damn you!quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Misschien mompelt hij wat in zichzelf in zijn cel, maar in de rechtbank zal hij niet verschijnen vandaag
We doen toch altijd heel aardig tegen jou?quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:33 schreef Spideyman het volgende:
Hij zal wel weer zwijgen als het graf. Maar laten we vooral tolerant blijven tegen intolerantie.
ja lekker stereotyp he....quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:45 schreef SCH het volgende:
[..]
We doen toch altijd heel aardig tegen jou?![]()
Wat een modekreet is dat trouwens die je gebruikt
Al klinkt een spreuk nog zo raar, als ie rijmt dan is ie waarquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:53 schreef Suijk het volgende:
Nederland leeft op clichés (is trouwens ook een mooie).
*zwaait even naar Carmenquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:14 schreef SCH het volgende:
"Kijk Carmen, dat is nou die gekke Bjoro die zijn vrouwtje zwanger heeft gemaakt"
quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:56 schreef Spideyman het volgende:
Al klinkt een spreuk nog zo raar, als ie rijmt dan is ie waar![]()
Degene waarvan je van de week het beddegoed vies had gemaakt?quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:54 schreef Spideyman het volgende:
enieweez laten we maar genieten van het feit dat m'n bijna-vriendin jarig is(heb met zorg leuke, maar niet te dure cadeaus uitgezocht
)
Speciaal he?quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:50 schreef Bjoro het volgende:
gisteren even onze 18,5 weken oude embryo bewondert, alles zat er op en aan en bewoog ook nogecht een heel apart gezicht (niet het kindje hoor
)!!
Gaaf!quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:50 schreef Bjoro het volgende:
gisteren even onze 18,5 weken oude embryo bewondert, alles zat er op en aan en bewoog ook nogecht een heel apart gezicht (niet het kindje hoor
)!!
Zo, is dr een vrolijk zegquote:
de 1e echo was na 9 weken om te bepalen hoe ver ze was...toen zag je wel iets maar niet veel.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Speciaal he?
Was neem ik aan niet de eerste Echo voor jullie toch?
Na de 1e Echo begon ik het me eigenlijk pas echt te realiseren.
*versierpogingen via de MSN staaktquote:Op woensdag 26 januari 2005 08:22 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Misschien wel een beetje ja...![]()
Goedemorgen..
MSN, waar alle nieuwe relaties tot stand komenquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
*versierpogingen via de MSN staakt
k moet toch iets, anders moet k elke keer naar zeeland toefietsen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
MSN, waar alle nieuwe relaties tot stand komen
de mevrouw die de echo maakte zei dat ze een idee had, ik heb er ook op gelet maar kon het niet goed zien vooral omdat het op de rug lag met de benen opgetrokken !quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:07 schreef Suijk het volgende:
Leuk, bjoro! Kun je in dit stadium ook al zien of het een jongetje of een meisje wordt?
Ik verwijt je ook nietsquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k moet toch iets, anders moet k elke keer naar zeeland toefietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |