Reistijden en de baan is ook niet in een goede staat van onderhoud. Worden nog wel Kazachstaanse kampioenschappen gehouden. Voor de Russen is het ook geen must om naar toe te gaan, die hebben de indoorbaan in Moskou.quote:Op maandag 21 november 2005 21:24 schreef komrad het volgende:
waarom wordt er dan nooit geschaatst voor de WB of zo
zo'n momument moet toch gebruikt worden
Igor Z: legendarisch sprintkampioen inderdaad. Ben benieuwd hoe die klerenkast het er in de bochten van SLC van af had gebracht. Hoewel het hem in Thialf ook al lukte, toen hij ik meen 1:12,48 als WR reed.quote:Op maandag 21 november 2005 21:28 schreef komrad het volgende:
ik ben altijd een liefhebber van igorZhelezovski geweest
[afbeelding]
Daar evenaarde hij toch de 1.12.58 van Pegof? (was in een vorig topic tenminste langsgekomen).quote:Op maandag 21 november 2005 21:36 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Igor Z: legendarisch sprintkampioen inderdaad. Ben benieuwd hoe die klerenkast het er in de bochten van SLC van af had gebracht. Hoewel het hem in Thialf ook al lukte, toen hij ik meen 1:12,48 als WR reed.
Ik zit hélemaal in de 1.51 sinds gisteren.quote:Op maandag 21 november 2005 21:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
![]()
Arcee die cijfertjes fout heeft
Mijn wereldbeeld, wat doe je?![]()
Eigenlijk moet ik het expres zo laten staan![]()
Welkom.quote:Op maandag 21 november 2005 21:25 schreef Brahimov het volgende:
Hier kan ik tenminste mijn voorliefde voor schaatssport, lijstjes en statistieken kwijt! Aan de lunchtafel op het werk mag ik tussen november en maart al niet meer verschijnen...
1.12.58, evenaring van de tijd van Pavel Pegov.quote:Op maandag 21 november 2005 21:36 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Igor Z: legendarisch sprintkampioen inderdaad. Ben benieuwd hoe die klerenkast het er in de bochten van SLC van af had gebracht. Hoewel het hem in Thialf ook al lukte, toen hij ik meen 1:12,48 als WR reed.
Hoe hard zou 't gaan op een overdekte Medeo baan?quote:Op maandag 21 november 2005 21:22 schreef Ericr het volgende:
Medeo bestaat nog,er zijn zelfs plannen geweest om het te overkappen.
Mee eens! Daar is trouwens ook nog eens een heel matige TV-film over gemaakt, met een soort short-track baantje als Olympische 400m schaatsbaan. Erg klef ook. Komt af en toe nog wel eens langs op SBS6 of RTL5.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:20 schreef DrMarten het volgende:
Met kop en schouders de gouden 1000 meter van Dan Jansen, vooral de emotie op het podium bij de prijsuitreiking. Ook omdat echt de hele wereld hem die medaille gunde.
Godzijdank nooit gezien. Zal dat ook zo houden als ik dit van jullie hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:28 schreef tong80 het volgende:
Geweldige bio-Film over Dan Jansen.De wedstrijdbeelden gefilmd op een ijshockeybaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |