Ik hoor Mart nog schreeuwen (de tijd van Ehrig): "4.12.09, vier twaalf nul negen... jawel!" En Van Gennip won met 4.11:94.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:43 schreef tong80 het volgende:
3 - Yvonne van Gennip die op de spelen van Calgary goud wint op de 3000 meter met 15 honderste van een seconde voorsprong op Andrea Ehrig.
En Veldkamp na afloop vloekend in de catacomben.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:30 schreef Koekepan het volgende:
En Heinze Bakker op die beruchte 20e februari: "Hij zal wel gaan openen in een rondje 36, dat is normaal. Vijfendertig twaalf, goeiemorgen zeg, wat gaat Koss hier doen?"
'Dit kan niet dat is gvd onmogelijk.'quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
En Veldkamp na afloop vloekend in de catacomben.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:08 schreef tong80 het volgende:
Annie Borkinck die Olympisch goud won op de 1500 meter. Ben benieuwd hoe dik die reet is ondertussen.
Ik vond de 5000m een beetje tegenvallen, moet ik eerlijk zeggen. Daar had ik op een lage 6.30 gehoopt.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:24 schreef Leatherface het volgende:
Ik nomineer maar het hele oeuvre van Johann Olav Koss, en vooral zijn triptique in Hamar.
Vooral die geschiedenis er omheen. Altijd 4e worden, niet op klapschaatsen kunne rijden, stoppen, jaar later terugkomen, weer kwakkelen, OS, kut 500 m , 1000m Goud! WR!quote:
Zeg Tong, hoeveel mooiste schaatsmomenten heb jij wel niet?quote:Op maandag 24 januari 2005 00:23 schreef tong80 het volgende:
Erben Wennemars die voor de tweede keer wereldkampioen sprint wordt met een memorable duizend meter.
Dat was zijn enige gouden medaille toch? Na veel pogingen, steeds mislukt door valpartijen en andere omstandigheden eindelijk die plak op de voor hem toch niet zo geliefde 1000m (tochquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:14 schreef tong80 het volgende:
Ben eigenlijk vergeten de Olympische gouden-medaille van Dan Jansen te vermelden.
Jaaaaaa! Ge-wel-dig.quote:Op maandag 24 januari 2005 00:34 schreef Ambrosius het volgende:
De 1.500 meters tussen Sondral en Postma (vooral die in Nagano) waren ook altijd erg mooi om te zien.
Eens. Van mij mogen ze alle WK's in Salt Lake houden.quote:Op maandag 24 januari 2005 00:36 schreef Barca het volgende:
Het jaar ook dat men eindelijk begrijpt dat je toernooien op het snelste ijs moet houden.
Echt wel! Die had nog bijna gewonnen toen.quote:Op maandag 24 januari 2005 00:46 schreef Ambrosius het volgende:
Snelle tijden maken het idd leuker, al was het EK in Baselga (2001?) toch ook nog verrassend spannend met Veldkamp die heel weinig tekort kwam om Shepel te verslaan.
Ja, gooit-ie 'm precies om z'n schaats. Lukt je geen tweede keer zoiets en maar goed ook.quote:Over buitenbanen gesproken:
Zandstra en zijn bandje, niet een mooi, maar wel 'legendarisch' moment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |