het is voor mij in de orde van de 13:03 die Romme ooit schaatste in Heerenveen, waarvan iedereen ook zei dat hij van een andere planeet kwamquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:37 schreef Remzz het volgende:
Tja mooiste, wel veruit bijzonderste, net z'n idee als bij haar wereldrecord op de 1500 meter gewoon ongelovelijk snel.
Idd die race kwam ook meteen in mij opquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:39 schreef komrad het volgende:
[..]
het is voor mij in de orde van de 13:03 die Romme ooit schaatste in Heerenveen, waarvan iedereen ook zei dat hij van een andere planeet kwam
ik ook, klassen is met dit seizoen voor mij wel toegetreden tot de allergrootste schaatsters, hoewel ik Kania bv nog iets beter vond, maar daar vraag ik me meteen wel bij af hoe zuiver dat allemaal was natuurlijkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:40 schreef Brahimov het volgende:
Blij dat ik dit heb gezien
Kaniaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:45 schreef komrad het volgende:
[..]
ik ook, klassen is met dit seizoen voor mij wel toegetreden tot de allergrootste schaatsters, hoewel ik Kania bv nog iets beter vond, maar daar vraag ik me meteen wel bij af hoe zuiver dat allemaal was natuurlijk
niemann was meer van de echte allround toernooienquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:51 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kania
Niemann is in mijn ogen de grootste
dat viel tegenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:51 schreef tong80 het volgende:
Dit topic zal vandaag en morgen nog groter worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |