Dat komt nog een ander keertje (hopelijk)quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:49 schreef jessie het volgende:
Klinkt leuk Grijs. Doe is een foto-tje!
Je bent gewoon ook naar de kamasutrabeurs geweest, maar wil het er niet over hebben, dus zeg je maar dat je NIET geweest benquote:Op zondag 30 januari 2005 00:12 schreef daniman het volgende:
Moussy vroeg zich zeker weer af waarom ik dat neerzette...dat was om evt. flauwe opmerkingen voor te zijnIk ben gewoon alleen naar de NOT geweest omdat dat was waar ik voor gegaan was.
shit, heb je me toch weer doorquote:Op zondag 30 januari 2005 09:08 schreef moussy het volgende:
[..]
Je bent gewoon ook naar de kamasutrabeurs geweest, maar wil het er niet over hebben, dus zeg je maar dat je NIET geweest ben![]()
Wat leuk miss_dynastie!quote:Op zondag 30 januari 2005 01:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij komen net thuis van een verjaardag en de jarige had een nieuwtje... ze is ten huwelijk gevraagd vandaagHartstikke leuk, ze geven ook een groot feest en zo, tis allemaal volgend jaar pas, maar wel iets om naar uit te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |