ga lekker op de bank hangenquote:Op zondag 30 januari 2005 16:02 schreef Brighteyes het volgende:
Mèn wat heb ik toch een hekel aan zondagen.
Ik verveel me, zit mezelf in de weg en heb totaal geen zin om ook maar iets te gaan doen.
quote:Op zondag 30 januari 2005 16:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dan? Dan hang ik op de bank...
Ja... dat je tig dingen had willen doen dit weekend en het gewoon bijna alweer maandag is en het weekend voorbij is gevlogenquote:Op zondag 30 januari 2005 16:04 schreef Belana het volgende:
en dan komt de deprimerende zondagavondblues er ook nog aan
Wat jammer Angel, gelukkig maar dat je af en toe nog wel bij anderen online kan. Sterkte met alles!quote:Op zondag 30 januari 2005 18:01 schreef Angel22 het volgende:ik kom even afscheid nemen hier....
Vandaag is de laatste dag dat wij hier internet hebben ( per 31 jan geen inet meer iig...) dus ik km vast afscheid.
Tuurlijk kom ik zo af en toe nog weleens bij familie en vrienden op internet maar das iig niet meer iedere dag.
meer dat ik morgen weer moet werken eigenlijkquote:Op zondag 30 januari 2005 17:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja... dat je tig dingen had willen doen dit weekend en het gewoon bijna alweer maandag is en het weekend voorbij is gevlogen
Gelukkig heb ik morgen nog min of meer vrij
Kleur zee blauw van flexa is bijna grijs ipv blauwquote:Op zondag 30 januari 2005 18:49 schreef moussy het volgende:
huh, hoe kan dat nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |