quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Grrr... fok is te groot
Het was zoooobij Kyra!
Ik mocht haar echt gewoon in bad doen! Eng is dat! Zo'n klein ielig lijfje!
Maar zoooo leuk!
*bij leest
Jawel hoor! Ik was een beetje jaloers, zo van: Die zit écht lekker hard te werken aan d'r werkstuk!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:21 schreef bixister het volgende:
mag dat niet dan syrena?
en wat heb jij allemaal openstaan?![]()
ik heb ook heel wat mensen versteld doen staan met die beslissing over m'n achternaam hoor. inclusief mezelf.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:32 schreef Brighteyes het volgende:
Suug! Spannend allemaal, dat geregel en beslissingen...
Ik heb altijd heel hard gegild dat ik gewoon lekker J.N. blijf. dat ben ik nu bijna 30 jaar en ik zie me dat niet snel veranderen, kweetniet wat dat is. Maar mss verandert dat nog als ik 'de ware'tegen kom.
M'n zus nam vanmorgen nog de telefoon op met de naam van haar man en ik kan daar echt niet aan wennen hoor. Zei het ook verkeerd toen ik op kraamvisite ging in het ziekenhuis. Moest echt even denken.
volgens mij is EUR 9,- per uur echt een belachelijk hoog bedrag!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:42 schreef Sugar het volgende:
Oh, gelukkig dat je minder kwijt was, want dat klinkt wel als een leuke dag!
Wij hadden ergens gekeken waar je de drank kon afkopen voor ¤ 9,- per persoon per uur. Ga uit van ongeveer 85 mensen en 4 uur feest, dan kostte alleen de drank () dus al ¤ 3060,-!!!! Toen werd ik gek!
ik ookquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:49 schreef Syrena het volgende:
Rewimo> Ik heb de spullen van het Nipo binnen gekregen! Morgen alles eens doorlezen en installeren.
Ze nemen natuurlijk een gemiddelde. Er zijn mensen die weinig drinken, mensen die veel drinken, mensen die dure drankjes drinken, enz.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:49 schreef bixister het volgende:
ik vind 9 euro per uur ook idioot! maar weet écht niet meer wat wij betaalden.
Het doet nog steeds flink zeerquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:44 schreef clauwheee het volgende:
Rewimo hoe is het vandaag gegaan met je nek en het autorijden??
Het heet Theragesic, komt uit Amerika. Het helpt heel erg goed, ik vind het ook lekker ruiken maar daar denkt Frank dus anders overquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:24 schreef lady-wrb het volgende:
wat voor spul gebruik je dan?
Dank U Daniman.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:23 schreef daniman het volgende:
ik heb weer eens pech
gisteren was de diploma uitreiking van een van mijn broers. Ik had mijn fototoestel mee om foto's te maken... Ik had hem uit en in het hoesje omdat iedereen een toespraakje kreeg en hun diploma tekenden, en het duurde nog wel even voor mijn broer aan de beurt was. Valt mijn camera (wel in dat hoesje) uit mijn handen. Ik schrik, maar dacht van "hij zit in het hoesje dus die valt de klap wel op.".
Is mijn broer aan de beurt, ik wil een foto maken...
GAAT IE NIET MEER AAN!!!![]()
En hij ging de hele tijd niet meer aan. Kan ik mijn fotocamera laten repareren, terwijl ik nu al zo op mijn centen moet letten... -zucht-
Lady-wrb volgens mij kunnen we elkaar wel weer een hand geven. Vorige week onze beide auto's al...
Welkom trouwens MisterEuro!
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:40 schreef moussy het volgende:
Helleuw nieuweling
Iemand zin in ikbennietziek en ikbennietmoe-foto's?
Hoi lady-wrb. Ik ben hier nieuw, maar volg dit forum al geruime tijd. Ik hou van kinderen en zou er zelf graag een paar hebben, maar wegens omstandigheden is dat niet mogelijk, daarom kom ik maar hier meelezen (lurken zeggen jullie geloof ik). Ik kom en woon in België en misschien versta je niet goed wat ik soms zeg; andere woorden voor hetzelde. (b.b. lurken betekent bij ons als zuigen ; aan een pijp lurken of aan een fopspeen lurken).quote:
Hoi Clauwhee. En laat die ikbennietziek en die ikbennietmoe foto's maar eens zien.quote:
Hmm, nee maar nu gelukkig wel ...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:53 schreef moussy het volgende:
Wisten jullie dat die snot slierten wel ongeveer 20 cm lang kunnen worden voor ze ergens tegen aan slaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |