Ja he, ik ben echt helemaalquote:
Ze hebben relatief zeer kort in het lab gezeten, pups immers, denk dat je uit moet gaan van normale pups. De SHHH is best streng met plaatsen, zeg ik er wel bij.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:11 schreef Syrena het volgende:
we staan op de wachtlijst voor een hond!!!! Een beagle-puppy van de shhh![]()
![]()
We moeten eerst nog 'gekeurd' of we geschikt zijn voor een hondje uit het lab, en ik heb geen idee wanneer de hondjes 'vrij' komen, maar ik heb er zooooooooo'n zin in !!!
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:17 schreef Spindizzy het volgende:
Puppy's zijn wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vermoeiend hoor![]()
![]()
Ja hoor, slapen gaat prima, alleen is ie gestaakt met eten, maar daar ga ik nu niet meer om stressenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:06 schreef danosa het volgende:
agossie Cas!!! Zijn z'n wangetjes ook helemaal ruw geworden? Hoe is hij er zelf onder,slaapt hij nog wel een beetje?
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:12 schreef babyfeet het volgende:
spekkie had je die box nog gehaald?????????/
De periode waarin je de hond kunt 'vormen'. Waarin je hem met van alles kennis moet laten maken zodat hij daar later niet raar op gaat reageren. Dat is bij mijn Casper dus misgegaan omdat hij als zwerfhond is geboren.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:28 schreef lady-wrb het volgende:
wat is een inprentingsperiode?
niet in mijn gevalquote:
weet je dan wel dat een wippie maken, niet meteen samenwonen isquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:14 schreef Syrena het volgende:
Ik weet niet eens wat dat tegenwoordig inhoudt man, 'daten'.
Ik vond het al uitermate verwarrend dat de 'als je gezoend hebt, dan heb je verkering' regel ineens niet meer gold zo halverwege de jaren negentig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |