Toch niet omdat ik zo laat ben opgestaan vandaag?quote:Op woensdag 26 januari 2005 07:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
De inwoners van dit land zijn wederom in mijn achting gedaald.
Nee, iets met een citaat van Benjamin Franklin.quote:Op woensdag 26 januari 2005 07:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Toch niet omdat ik zo laat ben opgestaan vandaag?
Misschien wel een beetje ja...quote:
Ai, vervelend nieuws. Kikker is geweldig!quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:07 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]
RIP Max, en de groeten aan Kikker.
Zeg het maar niet tegen de mascotte.quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ai, vervelend nieuws. Kikker is geweldig!
leest ze mee ?quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:53 schreef Dylan Dog het volgende:
ssst
Hij zal wel weer zwijgen als het graf. Maar laten we vooral tolerant blijven tegen intolerantie.quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi op tijd wakker om de het proces tegen Mohammed B. te kijken.
Misschien mompelt hij wat in zichzelf in zijn cel, maar in de rechtbank zal hij niet verschijnen vandaagquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hij zal wel weer zwijgen als het graf. Maar laten we vooral tolerant blijven tegen intolerantie.
Hij ligt volgens mij nog steeds in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Misschien mompelt hij wat in zichzelf in zijn cel, maar in de rechtbank zal hij niet verschijnen vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |