig om te zien.

En Sugar problemen met telefoons zijn niet leuk heb je die pakketdienstbobo nog de huid volgescholdene dat hij hem had laten liggen
ik ben niet blond, ik ben gewoon mezelf!!
pi_24797081
Ik weet niet, maar tegenoordig werken ze daar niet echt nauwkeurig bij de post heb ik het idee.

In een recordtijd is het tentamen van gister nagekeken..en Clauwheee hoeft never nooit meer een tentamen te doen!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 januari 2005 @ 13:21:41 #16
13151 crew  Rewimo
pi_24797113
Goed gedaan, Clauwheee! Gefeliciteerd! En vriendje, moest die ook?
pi_24797129
Dat is idd niet erg netjes Sugar!

Wow Clauwheee! Dat is inderdaad snel nagekeken! Mooi zeg! Gefeliciteerd!
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 13:24:56 #18
43556 miss_dynastie
pi_24797170
Huh, zo snel al
Gefeliciteerd
pi_24797207
Ja vriendje ook! Ik had een half punt hoger Vriendje heeft alleen straks om 16.00 nog wel een her van vorig jaar, maar dat komt vast wel goed. Dan is hij er ook vanaf
pi_24797287
voor Clauwhee !

Sugar: we hadden in september een DVDspeler gekocht via Schlecker, werd keurig bezorgd. Maar hij werkte niet naar wens, dus de dag NA de bezorging heeft mijn vader met Schlecker gebeld dat ze hem weer konden komen halen.

Uiteindelijk hebben we 'm afgelopen dinsdag maar zelf terug opgestuurd, da diverse telefoontjes, mails en brieven. We stonden al als wanbetaler bekend, buiten onze schuld
pi_24797405
fijn Clauwhee... goed gedaan en nu ben je er lekker vanaf!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  vrijdag 28 januari 2005 @ 14:04:17 #22
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24797838
clauwheeee goed hoor.

zoiets moet jij weer hebben he sugar
pi_24798187
Ik heb nog steeds mijn Bun & Thigh Max niet. Geld is wel al sinds maandag afgeschreven, ik hoop dat er een pakje is als ik thuiskom.

Ik heb 1 keer een GSM tweedehands gekocht, en was dus ook ineens 'zoek' bij TPG. Gelukkig kreeg ik mijn geld terug van de jongen waar ik hem van zou kopen, maar het was echt rot.
Ik ga straks thuis maar eens TrackTrace doen of die DVD-speler wel is aangekomen bij Anton Schlecker....
pi_24798761
Iemand al bericht dat ie een iPod heeft gewonnen?
Ik win ook nooit wat

vrijdag 28 januari 2005 @ 15:05:58 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24798888
Syrena, over spuit 11 gesproken, het was L1... zegt je dat iets?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:09:17 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24798947
Clauwhee!
pi_24799006
BE! Hoe was het bij Kyra????
pi_24799264
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
Syrena, over spuit 11 gesproken, het was L1... zegt je dat iets?
Onze regionale omroep. http://www.l1.nl !
pi_24799637
Is het bij jullie ook van dat triest weer? Blegh! Ikke wil zon!
pi_24799663
clauwhee gefeliciteerd! nu nog ff afstuderen.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:56:59 #31
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24799690
Clauwheee wat heerlijk van je tentamen!!!!! Geniet ervan

Weet je wat ik een gek idee vind? Dat ik straks de achternaam van mijn vriend ga aannemen. Wil het wel, maar lijkt me gék!!!!!
Hebben jullie dat ook? En gebruik je die ook echt "altijd"?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24799730
Clauwhee van harte Goed gedaan joh!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24799760
Ik vond het een week vreemd en daarna niet meer eigenlijk.
En echt vaak gebruik je hem niet eens.
Telefoon neem ik op met mijn voornaam bv.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24799786
grappig, wat is de belangrijkste reden voor jou om dat te doen?

ik heb 't ook gedaan hoor, vooral omdat G dat heel erg graag wilde. en omdat ik het leuk vind dat we als 'gezin' nu allemaal hetzelfde heten. vind de naam zelf ook nog steeds erg wennen, maar ik gebruik 'm nu meestal wel (dubbel, want officieel heet ik nu "zijn naam-mijn naam").
pi_24799796
Ja bix!! Spannend hè. Vraag me steeds af of ik dat wel kan..vast wel!

Sjoeg hoe staat het met de voorbereidingen?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:03:46 #36
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24799819
Ik heb een vrij ongebruikelijke meisjesnaam (niet Ha-Ha ongebruikelijk maar ongebruikelijk lang) en ik was al dat commentaar erop zo zat. Als ik me voorstelde deed ik dat ook altijd alleen met mijn voornaam. Nu stel ik me keurig voor met voor en achternaam Ben erg blij met Taco's achternaam... Veel minder gezeur en het is nog een mooie naam ook.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  FOK!fossiel vrijdag 28 januari 2005 @ 16:03:47 #37
2628 Karin
pi_24799820
Clauwhee wat goed Fijn zeg nooit meer tentames!

Het is heel gek Sugar. Ik heb nu al bijna 7 jaar een andere achternaam en dat is me daar toch een partij wennen geweest! Ik heb toen ook vreselijk lopen twijfelen of ik wel zijn achternaam aan zou nemen maar heb het uiteindelijk toch gedaan. En ik gebruik ook het meeste mijn dubbele achternaam.
pi_24799838
Ik vond het wel handig met als we in de toekomst een gezin werden enzo. En ik ben ook wel van de "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg" principes
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:08:37 #39
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24799915
Bix, dat is ook mijn reden! Dat hij het zo fijn vindt! En het is een mooie achternaam, vind ik (Morre, ik heet Merel... klinkt dat erg als "mormel" ?)
Maar hij bleek het echt héél fijn te vinden. En ik vind het ook wel leuk en mooi ouderwets ofzo. Iets geks, kan het niet zo goed uitleggen!

Jessie, ik neem ook telefoon op met alleen voornaam, ook op werk, dus wat dat betreft valt het inderdaad wel mee, denk ik!

Clauwheeetje, de voorbereidingen schieten niet echt op! Het is duur!!!! En ik riep altijd, ja, dat ligt er maar aan hoe je het doet! Is natuurlijk waar, maar mijn idyllische plaatje van bbqen in een park met veel vrienden en een leuk klein folkloristisch bandje lijkt niet echt haalbaar.
Niks mag zomaar, leuke folkloristische bandjes zijn duur en zonder horecavergunning is je feestje wel heel saai.
We tobben verder!
pi_24799944
Dat lijkt mij dus ook heel raar, een andere achternaam! Maar ik denk, net zoals Bix zegt, dat het wel leuker is als je kinderen krijgt dat je allemaal dezelfde achternaam hebt.
pi_24799994
in mijn werk was/is 't wel extra lastig, omdat ik onderzoeksartikelen + dissertatie gepubliceerd heb onder m'n meisjesnaam en ik erg zat te twijfelen of ik vanaf nu dan onder m'n nieuwe naam zou gaan publiceren (lastig als mensen een artikel van mij zouden zoeken bijvoorbeeld). besloten om dat toch te doen, anders blijf je eeuwig met die twee varianten van je naam zitten. maar tot nu toe is 't daar nog helemaal niet van gekomen; sinds ik getrouwd ben alleen onderwijs gegeven, nauwelijks onderzoek gedaan.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:17:54 #42
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_24800033
Sugar, misschien iets zoeken als een restaurant dat bbq'en in hun tuin aanbiedt? (in mijn speurtocht toen ben ik wel zulke gelegenheden tegengekomen.)
Heb je toch het bbq'en op het gras, maar wel de voordelen van bediening en restaurant.

Ik heb trouwens ook Swets z'n achternaam aangenomen. Hoefde er niet eens echt over na te denken. En ja, ik gebruik 'm vrij vaak. Op m'n werk wordt de telefoon met voornaam-achternaam aangenomen. En ook al is ie officieel 'dubbel' (zijn naam-mijn naam) als ik m'n naam zeg is het toch altijd Eloise Swets. Maar 't went wel vrij snel hoor
(hoewel ik van de week met wat oude 'vergeten' pensioenen en spaarloonrekeningen bezig was die nog op m'n meisjesnaam staan en dan doe ik de verdere correspondentie enzo daarover gewoon met m'n meisjesnaam.. om dat dan allemaal weer om te laten zetten....)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_24800035
Ik heb maar 1 vriendje gehad waarvan ik de achternaam mooi vond (de Vree).
De rest, mwoah

Er zit hier een studente echt heeeeel druk te typen, dus ik denk: Goh, die is ijverig!
Heeft ze drie MSN vensters openstaan...
pi_24800083
mag dat niet dan syrena?
en wat heb jij allemaal openstaan?

[ Bericht 41% gewijzigd door bixister op 28-01-2005 16:30:42 ]
pi_24800138
Ja Sugie valt eigenlijk altijd tegen hè zoiets...zoals jij het beschrijft lijkt me trouwens wel errug leuk Hoop dat het lukt Succes
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:28:31 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24800216
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 15:13 schreef clauwheee het volgende:
BE! Hoe was het bij Kyra????
Grrr... fok is te groot

Het was zoooo bij Kyra!
Ik mocht haar echt gewoon in bad doen! Eng is dat! Zo'n klein ielig lijfje!

Maar zoooo leuk!

*bij leest
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:30:20 #47
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24800250
Ja, ET, dat soort gelegenheden zijn er inderdaad. Maar alles kost zoveel geld!
Volgens mij kost een gemiddelde bruiloft al snel 5 of 6 duizend euro! Dat vind ik veeeeel!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:32:30 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24800286
Suug! Spannend allemaal, dat geregel en beslissingen...

Ik heb altijd heel hard gegild dat ik gewoon lekker J.N. blijf. dat ben ik nu bijna 30 jaar en ik zie me dat niet snel veranderen, kweetniet wat dat is. Maar mss verandert dat nog als ik 'de ware' tegen kom.

M'n zus nam vanmorgen nog de telefoon op met de naam van haar man en ik kan daar echt niet aan wennen hoor. Zei het ook verkeerd toen ik op kraamvisite ging in het ziekenhuis. Moest echt even denken.
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 16:33:48 #49
7074 moussy
kuttekop
pi_24800320
Ik heb de achternaam van Peet aangenomen, omdat ik al jaren van mijn eigen af wilde, maar het via andere wegen niet kon. Dus met het trouwen was dat een leuk extra kadootje voor mij
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:33:57 #50
3011 E.T.
pi_24800325
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:30 schreef Sugar het volgende:
Ja, ET, dat soort gelegenheden zijn er inderdaad. Maar alles kost zoveel geld!
Volgens mij kost een gemiddelde bruiloft al snel 5 of 6 duizend euro! Dat vind ik veeeeel!
Ik was toch echt een heeeeeeel stuk minder kwijt hoor!!
Getrouwd in een museum in Hoorn, daarna met iedereen die daar was champagne drinken en daarna ge-bbq'd in een restaurant in de buurt met familie en een paar goede vrienden (klein clubje dus).
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_24800341
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Grrr... fok is te groot

Het was zoooo bij Kyra!
Ik mocht haar echt gewoon in bad doen! Eng is dat! Zo'n klein ielig lijfje!

Maar zoooo leuk!

*bij leest

Leuk!!! Ga je nu ook in TOET posten??!! Mét fotootjes??!!
pi_24800357
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:21 schreef bixister het volgende:
mag dat niet dan syrena?
en wat heb jij allemaal openstaan?
Jawel hoor! Ik was een beetje jaloers, zo van: Die zit écht lekker hard te werken aan d'r werkstuk!

Maar ze zat dus net zo hard te lanterfanten als ik...
Ik heb de mail openstaan, Fok, en Shareaza... echt erg! Oja, en net de database om tijdschriften in te voeren
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:42:04 #53
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24800467
Oh, gelukkig dat je minder kwijt was, want dat klinkt wel als een leuke dag!

Wij hadden ergens gekeken waar je de drank kon afkopen voor ¤ 9,- per persoon per uur. Ga uit van ongeveer 85 mensen en 4 uur feest, dan kostte alleen de drank ( ) dus al ¤ 3060,-!!!! Toen werd ik gek!
pi_24800550
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:32 schreef Brighteyes het volgende:
Suug! Spannend allemaal, dat geregel en beslissingen...

Ik heb altijd heel hard gegild dat ik gewoon lekker J.N. blijf. dat ben ik nu bijna 30 jaar en ik zie me dat niet snel veranderen, kweetniet wat dat is. Maar mss verandert dat nog als ik 'de ware' tegen kom.

M'n zus nam vanmorgen nog de telefoon op met de naam van haar man en ik kan daar echt niet aan wennen hoor. Zei het ook verkeerd toen ik op kraamvisite ging in het ziekenhuis. Moest echt even denken.
ik heb ook heel wat mensen versteld doen staan met die beslissing over m'n achternaam hoor. inclusief mezelf.

en sugar, ik heb geloof ik verdrongen hoeveel onze trouwdag kostte. maar 't kan snel oplopen ja. succes met uitzoeken en regelen, wel heel leuk als je een beetje kunt vinden wat je zoekt!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:47:32 #55
3011 E.T.
pi_24800553
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:42 schreef Sugar het volgende:
Oh, gelukkig dat je minder kwijt was, want dat klinkt wel als een leuke dag!

Wij hadden ergens gekeken waar je de drank kon afkopen voor ¤ 9,- per persoon per uur. Ga uit van ongeveer 85 mensen en 4 uur feest, dan kostte alleen de drank ( ) dus al ¤ 3060,-!!!! Toen werd ik gek!
volgens mij is EUR 9,- per uur echt een belachelijk hoog bedrag!
(tot een jaar of 10 geleden werkte ik zelf in de horeca en toen was het NLG 2,50 per uur!!!! een prijsstijging naar 9 euro lijkt me dan wel heel erg overdreven..)
Maar drankjes laten opschrijven is vaak niet duurder dan een bedrag per uur
pi_24800575
M'n vriendin en haar man hebben iets van 10.000 (of 20?) euro aan hun bruiloft uitgegeven.
Ik geloof zelfs meer richting 20.... Ze hadden soms dingen dat ik dacht van 'moet dan nou' bv. een speciaal halssieraad laten maken, toen ik het zag had ik zoiets van ??!! moet dat nu 400 euro kosten?! En meer van die dingen, hele dure fotografe (wel hele mooie foto's) en dan die man met camera die werkelijk de hele dag en tot diep in de nacht heeft gefilmd.

Ze hadden een enorme tent opgezet in de wei van haar oom, dat was wel erg leuk. In de week voor de bruiloft kwamen de helpers daar altijd bij elkaar, en de dag na de bruiloft zijn we gezellig de restjes eten/drank/taart gaan opmaken.

Maar ze hebben wel een superdag gehad. Ik ben alleen erg zuinig denk ik
pi_24800593
ik vind 9 euro per uur ook idioot! maar weet écht niet meer wat wij betaalden.
pi_24800611
Rewimo> Ik heb de spullen van het Nipo binnen gekregen! Morgen alles eens doorlezen en installeren.
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 16:55:09 #59
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24800704
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:49 schreef Syrena het volgende:
Rewimo> Ik heb de spullen van het Nipo binnen gekregen! Morgen alles eens doorlezen en installeren.
ik ook
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 januari 2005 @ 17:12:19 #60
13151 crew  Rewimo
pi_24800985
Ha dat is mooi meiden Ik had vandaag alweer een Blokkerbon in de bus
pi_24801146
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:49 schreef bixister het volgende:
ik vind 9 euro per uur ook idioot! maar weet écht niet meer wat wij betaalden.
Ze nemen natuurlijk een gemiddelde. Er zijn mensen die weinig drinken, mensen die veel drinken, mensen die dure drankjes drinken, enz.

Maar goed, ik zou ook niet precies weten wat een goede prijs voor een uur drank is.
pi_24801324
Ik heb het even opgezocht, en het kan idd goedkoper Sugar dan ¤ 9 per uur!

Mijn ouders hebben een eigen bedrijf, en daar kost een avond (feest, ongeveer 4 uur) met drank, zoutjes, hapjes en baanhuur (voor bowlingbaan) ¤ 29,50 per persoon. Het moet dus goedkoper kunnen!
pi_24801575
Rewimo hoe is het vandaag gegaan met je nek en het autorijden??
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 17:59:23 #64
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24801837
over dure feestjes gesproken

www.devrolijketaart.nl

over decadente kinderfeestjes en gigadure taarten

maar ze zijn wel mooi
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 januari 2005 @ 18:02:48 #65
13151 crew  Rewimo
pi_24801890
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 17:44 schreef clauwheee het volgende:
Rewimo hoe is het vandaag gegaan met je nek en het autorijden??
Het doet nog steeds flink zeer Ik zit te wachten tot Frank komt dan kan hij me even goed insmeren. Ik kan er zelf niet goed bij.

Erg lastig met autorijden trouwens. Ik kan haast niet draaien om opzij te kijken.
pi_24801986
Nou hopen dat die stoere masseur van jou dat ff fixt dan! Kan me voorstellen dat het erg lastig en irritant is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 januari 2005 @ 18:10:45 #67
13151 crew  Rewimo
pi_24802011
Hij heeft er een hekel aan, hij vindt dat dat spul zo stinkt Maar hij is toch echt de klos als hij zometeen komt
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 18:24:29 #68
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 18:27:49 #69
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24802268
dit belooft een lekker weekendje te worden
luca wordt vanavond opgehaald en cor ligt ziek in bed
en d. heeft een bekeuring omdat ze door het rode licht gefietst is
en ik moest vanmiddag wat printen, maar toen deed de printer raar
ik heb het tonerding eruit gehaald, even heen en weer geschud en weer teruggedaan.
misschien wel een blonde aktie, maar hij deed het daarna wel weer
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 januari 2005 @ 18:29:21 #70
13151 crew  Rewimo
pi_24802292
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 18:24 schreef lady-wrb het volgende:
wat voor spul gebruik je dan?
Het heet Theragesic, komt uit Amerika. Het helpt heel erg goed, ik vind het ook lekker ruiken maar daar denkt Frank dus anders over
pi_24802362
Whaha lady, dat doe je goed met je printer! Maar idd, de rest is best knudde...
  vrijdag 28 januari 2005 @ 19:46:22 #72
113337 MisterEuro
Verzuurde Belg
pi_24803622
Hallo allemaal.
Ik zal mij een beetje voorstellen.
Ben alleenstaande man van 45 jaar, heb momenteel geen relatie, maar hou wel van kinderen.
Ik lurk hier al enkele maanden als gast op dit forum en geniet van al die foto's van al die kinderen, die ik ook graag had gehad. Maar wegens omstandigheden kan ik geen relatie aa,ngaan of kinderen krijgen. Daarom geniet ik maar van de foto's die hier op dit forum staan en van die grappige uitspraken van kinderen.

Ik als man ben wel geschrokken van wat er allemaal bij komt kijken van de zwangerschap tot de bevalling en erna. Ik had vroeger gedacht dat bevallen als een fuitje van een cent ging, maar niets is minder waar blijkbaar. In ieder geval heb ik hier zéér veel bijgeleerd van zwangerschap en bevalling. Ik moet de moeders en aanstaande moeders wel bewonderen voor wat ze allemaal te doorstaan hebben bij een bevalling.

De reden dat ik reageer is een schandaal in een Belgisch ziekenhuis. Daar is een boreling in mijn ogen vermoord door verschillende specialisten.
De baby is tijdens de bevalling in de problemen geraakt doordat de navelstreng rond zijn nekje terecht is gekomen waarbij hij langzaam stikte. De monitor gaf wel aan dat er geen hartslag was, maar die dokters dachten dat er een probleem was met de monitor. Er werd een tweede monitor en zelfs een derde bijgehaald, maar intussen bleef die navelstreng rond het nekje zitten en verstikte de baby. Toen de specialisten zich realiseerden dat er met de bay iets mis was werd de baby met een keizersnede ter wereld gebracht er direct daarop gereanimeerd. In eerste instantie lukte de reanimatie, maar vier dagen later is de baby toch gestorven aan verwikkelingen. De baby heeft tenslotte lang zonder zuurstof gezeten en zijn de hersentjes daarbij beschadigd. Het ziekenhuis heeft wel de fout toegegeven.

Wat denken jullie daarvan, is dat geen regelrechte moord. Door de schuld van verschillende specialisten is niet alleen de baby dood maar is ook het leven verwoest van de ouders. De ouders zijn op VTM (Belgische commerciele zender) aan het woord geweest. Ze waren volledig geknakt. En de vrouw moest aanhoudend huilen.
Ontslagen moesten ze die specialisten en de cel in voor enkele jaren.

Groetjes, Mister Euro.
Ik haat klagen en ONZIN uitkramen.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 20:06:16 #73
113337 MisterEuro
Verzuurde Belg
pi_24804075
Phluphy, ik volg die topic als gast al enkele maanden.
Ik wil enkel zeggen dat ik grote bewondering heb voor U, in verband met het verzorgen en opvoeden van Danyel. Ik weet dat het U veel opoffering kost om dag in, dag uit klaar te staan voor Danyel. Ook al heb je nu hulp toch moet het nog zwaar zijn om voor Danyel te zorgen. Maar als je dan iets terug krijgt (Zijn eerste geluidjes of zijn eerste lach) moet dat toch een heel fijn gevoel en voldoening geven. Chapeau.

Groetjes MisterEuro
  vrijdag 28 januari 2005 @ 20:23:56 #74
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24804307
ik heb weer eens pech

gisteren was de diploma uitreiking van een van mijn broers. Ik had mijn fototoestel mee om foto's te maken... Ik had hem uit en in het hoesje omdat iedereen een toespraakje kreeg en hun diploma tekenden, en het duurde nog wel even voor mijn broer aan de beurt was. Valt mijn camera (wel in dat hoesje) uit mijn handen . Ik schrik, maar dacht van "hij zit in het hoesje dus die valt de klap wel op.".
Is mijn broer aan de beurt, ik wil een foto maken...
GAAT IE NIET MEER AAN!!!
En hij ging de hele tijd niet meer aan. Kan ik mijn fotocamera laten repareren, terwijl ik nu al zo op mijn centen moet letten... -zucht-

Lady-wrb volgens mij kunnen we elkaar wel weer een hand geven. Vorige week onze beide auto's al...

Welkom trouwens MisterEuro!
patat ftw :)
  vrijdag 28 januari 2005 @ 20:32:47 #75
113337 MisterEuro
Verzuurde Belg
pi_24804478
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 20:23 schreef daniman het volgende:
ik heb weer eens pech

gisteren was de diploma uitreiking van een van mijn broers. Ik had mijn fototoestel mee om foto's te maken... Ik had hem uit en in het hoesje omdat iedereen een toespraakje kreeg en hun diploma tekenden, en het duurde nog wel even voor mijn broer aan de beurt was. Valt mijn camera (wel in dat hoesje) uit mijn handen . Ik schrik, maar dacht van "hij zit in het hoesje dus die valt de klap wel op.".
Is mijn broer aan de beurt, ik wil een foto maken...
GAAT IE NIET MEER AAN!!!
En hij ging de hele tijd niet meer aan. Kan ik mijn fotocamera laten repareren, terwijl ik nu al zo op mijn centen moet letten... -zucht-

Lady-wrb volgens mij kunnen we elkaar wel weer een hand geven. Vorige week onze beide auto's al...

Welkom trouwens MisterEuro!
Dank U Daniman.

Groetjes, Mister Euro
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 21:31:23 #76
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 21:40:44 #77
7074 moussy
kuttekop
pi_24804851
Helleuw nieuweling

Iemand zin in ikbennietziek en ikbennietmoe-foto's?
pi_24804905
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 21:40 schreef moussy het volgende:
Helleuw nieuweling

Iemand zin in ikbennietziek en ikbennietmoe-foto's?

Hoi MisterEuro!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 21:44:06 #79
113337 MisterEuro
Verzuurde Belg
pi_24804924
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 21:31 schreef lady-wrb het volgende:
hoi mister euro
Hoi lady-wrb. Ik ben hier nieuw, maar volg dit forum al geruime tijd. Ik hou van kinderen en zou er zelf graag een paar hebben, maar wegens omstandigheden is dat niet mogelijk, daarom kom ik maar hier meelezen (lurken zeggen jullie geloof ik). Ik kom en woon in België en misschien versta je niet goed wat ik soms zeg; andere woorden voor hetzelde. (b.b. lurken betekent bij ons als zuigen ; aan een pijp lurken of aan een fopspeen lurken).

Ik kan een ding niet verdragen en dat is onrecht tegenover kinderen. Of iets waar de kinderen het slachtoffer van worden. Daar kan ik nijdig van worden. Zoals weeral te lezen valt in een Belgische krant vandaag.

Groetjes, Mister Euro
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 21:44:45 #80
7074 moussy
kuttekop
pi_24804941
Niet moe....

Niet ziek...

† In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 21:45:21 #81
43556 miss_dynastie
pi_24804952
Sugar, ik vind het een heel extreem bedrag hoor! Volgens mij was mijn schoonvader voor een feestavond met buffet en drankjes (onbeperkt) nog geen 25 euro per persoon kwijt, voor een feest van acht tot half twee.
pi_24804956
Hey Mister Euro,
waar mensen werken worden fouten gemaakt, afschuwelijk is het wel hoor. Ondragelijk om dat als ouder mee te moeten maken. Maar moord kan ik het niet noemen, het is imo niet met opzet gedaan.
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 21:46:12 #83
43556 miss_dynastie
pi_24804969
Welkom mister euro!
pi_24804978
OMG Cas...zielig mannetje! Jeetje Mous die zit echt vol!!! En René..tuurlijk is ze niet moe!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 21:47:01 #85
113337 MisterEuro
Verzuurde Belg
pi_24804987
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 21:43 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Hoi MisterEuro!
Hoi Clauwhee. En laat die ikbennietziek en die ikbennietmoe foto's maar eens zien.
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 21:47:52 #86
7074 moussy
kuttekop
pi_24805000
Mister euro, wij hebben ook een overleden kindje en met sommige berichten zeggen wij wel eens tegen elkaar, wát is ons bespaard gebleven....
  vrijdag 28 januari 2005 @ 21:47:52 #87
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24805001
Cas! Agossie arme lieverd, toch
pi_24805036
Ach Rene en Cas.... Ik ga nu heel hard AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH roepen... sterkte ermee!
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 21:49:57 #89
7074 moussy
kuttekop
pi_24805059
Wat is ie zielig he, echt overal komt snot uit en zn wangetjes zijn helemaal stuk van het zout en het poetsen. En René, ach, das een grote lummel die soms vergeet dat ze toch echt nog klein is hoor
  vrijdag 28 januari 2005 @ 21:51:12 #90
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24805092
Dat er zoveel snot uit zo'n klein wurm kan komen

MR Euro
  FOK!fossiel vrijdag 28 januari 2005 @ 21:51:37 #91
2628 Karin
pi_24805101
Welkom MisterEuro

Jeetje Cas! Aggos mannetje toch
  vrijdag 28 januari 2005 @ 21:53:36 #92
30488 coolbabe
My little pwny
pi_24805154
Cas je lieve wangetjes
René eigenwijze flapdrol
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 21:53:37 #93
7074 moussy
kuttekop
pi_24805155
Wisten jullie dat die snot slierten wel ongeveer 20 cm lang kunnen worden voor ze ergens tegen aan slaan? Echt hoor Cas bleef er een tijdje mee zitten tot ze op zijn borst geplakt bleven zitten Cas zat lekker te stomen in bad
  vrijdag 28 januari 2005 @ 21:58:14 #94
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24805240
agossie cas wat een hoop snot zeg..
rené je bent echt niet moe he?

hallo MisterEuro
pi_24805327
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 21:53 schreef moussy het volgende:
Wisten jullie dat die snot slierten wel ongeveer 20 cm lang kunnen worden voor ze ergens tegen aan slaan?
Hmm, nee maar nu gelukkig wel ...

Sugar, ik ga ook trouwen dit jaar en wij zijn ook aan 't rondkijken hoe of wat maar ik wil er eigenlijk niet zo'n big deal van maken.

Wij willen ook bbq-en maar dan vooraf, is een idee van m'n vriend omdat hij graag wil vieren dat we gaan trouwen i.p.v. dat we getrouwd zijn...
Ik zoek nog wel een restaurantje of iets waar dat kan, anders wordt 't onze eigen achtertuin.

Ik nee officieel gezien trouwens wel zijn naam aan, maar in 't dagelijks gebruik (werk e.d.) hou ik gewoon mijn eigen naam. Ik heet tenslotte al 30 jaar zo en ik vind het eigenlijk heel vreemd omdat te veranderen...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 22:08:06 #96
7074 moussy
kuttekop
pi_24805476
Je had het altijd al willen weten he Igraine

Leuk idee trouwens om vooraf te gaan bbq-en. Nu maar hopen dat je niet zo'n knoeikont ben als ik Ik kon na het trouwen niet eens eten, nou ja, eigenlijk wel, maar durfde niet, omdat ik bang was om te knoeien en we nog op de foto moesten
pi_24805569
yep...

Met vooraf bedoel ik wel een dag of wat vooraf, niet op de dag zelf letterlijk voor het trouwen...

Lekker om half tien 's morgens bbq-en ofzo...
Eh ja, dat knoeien.... laat ik 't zo zeggen, ik draag meestal zwart en nooit lichtgekleurde kleding...
pi_24807105
Clauwheee, gefeliciteerd!

Cas ik hoop dat je snel weer opknapt!
  zaterdag 29 januari 2005 @ 00:33:07 #99
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_24808377
Rewimo, nog bedankt voor het opgeven bij Nipo, heb de spullen ook binnen.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 02:04:17 #100
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24809866
aaah arme Cas! Hopelijk is ie snel weer beter!
En die foto's van Rene die niet moe is... wel schattig
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 10:15:21 #101
43556 miss_dynastie
pi_24811453
Daniman, de nacht is om te slapen hoor
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 10:16:58 #102
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24811465
en zaterdagochtend om uit te slapen
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 10:18:34 #103
43556 miss_dynastie
pi_24811474
Nou... zo heel vroeg is het toch niet?
Maar ik was een uur geleden al wakker, ja.
Ben het uitslapen verleerd
pi_24811904
agossie Cas!!! Zijn z'n wangetjes ook helemaal ruw geworden? Hoe is hij er zelf onder,slaapt hij nog wel een beetje?
pi_24811965
Och Cas toch!! Die wangetjes zien er echt pijnlijk uit. En René . Ik heb ook van die foto's hahaha.
Kind ben je moe? Neeeeeeeheeee *ogen dicht onderuitgezakt in de lekkere stoel*

Ik wil eigenlijk niks zeggen omdat ik bang ben dat het niet zal doorgaan... maar....
we staan op de wachtlijst voor een hond!!!! Een beagle-puppy van de shhh We moeten eerst nog 'gekeurd' of we geschikt zijn voor een hondje uit het lab, en ik heb geen idee wanneer de hondjes 'vrij' komen, maar ik heb er zooooooooo'n zin in !!!
  zaterdag 29 januari 2005 @ 11:13:00 #106
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24811981
Cool Syrena!
pi_24812006
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 11:13 schreef Spindizzy het volgende:
Cool Syrena!
Ja he, ik ben echt helemaal . Gisteravond hebben we al over namen gepraat
Ik wil iets dat ik goed kan gillen als ie ervandoor gaat als ie een konijn ruikt

Ik ga de Nipo-software installeren als afleiding, want nu zie ik alleen maar hondjes
  zaterdag 29 januari 2005 @ 11:17:01 #108
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24812021
Puppy's zijn wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vermoeiend hoor

pi_24812035
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 11:11 schreef Syrena het volgende:
we staan op de wachtlijst voor een hond!!!! Een beagle-puppy van de shhh We moeten eerst nog 'gekeurd' of we geschikt zijn voor een hondje uit het lab, en ik heb geen idee wanneer de hondjes 'vrij' komen, maar ik heb er zooooooooo'n zin in !!!
Ze hebben relatief zeer kort in het lab gezeten, pups immers, denk dat je uit moet gaan van normale pups. De SHHH is best streng met plaatsen, zeg ik er wel bij.
pi_24812138
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 11:17 schreef Spindizzy het volgende:
Puppy's zijn wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vermoeiend hoor

Leuk voor mijn moeder. Die is overdag steeds thuis.

Tinkerbell> Hoe streng zijn ze dan? Waar letten ze op, of je huis geschikt is en of je wel een goede 'persoonlijkheid' (weet niet hoe ik het moet uitleggen wat ik bedoel) hebt voor een hondje? Dat je niet over je heen laat lopen maar ook niet te lang zelf doormodderd als er gedragsproblemen zijn?

Dit is de laatste vraag hoor, als ik meer vragen heb ga ik naar F&F
pi_24812390
Syrena, ik heb je vraag gekopieerd naar de SC van F&F en daar geantwoord (heel verhaal)
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 14:41:01 #112
7074 moussy
kuttekop
pi_24814978
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 11:06 schreef danosa het volgende:
agossie Cas!!! Zijn z'n wangetjes ook helemaal ruw geworden? Hoe is hij er zelf onder,slaapt hij nog wel een beetje?
Ja hoor, slapen gaat prima, alleen is ie gestaakt met eten, maar daar ga ik nu niet meer om stressen

Oef, Syrena, een pup, met een "foute" inprentingsperiode, ik zou niet graag in jouw puppy-schoenen willen staan
  zaterdag 29 januari 2005 @ 15:12:54 #113
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24815458
spekkie had je die box nog gehaald?????????/

syrena leuk een puppy
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 15:28:26 #114
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 15:30:11 #115
43556 miss_dynastie
pi_24815730
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 15:12 schreef babyfeet het volgende:
spekkie had je die box nog gehaald?????????/
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar!
  zaterdag 29 januari 2005 @ 16:45:56 #116
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24816990
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 15:28 schreef lady-wrb het volgende:
wat is een inprentingsperiode?
De periode waarin je de hond kunt 'vormen'. Waarin je hem met van alles kennis moet laten maken zodat hij daar later niet raar op gaat reageren. Dat is bij mijn Casper dus misgegaan omdat hij als zwerfhond is geboren.

Honden moeten in hun vroege jeugd tijdens de inprentingsperiode leren wie
hun soortgenoten zijn, hoe je daar precies mee om moet gaan en wat tot de
normale omgeving van de een hond behoort.

De gevoelige periode voor inprenting ligt tussen de leeftijd van 3 en 12
weken met een periode van optimale gevoeligheid tussen de 5 en 8 weken.

Honden hebben een zogenaamde dubbele inprenting , dat wil zeggen dat zij niet
alleen honden als soortgenoten moeten leren accepteren, maar ook tegen mensen
sociaal gedrag moeten gaan vertonen. Dit kan men bereiken door de pup kennis
te laten maken met honden van verschillend formaat, leeftijd en geslacht. De
pup dient ook in contact te worden gebracht met volwassen mannen en vrouwen,
maar ook met kinderen (onder begeleiding van de fokker)

Daarnaast leren honden in deze periode wat tot hun naaste omgeving gerekend kan worden.
(verkeer,andere huisdieren, huishoudelijke apparaten etc.)

Na uiterlijk 12 weken is de inprentingsperiode definitief voorbij en de kans
voor een honden eigenaar om de pup in te prenten is voorbij.

Het eerste deel van de inprentingsperiode wordt benut bij de goede fokker en
het laatste deel bij de eigenaar.
Honden die niet goed zijn ingeprent zullen hun hele leven bang blijven voor
de dagelijkse dingen in de mensenmaatschappij.
Begrijp u nu waarom wij willen waarschuwen voor puppen in verhuisdozen etc. (broodfokkers)
De puppen hebben alleen een mensen hand gezien met een voerbak.
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 16:54:42 #117
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24817139
heee, bedankt.
ik begrijp nu hoe het gekomen is dat onze hond zijn hele leven bang is geweest van andere honden.
mijn moeder heeft hem de eerste tijd dat we hem hadden steeds opgetild als er andere honden in de buurt kwamen.
een grove fout dus.
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 18:24:49 #118
43556 miss_dynastie
pi_24818766
lady-wrb, moest vandaag nog heel erg aan jouw ondertitel denken toen ik iemand in de supermarkt driftig in de weer zag met haar mobieltje
  zaterdag 29 januari 2005 @ 18:40:07 #119
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24819040
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 10:16 schreef lady-wrb het volgende:
en zaterdagochtend om uit te slapen
niet in mijn geval Ben vanochtend wezen werken en daarna met mijn collega en zijn vriendin die ook op kantoor waren, naar de jaarbeurs geweest en NIET naar de kamasutrabeurs... NEE, naar de NOT-beurs, want ons bedrijf heeft daar de afgelopen dagen gestaan

ben eigenlijk pas net weer terug. En zometeen ga ik weer, want dan viert mijn broer een feest dat hij zijn diploma voor fysiotherapeut gekregen heeft
pi_24819670
Gefeliciteerd Daniman, een fysiotherapeut in de familie !
Ik zou 'm nu erg goed kunnen gebruiken mijn schouders zitten muurvast.

Ik heb vanavond een date. Met een kereltje van 22 en 2.03 lang
Wat moet ik aantrekken ?! Geen al te diep decollete, want dan kijkt ie zo recht op m'n Zeeman-BH

Misschien gaan we wel niet...
pi_24819756
Ik weet niet eens wat dat tegenwoordig inhoudt man, 'daten'.
Ik vond het al uitermate verwarrend dat de 'als je gezoend hebt, dan heb je verkering' regel ineens niet meer gold zo halverwege de jaren negentig
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 19:15:49 #122
7074 moussy
kuttekop
pi_24819784
wrom niet naar de kamasutrabeurs Daniman

Lady-wrb, wij hadden een witte herder Latka zij werd door de fokker ook opgetild als er een grote hond in de buurt kwam. Ze was 7 weken dat ze bij ona kwam en nog altijd tot haar eindje hing ze als een rugzakje met dr voorpoten over mn schouders als er een grote hond voorbij kwam
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 19:16:58 #123
7074 moussy
kuttekop
pi_24819807
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 19:14 schreef Syrena het volgende:
Ik weet niet eens wat dat tegenwoordig inhoudt man, 'daten'.
Ik vond het al uitermate verwarrend dat de 'als je gezoend hebt, dan heb je verkering' regel ineens niet meer gold zo halverwege de jaren negentig
weet je dan wel dat een wippie maken, niet meteen samenwonen is
  zaterdag 29 januari 2005 @ 19:17:06 #124
30488 coolbabe
My little pwny
pi_24819810
succes vanavond Syrena
Daniman gefelicteerd!

Ik heb geen baan meer Nou komt dat wel best uit want ik kan toch niet lopen, maar de manier waarop is een beetje lullig
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  Jubileum moderator zaterdag 29 januari 2005 @ 19:18:13 #125
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24819830
Ah coolbabe hoe kan dat nou?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 19:19:18 #126
7074 moussy
kuttekop
pi_24819844
Dus toch Coolbabe?
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 19:21:14 #127
43556 miss_dynastie
pi_24819889
He wat kut coolbabe

Syrena, je wordt oud
  zaterdag 29 januari 2005 @ 19:21:22 #128
30488 coolbabe
My little pwny
pi_24819891
hij had gewoon al iemand anders aangenomen zonder mij te vertellen dat ik niet meer hoefde te komen. Het is dat ik hem zelf belde (omdat mijn loon niet klopte) en het hoorde.
Ik heb hem stijf gescholden en krijg mijn geld gewoon uitbetaald, en hij ziet me daar nooit meer terug.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 19:22:39 #129
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24819913
Wat een eikel joh
  Jubileum moderator zaterdag 29 januari 2005 @ 19:25:13 #130
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24819965
Jezus wat een klotemanier zeg! Getverdemme!
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 29 januari 2005 @ 19:26:46 #131
30488 coolbabe
My little pwny
pi_24820005
de vreugde van het werken zonder contract. dat doe ik dus ook nooit meer.
ik ga komende week naar de CWI, wil gaan integreren en ga eens kijken of ze iets voor me kunnen betekenen
  Jubileum moderator zaterdag 29 januari 2005 @ 19:32:25 #132
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24820115
Wat voor werk kun je gaan doen coolbabe?
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 29 januari 2005 @ 19:33:24 #133
30488 coolbabe
My little pwny
pi_24820131
als het maar zittend is
Liefst iets met de pc of iets creatiefs ofzo. Ik weet het nog niet, daarom ga ik eerst kijken wat mijn mogelijkheden zijn
pi_24820241
Kom ik hier in dit topic even terug op de geboorte akte van mijn vriend.
Voor degene die niet weten waar dit over gaat , wij willen nog even snel gaan trouwen
Ja ja , out off the blue en het liefst op korte termijn voordat de kleine er is.
Maar nou heeft Jeroen een akte die is 4,5 jaar oud.
Mooi dokument zoals je die elders in Nederland maar amper krijgt , vol met echtheids tekens tegen het vervalsen.
In tegen stelling tot het "vodje" dat ik kreeg van de gemeente waar ik geboren ben.
Dat was een 3kwart 4-tje die gekopieerd is zonder watermerk , makkelijk te vervalsen.
Vanwege mijn zwangerschap en het feit dat ik dus op het laatst al loop is een reisje naar Amsterdam niet echt mogelijk , aangezien alleen het reizen al 6 uur duurt.
En per post is het mogelijk , maar dan duurt het 3 tot 4 weken voordat we het papiertje binnen hebben.

Wat ons tegen het borst stoot is dat de enige reden die ons gemeentehuis opgeeft voor het niet mogen gebruiken van de akte is dat er gegevens veranderd kunnen zijn.
Daarmee doelen ze op de familienaam , want de rest is niet te veranderen.
De familienaam kunnen we natuurlijk ook met alle andere dokumenten die nodig zijn (legitimatie en uittreksel bevolkings register) aantonen dat die hetzelfde zijn gebleven.
Dat bv. het uittreksel uit het bevolkingsregister maar beperkt "houdbaar" is kunnen we ons dan wel voorstellen , maar een geboorte akte waar normaal geproken niets in veranderd???

Maar goed de akte ligt nu bij onze gemeente en ze gaan het erover hebben of ze er wel of niet mee akkoord gaan en dat krijgen we maandag te horen....
  Jubileum moderator zaterdag 29 januari 2005 @ 19:39:51 #135
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24820249
Leuk en spannend tegelijk
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 19:49:52 #136
7074 moussy
kuttekop
pi_24820474
6 uur reizen?? Woon je in de bush bush van belgië of zo?
pi_24820616
Nope practisch tegen de duitse grens in Groningen.
Met die 6 uur is de heen en terug reis dus samen gevoegd
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 20:01:07 #138
7074 moussy
kuttekop
pi_24820681
Och nou, wij deden er 3,5 uur over om van ergens ver weg in Groningen, naar Joure, naar emmeloord, naar Amsterdam, naar Den Helder te rijden. Dus dan moeten jullie het wel sneller kunnen doen hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 29 januari 2005 @ 20:10:48 #139
13151 crew  Rewimo
pi_24820845
Ik lig echt in een kreukel hier Frank is in mijn keukenkastjes aan het grasduinen en hij komt van alles tegen dat over de datum is. Moet je dat commentaar horen Ik heb hem al verteld dat ik expres dingen koop en die over de datum laat gaan omdat ik het zo leuk vindt om hem erover tekeer te horen gaan. Maar hij gelooft me niet
pi_24820897
Reis zelf volgens route net iis 2 uur en 9 minuten.
Daar zit het reizen in Amsterdam nog niet eens bij in.
En daarna nog het halen van het dokument en de pauze die je dan ook nog wel even neemt.
6 uur is normaal best te doen , als ik niet hoog zwanger was kon het me niets schelen en reed ik bij wijze er vandaag nog heen.
Het reizen kan voor mij in elk geval niet meer.
Jeroen is zelf nog meer in de wolken die kan niet eens meer normaal functioneren op zijn werk vanwege de komst van de kleine... Die raakt al in paniek als ik de telefoon niet meer opneem en dan zit ie nog maar 15 minuten van me verwijderd
Veel te bang dat juist als hij die kant op zou rijden hier de bevalling zou gaan beginnen en hij niet op tijd terug is.

Maar ik hoop echt dat ze niet al te moeilijk doen over die akte en we maandag telefoon krijgen dat we gewoon in ondertrouw kunnen gaan.
pi_24820910
Spannend Xanthe!

Trouwens, zelfs als je naar de gemeente zou gaan wil dat nog niet zeggen dat je de akte gelijk mee krijgt. Ik heb ze pas opgevraagd in onze geboorteplaats (Rotterdam) en daar zeiden ze dat als ik langs zou komen ze de akte toch per post zouden versturen en ik deze niet gelijk mee zou krijgen.

WIj zijn ook bezig alles te regelen en ik wil proberen te trouwen als ik zo'n 7 a 8 maanden ben. Ben nu 14 weken dus heb nog effe...
pi_24820969
Lollig Rewimo!

Daniman, gefeli met je broer!
En hoe was de kamasutrabeurs?

Balen coolbabe, echt zo jammer, maar helaas is dat wel het risico wat je hebt gelopen door te werken zonder contract. Ik hoop dat je straks meer succes in een nieuwe job hebt!!
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 20:16:52 #143
7074 moussy
kuttekop
pi_24820972
Ach welja joh, dat is wel te doen, ga samen, eet er wat, neeme r de tijd voor, dus een dagje in Amsterdam. Niet om te kijk-mij-nou-eensen, maar ik woon in Den Helder en heb een volledige zwangerschap in Amsterdam bij een gyn gelopen, bijna 2 uur in de auto heen en dan nog bijna 2 uur voor de terug reis. Als ik het kan, kan jij het ook! Enneuh, het bevallen gaat daar net zo goed als thuis hoor
pi_24821065
Lol ik ben nu 38 weken dus eer we kunnen trouwen ben ik of overtijd of is de kleine er al hahaha....
Het kwam donderdag ineens weer eens ter sprake.
We weten wel wat we aan elkaar hebben en hebben ook helemaal geen behoefte aan een groot feest.
Er moesten nog wat dingen goed geregeld gaan worden vanwege het huis en nog wat andere zaakjes en financieel is het voor ons ook aantrekkelijker om getrouwd te zijn.
We hebben het er al wel een aantal keren over gehad wat we zouden gaan doen , maar steeds werd het dus weer in de doofpot geschoven.
En nu hadden we zoiets van het moet maar eens uit de doofpot , althans Jeroen dacht dat.
We gaan dus "stiekem" trouwen op een gratis dag en doen er verder ook niets aan.
Tot grote ergernis van mijn zwager.

In Amsterdam krijg je de akte wel meteen mee , dat was de vorige keer ook zo en toen kon het dus nog niet eens schriftelijk aangevraagd worden en moest je er zelf heen om hem te krijgen.
Dat is dus wel veranderd.
pi_24821126
Tuurlijk gaat bevallen daar net zo goed , maar ik trek het zelf niet meer om zolang in die houding te moeten zitten.
Half uurtje en mijn bekken lijkt alweer helemaal op slot te zitten , om nog maar te zwijgen over de kramp in mijn kuiten die ik steeds krijg als ik in de auto zit.
pi_24821606
Syrena, veel plezier op je date!
Geniet er van!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_24823653
Xanthe ik kan me voorstellen dat dat geen leuk ritje is zo lang, blehh
Syrena veel plezier vanavond. Flirtse
Coolbabe wat kl*te zeg, bah!

Hier ging gisteren de wasmachine stuk En aangezien ik de meeste was voor t weekend bewaar (goedkoop stroom) Lag er net een heeeeeeeeeele berg. De pomp van de afvoer bleek kapot. Er zat een stuk spijkerstof in. Vandaag kwam er een 24 uurs monteur. Gelukkig is die weer gemaakt. Wel weer 150 euro armer Maar goed daar heb je geen nieuwe voor.
Morgen gaan beide meiden lekker naar oma zodat ik de achterstand even kan inhalen. Nou ja lekker
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 29 januari 2005 @ 22:46:05 #148
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_24824051
Veel wasplezier morgen, jessie!

Ik ben vandaag met Daan lekker creatief bezig geweest. Maandag mag Daan trakteren, omdat hij dan voor het laatst op de psz is. Ik wilde gewoon een simpele traktatie met weinig gedoe.
Eergisteren keek ik dus op internet om wat ideeën op te doen. Daar zag ik een 'kleurboekje' waar op de voorkant een handafdruk stond, met eronder 'tot ziens'. Ik was al van plan om een kleurplaat(je) bij de traktatie te doen en ik bedacht dat die handafdruk dan wel aan de andere kant kon.
Gisteren heb ik dus kleurplaatjes (A5 formaat) uitgeprint en op de andere kant 'Daan gaat naar de basisschool!' en 'Daag!' geprint. Vervolgens vingerverf gekocht, ballonnen, wat snoep en ('scoubidou')touwtjes. Het snoep heb ik met een ballon in plastic zakjes gedaan (boterhamzakjes).
Vandaag heeft Daan zijn hand op die blaadjes 'gestempeld' en heb ik de blaadjes met de touwtjes aan de zakjes geknoopt.
Al met al veel meer werk dan ik van plan was, maar het was wel heel leuk!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_24824102
Klinkt leuk Grijs. Doe is een foto-tje!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24824113
Sugar het is hier ook wel wennen dat ik Mar zijn achternaam heb maar ik gebruik hem zelden.
Cas& Rene schitterende foto's heeft je moeder hier weer neer gegooid Cas word maar snel niet meer verkouden hoor
Syrena veel plezier met je date
Coolbabe wat een rot mannier zeg om zo je baan kwijt te geraken
Jessie, irritant is dat he dat zoiets stuk gaat
Hier komen ze woensdag een nieuwe cv-ketel plaatsen want we hadden weer es probs met de cv weer een paar dagen zonder verwarming en warm water gezeten en toen was ik het beu en gelukkig kreeg ik te horen dat hij afgeschreven was

Xanthe hopelijk komt alles goed en kunnen jullie snel nog trouwens

Sugar om nog even terug te komen op een trouwfeest, wij waren in 2001 zo uit het hoofd een kleine 8000,- gld kwijt, en dat was voor de hele dag
Trouw
rondleiding in musea
lunch&Diner
feest
incl drinken

maar iig succes nog met zoeken en hopelijk kom je wat leuks tegen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zaterdag 29 januari 2005 @ 22:58:49 #151
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_24824281
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 22:49 schreef jessie het volgende:
Klinkt leuk Grijs. Doe is een foto-tje!
Dat komt nog een ander keertje (hopelijk)
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  zaterdag 29 januari 2005 @ 23:30:04 #152
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24824891
Shrek 3 komt in 2007 uit
  zondag 30 januari 2005 @ 00:12:49 #153
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24825759
Moussy vroeg zich zeker weer af waarom ik dat neerzette...dat was om evt. flauwe opmerkingen voor te zijn Ik ben gewoon alleen naar de NOT geweest omdat dat was waar ik voor gegaan was.
  zondag 30 januari 2005 @ 00:13:26 #154
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24825770
komt er ook al een shrek 3 uit?
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 01:24:47 #155
43556 miss_dynastie
pi_24826934
Wij komen net thuis van een verjaardag en de jarige had een nieuwtje... ze is ten huwelijk gevraagd vandaag Hartstikke leuk, ze geven ook een groot feest en zo, tis allemaal volgend jaar pas, maar wel iets om naar uit te kijken
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 09:08:39 #156
7074 moussy
kuttekop
pi_24828975
quote:
Op zondag 30 januari 2005 00:12 schreef daniman het volgende:
Moussy vroeg zich zeker weer af waarom ik dat neerzette...dat was om evt. flauwe opmerkingen voor te zijn Ik ben gewoon alleen naar de NOT geweest omdat dat was waar ik voor gegaan was.
Je bent gewoon ook naar de kamasutrabeurs geweest, maar wil het er niet over hebben, dus zeg je maar dat je NIET geweest ben
  zondag 30 januari 2005 @ 09:49:04 #157
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24829083
Daniman plagen is kusjes vragen
  zondag 30 januari 2005 @ 10:07:24 #158
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24829156
quote:
Op zondag 30 januari 2005 09:08 schreef moussy het volgende:

[..]

Je bent gewoon ook naar de kamasutrabeurs geweest, maar wil het er niet over hebben, dus zeg je maar dat je NIET geweest ben
shit, heb je me toch weer door
  zondag 30 januari 2005 @ 10:07:57 #159
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24829160
quote:
Op zondag 30 januari 2005 01:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij komen net thuis van een verjaardag en de jarige had een nieuwtje... ze is ten huwelijk gevraagd vandaag Hartstikke leuk, ze geven ook een groot feest en zo, tis allemaal volgend jaar pas, maar wel iets om naar uit te kijken
Wat leuk miss_dynastie!
  zondag 30 januari 2005 @ 10:08:20 #160
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24829165
quote:
Op zondag 30 januari 2005 09:49 schreef Spindizzy het volgende:
Daniman plagen is kusjes vragen
dat zeggen meisjes ook altijd, maar ze doen het nooit
  zondag 30 januari 2005 @ 10:16:42 #161
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24829230
Daniman
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 30 januari 2005 @ 10:37:42 #162
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24829417
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 10:48:28 #163
43556 miss_dynastie
pi_24829498
Oh, in dat geval:
voor Daniman!
  zondag 30 januari 2005 @ 10:50:15 #164
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24829512
LOL Fok! is een uitzondering zie ik al weer
pi_24829732
Wat ziet Cas er trouwens zielig uit, die snotties!!!!
Alles word rauw dan he. Janneke heeft dat ook heel snel. Ik maak dan meestal fleece lapjes met wat olie om het schoon te maken. Dan nog is het huilen hoor. Maar met papier of een lotiondoekje is het gillen. Zelf heb ik eens van die zoutoplossing gesprayd bij mezelf toen ik verkouden was. En sindsdien doe ik bij Janneke eerst een laag vaseline onder dr neus voordat ik haar spray. Het bijt namelijk heel erg l als er maar ietsie uitloop. Dat had ik helemaal niet beseft voordat ik t zelf voelde.
Hopelijk knapt hij snel op

Mijn meiden zijn helemaal hyper met oma mee. Geer gaat weer pitten (de nacht gehad) En ik ga lekker de was doen En dan duik ik er dalijk ook nog ff in
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24829739
O enne Daniman
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 11:19:39 #167
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24829847
* lady-wrb heeft net een uitgebreid ontbijt achter de kiezen en zit lekker met een vers bakkie koffie voor de pc

jessie: rare wasmachine heb jij! neemt zomaar een hap uit een stuk stof en had je dat niet gezien dan dat er een kledingstuk met een hap eruit uit je machien kwam?

syrena: hoe was je date? en hoe lang ben jij eigenlijk?

daniman: ik weet wat een kamasutrabeurs is maar wat is een NOT-beurs?

coolbabe: ik hoop dat je ex-baas erachter komt dattie een dweil van een personeelslid aangenomen heeft, die de kas leegrooft, zijn noten vergiftigt en daarna zijn faillissement bewerktelligt

phluphy:

moussy: ik heb toevallig onlangs het verhaal van latka gelezen. echt vreselijk.
pi_24829869
Lol lady-wrb. Het was geen stuk stof maar allemaal stukjes restjes tot 1 groot stuk bleek later.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 11:27:20 #169
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24829968
ik heb wel eens van die halfvergane babysokjes uit het pluizenfilter gevist, dus ja, wasmachines doen rare truukjes met je was
pi_24829985
Ja en wij moeten iets vaker t pluizenfilter schoon gaan maken
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 30 januari 2005 @ 11:33:17 #171
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24830037
de NOT is Nederlandse Onderwijs Tentoonstelling. Dus alles wat met onderwijs en educatie te maken had was daar de afgelopen week. Ons bedrijf dus ook, aangezien we een leerling volg- en begeleidingsssyteem hebben
En verder stonden er ook de Citogroep, IBG, PeuterTV, Van Dijk schoolboeken, en ga zo maar door...
  zondag 30 januari 2005 @ 11:34:14 #172
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24830048
nou Jessie, lekkere wasmachine als ie je kleding kapotmaakt...
pi_24830079
Neeeheee hij maakt me kleren niet kapot. Maar restjes kleren. Zoals draadjes enz zijn op 1 hoop gaan zitten die in de pomp terecht gekomen. Zodoende leek t 1 stuk stof. Snappen jullie me nou?
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 11:38:42 #174
43556 miss_dynastie
pi_24830113
Kun je dat voortaan op een simpele manier voorkomen jessie, of is het gewoon iets dat gebeurt en waar niks aan te doen is?
pi_24830135
Wat vaker me machine schoon maken dus
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 11:43:16 #176
43556 miss_dynastie
pi_24830187
Hmmm... dan ga ik voor de zekerheid mister_d maar eens lief aankijken, want IK heb em in elk geval nog niet schoongemaakt
  zondag 30 januari 2005 @ 11:54:22 #177
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24830337
quote:
Op zondag 30 januari 2005 11:35 schreef jessie het volgende:
Neeeheee hij maakt me kleren niet kapot. Maar restjes kleren. Zoals draadjes enz zijn op 1 hoop gaan zitten die in de pomp terecht gekomen. Zodoende leek t 1 stuk stof. Snappen jullie me nou?
jaja nu wel
  zondag 30 januari 2005 @ 11:55:17 #178
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24830349
jessie nu je er toch bent... wat bedoel je toch in je sig met "de verloren wrat uit de bloemkool?"
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 januari 2005 @ 12:01:04 #179
13151 crew  Rewimo
pi_24830427
Wij hebben net geminiminiminimeet met LadyS, LordS en Amber
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 12:03:25 #180
37843 lady-wrb
kortaf
  zondag 30 januari 2005 @ 12:05:54 #181
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24830485
lady-wrb
Je hebt Danyel nog niet uitgelegd wat een bruisbal is (ik wil het zelf ook graag weten)
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 30 januari 2005 @ 12:12:08 #182
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24830556
gezellie Rewimo
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 12:15:32 #183
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24830600
quote:
Op zondag 30 januari 2005 12:05 schreef phluphy het volgende:
lady-wrb
Je hebt Danyel nog niet uitgelegd wat een bruisbal is (ik wil het zelf ook graag weten)
ik wou danyel dr nog wel een sturen, maar ik heb zijn adres niet
  zondag 30 januari 2005 @ 12:16:25 #184
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24830612
dat is heel simpel.. mail elkaar even
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 12:17:09 #185
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24830620
weet je t echt niet phluphy? dat zijn van die ballen van badzout die gaan bruisen als je ze in bad gooit. t water krijgt dan een kleurtje en ruikt lekker.
vorige week had luca een gele. de hele bovenverdieping rook naar citroentjes en ik zat luca te pesten dattie in bad geplast had
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 12:17:49 #186
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24830625
quote:
Op zondag 30 januari 2005 12:16 schreef daniman het volgende:
dat is heel simpel.. mail elkaar even
weet ik daniman, maar ik wil niet opdringerig overkomen
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 12:20:54 #187
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24830665
en nu ga ik aan de slag, ik heb een hoop te doen ! see you all vanavond
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 januari 2005 @ 12:22:39 #188
13151 crew  Rewimo
pi_24830697
quote:
Op zondag 30 januari 2005 12:03 schreef lady-wrb het volgende:
wat leuk! foto's?????
Nee geen foto's, ze kwamen de spulletjes ophalen die ze in Houten vergeten waren
  zondag 30 januari 2005 @ 12:25:15 #189
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24830734
Ik vind die bruisballen vies Zo vet en je water wordt er zo goor van. Net of je jezelf een jaar niet hebt gewassen en nu al je vuil los ligt te weken
Doe mij maar lekker veel schuim
  zondag 30 januari 2005 @ 12:35:27 #190
30488 coolbabe
My little pwny
pi_24830918
quote:
Op zondag 30 januari 2005 11:19 schreef lady-wrb het volgende:
coolbabe: ik hoop dat je ex-baas erachter komt dattie een dweil van een personeelslid aangenomen heeft, die de kas leegrooft, zijn noten vergiftigt en daarna zijn faillissement bewerktelligt

Wat ben jij lief zeg
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 12:52:35 #191
43556 miss_dynastie
pi_24831227
Dat heb ik met badparels, spin. Je wordt er helemaal vettig van
pi_24831576
quote:
Op zondag 30 januari 2005 11:55 schreef daniman het volgende:
jessie nu je er toch bent... wat bedoel je toch in je sig met "de verloren wrat uit de bloemkool?"
Nadenkertje he

Rewimo muts, LadyS muts, maken ze geen foto's
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24831647
Goeiemorgen Onee, tis al middag

De date was echt HEEL erg. Eerst de hele avond sms-en, rond half twee komt ie eindelijk opdagen, moet IK naar HEM toe van m'n vriendinnen. Dus ik loop erheen, ik zeg hallo, ik krijg me toch een verbijsterde blik... Vervolgens zegt ie geen woord tegen me. Mijn vriendinnen(?) me opjutten, ga met 'm praten, toe nou, komop nou...

Na 20 minuten wederzijds genegeer maar ff praatje gemaakt. Hij was echt LANG (ik ben 1.68 en hij 2.03), zag er echt ontzettend jong uit, had een enorm Limburgs accent (niet dat dat erg is, maar als ik dan vraag of hij dialect spreekt, want dat doe ik ook, leek me lekkerder praten, NEEEEE, maar ik versta het wel) . Na vijf vragen van mijn kant liep het wel behoorlijk dood.

Ik ben na 10 minuten ergens anders gaan staan en heb hem de rest van de avond niet meer gezien. Toen ik om half vier 's nachts op het politiebureau zat te piesen (vriendin is agente), zag ik dat ik nog een sms van 'm had 'we zijn in X, staan op het balkon, komen jullie nog???'

Dus ik: Ben nu op politiebureau en we gaan zo naar huis

Volgens mij had ie nog nooit een meisje van dichtbij gezien, in elk geval geen 'oude' meisjes
pi_24831688
En ik vind een viend van 'm veeeeeeeeeel leuker & lekkerder. Helaas vindt die de agente stukken leuker hoewel die pas 23 is en ik qua leeftijd (en meer..) veeeeeel beter bij 'm pas (hij is 30)

Maar goed, daten in de 21e eeuw
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 13:20:00 #195
43556 miss_dynastie
pi_24831704
Syrena
Geen succes dus...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 januari 2005 @ 13:21:13 #196
13151 crew  Rewimo
pi_24831719
Spannende date zeg, Syrena
pi_24831761
Syrena had je hem nog nooit eerder gezien dan? Waar kon je hem van dan?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24831811
Het was echt vreselijk hahahahaha. Vooral dat ik als eerste iets MOEST gaan zeggen met vijf mensen eromheen die het allemaal uitermate grappig en spannend vonden.

Vanaf nu zoek ik m'n dates wel weer zelf uit en NOOIT NOOIT NOOIT meer iemand jonger dan ik.
pi_24831849
Jessie> Ik heb hem 1 keer heel kort gezien, hij was toen bij die lekkere vent (Kas). Kas wilde mijn vriendin en dacht, hee koppel ik Syreen wel aan R. Ik wilde eerst niet, maar na drie Apfelkorn (damn it) heeft Kas mijn nummer aan R. doorgegeven.

Toen was ik alweer kwijt hoe jong hij eruitzag dus . We hebben er 2 maanden over gedaan eer we weer een keer samen ergens waren, dus ik weet niet wat ie allemaal te horen heeft gekregen over mij. Mijn sms-en waren in elk geval altijd gewoon beschaafd hoor.
pi_24832024
Nou ik moet zeggen als hij 23 is.....je klinkt zelf niet veel ouder hoor, hahahahahaha. En wat maakt het ook uit
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 15:31:21 #201
7074 moussy
kuttekop
pi_24833708
syrena je bent net zo oud als ik

wat miep je nou over lengte wat maakt dan nou weer uit in een relatie
  zondag 30 januari 2005 @ 16:02:51 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24834219
Mèn wat heb ik toch een hekel aan zondagen.
Ik verveel me, zit mezelf in de weg en heb totaal geen zin om ook maar iets te gaan doen.
  zondag 30 januari 2005 @ 16:03:51 #203
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24834244
quote:
Op zondag 30 januari 2005 16:02 schreef Brighteyes het volgende:
Mèn wat heb ik toch een hekel aan zondagen.
Ik verveel me, zit mezelf in de weg en heb totaal geen zin om ook maar iets te gaan doen.
ga lekker op de bank hangen
  zondag 30 januari 2005 @ 16:04:30 #204
24188 Belana
kloon van belana
pi_24834260
en dan komt de deprimerende zondagavondblues er ook nog aan
stormy waters...
sailin'
  zondag 30 januari 2005 @ 16:06:37 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24834303
quote:
Op zondag 30 januari 2005 16:03 schreef daniman het volgende:

[..]

ga lekker op de bank hangen
En dan? Dan hang ik op de bank...
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 16:19:22 #206
7074 moussy
kuttekop
pi_24834545
quote:
Op zondag 30 januari 2005 16:06 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En dan? Dan hang ik op de bank...

te hangen

Peter is aan het klussen, René is modepopje aan het spelen, Cas is me onder het snot aan het smeren en ik zit te duizelen hier achter mn pc, om wakker te blijven
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 16:20:13 #207
7074 moussy
kuttekop
pi_24834554
Tijdens het klussen in de keuken is hij kerstliedjes aan het fluiten
  zondag 30 januari 2005 @ 16:21:14 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24834574
En nee... ik heb ook geen zin om te knippen, plakken of tekenen.
En ik ga ook mijn kamer niet opruimen...
  zondag 30 januari 2005 @ 16:36:52 #209
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24834848
Niks mis met hangen... Ik hang het liefst op de bank om een filmpje te kijken of halfslapend in bad
  zondag 30 januari 2005 @ 16:43:09 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24834952
Ik ben niet zo van films kijken.
Maar goed, ik heb net een klein beetje opgeruimd hier. Zo maar eens even douchen en dan met mijn boek op de fatboy gaan hangen!
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 17:15:32 #211
43556 miss_dynastie
pi_24835535
quote:
Op zondag 30 januari 2005 16:04 schreef Belana het volgende:
en dan komt de deprimerende zondagavondblues er ook nog aan
Ja... dat je tig dingen had willen doen dit weekend en het gewoon bijna alweer maandag is en het weekend voorbij is gevlogen
Gelukkig heb ik morgen nog min of meer vrij
pi_24836371
ik kom even afscheid nemen hier....

Vandaag is de laatste dag dat wij hier internet hebben ( per 31 jan geen inet meer iig...) dus ik km vast afscheid.

Tuurlijk kom ik zo af en toe nog weleens bij familie en vrienden op internet maar das iig niet meer iedere dag.
pi_24836379
Lady wrb youve got mail
  zondag 30 januari 2005 @ 18:11:42 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24836543
Keuken is schoon!
Inclusief het gasfornuis! De onderdelen zitten in de afwasmachine!

Angel22! Wel af en toe nog langs komen he!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 januari 2005 @ 18:14:58 #215
13151 crew  Rewimo
pi_24836607
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:01 schreef Angel22 het volgende:
ik kom even afscheid nemen hier....

Vandaag is de laatste dag dat wij hier internet hebben ( per 31 jan geen inet meer iig...) dus ik km vast afscheid.

Tuurlijk kom ik zo af en toe nog weleens bij familie en vrienden op internet maar das iig niet meer iedere dag.
Wat jammer Angel, gelukkig maar dat je af en toe nog wel bij anderen online kan. Sterkte met alles!
  zondag 30 januari 2005 @ 18:19:32 #216
24188 Belana
kloon van belana
pi_24836705
quote:
Op zondag 30 januari 2005 17:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja... dat je tig dingen had willen doen dit weekend en het gewoon bijna alweer maandag is en het weekend voorbij is gevlogen
Gelukkig heb ik morgen nog min of meer vrij
meer dat ik morgen weer moet werken eigenlijk
stormy waters...
sailin'
  zondag 30 januari 2005 @ 18:20:27 #217
24188 Belana
kloon van belana
pi_24836725
dag angel
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 18:40:11 #218
7074 moussy
kuttekop
pi_24837036
angel jammer
pi_24837072
*klusvrij heeft , verkeerde muurverf uitgekozen verleden week dus morgen andere halen!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 18:49:55 #220
7074 moussy
kuttekop
pi_24837184
huh, hoe kan dat nou?
pi_24837290
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:49 schreef moussy het volgende:
huh, hoe kan dat nou?
Kleur zee blauw van flexa is bijna grijs ipv blauw
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_24837453
Angelllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Meid we houden wel contact he!!!!!
Ik wens je alle sterkte en goeds en hoop dat je snel en vaak weer komt meekletsen.
Dikke kus voor jou en je lekkere mannetjes
En ik zal je missen
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24837541
Angel
Succes met alles, ik hoop dat je snel een baan vind!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zondag 30 januari 2005 @ 19:23:45 #224
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24837750
Angel heel veel geluk en succes met alles
Ik zal je missen hopelijk heb je snel een baan te pakken
wel fijn dat je af en toe online kan zijn
  Jubileum moderator zondag 30 januari 2005 @ 19:27:38 #225
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24837845
Angel heel veel succes en sterkte de komende tijd en ik hoop binnenkort van je te horen dat alles hartstikke goed gaat met jou en de kinderen.
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 19:33:48 #226
43556 miss_dynastie
pi_24837953
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:19 schreef Belana het volgende:

[..]

meer dat ik morgen weer moet werken eigenlijk

† In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 19:34:49 #227
43556 miss_dynastie
pi_24837978
Angel, dikke kus en succes met alles
Misschien kun je in de bieb af en toe internetten als het bij familie/ vrienden niet lukt of als je ons teveel mist ??
pi_24838546
joene je woont toch dicht bij zee, wist je niet dat die meestal grijs is?

angel succes met alles! en hopelijk kun je snel toch weer gewoon thuis internetten.

beterschap voor alle zieken hier, heb niet alles bijgelezen maar ik geloof dat er nogal wat snot vloeit hier en daar?
pi_24839038
quote:
Op zondag 30 januari 2005 20:24 schreef bixister het volgende:
joene je woont toch dicht bij zee, wist je niet dat die meestal grijs is?

angel succes met alles! en hopelijk kun je snel toch weer gewoon thuis internetten.

beterschap voor alle zieken hier, heb niet alles bijgelezen maar ik geloof dat er nogal wat snot vloeit hier en daar?
Ja ik woon AAN zee en die is VAAK grijs , maar als ik een bus ZEE BLAUW neem wil ik hem graag blauw ipv GRIJS grmbl maar goed Morgen maar een andere kleur zoeken
pi_24839147
Angel Succes met alles
  zondag 30 januari 2005 @ 22:26:10 #231
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24840187
clauwheee ff een vraagje aan je jij gebruikt ook die haarkleuring die grote verpakking
en dan zeggen ze multi tone haarkleuring wat bedoelen ze daar nou mee?
en hoe lang blijft die kleur bij jou nou zitten?
ik heb ongeveer 2 weken mijn haar gekleurt en wat gebeurt er het is er alweer uit
pi_24840272
Ja die van Loreal hè? Nou dat ie verschillende kleurtonen (niveaus) heeft in je haar, met glans enzo. Het hoort een permanente kleuring (dus het moet er eigenlijk uitgroeien) te zijn, maar eerlijk is eerlijk hij blijft bij mij ook niet lang zitten. Ik ga ook maar weer es een andere proberen.

Ow ja en boe, ik werk niet meer bij de Etos..contract is niet meer verlengd, ook bij ons gaat het allemaal wat minder... Aan de ene kant niet heel erg omdat ik morgen met die stage begin (ieks!!! ik ben zenuwachtig slaat nergens op maar goed) maar ik vond het zooo leuk!
  zondag 30 januari 2005 @ 22:35:36 #233
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24840349
ok bedankt dan koop ik die gewoon niet meer ik bedoel goedkoop ie sie niet...
kan beter kleurcreme ofzo nemen die krijg ik er dus bijna niet uitgewassen

he jammer dat je daar weg bent.
maar heel veel succes met je stage morgen...
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 22:39:09 #234
7074 moussy
kuttekop
pi_24840439
Babyfeet, gebruik je cremespoeling? Dat is vaak een boosdoener.

Jezus, Clauwhee, das ook kut met peren
  zondag 30 januari 2005 @ 22:39:53 #235
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24840461
nee gebruik ik niet want dan is mijn haar statisch geladen
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 januari 2005 @ 22:40:51 #236
13151 crew  Rewimo
pi_24840490
Clauwheee, wat zonde joh, van je contract Ik hoop dat je stage leuk is!
pi_24840520
Ja klopt echt goedkoop issie niet. Anders moet je die van Live ff proberen, die blijft bij mij altijd wel goed zitten!

En thanx!
pi_24840601
Clauwhee wat lullig!!!! Ze weten niet wat ze missen moet je maar denken
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24840609
Ja balen hè, maar ja zij kunnen er ook niks aan doen, ze vonden het ook niet leuk. Ik ben natuurlijk minder flexibel vanaf nu, met een 40-urige werkweek van stage..kan niet zo maar meer een middag bijspringen enzo. En zaterdags heeft de zaterdaghulp soms zelfs vrijaf omdat ze niet nodig is..dus dan blijft er erg weinig over...

edit: ow en dubbel kut: geen stagevergoeding en geen inkomen meer..jippie
  maandag 31 januari 2005 @ 00:02:12 #240
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_24842351
clauwhee, wat klote voor je zeg!
En nou kan ik dus nooit meer eens onverwacht kijken of je er bent, want je bent er toch niet
pi_24842706
Clauwhee wat balen. Hopenlijk is je stage erg leuk zodat je gedachten weer vrolijk worden ik ben je mail kwijt, maar ik wil vragen of ik nog een weekje langer mag wachten met de ketting. Paar onverwachte rekeningen binnen gekregen
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2005 @ 09:12:57 #242
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24846217
weet iemand hoe je een officier van jusitie aan moet spreken?

ik heb van het weekend de brief gekregen dat mijn zaak geseponeerd is en wel wegens gebrek aan bewijs. nou heeft de dader bekend, de huisarts heeft een verklaring afgelegd en er waren nog een paar getuigen verhoord. hoeveel bewijs moet ik leveren?
  maandag 31 januari 2005 @ 09:15:59 #243
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24846249
In jouw geval: lamlul!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 januari 2005 @ 09:16:31 #244
13151 crew  Rewimo
pi_24846251
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 januari 2005 @ 09:16:50 #245
13151 crew  Rewimo
pi_24846255
Maar de suggestie van Spindizzy spreekt me ook erg aan
pi_24846381
Lolololol Spindizzy

Gatver ik baal
Ik had speciaal leuke katoenen luiers laten maken. Betaald. Zijn ook keurig opgstuurd. Maar nu volg ik het pakje net via trackrace en staat er dat het zaterdag al afgeleverd is. ik net gebeld. Ja en u heeft er voor getekend ook Nou niet dus. Nou misschien bij u buren dan? Ja alsof die dan met mijn handttekening tekenen? Heel vreemd. De opstuurder mag alleen een odnerzoek instellen. Gaat diegene ook vast wel doen. Maar ik hoop wel dat dit goed komt. Was een pakket van 68 euro 50
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2005 @ 09:34:09 #247
43556 miss_dynastie
pi_24846396
lady-wrb, meneer of mevrouw is goed hoor.
Edelachtbare wordt door sommige advocaten nog wel voor de rechter gebruikt, maar het is ontzettend in onbruik geraakt.
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2005 @ 09:54:39 #248
7074 moussy
kuttekop
pi_24846565
quote:
Op maandag 31 januari 2005 09:32 schreef jessie het volgende:
Lolololol Spindizzy

Gatver ik baal
Ik had speciaal leuke katoenen luiers laten maken. Betaald. Zijn ook keurig opgstuurd. Maar nu volg ik het pakje net via trackrace en staat er dat het zaterdag al afgeleverd is. ik net gebeld. Ja en u heeft er voor getekend ook Nou niet dus. Nou misschien bij u buren dan? Ja alsof die dan met mijn handttekening tekenen? Heel vreemd. De opstuurder mag alleen een odnerzoek instellen. Gaat diegene ook vast wel doen. Maar ik hoop wel dat dit goed komt. Was een pakket van 68 euro 50
wat een bedrag

Vraag anders om een handtekeningvergelijking... Weet je zeker dat het naar het goede adres is gegaan, dat de "vekoper" het niet per ongeluk naar de verkeerde opgestuurd heeft?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 januari 2005 @ 09:56:52 #249
13151 crew  Rewimo
pi_24846584
Balen zeg Jessie. Maar wat moet een ander met die luiers. En als het je buren zouden zijn, dan zouden die het neem ik aan wel gewoon aan je afgeven (tenzij je net zo'n buurman hebt als ik dan ). Bel de verkoper even om het adres te checken dat hij erop heeft gezet.
pi_24846604
Adres klopt. Dat zeiden ze bij Track al dat het op dat adres is afgeleverd! En het gekke is, normaal bij pakettjes hoef ik niet eens een handtekening te zetten. En ik mag en kan verder niks. Alleen diegene die het opgestuurd heeft.
ik ga voor de zekerheid de buren even langs, maar kan me niet voorstellen dat iemand al vanaf zaterdag hier luiers heeft liggen en dan niks zegt. Ze zien ons bijna elke dag.

Balen he!!! Zo zijn katoenen luiers ook niet echt goedkoper
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24846622
Ik heb gelijk een kuthumeur!
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 31 januari 2005 @ 10:01:34 #252
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24846628
zo jessie das balen zeg...

hoe ziek kan je zijn ik heb gisteren avond gespuugt echt helemaal leeg en was aan de diaree en daar ben ik nu ook helemaal leeg.
ik had het heel koud en zwete me rot adrealine stroomde door mijn lijf en ik was best bang wat is dat een eng gevoel zeg ..
ik heb nu nog niks gegeten ik durf gewoon niet
maar dadelijk toch proberen want het moet gewoon ,,,
bleh
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 januari 2005 @ 10:01:39 #253
13151 crew  Rewimo
pi_24846630
Ehm Jessie... heeft Geer het soms aangenomen en het vergeten tegen je te zeggen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 januari 2005 @ 10:02:54 #254
13151 crew  Rewimo
pi_24846641
Babyfeet, akelig is dat hè. Probeer voorzichtig een beschuitje of wat droge biskwietjes met een kopje thee. Dan kan je weinig gebeuren denk ik.
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2005 @ 10:03:06 #255
43556 miss_dynastie
pi_24846643
Beterschap babyfeet

Jessie, wat klote Gaat een hoop mis de laatste tijd met pakketjes en zo. Gelukkig heb ik tot op heden geluk gehad *heel hard afklopt*
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 januari 2005 @ 10:04:03 #256
13151 crew  Rewimo
pi_24846653
Ik weet niet waar Neva is (Hoi Neva ), maar die cd-rom is hier ook nog steeds niet gearriveerd...
pi_24846667
Nee Geer die zeg dat wel. En dan had ik het wel zien liggen.

Babyfeet beterschap
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 31 januari 2005 @ 10:05:58 #258
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24846672
ja super akelig maar ik heb ook al een aantal dagen hartkloppingen daar word je ook niet goed van ga daar binnenkort eens voor naar de dokter want,,,,
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 januari 2005 @ 10:10:34 #259
13151 crew  Rewimo
pi_24846712
Dat is ook heel vervelend ja. Laat je schildklierfunctie dan even testen door hem
  maandag 31 januari 2005 @ 10:13:15 #260
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24846741
wat heeft de schildklierfuntcie daar mee te maken dan?
daar moet je dan bloed voor laten prikken he?
ik heb het even opgeschreven dan vergeet ik het niet
..als je die hartkloppingen krijgt krijg ik ook al adrealine word er helemaal eng van....
  maandag 31 januari 2005 @ 10:16:10 #261
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24846765
Klinkt een beetje als een angstaanval... Maar daar is weinig over te zeggen met geschreven tekst natuurlijk. Daar hebben ze artsen voor uitgevonden en geen Spindizzy's. Beterschap in ieder geval

Ook een dikke voor Jessie, tenminste... Als je niet gaat slaan vanwege je kuthumeur want dan zwaai ik alleen even van een grote afstand
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 januari 2005 @ 10:17:02 #262
13151 crew  Rewimo
pi_24846781
Mijn moeder heeft ook last van haar schildklier en die kreeg ook hartkloppingen, dat schijnt vaker voor te komen daarbij. Dus vandaar dat het me te binnen schoot. Je moet er inderdaad bloed voor laten prikken.
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2005 @ 10:25:46 #263
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24846868
is dat ook niet iets met kaliumtekort ofzo?
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2005 @ 10:31:13 #264
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24846941
ik wil niet betweterig overkomen, maar bij diarree en veel overgeven verlies je veel vocht en mineralen.
ik heb even gegoogeld:
http://www.natuurlijkerwijs.com/mineralen.htm
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 januari 2005 @ 10:49:24 #265
13151 crew  Rewimo
pi_24847136
Kan inderdaad lady-wrb, maar ik beschouwde de hartkloppingen als een apart probleem omdat babyfeet aangeeft dat ze daar al wat langer last van heeft (maar misschien heb ik dat wel verkeerd begrepen, dat kan ook ).
pi_24847349
beterschap voor iedereen die 't kan gebruiken!

en jessie wat vreemd zeg, hopelijk wordt 't pakketje snel opgespoord.
  maandag 31 januari 2005 @ 11:24:43 #267
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24847636
dank je lady-wrb..
en rewimo ik had er inderdaad al langer last van...
crackertje is binnen gebleven maar me maag is super onrustig ...
hou me vandaag lekker rustig ..
Kyllian merkt het wel dat ik niet in orde ben die is extra lief
pi_24847722
Zo...
* Jonnetje komt ook even op het bankje neerploffen.... Zit iedereen nog?

Blegh! Wij hebben ook zo'n leuk weekend achter de rug..

Vrijdag was Michiel jarig. Ik moest 's ochtends eerst naar de tandarts. Weer een kies met giga-gat minder en twee vullingen rijker! Hiep hoi! Daarna naar schoonmamma even eten, Wilyan naar bed, bakje koffie en wachten tot Wilyan weer wakker werd. Zo rond een uur of drie mijn broertje opgehaald en richting Grunn'n gereden en even lekker door de Ikea gehobbeld. Ik moest nieuwe afwasborstels hebben en Michiel wou het Vikare (Jessie! ) meegroeibedje bekijken. Allemaal nog erg leuk..

Komen we thuis, broertje kruipt achter de pc en hubs achter de laptop. Ding was gecrasht en moest opnieuw geïnstaleerd. Dat ging natuurlijk weer niet zoals het moest en Michiel verhuisde met laptop naar de keuken. (laptop pakte wireless niet dus hij moest even aan een kabeltje internetten en dat kan alleen in de keuken)

Zo ineens rent Michiel de kamer in roept: "Ze trappen me hier verd**** de spiegel van de auto af!" En terwijl hij naar buiten stormt gil ik iets van: "Er achter aan! Snel!"
Ik ook naar buiten, en snel weer naar binnen telefoon en nummer van de politie zoeken. Dit laat ik niet over m'n kant gaan. Ik roep Michiel die aan het eind van de straat staat te stuiteren van woede. Hij roept dat ik de politie moet bellen dus ik antwoord: "ben ik mee bezig". Michiel komt terug lopen en intussen heb ik iemand aan de lijn. Ik geef de telefoon aan Michiel zodat die goed kan vertellen wat er nou gebeurde, ze zouden iemand langs sturen. Daarna heeft Michiel even zijn excuses aangeboden aan de buurvrouw, die kwam namelijk net thuis en Michiel rende haar al vloekend en mopperend bijna omver in zijn achtervolging.

Bleek dus dat Michiel in de keuken zat en een *plof* naast zich hoorde. Hij kijkt uit het raam en ziet dat de spiegel naast de auto hangt, kijkt achterom en ziet (alleen) twee jongens en een meid op een fiets hier in de straat rijden. Er achter aan dus.. Aan het eind van de straat hier zit een paadje wat tussen aan de ene kant een bosje en de andere kant een dierenparkje door loopt. Hier hangt 's avonds veel jeugd en zo stond er nu dus ook een groep van zo'n twintig man. Tja en daar loop je niet zomaar ff heen van: wie heeft m'n spiegel er af gekickt?

Politie kwam, hoorden Michiel's verhaal aan en vroegen of Michiel even mee wou. Ze waren in een gewone burgerauto om het zo maar even te noemen, dus Michiel mee.
De politie heeft het groepje wat er (nog) stond geisoleerd en naar door husb aangegeven signalement id-pasjes van potentiele daders meegenomen. Michiel zat nog steeds achter in de auto en moest op de id-pasjes kijken of hij iemand herkende. Michiel heeft ze niet erg goed gezien (eigenlijk alleen van de achterkant) dus wist het niet zeker. Wees een paar aan, die werden onder een laantaarnpaal gezet, groot licht van de auto aan en moesten even naar de auto en van de auto afgekeerd staan zodat Michiel ze kon bekijken. Ze vielen af omdat ze wel bomberjacks aan hadden en een zwart petje op, maar (één van) de dader had een afdruk achterop zijn jas staan.
Helaas dus geen daders gepakt..

Het blijkt dat er wel vaker zulke dingen hier gebeuren maar eigenlijk nooit hier in de straat. Dus de politie houd het hier nu nog beter in de gaten.
Het schijnt dat men (de bewoners van het dorp en de politie zelf) het wel erg zat zijn, vandaar dat er dus ook behoorlijk werk van werd gemaakt.
W ~ H ~ T
pi_24847786
Sorry....
Het is een beetje en errrug lang verhaal geworden..

Het moest er gewoon ff uit..
Aangezien mijn lieftallige broerlief hier het weekend de pc in had gepikt, kon ik het nu pas kwijt.

Maarrrrrr lekker verjaardags cadeautje heb je dan....
W ~ H ~ T
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 januari 2005 @ 11:37:22 #270
13151 crew  Rewimo
pi_24847869
Dat is gewoon kl*** Jonnetje, dat ze het onder je neus doen en je ze dan nog niet kunt pakken

Maar in elk geval nog gefeliciteerd met je hub En hoe is het met je kiezen inmiddels?
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2005 @ 12:11:00 #271
7074 moussy
kuttekop
pi_24848395
quote:
Op maandag 31 januari 2005 11:24 schreef babyfeet het volgende:
dank je lady-wrb..
en rewimo ik had er inderdaad al langer last van...
crackertje is binnen gebleven maar me maag is super onrustig ...
hou me vandaag lekker rustig ..
Kyllian merkt het wel dat ik niet in orde ben die is extra lief
ff een rare vraag misschie zit je lijf ook vol met lucht en als je een boer laat smaakt ie naar verrotte eieren? beetje zwavelachtig

Hier loop ik dus al sinds vrijdag mee te klooien en sinds vandaag is er diaree bij gekomen
pi_24848756
quote:
Op maandag 31 januari 2005 11:37 schreef Rewimo het volgende:
Dat is gewoon kl*** Jonnetje, dat ze het onder je neus doen en je ze dan nog niet kunt pakken

Maar in elk geval nog gefeliciteerd met je hub En hoe is het met je kiezen inmiddels?
Idd kl***....

We hebben "mazzel"...
De spiegel zelf is nog heel. Er is alleen maar een pennetje aan het deel waar ie aanvast hoort te zitten geknapt. Dus financieel valt het nog mee. Dat deel kun je eventueel ook van een sloopauto trekken, en erop plaatsen (wat ze ook gaan proberen). Was bijvoorbeel de spiegel of de kap die er omheen zit kapot dan waren we meteen weer een euro'tje of honderd verder.

Met mijn kiezen gaat het
Ik moet vanmiddag weer even heen Dan krijg ik weer een nieuwe noodvulling... Jek!
Ze hebben dus een wortelkanaalbehandeling gedaan maar ze hebben maar twee zenuwen kunnen verwijderen omdat ze de derde niet konden vinden. Normaal maken ze dan een röntgenfoto om te kijken waar ie zit, maar omdat ik zwanger ben mogen ze dus geen foto maken.
Nu is eerst het plan om gewoon te wachten tot na de bevalling en dan de behandeling af te maken. Want ik heb er verder toch geen last van.
W ~ H ~ T
  maandag 31 januari 2005 @ 13:06:54 #273
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24849156
jonnetje wat een rot dag had je zeg....gelukkkig gaat het goed met kiezen...
en nog gefeliciteerd met je hub

nee moussy daar heb ik geen last van dat een boer naar rotte eieren smaakt..
maar diaree heb ik ook nog steeds mijn darmen doen echt heel erg pijn ik heb zoiezo PDS dus lekker dubbele pijn grrrrr
beterschap
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 januari 2005 @ 13:11:54 #274
13151 crew  Rewimo
pi_24849231
quote:
Op maandag 31 januari 2005 12:11 schreef moussy het volgende:
ff een rare vraag misschie zit je lijf ook vol met lucht en als je een boer laat smaakt ie naar verrotte eieren? beetje zwavelachtig

Hier loop ik dus al sinds vrijdag mee te klooien en sinds vandaag is er diaree bij gekomen
Soms te veel drop naar binnen gewerkt? Of een lading eieren?

Beterschap!
pi_24849254
Je mag toch wel een foto maken met een loodschort om? ik heb zo'n behandeling gehad namelijk tijdens mijn zwangerschap. Sterkte ermee
En Moussy jij stertkte met die vieze smaak.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2005 @ 13:17:00 #276
7074 moussy
kuttekop
pi_24849274
Geen drop of eieren hoor nika anders dan geroosterd brood de laatste dagen, om er dan fijn weer uit te kotsen
pi_24849338
Bleh zal je je ook wel slappies voelen
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 januari 2005 @ 13:22:36 #278
13151 crew  Rewimo
pi_24849342
Ai... misschien helpt Norit.
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2005 @ 13:29:01 #279
7074 moussy
kuttekop
pi_24849424
Ja ik ben moe moe moe.... maar ja...

http://www.rtl.de/news/games/europa_dart/
pi_24849677
Moussy.... mijn vriend heeft dat sinds drie dagen...
Hij zit vol lucht ... stinkt echt vreselijk naar rotte eieren inderdaad als hij boert
echt heel vies ... sinds vandaag ook diaree en vanmorgen drie keer over moeten geven...
misschien een virus (het stinkende ei-virus)
pi_24849788
quote:
Op maandag 31 januari 2005 13:14 schreef jessie het volgende:
Je mag toch wel een foto maken met een loodschort om? ik heb zo'n behandeling gehad namelijk tijdens mijn zwangerschap. Sterkte ermee
En Moussy jij stertkte met die vieze smaak.
Dat dacht ik dus ook...
Ik weet het ook niet. Ze willen liever geen foto's maken..

Ik kan het straks trouwens wel even vragen...

Voor iedereen die zich niet lekker voelt trouwens...
Beterschap..
W ~ H ~ T
  maandag 31 januari 2005 @ 14:00:47 #282
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24849945
Tja, iedereen de beste wensen!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_24850001
Als ik buikgriep heb dan heb ik ook altijd van die rotte-ei boeren
pi_24850507
Oh ja...
Ik heb voor Wilyan's nieuwe (grote jongens-) kamer trouwens dit ding gehaald...

Vond 'm zo leuk..
W ~ H ~ T
  maandag 31 januari 2005 @ 14:28:16 #285
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24850515
Wat is het?
pi_24850546
hallo mensjes

Ik ben er vandaag dus nog wel Ik hoop stiekum dat ze het vergeten zijn.....
pi_24850628
Speel-/zitkussen
SAGOSTEN

• Opblaasbaar meubel; gemakkelijk mee te nemen. Kan tegen een stootje.
  • Hard of zacht zitten - bepaal het zelf door meer of minder lucht toe te voegen.
  • Tien jaar garantie op het luchtelement.
  • Kinderveilige ritssluiting; het kind kan de overtrek niet openritsen.
  • Machinewasbaar.

designer: Jan Dranger/Anna Efverlund

• W ~ H ~ T
      maandag 31 januari 2005 @ 14:36:15 #288
    65653 Spindizzy
    FUCK-A-DOODLE-DO!
    pi_24850674
    Oke dan! Ja, nu zie ik dat wel
    pi_24850702
    Angel!

En die 'kinderveilige ritssluiting' dat heb ik geweten...
    Kon 'm zelf al nauwelijks open krijgen...
    W ~ H ~ T
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 januari 2005 @ 14:42:22 #290
    13151 crew  Rewimo
    pi_24850807
    quote:
    Op maandag 31 januari 2005 14:29 schreef Angel22 het volgende:
    hallo mensjes

Ik ben er vandaag dus nog wel Ik hoop stiekum dat ze het vergeten zijn.....
    UPC soms? Mijn kabeltv zou ook per 1-1-2005 afgesloten worden. Raad eens?
    pi_24850857
    hahahahahahahah

Nee multikabel.... wij hebben nog een heleboel ellende gehad om upc internet op te zeggen in onze vorige woning.
    na twee en half jaar stond er ineens een deurwaarder op de stoep vanwege niet betaald abbo geld ik heb de beste man even uitgelegd na te zijn bekomen van een hartverschuiving dat we al twee en half jaar weg waren bij upc en dat ze in dit gebied niet eens leveren.
    Die gasten zijn toen bij upc verhaal gaan halen en toen bleek het om een "spookrekening" te gaan. Maar wel 1 van ff 1500 euries
    Schrok me dood
    pi_24850860
    UPC maakt er wel vaker een zootje van Wij hebben een jaar lang gratis tv gekeken
    pi_24850889
    wat een mazzel angel22
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 januari 2005 @ 14:52:11 #294
    13151 crew  Rewimo
    pi_24850987
    UPC had mij trouwens ook vrolijk weer een nota gestuurd voor drie maanden. Die heb ik meteen terug laten storten uiteraard. UPC gebeld om te vragen hoe dat zat. Ja, eh de nota's waren op de 30e verstuurd en ik had per de eerste opgezegd dus die was nog gewoon verzonden want dat was een fout in hun systeem Ik heb die knul meegedeeld dat ik het geld terug had laten boeken. Dat vond hij best 'want ik hoefde dat toch niet te betalen'. Ja duh! Ik schijn nog een eindafrekening te krijgen waarop dat verrekend wordt. Misschien storten ze het zelf nog wel een keer terug ook
    pi_24851335
    Of ik word doof of iemand zei net 'dot' tegen me aan de telefoon !
    Ik hoop dat ik doof word

Nu moet ik even een groepje studenten gaan wurgen i.v.m. geluidsoverlast
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 januari 2005 @ 15:16:48 #296
    13151 crew  Rewimo
    pi_24851520
    Wurg-ze
      † In Memoriam † maandag 31 januari 2005 @ 15:17:16 #297
    43556 miss_dynastie
    pi_24851535
    Net boeken gaan halen... hebben ze uitgerekend het enige boek waarvoor je je in moest schrijven niet meer Helemaal natgeregend, bleh, eerst ff een kopje thee halen
      maandag 31 januari 2005 @ 16:18:49 #298
    54058 babyfeet
    08-09-2010 Trouwen!!!!!
    pi_24852147
    zo ik heb eens supradin complex aan geschaft vond dat van lady-wb wat ik had gelezen wel iets hebben omdat ik ook aan het lijnen ben kan ik inderdaad bepaalde dingen te kort komen ...

en kyllian heeft een nieuw tekenbord gekregen hij vind hem helemaal leuk..
    en kyllian heeft een cassiere bij de kruitvat met een rood hoofd laten zitten hij zei tegen haar jij bent lief met een grote glimlach zei dankjewel en kreeg een heel rood hoofd.
    maar naar die wandeling voel ik me toch net een vaatdoek ...

geniet van je thee miss-d
    pi_24852891
    Babyfeet> Die supradyn helpt bij mij altijd goed

Rewimo> Over Nipo, krijg je van hun een mailtje wanneer er een nieuwe enquete voor je klaarstaat, of moet je gewoon elke week inloggen? Kon het in het boekje niet vinden.
      maandag 31 januari 2005 @ 21:22:59 #300
    12010 daniman
    gewoon lekker gek
    pi_24853312
    jaaa hij is weer up na de downtijd
      † In Memoriam † maandag 31 januari 2005 @ 21:23:26 #301
    43556 miss_dynastie
    pi_24853320
    Kyllian

Rewimo, je krijgt een mailtje van ze
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo