Precies!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:23 schreef Dos37 het volgende:
referendum is niet wat
maar ondertussen....:quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:22 schreef SCH het volgende:
Als het maar geen D66 is
* SCH is echt razend over dat klote referendum
quote:'SCH wil Noord-Nederland als autonome regio'
Bron: ANP
dinsdag 25 januari 2005 @ 13:28
De drie noordelijke provincies in Nederland, Friesland, Groningen en Drenthe, zouden zich moeten afscheiden van Nederland. Zij zouden dan een autonome noordelijke regio binnen Europa moeten vormen. Althans, dat gaat gebeuren als het aan de Fryske Nasjonale Partij (FNP) ligt.
Volgens fractievoorzitter SCH van de Friese nationalisten is het hoog tijd dat de drie provincies een dergelijke afscheiding serieus moeten gaan overwegen. "Maar het moet dan wel heel veel voordeel ten opzichte van de huidige situatie opleveren", zo vindt hij.
In de te vormen autonome regio zou Groningen de hoofdstad moeten worden. Kramer zegt daar als Fries geen moeite mee te hebben.
echt waar?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dat voor een Utrechtenaar
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:46 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
En als dat op is :
[afbeelding] van ZA afkomst
Nee, die provinSCHie is ie al uitgezet.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:47 schreef Spideyman het volgende:
ik dacht dat ie een raschfriesch was.
die hebben nodig een grote beurt nodigquote:
ga je samen met SCH naar NAC?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Eusebio, vandaag 63 geworden.
Auto morgen naar de garage, hopelijk een kleine storing, want ze hadden geen vervangend vervoer en ik moet donderdag nog werken. Vrijdag ADV, zondag naar NAC.
Nee, met een collega.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ga je samen met SCH naar NAC?
En zelfs met iets doms als isketchen zijn er nog mensen die valsspelen.quote:
Een zekere valsche nicht speelde eventjes onder 1 hoedje met een zekere mevrouw.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:54 schreef Dos37 het volgende:
Vertel ik ben benieuwd
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:49 schreef golfer het volgende:
[..]
En zelfs met iets doms als isketchen zijn er nog mensen die valsspelen.![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Een zekere valsche nicht speelde eventjes onder 1 hoedje met een zekere mevrouw.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:31 schreef ErikT het volgende:
Hè? Ik snap er niks van, SBS zond toch altijd Amstel Cup live uit? Er is niks op
Dat doet de Graafschap 4 februariquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:33 schreef tong80 het volgende:
Nog een dagje en dan geeft Co Ruud de genadeslag
laten we het hopen anders gebeurd het wel in het altijd gezellige Epi Drost stadionquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:33 schreef tong80 het volgende:
Nog een dagje en dan geeft Co Ruud de genadeslag
Die eerste opmerking kan je nog als humor zienquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:38 schreef Spideyman het volgende:
Amstel Cup op sbs6:
"In het pittoreske Deventer met de markante Eusebiotoren"![]()
Moet zijn de Lebuinustoren
"Daar in de besneeuwde Betuwe"![]()
Deventer ligt niet in de Betuwe, maar in Salland.
En om het af te maken dat irritante kapsel van Hans Kraaij Jr.
Bleegh
Reken wel op lange wachttijden vooral bij de ortho.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:03 schreef Noca het volgende:
Morgen vroeg op en de huisarts bellen. Wil graag doorverwezen worden naar het ziekenhuis naar de sportarts/orthopeed. Kijken of er nog wat aan mn knie gedaan kan worden en ik toch nog weer kan voetballen!
Ik hoop dat je het over De Leeuw hebt en niet over Kraaijquote:
Was inderdaad erg leuk om te zien.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:37 schreef Nyluzzz het volgende:
paul de leeuw en evert santegoeds in discussie, lachen![]()
Je moet maar durven, zo voor het publiek en met een paar honderdduizend kijkers.quote:
Ook naar Paul de Leeuw gekeken?quote:
Nee.. heb een gevoel (leuk gevoel) maar kan daardoor niet slapen..quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ook naar Paul de Leeuw gekeken?
whehequote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ook naar Paul de Leeuw gekeken?
Verliefd?quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:07 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nee.. heb een gevoel (leuk gevoel) maar kan daardoor niet slapen..
Hello, goodmorning, how are youquote:
Goed en coldquote:Op woensdag 26 januari 2005 00:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hello, goodmorning, how are you
How is your weather todayhay
Batterijen uit je vibje halen werkt prima.quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:07 schreef Blumchen het volgende:
Nee.. heb een gevoel (leuk gevoel) maar kan daardoor niet slapen..
Tot vandaag reuzenkonijnquote:Op woensdag 26 januari 2005 01:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga plat, tot vandaag!
When the going gets tough.....quote:Op woensdag 26 januari 2005 02:17 schreef DutchGooner het volgende:
Maar niet voor lang,lange dag gehad dus ik ga nu
mietjequote:Op woensdag 26 januari 2005 02:17 schreef DutchGooner het volgende:
Maar niet voor lang,lange dag gehad dus ik ga nu
quote:Op woensdag 26 januari 2005 02:21 schreef golfer het volgende:
Ik kan dus veilig, zonder verder gevaar, deze kroeg over laten aan anderen?
heb jij de krijt mee? gaan we nog ff lekker isketchen in hoolsquote:
geen krijt. Wel dezequote:Op woensdag 26 januari 2005 02:25 schreef Spideyman het volgende:
[..]
heb jij de krijt mee? gaan we nog ff lekker isketchen in hools![]()
Ik moest op een gegeven moment zo lachen om een bepaalde opmerking, dat het schuim uit mn neus kwamquote:
heerlijk dan is je neus meteen ook schoonquote:Op woensdag 26 januari 2005 02:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik moest op een gegeven moment zo lachen om een bepaalde opmerking, dat het schuim uit mn neus kwam
Maar ik ben redelijk aangeschoten
Doe er nog maar een![]()
Dank je ..... ow en waarom ben je niet op MSN? Vroeg ik me afquote:Op woensdag 26 januari 2005 02:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heerlijk dan is je neus meteen ook schoon
*biertje geeft
ben druk bezig ff Fok! bij te werken, dan heb k nooit msn aanstaanquote:Op woensdag 26 januari 2005 02:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dank je ..... ow en waarom ben je niet op MSN? Vroeg ik me af![]()
Ik moet morgen nog aan mn tentamen van donderdagmiddag bezig, en dan nu redelijk bezopenquote:Op woensdag 26 januari 2005 02:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben druk bezig ff Fok! bij te werken, dan heb k nooit msn aanstaan
eigenlijk al dagen msn al niet aangehad![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 02:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog aan mn tentamen van donderdagmiddag bezig, en dan nu redelijk bezopen. Dat was NIET de bedoeling
En dan zit ik ook nog es kansloos te wachten op het begin van Live Eurosport Australian Openquote:Op woensdag 26 januari 2005 02:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]voor morgenmiddag wordt er dus waarschijnlijk weinig geleerd
vergaderen = Bierquote:Op woensdag 26 januari 2005 02:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En dan zit ik ook nog es kansloos te wachten op het begin van Live Eurosport Australian Open
Nee, dat wordt morgenmiddag pas beginnen. En dan morgenavond potje zaalvoetballen en een vergadering, dus weinig rust MORGENnacht![]()
![]()
Je kent de vergaderpitcherquote:
k vergader veel en daar is altijd bier bijquote:Op woensdag 26 januari 2005 02:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je kent de vergaderpitcher?
waarom ben jij nog wakker op dit onchriSCHtelijk uur?
Jij snapt hetquote:Op woensdag 26 januari 2005 02:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k vergader veel en daar is altijd bier bij
k kom net terug van t tafeltennissen en dan gaat fok bij thuiskomst nog ff aan, onder het genot van een biertje
quote:Op woensdag 26 januari 2005 02:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jij snapt het. We lullen dit nog wel ff vol voor het tennis begint he
![]()
Ik hoop op een lekker wijfquote:Op woensdag 26 januari 2005 03:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]welke wedstrijd krijgen we eigenlijk te zien dadelijk?
k hoop t meequote:Op woensdag 26 januari 2005 03:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik hoop op een lekker wijf, goed tennis zal het namelijk wel niet worden
Tegen Davenport dus ...... Ik ben voor Molikquote:Op woensdag 26 januari 2005 03:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k hoop t mee
Mpllik moet toch vanavond spelen ofzo?
k zie t zo wel
Toch niet omdat ik zo laat ben opgestaan vandaag?quote:Op woensdag 26 januari 2005 07:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
De inwoners van dit land zijn wederom in mijn achting gedaald.
Nee, iets met een citaat van Benjamin Franklin.quote:Op woensdag 26 januari 2005 07:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Toch niet omdat ik zo laat ben opgestaan vandaag?
Misschien wel een beetje ja...quote:
Ai, vervelend nieuws. Kikker is geweldig!quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:07 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]
RIP Max, en de groeten aan Kikker.
Zeg het maar niet tegen de mascotte.quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ai, vervelend nieuws. Kikker is geweldig!
leest ze mee ?quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:53 schreef Dylan Dog het volgende:
ssst
Hij zal wel weer zwijgen als het graf. Maar laten we vooral tolerant blijven tegen intolerantie.quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi op tijd wakker om de het proces tegen Mohammed B. te kijken.
Misschien mompelt hij wat in zichzelf in zijn cel, maar in de rechtbank zal hij niet verschijnen vandaagquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hij zal wel weer zwijgen als het graf. Maar laten we vooral tolerant blijven tegen intolerantie.
Hij ligt volgens mij nog steeds in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Misschien mompelt hij wat in zichzelf in zijn cel, maar in de rechtbank zal hij niet verschijnen vandaag
damn you!quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Misschien mompelt hij wat in zichzelf in zijn cel, maar in de rechtbank zal hij niet verschijnen vandaag
We doen toch altijd heel aardig tegen jou?quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:33 schreef Spideyman het volgende:
Hij zal wel weer zwijgen als het graf. Maar laten we vooral tolerant blijven tegen intolerantie.
ja lekker stereotyp he....quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:45 schreef SCH het volgende:
[..]
We doen toch altijd heel aardig tegen jou?![]()
Wat een modekreet is dat trouwens die je gebruikt
Al klinkt een spreuk nog zo raar, als ie rijmt dan is ie waarquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:53 schreef Suijk het volgende:
Nederland leeft op clichés (is trouwens ook een mooie).
*zwaait even naar Carmenquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:14 schreef SCH het volgende:
"Kijk Carmen, dat is nou die gekke Bjoro die zijn vrouwtje zwanger heeft gemaakt"
quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:56 schreef Spideyman het volgende:
Al klinkt een spreuk nog zo raar, als ie rijmt dan is ie waar![]()
Degene waarvan je van de week het beddegoed vies had gemaakt?quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:54 schreef Spideyman het volgende:
enieweez laten we maar genieten van het feit dat m'n bijna-vriendin jarig is(heb met zorg leuke, maar niet te dure cadeaus uitgezocht
)
Speciaal he?quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:50 schreef Bjoro het volgende:
gisteren even onze 18,5 weken oude embryo bewondert, alles zat er op en aan en bewoog ook nogecht een heel apart gezicht (niet het kindje hoor
)!!
Gaaf!quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:50 schreef Bjoro het volgende:
gisteren even onze 18,5 weken oude embryo bewondert, alles zat er op en aan en bewoog ook nogecht een heel apart gezicht (niet het kindje hoor
)!!
Zo, is dr een vrolijk zegquote:
de 1e echo was na 9 weken om te bepalen hoe ver ze was...toen zag je wel iets maar niet veel.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Speciaal he?
Was neem ik aan niet de eerste Echo voor jullie toch?
Na de 1e Echo begon ik het me eigenlijk pas echt te realiseren.
*versierpogingen via de MSN staaktquote:Op woensdag 26 januari 2005 08:22 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Misschien wel een beetje ja...![]()
Goedemorgen..
MSN, waar alle nieuwe relaties tot stand komenquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
*versierpogingen via de MSN staakt
k moet toch iets, anders moet k elke keer naar zeeland toefietsen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
MSN, waar alle nieuwe relaties tot stand komen
de mevrouw die de echo maakte zei dat ze een idee had, ik heb er ook op gelet maar kon het niet goed zien vooral omdat het op de rug lag met de benen opgetrokken !quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:07 schreef Suijk het volgende:
Leuk, bjoro! Kun je in dit stadium ook al zien of het een jongetje of een meisje wordt?
Ik verwijt je ook nietsquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k moet toch iets, anders moet k elke keer naar zeeland toefietsen.
Zelfs ik MSN nog met mn vriendin.....en die zit 1 meter van me af..quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik verwijt je ook nietsHet is tegenwoordig gewoon zo
Ook wel een beetje voor mij hoor![]()
Wil je dat ook al van te voren weten dan?quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de mevrouw die de echo maakte zei dat ze een idee had, ik heb er ook op gelet maar kon het niet goed zien vooral omdat het op de rug lag met de benen opgetrokken !
quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik verwijt je ook nietsHet is tegenwoordig gewoon zo
Ook wel een beetje voor mij hoor![]()
had vorige week nog zo iets van....ach wil het wel weten.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:26 schreef Noca het volgende:
Wil je dat ook al van te voren weten dan?
Het lijkt me wel heel handig om te weten ivm kinderkamer enzo..maar de verrassing is dan wel wat wegquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had vorige week nog zo iets van....ach wil het wel weten.
Maar toen ze het gisteren vroeg, zei ik "laat maar", dus... tja..
*bookmarkt bericht voor laterquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:38 schreef DIGGER het volgende:
Voor de mensne hier met een zwangere vrouw: Op het nieuws, een soldate is gisteren bevallen van een zoon, terwijl ze niet wist dat ze zwanger was. Ze stond vrijdag nog op de stormbaan.
Dus als je vrouw/vriendin claimt al halverwege de zwangerschap niks meer te kunnen, is gewoon aangeluld door die typische feministische wijvenboekjes en dus gewoon kul.
Doorwerken en schoonmaken tot de weeen beginnen, lazy bitch!
quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:38 schreef DIGGER het volgende:
Voor de mensne hier met een zwangere vrouw: Op het nieuws, een soldate is gisteren bevallen van een zoon, terwijl ze niet wist dat ze zwanger was. Ze stond vrijdag nog op de stormbaan.
Dus als je vrouw/vriendin claimt al halverwege de zwangerschap niks meer te kunnen, is gewoon aangeluld door die typische feministische wijvenboekjes en dus gewoon kul.
Maar ik vind jou ook nog steeds lief hoor eendjequote:Op woensdag 26 januari 2005 12:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
*versierpogingen via de MSN staakt
Moah, hopen op een zesje. Ik zie nu wel dat mijn eerste tentamen is nagekeken: een 6.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ging ie helemaal goed Pfaf?
Goed werk! Heb mijn eerste ook terug, 6.6.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Moah, hopen op een zesje. Ik zie nu wel dat mijn eerste tentamen is nagekeken: een 6.
Rondje van mij dus.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:51 schreef Blumchen het volgende:
Alleen heb ik nu vliegende dingen in mijn buik van iemand anders
*print*quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:38 schreef DIGGER het volgende:
whaahquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:38 schreef DIGGER het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:38 schreef DIGGER het volgende:
sssstttttttttquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:08 schreef PyTh het volgende:
Volgens mij weet Bjoro het stiekum wel
ik zei het toch
waar is het opquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:12 schreef Bjoro het volgende:
Hewitt - Nalbaldian....spannend 5e set 5-5 !!!
Come on!quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:22 schreef pfaf het volgende:
Hup Nalbandian.
Als ik iemand graag zie verliezen is het Hewitt wel.
Inderdaad.quote:
ook op de Belgquote:
Leuk hequote:
ligt eraan wat je bij hem gedaan hebt, of hij het nog kan voelenquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:27 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Leuk heAlleen de vraag.. Zou hij het ook voelen..
![]()
Bedankt, dat wist ik niet.quote:
is het ookquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bedankt, dat wist ik niet.
Zet ik die meteen op. Commentaar lijkt me daar een stuk prettiger
ja die ja...quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Degene waarvan je van de week het beddegoed vies had gemaakt?
Wat heb je gekocht voor je BIJNA vriendin?
als het goed is zit er dus een mooie beloning voor jou inquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ja die ja...![]()
maar goed,
Een goeie fles zoete witte wijn (houdt ze van)
Speciale Cashewnotenmix (houdt ze ook van)
Vanillekaars (ze is gek op vanille)
DVD-rip van Reel Big Fish (band waar ze gek van is)
En ik had nog een bon voor een gratis duikles, iets wat voor haar studie heel goed uitkomt.
Mooi ingepakt, en ze was er helemaal weg van
Leuk Spidey, neem aan dat het nu wel goed zit tussen julliequote:Op woensdag 26 januari 2005 13:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ja die ja...![]()
maar goed,
Een goeie fles zoete witte wijn (houdt ze van)
Speciale Cashewnotenmix (houdt ze ook van)
Vanillekaars (ze is gek op vanille)
DVD-rip van Reel Big Fish (band waar ze gek van is)
En ik had nog een bon voor een gratis duikles, iets wat voor haar studie heel goed uitkomt.
Mooi ingepakt, en ze was er helemaal weg van
volgens mij heb ik van die beestjes in m'n buikquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Leuk Spidey, neem aan dat het nu wel goed zit tussen jullie
Wormen in de melk?quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is het toch vandaag met beestjes in de buik?
Het is vandaag toch ook woensdagquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:56 schreef Bjoro het volgende:
klote Hewitt....10-8 in de 5e set !
Sportweek ligt bij mij altijd op woensdag in de bus
bel dr dan eens waar ze blijftquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij mij is de postboodster nog niet langsgekomen met de Sportweek.
ja en dus bijna weekendquote:
laat me raden richard 1996quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Rondje op kosten van Lleyton, wat een prachtige vijfde set...
Lang geleden dat Da_Sandman zo heeft genoten van tennis
quote:Spinazie in plaats van veldverwarming
Uitgegeven: 26 januari 2005 13:43
Laatst gewijzigd: 26 januari 2005 13:54
AMSTERDAM - Een plek in de kwartfinale van de Amstel Cup is de inzet van de wedstrijd tussen AZ en Feyenoord die, als het veld bespeelbaar is, woensdagavond wordt gespeeld. Omdat het veld in de Alkmaarderhout niet beschikt over veldverwarming hebben ze in Alkmaar een andere oplossing gevonden.
Over de grasmat is spinazie gestrooid en vervolgens is het veld bedekt met een groot plastic zeil. Dit is een oude truc uit de tuinbouwwereld.
De spinazie en het zeil zorgen voor een broeikaseffect dat de vorst uit het veld moet houden. Als het de rest van de dag droog blijft, gaat het duel dan ook gewoon door.
nuh, de Australian Open partij tussen Sampras en Agassi van een paar jaar terug staat me ook nog wel helder voor de geestquote:
Ik zie haar zo wel verschijnen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bel dr dan eens waar ze blijft
maar begreep uit de reactie hierboven dat zij hem altijd op dinsdag krijgen !quote:
Oh sorry, dat had ik weer niet begrepenquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar begreep uit de reactie hierboven dat zij hem altijd op dinsdag krijgen !
quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:27 schreef Blumchen het volgende:
Leuk heAlleen de vraag.. Zou hij het ook voelen..
![]()
Ja dus.....quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Lang geleden dat Da_Sandman zo heeft genoten
Ik krijg het blad ook altijd op woensdag, maar de postboodster heeft vandaag niet zo'n haast lijkt het.quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar begreep uit de reactie hierboven dat zij hem altijd op dinsdag krijgen !
Is het weeeer zo ver?quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:51 schreef Blumchen het volgende:
Alleen heb ik nu vliegende dingen in mijn buik van iemand anders
Bier?quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:29 schreef VoreG het volgende:
KOUD!
doe de deur dan ook dicht als je t café binnen komtquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:29 schreef VoreG het volgende:
KOUD!
Ik glee uitquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doe de deur dan ook dicht als je t café binnen komt
Welk merk wil je hebben?quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Een Berenburg lijkt me beter.
Doe mij maar een echte Sonnemaquote:
k zal even zout strooien tegen de gladheidquote:
Die vind ik een beetje waterig, maar ieder z'n ding.quote:
Weerquote:
Ik mix 'm over het algemeen met Cola dus heb er dan nie zo'n last vanquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die vind ik een beetje waterig, maar ieder z'n ding.
Errug he ?quote:Duitse agenten versturen porno
ERFURT - Tegen 345 agenten in de Duitse deelstaat Thüringen loopt een onderzoek, omdat zij op een computer van hun werk pornografie hebben bekeken of verzonden. Het Openbaar Ministerie (OM) kwam in actie na een anonieme tip.
hoe zou je zo'n duitse politieagent noemen die collega's verraad
Alle computers van de hoofdbureaus worden onderzocht, meldde de Duitse televisie dinsdagavond. Verdachten moeten met een jaar gevangenis rekening houden.
Het OM sluit niet uit dat een deel van de pornografie in verband met lopend politieonderzoek is verstuurd. Er is geen gewelddadige porno of kinderporno ontdekt.
Ik vind de Woudsender Beerenburg erg smakelijk, maar die heb ik eigenlijk alleen in Woudsend aangetroffen...quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik mix 'm over het algemeen met Cola dus heb er dan nie zo'n last van
Welk merk raadt je mij aan als ik 'm puur wil drinken dan?
O okee, dan heb ik het mis...quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:43 schreef Blumchen het volgende:
[..]
WeerT is erg lang geleden dat ik me zo voelde!
![]()
dus 2 weken geleden voelde ze nietsquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus 2 weken geleden voelde ze niets
ff iets andersquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:56 schreef VoreG het volgende:
Een jaar zitten voor porno verspreiden.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jammer voor je dat het niet wederzijds is
Is dit een verkapt verzoek tot isketchen?quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:38 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ff iets anders
wat ik me nou al een tijdje afvraag, hoe ziet een gnoom op pootjes eruit?
(wellicht kun je het tekenen in paint/isketch)
nee, VoreG begon er laatst over en ik zit me nu de hele tijd te bedenken hoe zoiets er uitzietquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is dit een verkapt verzoek tot isketchen?
Ik nu ook.quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
nee, VoreG begon er laatst over en ik zit me nu de hele tijd te bedenken hoe zoiets er uitziet![]()
Heb jij ook zo'n ringbaardje?quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
nee, VoreG begon er laatst over en ik zit me nu de hele tijd te bedenken hoe zoiets er uitziet![]()
Volgens mij is het bij sommige dingen wel nadelig voor haarquote:Op woensdag 26 januari 2005 16:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en je vriendin vind het ook nog leuk ook?
zo noemen we dat hier ookquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:18 schreef golfer het volgende:
Argh... MM is dus in het bezit van wat wij hier een pratende kut noemen.
Zo werk ie waarschijnlijk wel (gewoon een slash toevoegen)quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Je linkje doet het niet MM.
Om maar even door te gaan met de cijfers, ik heb vandaag één van mijn onvoldoendes weggewerkt. Was eerst een 5.3, maar ja, de leraar had een telfoutje gemaakt, nu een 5.5.
En een 8.5 voor Maatschappijleer, hoogste cijfer v/d klas.
Op welke site doe je dat?quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Maatschappijleer was is ook altijd goed in, leuk vak. Mezelf maken als Southpark figuur gaat niet echt, ik kan de lengte niet aanpassen.
Ik praat nooit met lullenquote:
* Dos37 jaloers is nakijken op site in ondertitelquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
* pascalheister kijkt nog even naar z'n Scarface Gifsetbox![]()
Die box zou veel mooier tussen mijn collectie staanquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
* pascalheister kijkt nog even naar z'n Scarface Gifsetbox![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |