heb jij de krijt mee? gaan we nog ff lekker isketchen in hoolsquote:
geen krijt. Wel dezequote:Op woensdag 26 januari 2005 02:25 schreef Spideyman het volgende:
[..]
heb jij de krijt mee? gaan we nog ff lekker isketchen in hools![]()
Ik moest op een gegeven moment zo lachen om een bepaalde opmerking, dat het schuim uit mn neus kwamquote:
heerlijk dan is je neus meteen ook schoonquote:Op woensdag 26 januari 2005 02:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik moest op een gegeven moment zo lachen om een bepaalde opmerking, dat het schuim uit mn neus kwam
Maar ik ben redelijk aangeschoten
Doe er nog maar een![]()
Dank je ..... ow en waarom ben je niet op MSN? Vroeg ik me afquote:Op woensdag 26 januari 2005 02:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heerlijk dan is je neus meteen ook schoon
*biertje geeft
ben druk bezig ff Fok! bij te werken, dan heb k nooit msn aanstaanquote:Op woensdag 26 januari 2005 02:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dank je ..... ow en waarom ben je niet op MSN? Vroeg ik me af![]()
Ik moet morgen nog aan mn tentamen van donderdagmiddag bezig, en dan nu redelijk bezopenquote:Op woensdag 26 januari 2005 02:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben druk bezig ff Fok! bij te werken, dan heb k nooit msn aanstaan
eigenlijk al dagen msn al niet aangehad![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 02:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog aan mn tentamen van donderdagmiddag bezig, en dan nu redelijk bezopen. Dat was NIET de bedoeling
En dan zit ik ook nog es kansloos te wachten op het begin van Live Eurosport Australian Openquote:Op woensdag 26 januari 2005 02:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]voor morgenmiddag wordt er dus waarschijnlijk weinig geleerd
vergaderen = Bierquote:Op woensdag 26 januari 2005 02:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En dan zit ik ook nog es kansloos te wachten op het begin van Live Eurosport Australian Open
Nee, dat wordt morgenmiddag pas beginnen. En dan morgenavond potje zaalvoetballen en een vergadering, dus weinig rust MORGENnacht![]()
![]()
Je kent de vergaderpitcherquote:
k vergader veel en daar is altijd bier bijquote:Op woensdag 26 januari 2005 02:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je kent de vergaderpitcher?
waarom ben jij nog wakker op dit onchriSCHtelijk uur?
Jij snapt hetquote:Op woensdag 26 januari 2005 02:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k vergader veel en daar is altijd bier bij
k kom net terug van t tafeltennissen en dan gaat fok bij thuiskomst nog ff aan, onder het genot van een biertje
quote:Op woensdag 26 januari 2005 02:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jij snapt het. We lullen dit nog wel ff vol voor het tennis begint he
![]()
Ik hoop op een lekker wijfquote:Op woensdag 26 januari 2005 03:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]welke wedstrijd krijgen we eigenlijk te zien dadelijk?
k hoop t meequote:Op woensdag 26 januari 2005 03:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik hoop op een lekker wijf, goed tennis zal het namelijk wel niet worden
Tegen Davenport dus ...... Ik ben voor Molikquote:Op woensdag 26 januari 2005 03:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k hoop t mee
Mpllik moet toch vanavond spelen ofzo?
k zie t zo wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |