Over klagen:
Laatst werd de telefoon van mijn vriend opgehaald door TPG Post voor reparatie (het is een nogal duur toestel). Ik hele dag thuis gebleven (grrrrr) en om half drie werd ie opgehaald. Getekend en klaar. Wil ik een uur later ff weggaan, gaat de bel en staat de gewone postbode voor de deur.
"Euhm, ik weet niet maar is dit misschien van jullie? Het ligt hier voor de deur." Met het pakketje in zijn hand!!!!
Ik vloek een end bij elkaar "dat is gdvrdmm ook iemand van jullie, die kwam dit halen en laat het gdvdmm gewoon hier liggen!" en bedenk me dan dat ik die postbode maar gewoon moet bedanken en op iemand anders moet gaan schelden.
![]()
Bel ik naar de klantenservice, zegt een vrouw met zwaar Limburgs accent "Jaaaaaa, dan moet u maar gewoon een nieuwe afspraak maken en het laten ophalen... Want daar kan ik ook niks meer aan doen"
![]()
Ik wérd me toch kwaad!
Heb eruit geperst dat het vast niet moeilijk was om wel iets meer te doen. Iets fijns. Iets leuks. Iets van bloemen, taart, cadeau's en geld
![]()
. Ik denk dat ze me uiteindelijk wel begreep. Ik ben benieuwd!
Een half uur later stond de pakjesman geheel uit zichzelf voor de deur. Hij herinnerde het zich en kwam dus terug. Ik bleef boos op hem.
Mijn vriendje bleek trouwens veel gewiekster. Die zei: je had getekend en hij was het kwijt geraakt. Dat was dus een nieuwe telefoon op kosten van TPG post geweest.
![]()
Nou ja. Niet aan gedacht... Enne, eerlijk duurt het langst?