Zelfs ik MSN nog met mn vriendin.....en die zit 1 meter van me af..quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik verwijt je ook nietsHet is tegenwoordig gewoon zo
Ook wel een beetje voor mij hoor![]()
Wil je dat ook al van te voren weten dan?quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de mevrouw die de echo maakte zei dat ze een idee had, ik heb er ook op gelet maar kon het niet goed zien vooral omdat het op de rug lag met de benen opgetrokken !
quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik verwijt je ook nietsHet is tegenwoordig gewoon zo
Ook wel een beetje voor mij hoor![]()
had vorige week nog zo iets van....ach wil het wel weten.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:26 schreef Noca het volgende:
Wil je dat ook al van te voren weten dan?
Het lijkt me wel heel handig om te weten ivm kinderkamer enzo..maar de verrassing is dan wel wat wegquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had vorige week nog zo iets van....ach wil het wel weten.
Maar toen ze het gisteren vroeg, zei ik "laat maar", dus... tja..
*bookmarkt bericht voor laterquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:38 schreef DIGGER het volgende:
Voor de mensne hier met een zwangere vrouw: Op het nieuws, een soldate is gisteren bevallen van een zoon, terwijl ze niet wist dat ze zwanger was. Ze stond vrijdag nog op de stormbaan.
Dus als je vrouw/vriendin claimt al halverwege de zwangerschap niks meer te kunnen, is gewoon aangeluld door die typische feministische wijvenboekjes en dus gewoon kul.
Doorwerken en schoonmaken tot de weeen beginnen, lazy bitch!
quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:38 schreef DIGGER het volgende:
Voor de mensne hier met een zwangere vrouw: Op het nieuws, een soldate is gisteren bevallen van een zoon, terwijl ze niet wist dat ze zwanger was. Ze stond vrijdag nog op de stormbaan.
Dus als je vrouw/vriendin claimt al halverwege de zwangerschap niks meer te kunnen, is gewoon aangeluld door die typische feministische wijvenboekjes en dus gewoon kul.
Maar ik vind jou ook nog steeds lief hoor eendjequote:Op woensdag 26 januari 2005 12:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
*versierpogingen via de MSN staakt
Moah, hopen op een zesje. Ik zie nu wel dat mijn eerste tentamen is nagekeken: een 6.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ging ie helemaal goed Pfaf?
Goed werk! Heb mijn eerste ook terug, 6.6.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Moah, hopen op een zesje. Ik zie nu wel dat mijn eerste tentamen is nagekeken: een 6.
Rondje van mij dus.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:51 schreef Blumchen het volgende:
Alleen heb ik nu vliegende dingen in mijn buik van iemand anders
*print*quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:38 schreef DIGGER het volgende:
whaahquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:38 schreef DIGGER het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:38 schreef DIGGER het volgende:
sssstttttttttquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:08 schreef PyTh het volgende:
Volgens mij weet Bjoro het stiekum wel
ik zei het toch
waar is het opquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:12 schreef Bjoro het volgende:
Hewitt - Nalbaldian....spannend 5e set 5-5 !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |