Geen toeschouwers maar een geweldige ambiance.Leek de Efteling wel.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:20 schreef Leatherface het volgende:
Ik vond het WK Allround in Budapest ook wel gedenkwaardig, met die amazing overwinning van Ritsma. Verder was die sfeer daar mooi, met dat kasteel op de achtergrond.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:03 schreef Arcee het volgende:
Ook een favoriet moment: Ritsma die 6 jaar na de 1.52.06 van Hoffman als eerste schaatser eindelijk in de 1.51 schaatste. (1.51:60). Dat was toen nog een futuristische tijd.
quote:Op zondag 6 maart 2005 21:56 schreef Tr0ublegum het volgende:
Ik kan me nog als de dag van gisteren herinnen dat Ritsma als eerste onder de 1.52 dook op de 1500 meter. 1.51:60.
Nee dat vergeet ik denk ik nooit meer. Was het enige van schaatsen dat in Oostenrijk werd uitgezonden(was op vakantie) en ik snap nog steeds niet waarom ze juist de 1000 meter utizenden. Voor de rest echt helemaal niets van het schaatsen.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:38 schreef sportfreak het volgende:
Het goud van Gerard van Velde was verreweg de mooiste. Hij was al gestopt met schaatsen omdat hij niet kon omgaan met de klapschaats, maakte als sprinter de overstap naar het marathonschaatsen.
Kwam terug en ging door met waar hij gebleven was, 4e worden, tot die 1.07,18.
Er kan daar echt niets tegen op.
Timmertje, Timmertje wat ga je doen? Ik hoor het Frank Snoeks nog zo zeggen.quote:Marianne Timmer haar eerste goud op de 1500m was ook geweldig, ik verwachte niets van haar en ineens verbeterde ze het wereldrecord van Niemann.
Niemann heeft nooit een WR op de 1500m gehad, dat was LeMay.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:38 schreef sportfreak het volgende:
Marianne Timmer haar eerste goud op de 1500m was ook geweldig, ik verwachte niets van haar en ineens verbeterde ze het wereldrecord van Niemann.
Nou ja, in haar race sneeuwde het en daarna ging 't minder hard sneeuwen. De baan waar zij op reed was ook verre van ideaal.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:38 schreef sportfreak het volgende:
Bij De Loor heb ik vandaag toch het gevoel dat ze wel heel erg geholpen is door de omstandigheden.
quote:Op maandag 7 maart 2005 14:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Overigens heb ik die 1000 en 1500m van Timmer toen gemist omdat ik op de fiets zat naar school..
Ja, alle 3 de Elfstedentochten die ik heb meegemaakt waren prachtige schaatsmomenten.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:46 schreef Juan Zueco het volgende:
Dat moet 21-02-1985 zijn.
De 11-stedentocht, 22 jaar na de verschrikking van '63.
Als oud-Dockummer de 20'ste reeds naar m'n geboortestad afgereist. Fantastische sfeer in de lokale cafeetjes. Een grote reunie. De dag zelf was ook 1 groot feest, spontaan en speciaal.
Niet het commerciele, bedronken zuipfestijn van 1986.
1985 was speciaal en ik was erbij.
J.
Ik vind die spruitjesneuker geen reet aan, ook niet toen-ie won.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:59 schreef tong80 het volgende:
Dat Hulebos in de sprint verloor tegen Angenent stemt me nog steeds vrolijk.
Die lul praatte in de media altijd normaal ABN, totdat ie merkte tijdens B&vD dat ze om z'n dialect moesten lachen. Ik haat hem ik mijd hem en minacht hem.
Hulde Angenent dat je die onsportieve gast die je met z'n arme van de zege wilde afhouden hebt verslagen.
Ik vond 1986 een ramp. Half Nederland parkeerde z'n auto in Friesland en besloot dronken te worden voordat er ook maar een schaatser voorbij kwam. Walgelijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, alle 3 de Elfstedentochten die ik heb meegemaakt waren prachtige schaatsmomenten.
(afgereisd, Juan)
Daar heb ik thuis voor de buis niks van meegekregen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:04 schreef Juan Zueco het volgende:
Ik vond 1986 een ramp. Half Nederland parkeerde z'n auto in Friesland en besloot dronken te worden voordat er ook maar een schaatser voorbij kwam. Walgelijk.
Blunder, hoor.quote:P.s. -t + d
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |