Ik hoor Mart nog schreeuwen (de tijd van Ehrig): "4.12.09, vier twaalf nul negen... jawel!" En Van Gennip won met 4.11:94.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:43 schreef tong80 het volgende:
3 - Yvonne van Gennip die op de spelen van Calgary goud wint op de 3000 meter met 15 honderste van een seconde voorsprong op Andrea Ehrig.
En Veldkamp na afloop vloekend in de catacomben.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:30 schreef Koekepan het volgende:
En Heinze Bakker op die beruchte 20e februari: "Hij zal wel gaan openen in een rondje 36, dat is normaal. Vijfendertig twaalf, goeiemorgen zeg, wat gaat Koss hier doen?"
'Dit kan niet dat is gvd onmogelijk.'quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
En Veldkamp na afloop vloekend in de catacomben.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:08 schreef tong80 het volgende:
Annie Borkinck die Olympisch goud won op de 1500 meter. Ben benieuwd hoe dik die reet is ondertussen.
Ik vond de 5000m een beetje tegenvallen, moet ik eerlijk zeggen. Daar had ik op een lage 6.30 gehoopt.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:24 schreef Leatherface het volgende:
Ik nomineer maar het hele oeuvre van Johann Olav Koss, en vooral zijn triptique in Hamar.
Vooral die geschiedenis er omheen. Altijd 4e worden, niet op klapschaatsen kunne rijden, stoppen, jaar later terugkomen, weer kwakkelen, OS, kut 500 m , 1000m Goud! WR!quote:
Zeg Tong, hoeveel mooiste schaatsmomenten heb jij wel niet?quote:Op maandag 24 januari 2005 00:23 schreef tong80 het volgende:
Erben Wennemars die voor de tweede keer wereldkampioen sprint wordt met een memorable duizend meter.
Dat was zijn enige gouden medaille toch? Na veel pogingen, steeds mislukt door valpartijen en andere omstandigheden eindelijk die plak op de voor hem toch niet zo geliefde 1000m (tochquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:14 schreef tong80 het volgende:
Ben eigenlijk vergeten de Olympische gouden-medaille van Dan Jansen te vermelden.
Jaaaaaa! Ge-wel-dig.quote:Op maandag 24 januari 2005 00:34 schreef Ambrosius het volgende:
De 1.500 meters tussen Sondral en Postma (vooral die in Nagano) waren ook altijd erg mooi om te zien.
Eens. Van mij mogen ze alle WK's in Salt Lake houden.quote:Op maandag 24 januari 2005 00:36 schreef Barca het volgende:
Het jaar ook dat men eindelijk begrijpt dat je toernooien op het snelste ijs moet houden.
Echt wel! Die had nog bijna gewonnen toen.quote:Op maandag 24 januari 2005 00:46 schreef Ambrosius het volgende:
Snelle tijden maken het idd leuker, al was het EK in Baselga (2001?) toch ook nog verrassend spannend met Veldkamp die heel weinig tekort kwam om Shepel te verslaan.
Ja, gooit-ie 'm precies om z'n schaats. Lukt je geen tweede keer zoiets en maar goed ook.quote:Over buitenbanen gesproken:
Zandstra en zijn bandje, niet een mooi, maar wel 'legendarisch' moment.
Geen toeschouwers maar een geweldige ambiance.Leek de Efteling wel.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:20 schreef Leatherface het volgende:
Ik vond het WK Allround in Budapest ook wel gedenkwaardig, met die amazing overwinning van Ritsma. Verder was die sfeer daar mooi, met dat kasteel op de achtergrond.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:03 schreef Arcee het volgende:
Ook een favoriet moment: Ritsma die 6 jaar na de 1.52.06 van Hoffman als eerste schaatser eindelijk in de 1.51 schaatste. (1.51:60). Dat was toen nog een futuristische tijd.
quote:Op zondag 6 maart 2005 21:56 schreef Tr0ublegum het volgende:
Ik kan me nog als de dag van gisteren herinnen dat Ritsma als eerste onder de 1.52 dook op de 1500 meter. 1.51:60.
Nee dat vergeet ik denk ik nooit meer. Was het enige van schaatsen dat in Oostenrijk werd uitgezonden(was op vakantie) en ik snap nog steeds niet waarom ze juist de 1000 meter utizenden. Voor de rest echt helemaal niets van het schaatsen.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:38 schreef sportfreak het volgende:
Het goud van Gerard van Velde was verreweg de mooiste. Hij was al gestopt met schaatsen omdat hij niet kon omgaan met de klapschaats, maakte als sprinter de overstap naar het marathonschaatsen.
Kwam terug en ging door met waar hij gebleven was, 4e worden, tot die 1.07,18.
Er kan daar echt niets tegen op.
Timmertje, Timmertje wat ga je doen? Ik hoor het Frank Snoeks nog zo zeggen.quote:Marianne Timmer haar eerste goud op de 1500m was ook geweldig, ik verwachte niets van haar en ineens verbeterde ze het wereldrecord van Niemann.
Niemann heeft nooit een WR op de 1500m gehad, dat was LeMay.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:38 schreef sportfreak het volgende:
Marianne Timmer haar eerste goud op de 1500m was ook geweldig, ik verwachte niets van haar en ineens verbeterde ze het wereldrecord van Niemann.
Nou ja, in haar race sneeuwde het en daarna ging 't minder hard sneeuwen. De baan waar zij op reed was ook verre van ideaal.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:38 schreef sportfreak het volgende:
Bij De Loor heb ik vandaag toch het gevoel dat ze wel heel erg geholpen is door de omstandigheden.
quote:Op maandag 7 maart 2005 14:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Overigens heb ik die 1000 en 1500m van Timmer toen gemist omdat ik op de fiets zat naar school..
Ja, alle 3 de Elfstedentochten die ik heb meegemaakt waren prachtige schaatsmomenten.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:46 schreef Juan Zueco het volgende:
Dat moet 21-02-1985 zijn.
De 11-stedentocht, 22 jaar na de verschrikking van '63.
Als oud-Dockummer de 20'ste reeds naar m'n geboortestad afgereist. Fantastische sfeer in de lokale cafeetjes. Een grote reunie. De dag zelf was ook 1 groot feest, spontaan en speciaal.
Niet het commerciele, bedronken zuipfestijn van 1986.
1985 was speciaal en ik was erbij.
J.
Ik vind die spruitjesneuker geen reet aan, ook niet toen-ie won.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:59 schreef tong80 het volgende:
Dat Hulebos in de sprint verloor tegen Angenent stemt me nog steeds vrolijk.
Die lul praatte in de media altijd normaal ABN, totdat ie merkte tijdens B&vD dat ze om z'n dialect moesten lachen. Ik haat hem ik mijd hem en minacht hem.
Hulde Angenent dat je die onsportieve gast die je met z'n arme van de zege wilde afhouden hebt verslagen.
Ik vond 1986 een ramp. Half Nederland parkeerde z'n auto in Friesland en besloot dronken te worden voordat er ook maar een schaatser voorbij kwam. Walgelijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, alle 3 de Elfstedentochten die ik heb meegemaakt waren prachtige schaatsmomenten.
(afgereisd, Juan)
Daar heb ik thuis voor de buis niks van meegekregen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:04 schreef Juan Zueco het volgende:
Ik vond 1986 een ramp. Half Nederland parkeerde z'n auto in Friesland en besloot dronken te worden voordat er ook maar een schaatser voorbij kwam. Walgelijk.
Blunder, hoor.quote:P.s. -t + d
Volgens mij was dat was tijdens de olymische spelen in 2002, In geloof dat hij 30e ofzo werd op de 5000 meter. Dat was dus echt bijna laatste.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:49 schreef thettes het volgende:
Natuurlijk de 1000 van Van Velde, en ik kan me herinneren dat Bob de Jong een keer verschrikkelijk tegenviel, en bijna jankend werd geinterviewd. (geen idee wanneer dat was, 2-3 jaar terug ofzo?). Sindsdien ben ik altijd voor Bob de Jong![]()
Die wedstrijd was ook prachtig ja, Een van de beste wedstrijden van Ritsma ooit. Daardoor een volledig Nederlands podium op de 10km.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:14 schreef venice1972 het volgende:
De 500 meters van Shimizu toen ie nog absolute top was, honderd meter in 9.3. Verder staat de rit tussen Veldkamp en Ritsma bij de OS in Nagano nog bij, volgens mij was het de 10 KM, waarin Ritsma in geslagen positie toch weer terugknokte om de rit alsnog te winnen.
Was idd erg mooi. Vooral omdat het bij de heren al lange tijd steeds net niet was door die dekselse Noren en Gustafson. En dan Veldkamp die de laatste kans om nog goud te winnen greep, wat voor een geweldige ontlading in het Nederlandse kamp zorgde.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:28 schreef tong80 het volgende:
Het goud bij de spelen van Veldkamp was puur uit schoonheid van de sport smullen. Niks snelheid pure techniek en de hupjes in de bochten.
Europees kampioen allround in 1990.quote:Op zondag 20 november 2005 13:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Toen Bart Veldkamp wereldkampioen allround werd of zo... ergens begin jaren negentig.
Ik ben alleen al puur door de cijfers flabbergasted.quote:Op maandag 21 november 2005 19:36 schreef Brahimov het volgende:
Cindy Klassen's WRzou normaliter hoog scoren op deze lijst, maar helaas lag ik vannacht op 1 oor en in de samenvatting verliest zo'n rit wat mij betreft aan impact.
Ik heb net die cijfers eens goed bekeken, en ben alsnog van m'n stoel gevallen. Vooral de vergelijking met de tijden van Koss en Ritsma is schokkend. Qua sprong moet het ook een van de meest sensationele WR's zijn, wat dat betreft goed vergelijkbaar met de 1.07,18. Om Mart Smeets nog eens te quoten: 'Deze tijd zal altijd blijven staan".quote:Op maandag 21 november 2005 20:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ben alleen al puur door de cijfers flabbergasted.
Qua beleving zéker.quote:Op maandag 21 november 2005 20:25 schreef Brahimov het volgende:
Qua sprong moet het ook een van de meest sensationele WR's zijn
Ik ook niet, maar het is iets wat je bij zo'n tijd roept. De 14.23 van Heiden werd een week of zo later op Medeo ook alweer verbeterd. Hoewel veel van die Medeo tijden natuurlijk ernstig verdacht waren. Kijk maar eens naar de 1:59,30 van Kania. De laatste ronde in die rit was imho onmogelijk snel.quote:Op maandag 21 november 2005 20:28 schreef komrad het volgende:
nou dat denk ik niet, maar in turijn wordt dit WR niet verbeterd
Dat was overigens ook een mannentijd (toen). Het was in die tijd (van de buitenbanen) zeker niet standaard dat er beneden de 2 minuten werd gereden door de beste mannen.quote:Op maandag 21 november 2005 21:02 schreef Arcee het volgende:
Die 1.59.30 van Kania is ook echt legendarisch. Die is in de openlucht gereden (wel op hoogte) en daar kwamen ze zelfs in een hal niet aan. Pas op de klapschaats is dat record, na 11 jaar, verbroken. Met exact 't zelfde verschil (1.43) als waarmee Klassen 't record gisteren brak.
Door de ligging van de baan in Medeo kon je daar een volle ronde wind mee hebben, heb ik wel eens begrepen.quote:Op maandag 21 november 2005 21:02 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is iets wat je bij zo'n tijd roept. De 14.23 van Heiden werd een week of zo later op Medeo ook alweer verbeterd. Hoewel veel van die Medeo tijden natuurlijk ernstig verdacht waren. Kijk maar eens naar de 1:59,30 van Kania. De laatste ronde in die rit was imho onmogelijk snel.
Heeft met de ligging van de baan te maken, in een bergdal waar de wind rare dingen kon doen. Of zoiets.quote:Op maandag 21 november 2005 21:08 schreef komrad het volgende:
krijg je een soort van ronde windvlaag
Slotrondje van Kania was 31.72. Maar 0.21 langzamer dan Guljajev zijn WR op de 1.500m (1.52.70), die hij een jaar na Kania in 't net overdekte Thialf klokte.quote:Op maandag 21 november 2005 21:02 schreef Brahimov het volgende:
Ik ook niet, maar het is iets wat je bij zo'n tijd roept. De 14.23 van Heiden werd een week of zo later op Medeo ook alweer verbeterd. Hoewel veel van die Medeo tijden natuurlijk ernstig verdacht waren. Kijk maar eens naar de 1:59,30 van Kania. De laatste ronde in die rit was imho onmogelijk snel.
Nee.quote:Op maandag 21 november 2005 21:11 schreef komrad het volgende:
bestaat die baan eigenlijk nog??
anders moeten daar eens wereldbekerwedstrijden gereden worden
zonde van zo'n monumentquote:Op maandag 21 november 2005 21:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee.
Is na het uiteenvallen van de sovjet-unie en de opkomst van de binnenbanen in onbruik geraakt.
Waren geen centjes voor onderhoud, dus verviel. En is nu gesloopt ook geloof ik.
Da's wel bizar snel ja.quote:Op maandag 21 november 2005 21:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Slotrondje van Kania was 31.72. Maar 0.21 langzamer dan Guljajev zijn WR op de 1.500m (1.52.70), die hij een jaar na Kania in 't net overdekte Thialf klokte.
Westerse schaatsers kwamen daar ook bijna nooit. Ik kan me maar een 'normaal' toernooi in Medeo herinneren, toen Eric Flaim wereldkampioen all-round werd, volgens mij ook nog met sterk wisselende weersomstandigheden.quote:Op maandag 21 november 2005 21:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Door de ligging van de baan in Medeo kon je daar een volle ronde wind mee hebben, heb ik wel eens begrepen.
Maak van die 1.51.70 in mijn quote nog even 1.52.70, als je wil.quote:Op maandag 21 november 2005 21:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's wel bizar snel ja.
misschien klopt dat dan toch van die windvlagen
Klopt, toen was het +18 graden, of zo.quote:Op maandag 21 november 2005 21:15 schreef Brahimov het volgende:
Westerse schaatsers kwamen daar ook bijna nooit. Ik kan me maar een 'normaal' toernooi in Medeo herinneren, toen Eric Flaim wereldkampioen all-round werd, volgens mij ook nog met sterk wisselende weersomstandigheden.
Yep. 1988quote:Op maandag 21 november 2005 21:15 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Westerse schaatsers kwamen daar ook bijna nooit. Ik kan me maar een 'normaal' toernooi in Medeo herinneren, toen Eric Flaim wereldkampioen all-round werd, volgens mij ook nog met sterk wisselende weersomstandigheden.
En op hoogte waar geen luchtweerstand wasquote:Op maandag 21 november 2005 21:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Door de ligging van de baan in Medeo kon je daar een volle ronde wind mee hebben, heb ik wel eens begrepen.
quote:Op maandag 21 november 2005 21:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maak van die 1.51.70 in mijn quote nog even 1.52.70, als je wil.
Nergens meer denk ik. Zijn PR op de 1.500 was 1.52.12.quote:Op maandag 21 november 2005 21:18 schreef komrad het volgende:
en nu?? nog net in de top 100 of zo
Reistijden en de baan is ook niet in een goede staat van onderhoud. Worden nog wel Kazachstaanse kampioenschappen gehouden. Voor de Russen is het ook geen must om naar toe te gaan, die hebben de indoorbaan in Moskou.quote:Op maandag 21 november 2005 21:24 schreef komrad het volgende:
waarom wordt er dan nooit geschaatst voor de WB of zo
zo'n momument moet toch gebruikt worden
Igor Z: legendarisch sprintkampioen inderdaad. Ben benieuwd hoe die klerenkast het er in de bochten van SLC van af had gebracht. Hoewel het hem in Thialf ook al lukte, toen hij ik meen 1:12,48 als WR reed.quote:Op maandag 21 november 2005 21:28 schreef komrad het volgende:
ik ben altijd een liefhebber van igorZhelezovski geweest
[afbeelding]
Daar evenaarde hij toch de 1.12.58 van Pegof? (was in een vorig topic tenminste langsgekomen).quote:Op maandag 21 november 2005 21:36 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Igor Z: legendarisch sprintkampioen inderdaad. Ben benieuwd hoe die klerenkast het er in de bochten van SLC van af had gebracht. Hoewel het hem in Thialf ook al lukte, toen hij ik meen 1:12,48 als WR reed.
Ik zit hélemaal in de 1.51 sinds gisteren.quote:Op maandag 21 november 2005 21:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
![]()
Arcee die cijfertjes fout heeft
Mijn wereldbeeld, wat doe je?![]()
Eigenlijk moet ik het expres zo laten staan![]()
Welkom.quote:Op maandag 21 november 2005 21:25 schreef Brahimov het volgende:
Hier kan ik tenminste mijn voorliefde voor schaatssport, lijstjes en statistieken kwijt! Aan de lunchtafel op het werk mag ik tussen november en maart al niet meer verschijnen...
1.12.58, evenaring van de tijd van Pavel Pegov.quote:Op maandag 21 november 2005 21:36 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Igor Z: legendarisch sprintkampioen inderdaad. Ben benieuwd hoe die klerenkast het er in de bochten van SLC van af had gebracht. Hoewel het hem in Thialf ook al lukte, toen hij ik meen 1:12,48 als WR reed.
Hoe hard zou 't gaan op een overdekte Medeo baan?quote:Op maandag 21 november 2005 21:22 schreef Ericr het volgende:
Medeo bestaat nog,er zijn zelfs plannen geweest om het te overkappen.
Mee eens! Daar is trouwens ook nog eens een heel matige TV-film over gemaakt, met een soort short-track baantje als Olympische 400m schaatsbaan. Erg klef ook. Komt af en toe nog wel eens langs op SBS6 of RTL5.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:20 schreef DrMarten het volgende:
Met kop en schouders de gouden 1000 meter van Dan Jansen, vooral de emotie op het podium bij de prijsuitreiking. Ook omdat echt de hele wereld hem die medaille gunde.
Godzijdank nooit gezien. Zal dat ook zo houden als ik dit van jullie hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:28 schreef tong80 het volgende:
Geweldige bio-Film over Dan Jansen.De wedstrijdbeelden gefilmd op een ijshockeybaan
Dit vind ik ook een van de beste 10 km races ooit.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:26 schreef Ericr het volgende:
1986, Oleg Bojzev die het op de 10K op eens op zijn heupen krijgt. Hij moest iets van 5 seconden goedmaken op de afsluitende 10K op Hein Vergeer. Rijd eerst als een krant en komt zo\\\'n 10 seconden achter te liggen op Vergeers schema, Bozjev begint ongeveer halverwege te versnellen of eigenlijk minder te vervallen dan Vergeer. Aan het einde houd Vergeer zo\\\'n 2 seconden over op Bozjev, paar ronden voor het einde zag het er nog naar uit dat Bozjev de tijd wel zou goedmaken.
Gokje, onze boswachter Roberto Sighel ?quote:Op zondag 5 februari 2006 11:28 schreef Ericr het volgende:
En dan nog de huiskamervraag, welke latere wereldkampioen eindigde in 1987 steevast in de achterhoede op grote toernooien?
in een olympisch jaar (1992 d8 ik) toen de toppers hun prioriteiten anders hadden. (maar goed het was ook een goede allrounder, hij won volgens mij geen een afstand ....)quote:Op zondag 5 februari 2006 12:49 schreef komrad het volgende:
is die ooit wereldkampioen geweest
Niet 32.2, maar wel, zonder uitzondering (behalve de eerste ronde, uiteraard), allemaal in de 32.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:26 schreef Keijs het volgende:
Verder was de 10 km van Koss in 1994 van een ongelofelijke perfectie. In mijn belevening reed hij gewoon 25 rondjes 32,2 en eindigde in een voor die tijd onvoorstelbare 13:30:55.
1.51,29.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:45 schreef komrad het volgende:
Alle ritten van Koss waren van een grote schoonheid, ook zijn 1:51:20?? op de 1500m die hij in rit 2 of zo neerzette
Ik heb altijd gedacht dat dat in Thialf was.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:16 schreef Art_Core het volgende:
Assen, het WK van 1982. Hilbert van der Duim heeft zijn 10 kilometer al gereden en waant zich wereldkampioen. In die tijd reden de favorieten aan het begin, en zo kon het gebeuren dat Dmitri Bochkarev ver na van der Duim moest starten op een uitgetrapte baan. De Russen werden geacht alleen op Medeo hard te kunnen rijden maar Dmitri ging als een duivel te keer en kwam nog tot vlak bij de tijd die nodig was om van der Duim te verslaan. Die was zich inmiddels een halve hartverzakking geschrokken. Jammer dat het net niet lukte, maar sinds die tijd was ik fan van Bochkarev.
Dan is dat vol-ko-men terecht!quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:23 schreef komrad het volgende:
Trouwens, als iemand Gerard van Veld het mooiste moment noemt
maar Dan Jansen was toch zeker zo mooiquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan is dat vol-ko-men terecht!1.07.18
Een van de allerallermooiste sportmomenten ooit.
Neuh, had ik niet zo veel mee eigenlijk. De 1000 was niet zijn afstand. Mooi dat-ie nog goud won, maar op de 500 was veel mooier geweest. Althans, zo voelde ik dat toen.quote:
ja zo kan je het ook zien, iedereen zijn eigen favorieten hequote:Op donderdag 16 maart 2006 20:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Neuh, had ik niet zo veel mee eigenlijk. De 1000 was niet zijn afstand. Mooi dat-ie nog goud won, maar op de 500 was veel mooier geweest. Althans, zo voelde ik dat toen.
Yep.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:37 schreef komrad het volgende:
ja zo kan je het ook zien, iedereen zijn eigen favorieten he
En erg lievquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:51 schreef Arcee het volgende:]
Klassen is de absolute 1500 meter-koningin.
Ja, Cindy is lief.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:39 schreef Wombcat het volgende:
En erg lievmet dat mutsje en die lach
![]()
Ja, of spruitjes.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:05 schreef Astrix het volgende:
Piet Kleine die een stempelpost miste, ik vraag me nog steeds af hoeveel peentjes de jury gezweet heeft bij de gedachte dat Kliene de tocht der tochten zou winnen.
René Ruitenberg was overigens hetzelfde overkomen (en die was ik toen nog harder aan het aanmoedigen dan Kleine).quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:05 schreef Astrix het volgende:
Piet Kleine die een stempelpost miste, ik vraag me nog steeds af hoeveel peentjes de jury gezweet heeft bij de gedachte dat Kliene de tocht der tochten zou winnen.
Van Velde 2002 als .3gp voor op je mobielquote:
het is voor mij in de orde van de 13:03 die Romme ooit schaatste in Heerenveen, waarvan iedereen ook zei dat hij van een andere planeet kwamquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:37 schreef Remzz het volgende:
Tja mooiste, wel veruit bijzonderste, net z'n idee als bij haar wereldrecord op de 1500 meter gewoon ongelovelijk snel.
Idd die race kwam ook meteen in mij opquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:39 schreef komrad het volgende:
[..]
het is voor mij in de orde van de 13:03 die Romme ooit schaatste in Heerenveen, waarvan iedereen ook zei dat hij van een andere planeet kwam
ik ook, klassen is met dit seizoen voor mij wel toegetreden tot de allergrootste schaatsters, hoewel ik Kania bv nog iets beter vond, maar daar vraag ik me meteen wel bij af hoe zuiver dat allemaal was natuurlijkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:40 schreef Brahimov het volgende:
Blij dat ik dit heb gezien
Kaniaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:45 schreef komrad het volgende:
[..]
ik ook, klassen is met dit seizoen voor mij wel toegetreden tot de allergrootste schaatsters, hoewel ik Kania bv nog iets beter vond, maar daar vraag ik me meteen wel bij af hoe zuiver dat allemaal was natuurlijk
niemann was meer van de echte allround toernooienquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:51 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kania
Niemann is in mijn ogen de grootste
dat viel tegenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:51 schreef tong80 het volgende:
Dit topic zal vandaag en morgen nog groter worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |