abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24792627
Oeps, ik gooide 'm dicht.

Mijn laatste opmerkingen:
quote:
Spuit 11: BE op de radio? In Limburg? Waar dan?! Gaaf hoor.

En nu ga ik ff de schorten van Moussy checken.
Gave schorten
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 januari 2005 @ 09:29:59 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24792918
Ik heb een poezenschort gebruik het nooit eigenlijk maar het staat leuk in de keuken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 09:49:45 #3
43556 miss_dynastie
pi_24793186
Proest
Die honig dingen worden hier best veel gebruikt, en eerlijk is eerlijk, ze zijn toch echt kleurvast en zo (had ik niet verwacht)...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 januari 2005 @ 10:41:06 #4
13151 crew  Rewimo
pi_24794047
Maar weer eens een klacht ingediend bij de Hema over die lamineerhoezen die uit losse vellen bestaan Op mijn vorige mail heb ik niet eens antwoord gekregen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_24794561
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Proest
Die honig dingen worden hier best veel gebruikt, en eerlijk is eerlijk, ze zijn toch echt kleurvast en zo (had ik niet verwacht)...
Ik heb met Kerst een foto gemaakt van mijn vader bij het koken van ons jaarlijkse familiediner.
Later zag ik dat hij het schort van mijn oom aanhad, met 'Maurice' erop (mijn vader heet Henk)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 11:29:54 #6
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24794907
ik heb gisteren een klacht naar calve gestuurd. ik trok gisteravond een fles mayosaus open en die zooi die eruit kwam zag er helemaal klonterig uit en de olie liep erui.
t zag er nogal geschift uit (letterlijk dan) s kijken of ik er wat van ga horen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 januari 2005 @ 11:33:40 #7
13151 crew  Rewimo
pi_24794990
Mijn moeder had dat laatst met een pot Mayoline. De hele inhoud was één grote klont en ze kon roeren wat ze wilde, het spul liet zich nergens mee mengen Klacht ingediend, pot teruggestuurd (ze had er twee meen ik), paar dagen later een hele doos met producten gekregen Klacht bleek terecht, er was een partij mislukt of zoiets. Klagen werkt over het algemeen heel goed.
pi_24795166
Ik heb een keer een exploderende Hero Fruit2Day gehad, maar ik had het flesje al weggegooid (was niet over de datum!).

De website van de RDW is niet beschikbaar iedereen wil natuurlijk in die database zijn auto opzoeken... (ik wel namelijk, maar het gaat dus niet).
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:41:10 #9
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_24796375
@syrena

Ik krijg de melding dat het een beetje druk is en het later opnieuw te proberen.

* zwaait naar iedereen hoi ik ben er weer eens
ik ben niet blond, ik ben gewoon mezelf!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 januari 2005 @ 13:00:29 #10
13151 crew  Rewimo
pi_24796735
Wat is er met de RDW dan

Heb ik weer hoor, ik was even met Christan naar het KDV, want ze hebben een DVD-film gemaakt in de maand voor hij wegging en die gingen we even ophalen. Sta ik met de leidsters te praten, schiet het ineens gigantisch in mijn nek Zomaar, ik stond gewoon stil Erg fijn als je moet autorijden en je linkerkant doet bij elke beweging zeer Ga maar eens kijken of ik mezelf in kan smeren, zo is het ook niks, maar ik ben bang dat ik er zelf niet goed bij kan komen. En qltel komt vanavond pas en ik moet straks weer rijden, naar het ziekenhuis
pi_24796757
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 12:41 schreef gnoompje het volgende:
@syrena

Ik krijg de melding dat het een beetje druk is en het later opnieuw te proberen.

* zwaait naar iedereen hoi ik ben er weer eens
Hee gnoopmje! *zwaai*
Hij doet het nu weer, ik heb mijn eigen autootje opgezocht en die van m'n moeder. Grappig
  vrijdag 28 januari 2005 @ 13:03:59 #12
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24796814
Over klagen:

Laatst werd de telefoon van mijn vriend opgehaald door TPG Post voor reparatie (het is een nogal duur toestel). Ik hele dag thuis gebleven (grrrrr) en om half drie werd ie opgehaald. Getekend en klaar. Wil ik een uur later ff weggaan, gaat de bel en staat de gewone postbode voor de deur.
"Euhm, ik weet niet maar is dit misschien van jullie? Het ligt hier voor de deur." Met het pakketje in zijn hand!!!!

Ik vloek een end bij elkaar "dat is gdvrdmm ook iemand van jullie, die kwam dit halen en laat het gdvdmm gewoon hier liggen!" en bedenk me dan dat ik die postbode maar gewoon moet bedanken en op iemand anders moet gaan schelden.

Bel ik naar de klantenservice, zegt een vrouw met zwaar Limburgs accent "Jaaaaaa, dan moet u maar gewoon een nieuwe afspraak maken en het laten ophalen... Want daar kan ik ook niks meer aan doen" Ik wérd me toch kwaad!

Heb eruit geperst dat het vast niet moeilijk was om wel iets meer te doen. Iets fijns. Iets leuks. Iets van bloemen, taart, cadeau's en geld . Ik denk dat ze me uiteindelijk wel begreep. Ik ben benieuwd!

Een half uur later stond de pakjesman geheel uit zichzelf voor de deur. Hij herinnerde het zich en kwam dus terug. Ik bleef boos op hem.

Mijn vriendje bleek trouwens veel gewiekster. Die zei: je had getekend en hij was het kwijt geraakt. Dat was dus een nieuwe telefoon op kosten van TPG post geweest. Nou ja. Niet aan gedacht... Enne, eerlijk duurt het langst?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 januari 2005 @ 13:07:07 #13
13151 crew  Rewimo
pi_24796872
Fijne actie van de post Sugar Knap stom dat die man dat pakje liet liggen trouwens, is echt een goeie voor zijn werk
  vrijdag 28 januari 2005 @ 13:07:40 #14
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_24796883
oke syrena ga ook ff kijken lijkt me wel grappig om te zien.

En Sugar problemen met telefoons zijn niet leuk heb je die pakketdienstbobo nog de huid volgescholdene dat hij hem had laten liggen
ik ben niet blond, ik ben gewoon mezelf!!
pi_24797081
Ik weet niet, maar tegenoordig werken ze daar niet echt nauwkeurig bij de post heb ik het idee.

In een recordtijd is het tentamen van gister nagekeken..en Clauwheee hoeft never nooit meer een tentamen te doen!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 januari 2005 @ 13:21:41 #16
13151 crew  Rewimo
pi_24797113
Goed gedaan, Clauwheee! Gefeliciteerd! En vriendje, moest die ook?
pi_24797129
Dat is idd niet erg netjes Sugar!

Wow Clauwheee! Dat is inderdaad snel nagekeken! Mooi zeg! Gefeliciteerd!
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 13:24:56 #18
43556 miss_dynastie
pi_24797170
Huh, zo snel al
Gefeliciteerd
pi_24797207
Ja vriendje ook! Ik had een half punt hoger Vriendje heeft alleen straks om 16.00 nog wel een her van vorig jaar, maar dat komt vast wel goed. Dan is hij er ook vanaf
pi_24797287
voor Clauwhee !

Sugar: we hadden in september een DVDspeler gekocht via Schlecker, werd keurig bezorgd. Maar hij werkte niet naar wens, dus de dag NA de bezorging heeft mijn vader met Schlecker gebeld dat ze hem weer konden komen halen.

Uiteindelijk hebben we 'm afgelopen dinsdag maar zelf terug opgestuurd, da diverse telefoontjes, mails en brieven. We stonden al als wanbetaler bekend, buiten onze schuld
pi_24797405
fijn Clauwhee... goed gedaan en nu ben je er lekker vanaf!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  vrijdag 28 januari 2005 @ 14:04:17 #22
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24797838
clauwheeee goed hoor.

zoiets moet jij weer hebben he sugar
pi_24798187
Ik heb nog steeds mijn Bun & Thigh Max niet. Geld is wel al sinds maandag afgeschreven, ik hoop dat er een pakje is als ik thuiskom.

Ik heb 1 keer een GSM tweedehands gekocht, en was dus ook ineens 'zoek' bij TPG. Gelukkig kreeg ik mijn geld terug van de jongen waar ik hem van zou kopen, maar het was echt rot.
Ik ga straks thuis maar eens TrackTrace doen of die DVD-speler wel is aangekomen bij Anton Schlecker....
pi_24798761
Iemand al bericht dat ie een iPod heeft gewonnen?
Ik win ook nooit wat

vrijdag 28 januari 2005 @ 15:05:58 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24798888
Syrena, over spuit 11 gesproken, het was L1... zegt je dat iets?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:09:17 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24798947
Clauwhee!
pi_24799006
BE! Hoe was het bij Kyra????
pi_24799264
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
Syrena, over spuit 11 gesproken, het was L1... zegt je dat iets?
Onze regionale omroep. http://www.l1.nl !
pi_24799637
Is het bij jullie ook van dat triest weer? Blegh! Ikke wil zon!
pi_24799663
clauwhee gefeliciteerd! nu nog ff afstuderen.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:56:59 #31
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24799690
Clauwheee wat heerlijk van je tentamen!!!!! Geniet ervan

Weet je wat ik een gek idee vind? Dat ik straks de achternaam van mijn vriend ga aannemen. Wil het wel, maar lijkt me gék!!!!!
Hebben jullie dat ook? En gebruik je die ook echt "altijd"?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24799730
Clauwhee van harte Goed gedaan joh!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24799760
Ik vond het een week vreemd en daarna niet meer eigenlijk.
En echt vaak gebruik je hem niet eens.
Telefoon neem ik op met mijn voornaam bv.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24799786
grappig, wat is de belangrijkste reden voor jou om dat te doen?

ik heb 't ook gedaan hoor, vooral omdat G dat heel erg graag wilde. en omdat ik het leuk vind dat we als 'gezin' nu allemaal hetzelfde heten. vind de naam zelf ook nog steeds erg wennen, maar ik gebruik 'm nu meestal wel (dubbel, want officieel heet ik nu "zijn naam-mijn naam").
pi_24799796
Ja bix!! Spannend hè. Vraag me steeds af of ik dat wel kan..vast wel!

Sjoeg hoe staat het met de voorbereidingen?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:03:46 #36
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24799819
Ik heb een vrij ongebruikelijke meisjesnaam (niet Ha-Ha ongebruikelijk maar ongebruikelijk lang) en ik was al dat commentaar erop zo zat. Als ik me voorstelde deed ik dat ook altijd alleen met mijn voornaam. Nu stel ik me keurig voor met voor en achternaam Ben erg blij met Taco's achternaam... Veel minder gezeur en het is nog een mooie naam ook.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  FOK!fossiel vrijdag 28 januari 2005 @ 16:03:47 #37
2628 Karin
pi_24799820
Clauwhee wat goed Fijn zeg nooit meer tentames!

Het is heel gek Sugar. Ik heb nu al bijna 7 jaar een andere achternaam en dat is me daar toch een partij wennen geweest! Ik heb toen ook vreselijk lopen twijfelen of ik wel zijn achternaam aan zou nemen maar heb het uiteindelijk toch gedaan. En ik gebruik ook het meeste mijn dubbele achternaam.
pi_24799838
Ik vond het wel handig met als we in de toekomst een gezin werden enzo. En ik ben ook wel van de "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg" principes
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:08:37 #39
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24799915
Bix, dat is ook mijn reden! Dat hij het zo fijn vindt! En het is een mooie achternaam, vind ik (Morre, ik heet Merel... klinkt dat erg als "mormel" ?)
Maar hij bleek het echt héél fijn te vinden. En ik vind het ook wel leuk en mooi ouderwets ofzo. Iets geks, kan het niet zo goed uitleggen!

Jessie, ik neem ook telefoon op met alleen voornaam, ook op werk, dus wat dat betreft valt het inderdaad wel mee, denk ik!

Clauwheeetje, de voorbereidingen schieten niet echt op! Het is duur!!!! En ik riep altijd, ja, dat ligt er maar aan hoe je het doet! Is natuurlijk waar, maar mijn idyllische plaatje van bbqen in een park met veel vrienden en een leuk klein folkloristisch bandje lijkt niet echt haalbaar.
Niks mag zomaar, leuke folkloristische bandjes zijn duur en zonder horecavergunning is je feestje wel heel saai.
We tobben verder!
pi_24799944
Dat lijkt mij dus ook heel raar, een andere achternaam! Maar ik denk, net zoals Bix zegt, dat het wel leuker is als je kinderen krijgt dat je allemaal dezelfde achternaam hebt.
pi_24799994
in mijn werk was/is 't wel extra lastig, omdat ik onderzoeksartikelen + dissertatie gepubliceerd heb onder m'n meisjesnaam en ik erg zat te twijfelen of ik vanaf nu dan onder m'n nieuwe naam zou gaan publiceren (lastig als mensen een artikel van mij zouden zoeken bijvoorbeeld). besloten om dat toch te doen, anders blijf je eeuwig met die twee varianten van je naam zitten. maar tot nu toe is 't daar nog helemaal niet van gekomen; sinds ik getrouwd ben alleen onderwijs gegeven, nauwelijks onderzoek gedaan.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:17:54 #42
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_24800033
Sugar, misschien iets zoeken als een restaurant dat bbq'en in hun tuin aanbiedt? (in mijn speurtocht toen ben ik wel zulke gelegenheden tegengekomen.)
Heb je toch het bbq'en op het gras, maar wel de voordelen van bediening en restaurant.

Ik heb trouwens ook Swets z'n achternaam aangenomen. Hoefde er niet eens echt over na te denken. En ja, ik gebruik 'm vrij vaak. Op m'n werk wordt de telefoon met voornaam-achternaam aangenomen. En ook al is ie officieel 'dubbel' (zijn naam-mijn naam) als ik m'n naam zeg is het toch altijd Eloise Swets. Maar 't went wel vrij snel hoor
(hoewel ik van de week met wat oude 'vergeten' pensioenen en spaarloonrekeningen bezig was die nog op m'n meisjesnaam staan en dan doe ik de verdere correspondentie enzo daarover gewoon met m'n meisjesnaam.. om dat dan allemaal weer om te laten zetten....)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_24800035
Ik heb maar 1 vriendje gehad waarvan ik de achternaam mooi vond (de Vree).
De rest, mwoah

Er zit hier een studente echt heeeeel druk te typen, dus ik denk: Goh, die is ijverig!
Heeft ze drie MSN vensters openstaan...
pi_24800083
mag dat niet dan syrena?
en wat heb jij allemaal openstaan?

[ Bericht 41% gewijzigd door bixister op 28-01-2005 16:30:42 ]
pi_24800138
Ja Sugie valt eigenlijk altijd tegen hè zoiets...zoals jij het beschrijft lijkt me trouwens wel errug leuk Hoop dat het lukt Succes
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:28:31 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24800216
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 15:13 schreef clauwheee het volgende:
BE! Hoe was het bij Kyra????
Grrr... fok is te groot

Het was zoooo bij Kyra!
Ik mocht haar echt gewoon in bad doen! Eng is dat! Zo'n klein ielig lijfje!

Maar zoooo leuk!

*bij leest
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:30:20 #47
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24800250
Ja, ET, dat soort gelegenheden zijn er inderdaad. Maar alles kost zoveel geld!
Volgens mij kost een gemiddelde bruiloft al snel 5 of 6 duizend euro! Dat vind ik veeeeel!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:32:30 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24800286
Suug! Spannend allemaal, dat geregel en beslissingen...

Ik heb altijd heel hard gegild dat ik gewoon lekker J.N. blijf. dat ben ik nu bijna 30 jaar en ik zie me dat niet snel veranderen, kweetniet wat dat is. Maar mss verandert dat nog als ik 'de ware' tegen kom.

M'n zus nam vanmorgen nog de telefoon op met de naam van haar man en ik kan daar echt niet aan wennen hoor. Zei het ook verkeerd toen ik op kraamvisite ging in het ziekenhuis. Moest echt even denken.
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 16:33:48 #49
7074 moussy
kuttekop
pi_24800320
Ik heb de achternaam van Peet aangenomen, omdat ik al jaren van mijn eigen af wilde, maar het via andere wegen niet kon. Dus met het trouwen was dat een leuk extra kadootje voor mij
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:33:57 #50
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_24800325
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:30 schreef Sugar het volgende:
Ja, ET, dat soort gelegenheden zijn er inderdaad. Maar alles kost zoveel geld!
Volgens mij kost een gemiddelde bruiloft al snel 5 of 6 duizend euro! Dat vind ik veeeeel!
Ik was toch echt een heeeeeeel stuk minder kwijt hoor!!
Getrouwd in een museum in Hoorn, daarna met iedereen die daar was champagne drinken en daarna ge-bbq'd in een restaurant in de buurt met familie en een paar goede vrienden (klein clubje dus).
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')