Is dit een verkapt verzoek tot isketchen?quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:38 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ff iets anders
wat ik me nou al een tijdje afvraag, hoe ziet een gnoom op pootjes eruit?
(wellicht kun je het tekenen in paint/isketch)
nee, VoreG begon er laatst over en ik zit me nu de hele tijd te bedenken hoe zoiets er uitzietquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is dit een verkapt verzoek tot isketchen?
Ik nu ook.quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
nee, VoreG begon er laatst over en ik zit me nu de hele tijd te bedenken hoe zoiets er uitziet![]()
Heb jij ook zo'n ringbaardje?quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
nee, VoreG begon er laatst over en ik zit me nu de hele tijd te bedenken hoe zoiets er uitziet![]()
Volgens mij is het bij sommige dingen wel nadelig voor haarquote:Op woensdag 26 januari 2005 16:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en je vriendin vind het ook nog leuk ook?
zo noemen we dat hier ookquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:18 schreef golfer het volgende:
Argh... MM is dus in het bezit van wat wij hier een pratende kut noemen.
Zo werk ie waarschijnlijk wel (gewoon een slash toevoegen)quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Je linkje doet het niet MM.
Om maar even door te gaan met de cijfers, ik heb vandaag één van mijn onvoldoendes weggewerkt. Was eerst een 5.3, maar ja, de leraar had een telfoutje gemaakt, nu een 5.5.
En een 8.5 voor Maatschappijleer, hoogste cijfer v/d klas.
Op welke site doe je dat?quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Maatschappijleer was is ook altijd goed in, leuk vak. Mezelf maken als Southpark figuur gaat niet echt, ik kan de lengte niet aanpassen.
Ik praat nooit met lullenquote:
* Dos37 jaloers is nakijken op site in ondertitelquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
* pascalheister kijkt nog even naar z'n Scarface Gifsetbox![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |