Het is vandaag toch ook woensdagquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:56 schreef Bjoro het volgende:
klote Hewitt....10-8 in de 5e set !
Sportweek ligt bij mij altijd op woensdag in de bus
bel dr dan eens waar ze blijftquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij mij is de postboodster nog niet langsgekomen met de Sportweek.
ja en dus bijna weekendquote:
laat me raden richard 1996quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Rondje op kosten van Lleyton, wat een prachtige vijfde set...
Lang geleden dat Da_Sandman zo heeft genoten van tennis
quote:Spinazie in plaats van veldverwarming
Uitgegeven: 26 januari 2005 13:43
Laatst gewijzigd: 26 januari 2005 13:54
AMSTERDAM - Een plek in de kwartfinale van de Amstel Cup is de inzet van de wedstrijd tussen AZ en Feyenoord die, als het veld bespeelbaar is, woensdagavond wordt gespeeld. Omdat het veld in de Alkmaarderhout niet beschikt over veldverwarming hebben ze in Alkmaar een andere oplossing gevonden.
Over de grasmat is spinazie gestrooid en vervolgens is het veld bedekt met een groot plastic zeil. Dit is een oude truc uit de tuinbouwwereld.
De spinazie en het zeil zorgen voor een broeikaseffect dat de vorst uit het veld moet houden. Als het de rest van de dag droog blijft, gaat het duel dan ook gewoon door.
nuh, de Australian Open partij tussen Sampras en Agassi van een paar jaar terug staat me ook nog wel helder voor de geestquote:
Ik zie haar zo wel verschijnen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bel dr dan eens waar ze blijft
maar begreep uit de reactie hierboven dat zij hem altijd op dinsdag krijgen !quote:
Oh sorry, dat had ik weer niet begrepenquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar begreep uit de reactie hierboven dat zij hem altijd op dinsdag krijgen !
quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:27 schreef Blumchen het volgende:
Leuk heAlleen de vraag.. Zou hij het ook voelen..
![]()
Ja dus.....quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Lang geleden dat Da_Sandman zo heeft genoten
Ik krijg het blad ook altijd op woensdag, maar de postboodster heeft vandaag niet zo'n haast lijkt het.quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar begreep uit de reactie hierboven dat zij hem altijd op dinsdag krijgen !
Is het weeeer zo ver?quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:51 schreef Blumchen het volgende:
Alleen heb ik nu vliegende dingen in mijn buik van iemand anders
Bier?quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:29 schreef VoreG het volgende:
KOUD!
doe de deur dan ook dicht als je t café binnen komtquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:29 schreef VoreG het volgende:
KOUD!
Ik glee uitquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doe de deur dan ook dicht als je t café binnen komt
Welk merk wil je hebben?quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Een Berenburg lijkt me beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |