Ik heb altijd gedacht dat dat in Thialf was.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:16 schreef Art_Core het volgende:
Assen, het WK van 1982. Hilbert van der Duim heeft zijn 10 kilometer al gereden en waant zich wereldkampioen. In die tijd reden de favorieten aan het begin, en zo kon het gebeuren dat Dmitri Bochkarev ver na van der Duim moest starten op een uitgetrapte baan. De Russen werden geacht alleen op Medeo hard te kunnen rijden maar Dmitri ging als een duivel te keer en kwam nog tot vlak bij de tijd die nodig was om van der Duim te verslaan. Die was zich inmiddels een halve hartverzakking geschrokken. Jammer dat het net niet lukte, maar sinds die tijd was ik fan van Bochkarev.
Dan is dat vol-ko-men terecht!quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:23 schreef komrad het volgende:
Trouwens, als iemand Gerard van Veld het mooiste moment noemt
maar Dan Jansen was toch zeker zo mooiquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan is dat vol-ko-men terecht!1.07.18
Een van de allerallermooiste sportmomenten ooit.
Neuh, had ik niet zo veel mee eigenlijk. De 1000 was niet zijn afstand. Mooi dat-ie nog goud won, maar op de 500 was veel mooier geweest. Althans, zo voelde ik dat toen.quote:
ja zo kan je het ook zien, iedereen zijn eigen favorieten hequote:Op donderdag 16 maart 2006 20:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Neuh, had ik niet zo veel mee eigenlijk. De 1000 was niet zijn afstand. Mooi dat-ie nog goud won, maar op de 500 was veel mooier geweest. Althans, zo voelde ik dat toen.
Yep.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:37 schreef komrad het volgende:
ja zo kan je het ook zien, iedereen zijn eigen favorieten he
En erg lievquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:51 schreef Arcee het volgende:]
Klassen is de absolute 1500 meter-koningin.
Ja, Cindy is lief.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:39 schreef Wombcat het volgende:
En erg lievmet dat mutsje en die lach
![]()
Ja, of spruitjes.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:05 schreef Astrix het volgende:
Piet Kleine die een stempelpost miste, ik vraag me nog steeds af hoeveel peentjes de jury gezweet heeft bij de gedachte dat Kliene de tocht der tochten zou winnen.
René Ruitenberg was overigens hetzelfde overkomen (en die was ik toen nog harder aan het aanmoedigen dan Kleine).quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:05 schreef Astrix het volgende:
Piet Kleine die een stempelpost miste, ik vraag me nog steeds af hoeveel peentjes de jury gezweet heeft bij de gedachte dat Kliene de tocht der tochten zou winnen.
Van Velde 2002 als .3gp voor op je mobielquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |