Ja, dat weet ik, maar thanks anywayquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar thanks anyway![]()
Nou, dan komen Flash en ik wel even op de kids passen hoor, kan jij een dagje 'Esther' zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:13 schreef es70 het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik hou van mijn kinderen, en ze staan bovenaan mijn prioriteitenlijstje...
maar soms heb ik echt even de balen ervan. Zou ik even geen 'mama' willen zijn, maar gewoon 'Esther'. (Maar dat is vooral als ik niet zo lekker in mijn vel zit....).
'T komt allemaal wel weer goed hoor, ik heb gewoon een rotweek gehad. Ik hoop dat ik maandag weer bij de kraakster terecht kan en dat ze weer even recht zet wat ze vorige week heeft verklootquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dan komen Flash en ik wel even op de kids passen hoor, kan jij een dagje 'Esther' zijn![]()
Dank je wel, da's liefquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie belt PHteV ff dat hij even tegen zijn vrouwtje aankruipt??
* Dr_Flash alvast doosje TLC doorschuift richting hoge noorden
Succes dan alvast bij de kraakwomanquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:16 schreef es70 het volgende:
[..]
'T komt allemaal wel weer goed hoor, ik heb gewoon een rotweek gehad. Ik hoop dat ik maandag weer bij de kraakster terecht kan en dat ze weer even recht zet wat ze vorige week heeft verkloot. Als dat weer gebeurd is knap ik vast weer snel op
.
Dank je, ze moet eerst maar tijd voor me hebben, en het dan ook nogeens beter doen dan afgelopen maandag (en ik weet zeker dat het pijn gaat doenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Succes dan alvast bij de kraakwoman![]()
En je kan altijd Flash en mij inschakelen natuurlijk, net als the Ghostbusters![]()
Es ik zou hun aanbod gewoon een keer aannemen! Ze hebben het al vaker aangeboden en volgens mij wordt dat dikke pret voor iedereenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Succes dan alvast bij de kraakwoman![]()
En je kan altijd Flash en mij inschakelen natuurlijk, net als the Ghostbusters![]()
Dan maakt ze maar tijd, en moet ze maar eens haar best doen voor haar centenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Dank je, ze moet eerst maar tijd voor me hebben, en het dan ook nogeens beter doen dan afgelopen maandag (en ik weet zeker dat het pijn gaat doen).
Weet je wat het is? Ik ben gewoon een suftrut die het het liefst zelf allemaal doet, desnoods kreupel... Ik kan het slecht uit handen geven (zelfs aan Patquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Es ik zou hun aanbod gewoon een keer aannemen! Ze hebben het al vaker aangeboden en volgens mij wordt dat dikke pret voor iedereen
Hey, ben nou toch kwistig aan 't strooien met dat spulquote:
Hoi Chamellquote:
Lekker hč? En het mooie is dat het nooit opraakt, en je er ook niet voor naar de supermarkt hoeftquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey, ben nou toch kwistig aan 't strooien met dat spul
Klopt Preciesquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi Chamell(heb ik uit je profiel, anders zwaai ik naar een naamloos iets)
En dat het minstens zo leuk is om te geven dan om te krijgenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Lekker hč? En het mooie is dat het nooit opraakt, en je er ook niet voor naar de supermarkt hoeft.
Snap ik wel hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Ik ben gewoon een suftrut die het het liefst zelf allemaal doet, desnoods kreupel... Ik kan het slecht uit handen geven (zelfs aan Pat). Wat niet wegneemt dat ik er zo af en toe ook eens lekker over kan mopperen
.
Nou, je mag hier natuurlijk wel even mopperen hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Ik ben gewoon een suftrut die het het liefst zelf allemaal doet, desnoods kreupel... Ik kan het slecht uit handen geven (zelfs aan Pat). Wat niet wegneemt dat ik er zo af en toe ook eens lekker over kan mopperen
.
Nou, ik denk niet, dat het aan jou ligt hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Gatver wat is ongepaneerde varkensschnitzel toch ontzettend smerigHoeveel zout of peper je er ook tegenaan gooit....
![]()
Gepaneerd is het wel lekkerDat is toch raar?
Zou het aan mij liggen?
ja het ligt aan jou , waarom had je hem van te voren dan niet gepaneerdquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Gatver wat is ongepaneerde varkensschnitzel toch ontzettend smerigHoeveel zout of peper je er ook tegenaan gooit....
![]()
Zou het aan mij liggen?
De slagerij gebruikt gekruid paneermeel, dat maakt veel verschil...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Zou het aan mij liggen?
Dat vind ik dus écht niet eetbaarquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ah gelukkig maarMaar goed, nu ga ik dus nog steeds dood van de honger
Ff broodje Unox maken maar weer
geen ei en paneermeel in huisquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:38 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ja het ligt aan jou , waarom had je hem van te voren dan niet gepaneerd
Nee NEE NEE!! Doe het niet!! WEGwezen met je witte bonenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik dus écht niet eetbaar![]()
Maar goed, ik zal wel niet Hollands genoeg zijn![]()
Ik ben een beetje aan het doemdenken nu... Het ging de laatste tijd heel erg goed met me, daar ben ik mee verwend. Die stap achteruit maakt me doodsbenauwd en is een klap in mijn gezichtquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Snap ik wel hoorEn mopperen mag. Dat lucht lekker een beetje op
Unox vind ik eigenlijk ook niet zo lekker... Geef mij maar een Hema-worst of eentje van Deenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik dus écht niet eetbaar![]()
Maar goed, ik zal wel niet Hollands genoeg zijn![]()
Thank God, het ligt dus niet aan mijquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Unox vind ik eigenlijk ook niet zo lekker... Geef mij maar een Hema-worst of eentje van Deen.
Toch is ook dat wel lekker te maken hoor... Geruld gehakt, veel verse groente roerbakken, dan is het nog best weg te krijgenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee NEE NEE!! Doe het niet!! WEGwezen met je witte bonen![]()
Hema worsten zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Unox vind ik eigenlijk ook niet zo lekker... Geef mij maar een Hema-worst of eentje van Deen.
Witte bonen zijn extreem lekkerquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Toch is ook dat wel lekker te maken hoor... Geruld gehakt, veel verse groente roerbakken, dan is het nog best weg te krijgen.
Nee niet bij de pakken neerzitten. Dat helpt in elk geval niet. En als het een tijd zo goed gaat is een kleine terugval al snel een grote domper. Maar juist als het zo goed ging, kan je lichaam zich misschien best goed herstellen. Het is er sterk genoeg voor. Je krabbelt vast wel weer op. Maandag even "lekker" kraken en dan zie je wel weer verder toch? Doemdenken kost, net als rukken, heel veel energie en die kan je lijf nu beter elders gebruiken lijkt me!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het doemdenken nu... Het ging de laatste tijd heel erg goed met me, daar ben ik mee verwend. Die stap achteruit maakt me doodsbenauwd en is een klap in mijn gezicht.
Ik moet mezelf gewoon even een schop onder m'n hol geven, dat het nu even minder gaat wil natuurlijk niet zeggen dat dit het begin is van een nieuwe periode van lichamelijk verval...
Laat die witte bonen maar zitten, ik heb ineens ontzettend zin in maiskolvenquote:
Speciaal voor jou !quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Laat die witte bonen maar zitten, ik heb ineens ontzettend zin in maiskolven.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee niet bij de pakken neerzitten. Dat helpt in elk geval niet. En als het een tijd zo goed gaat is een kleine terugval al snel een grote domper. Maar juist als het zo goed ging, kan je lichaam zich misschien best goed herstellen. Het is er sterk genoeg voor. Je krabbelt vast wel weer op. Maandag even "lekker" kraken en dan zie je wel weer verder toch? Doemdenken kost, net als rukken, heel veel energie en die kan je lijf nu beter elders gebruiken lijkt me!
Die is van plasticquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:55 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Speciaal voor jou !
[afbeelding]
Ja maar , ze verkopen daar wel mais dingenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Die is van plastic. Maar evengoed bedankt
.
Ik moet ook een kwartier fietsen voor een Hema (quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb geen hema in de buurt
Bezorgen die ook?![]()
That's the spirit! En als ze te weinig tijd heeft, moet ze gewoon een nieuwe afspraak maken op een andere dag! Half werk of haast lijkt me bij dat kraken nou niet echt goed!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Ik probeer me ook wel te verzetten tegen het doemdenken hoor, maar sommige momenten gaat dat beter dan op andere momenten. En ik ga gewoon eisen dat ze maandag tijd voor me maakt
.
Hema ligt hier om de hoekquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik moet ook een kwartier fietsen voor een Hema (die hebben wij
), daarom neem ik genoegen met die van Deen, die zijn ook erg lekker....
Ze werkt alleen op maandag en donderdag (en afgelopen donderdag was ze ziekquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
That's the spirit! En als ze te weinig tijd heeft, moet ze gewoon een nieuwe afspraak maken op een andere dag! Half werk of haast lijkt me bij dat kraken nou niet echt goed!
Ik wel, ik heb een superfietsquote:
quote:
Valt best mee toch?quote:
Mja ik heb er geen last van hoorquote:
Das waarquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja ik heb er geen last van hoor
Misschien niet ultra-supersnel, maar alleszins acceptabelAl gaat er met dat redirectscriptje na Invoeren nog steeds af en toe wat mis
De bel niet gehoord?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:19 schreef hallo_mensen het volgende:
Kut TPG, kijk net in de brievenbus ligt er een briefje dat ik mijn pakketje kan afhalen op het postkantoor
.
?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:22 schreef AMD64 het volgende:
Het geluid is MASTERLIJK sinds vandaag!
Kutklantenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:19 schreef hallo_mensen het volgende:
Kut TPG, kijk net in de brievenbus ligt er een briefje dat ik mijn pakketje kan afhalen op het postkantoor
.
Waarom pas sinds vandaagquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:22 schreef AMD64 het volgende:
Het geluid is MASTERLIJK sinds vandaag!
quote:
Mijn broertjes hebben de hele morgen op de bank gelegen en hebben niets gehoord , dan is hij ook niet gegaan .quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Kutklanten. Klote bellen die ze niet horen of kleine tyfushondjes.... Lollige opmerkingen de hele dag (die blauwe en de rekeningen mag je houden hoor
). 'T is werkelijk om je te bescheuren
.
Auwquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:23 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
nu moet ik tot maandag wachten
Neem je trouwens wel altijd zo`n pakje mee ?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:26 schreef es70 het volgende:
[..]Loop een dagje mee met zo'n kut tpg-er, zullen we eens zien wie er lui is. Denk je dat wij er op kicken om dat klotepakje weer mee terug te moeten nemen ?
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Arty is er en hij is telkens weer een lekkerder ding dan ik al dacht![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:26 schreef es70 het volgende:
[..]Loop een dagje mee met zo'n kut tpg-er, zullen we eens zien wie er lui is. Denk je dat wij er op kicken om dat klotepakje weer mee terug te moeten nemen ?
Dat was mijn idee dus ookquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:28 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Neem je trouwens wel altijd zo`n pakje mee ?
K dacht dat je paar dagen terug al een nieuwe geluidsset hadquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:26 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nieuw setje gekocht van 700WATT RMS!![]()
Klop dan gewoon aan de deur als de bel niet over gaatquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:26 schreef es70 het volgende:
Vandaag pas binnengekomen!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:29 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
K dacht dat je paar dagen terug al een nieuwe geluidsset had
Mij lijkt het dus veel handiger om gelijk zo een pakketje naar het Postkantoor te sturen en dan zo`n briefje in de bus doen .quote:
Ik krijg de post en de pakjes thuis aangeleverd en ik neem ze altijd mee. Ik bel 2 keer aan, en als ik zelf de bel niet hoor overgaan klop ik in het ruit. Ik wil dat klotepakje net zo graag kwijt als jij het wilt hebben... Als er dan nog steeds niet gereageerd is probeer ik nog even of ik een van de buren zo gek kan krijgen om het aan te pakken (wat dus eigenlijk niet mag, en bij sommige pakjes zelfs verboden is). Raak ik het pakje niet kwijt of zit er een sticker 'alleen huisadres' (=sexartikelenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:28 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Neem je trouwens wel altijd zo`n pakje mee ?
Nou ja, dat doe ik dus niet...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
sorry
![]()
Maar sommigen zijn echt miereneukers en doen standaard ff een briefje in de bus, gelukkig is onze buurman postbode bij ons![]()
Ik zie een verbandquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik krijg de post en de pakjes thuis aangeleverd en ik neem ze altijd mee. Ik bel 2 keer aan, en als ik zelf de bel niet hoor overgaan klop ik in het ruit. Ik wil dat klotepakje net zo graag kwijt als jij het wilt hebben... Als er dan nog steeds niet gereageerd is probeer ik nog even of ik een van de buren zo gek kan krijgen om het aan te pakken (wat dus eigenlijk niet mag, en bij sommige pakjes zelfs verboden is). Raak ik het pakje niet kwijt of zit er een sticker 'alleen huisadres' (= sexartikelen) op, dan neem ik het weer mee en probeer het de volgende dag opnieuw. Als je er dan nog niet bent mag je lekker naar het postkantoor
.
Da's wel een kolere-eind fietsenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:36 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Dan mag jij de volgende keer een pakketje hier komen afleveren![]()
Er zijn altijd weer uitzonderingen natuurlijk...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik krijg de post en de pakjes thuis aangeleverd en ik neem ze altijd mee. Ik bel 2 keer aan, en als ik zelf de bel niet hoor overgaan klop ik in het ruit. Ik wil dat klotepakje net zo graag kwijt als jij het wilt hebben... Als er dan nog steeds niet gereageerd is probeer ik nog even of ik een van de buren zo gek kan krijgen om het aan te pakken (wat dus eigenlijk niet mag, en bij sommige pakjes zelfs verboden is). Raak ik het pakje niet kwijt of zit er een sticker 'alleen huisadres' (=sexartikelen) op, dan neem ik het weer mee en probeer het de volgende dag opnieuw. Als je er dan nog niet bent mag je lekker naar het postkantoor
.
zoals?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:38 schreef AMD64 het volgende:
Ik ga ervandoor. Nog belangrijke dingen te doen
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Er zijn altijd weer uitzonderingen natuurlijk...
maargoed, jij probeert dus die sexartikel zelf ff een dagje uit?
De een gaat en een ander komt terugquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:38 schreef AMD64 het volgende:
Ik ga ervandoor. Nog belangrijke dingen te doen
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's wel een kolere-eind fietsen. Zoveel hart heb ik nou ook weer niet voor de zaak
.
Je moet ook niet zeggen: Jongens ik ga naar huis en uhhh.... dit pakketje neem ik wel even mee, want daar kom ik toch langs zo..quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:40 schreef es70 het volgende:
[..]Als ik wat wil hebben ga ik wel naar een sexshop. Je denkt toch niet dat ik een van mijn collega's de lol gun om 'Veel plezier ermee hč
' te zeggen.... Echt niet
.
Ik kan wel een paar dingen verzinnenquote:
Mwah, tussen het Fuck!ken door dient er wel geFok!t te worden natuurlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:28 schreef es70 het volgende:
[..]Dus jou zien we voorlopig niet terug
.
jammer.... misschien konden anderen er ook nog inspiratie uit halen. goeie ideeën zijn altijd welkom dacht ik zo.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar dingen verzinnen. Maar ik ga me maar eens inhouden vandaag
.
Goh, je was een tijd stilletjesquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mwah, tussen het Fuck!ken door dient er wel geFok!t te worden natuurlijk
Helaas voor jou is mijn slechte bui weer een beetje voorbij, zelfbeheersing is dan een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
jammer.... misschien konden anderen er ook nog inspiratie uit halen. goeie ideeën zijn altijd welkom dacht ik zo.
Broodje Schnitzel ook?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:49 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Dat kan tussen het Fok!ken door hoor
En nu?quote:
Da's mij vandaag nog maar 3 keer gebeurdquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:52 schreef Stuart het volgende:
En ik erger me stelselmatig aan het feit dat ik regelmatig te zien krijg dat de pagina niet kan worden weergegeven![]()
Nobody minds. Nobody cares. Pathetic, that's what it isquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:53 schreef es70 het volgende:
[..]
En nu?
Ik weet wel dingen, maar:
1. Je bent Sandertje niet![]()
2. Je bent AMD niet![]()
Dus.
Hier geen eenkeerquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's mij vandaag nog maar 3 keer gebeurd. Ik ben snel tevreden
.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
EEJ!!!....... je zou weg zijn .... liegebeest!![]()
Ik betwijfel of je mijn ideetjes leuk zou vinden hoor (behalve misschien het idee voor Sander, hoewel die de tip weer niet nodig heeftquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nobody minds. Nobody cares. Pathetic, that's what it is![]()
Ik had mijn handen vol en met volle mond praten mag ook al nietquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Goh, je was een tijd stilletjes. Multitasken lukt nog niet zo heel erg goed hč
.
Ik stel voor dat we ons gaan voorbereiden voor een zeskampquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je mijn ideetjes leuk zou vinden hoor (behalve misschien het idee voor Sander, hoewel die de tip weer niet nodig heeft).
I do care. Maar wat kan ik veranderen aan het feit dat jij je verveelt?
Dat is nie leuk hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:59 schreef koffiekoekje het volgende:
of je bouwt een totempaal van smillies
Zes disciplines? Ach, ik wil het niet eens weten eigenlijk... Alles wat maar een beetje lijkt op sport vind ik een slecht ideequote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we ons gaan voorbereiden voor een zeskamp![]()
Sporten is coolquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Zes disciplines? Ach, ik wil het niet eens weten eigenlijk... Alles wat maar een beetje lijkt op sport vind ik een slecht idee.
Dat enthousiastme komt vanzelfquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Zes disciplines? Ach, ik wil het niet eens weten eigenlijk... Alles wat maar een beetje lijkt op sport vind ik een slecht idee.
Sporten coolquote:
Dan moet je wel heel erg je best doen hoor...quote:
Daar heb ik het volle vertrouwen inquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel erg je best doen hoor...![]()
Waarom vind je sporten niet leuk ?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Sporten cool. Ik ben een andere mening toegedaan...
ik verwacht dat ze slechte ervaringen met dammen heeftquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:07 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Waarom vind je sporten niet leuk ?
Omdat ik vroeger moest gymen voor mijn rug, en moeten haalt al een hoop lol weg.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:07 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Daar wordt ik zo moe vanquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:07 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ik sport misschien niet, maar ik beweeg meer dan voldoende hoor. En bang om moe te worden ben ik ook nietquote:
Jij mķet familie van mij zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat ik vroeger moest gymen voor mijn rug, en moeten haalt al een hoop lol weg.
Verder ben ik een kneus op sportief gebied (zo eentje die altijd als laatste gekozen wordt... 'Nou, dan nemen wij Esther wel in het team...' ). Zo'n typ waar ballen een feilloos gevoel voor hebben, het leven van een bal is niet compleet zonder een keer knoerthard tegen mij aangeknald te zijn
.
Ja, inderdaad, jeugdtrauma's. Tussen mij en sport is het nooit meer goed gekomen....
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij mķet familie van mij zijn
Bal sporten zijn niet coolquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat ik vroeger moest gymen voor mijn rug, en moeten haalt al een hoop lol weg.
Verder ben ik een kneus op sportief gebied (zo eentje die altijd als laatste gekozen wordt... 'Nou, dan nemen wij Esther wel in het team...' ). Zo'n typ waar ballen een feilloos gevoel voor hebben, het leven van een bal is niet compleet zonder een keer knoerthard tegen mij aangeknald te zijn
.
Ja, inderdaad, jeugdtrauma's. Tussen mij en sport is het nooit meer goed gekomen....
Je zit te poeren in mijn jeugdtrauma'squote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:16 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Bal sporten zijn niet cool, Dat heb ik ook trouwens als ik een bal krijg aangespeeld mis ik hem nog
![]()
Maar gym vind ik toch wel een leuk vak
Whehehe zo een leraar had ik vorig jaarquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Je zit te poeren in mijn jeugdtrauma's. Gym is niet leuk als je het van een ouwe, verzuurde, militaristische kloothommel krijgt...
Als 'ie nog niet dood is, en ik zou hem (als ik een rijbewijs had) voor mijn wielen krijgen, zou ik gas geven, zonder dollen. En ik ben behoorlijk vergevingsgezind normaliter, dus hij heeft het echt stevig verbruid.
Ik had vroeger ook zo'n gymleraar die van een of andere tuchtschool kwamquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Je zit te poeren in mijn jeugdtrauma's. Gym is niet leuk als je het van een ouwe, verzuurde, militaristische kloothommel krijgt...
Als 'ie nog niet dood is, en ik zou hem (als ik een rijbewijs had) voor mijn wielen krijgen, zou ik gas geven, zonder dollen. En ik ben behoorlijk vergevingsgezind normaliter, dus hij heeft het echt stevig verbruid.
Hey stuartquote:
Dan ben je lekker slim bezig vind ik danquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik maar f5 rammen op pagina 2zitten ze al op 4
En nu zeker ook nog de hele tijd op pagina vier op f5 rammen... huhuquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan ben je lekker slim bezig vind ik dan
Bijdehand snotjochquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan ben je lekker slim bezig vind ik dan
Ik ookquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En nu zeker ook nog de hele tijd op pagina vier op f5 rammen... huhu![]()
Dank Uquote:
Wanneer mag je weer terug naar onzin ?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:31 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik verhoog mezelf maar eens tot GCSC
Onbekend, zal nog wel paar maandjes durenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:33 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Wanneer mag je weer terug naar onzin ?
Nee dat nietquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:34 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Onbekend, zal nog wel paar maandjes duren
Word ik zo gemist?![]()
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:36 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
En knowall is op het hele forum geband ?
EN dit is niet op een of andere manier strijdig met elkaar of zo?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:37 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik bagger alleen in ONZ (daar is het ook voor bedoeld) dus ik word alleen daar geband,
Hier hoef ik niets aan toe te voegenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dit is niet op een of andere manier strijdig met elkaar of zo?![]()
Eet smakelijk alvast Esquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:46 schreef es70 het volgende:
Ik ga ook maar eens voorbereidingen treffen voor het avondeten.
Tot later.
Doeiquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:46 schreef es70 het volgende:
Ik ga ook maar eens voorbereidingen treffen voor het avondeten.
Tot later.
Eet smakelijk Flashquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt echt tijd om te gaan eten nou![]()
Ik kan geen eten meer zienquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:59 schreef Stuart het volgende:
Eigenlijk begin ik ook best honger te krijgen![]()
Ik denk dat ik soep met warm stokbrood ga etenquote:
Wat voor soepquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik soep met warm stokbrood ga eten![]()
Ja, je doet in ieder geval je bestquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:15 schreef leonieke het volgende:
Ondertussen al 7 lessen voorbereid![]()
Het schiet eigenlijk voor geen meter op, maar toch al trots dat ik iets van werk verricht heb![]()
Hallo trouwens![]()
Leoniekequote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:15 schreef leonieke het volgende:
Ondertussen al 7 lessen voorbereid![]()
Het schiet eigenlijk voor geen meter op, maar toch al trots dat ik iets van werk verricht heb![]()
Hallo trouwens![]()
LOL daar dacht ik later ook ineens aan jaquote:
Dat vind ik ook...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, je doet in ieder geval je best
Hoi Leonieke![]()
Eet u smakelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:17 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook maar eten![]()
Tot vanavond![]()
Of hij heeft er eenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LOL daar dacht ik later ook ineens aan ja
Dadaaagquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:17 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook maar eten![]()
Tot vanavond![]()
Ik zal er ook 1 (of 2) op hem drinken dan.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn stiefschoonvader of zoiets is jarig vandaag
reden voor een biertje!![]()
Ben je nu een vent of niet?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:22 schreef Renesite het volgende:
Ik drink een cola, geen drank met een brak hoofd
Ik heb hooooofdpijn, ik ben lam, ik heb het koud..quote:
Ik heb zoiets gelezen jaquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:22 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja hoor
Goed setje speakers bezit ik nu !
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb zoiets gelezen ja
* leonieke nog even een toets maken
Kwestie dat ik mijn leerlingen weer een uur kan bezighouden deze week![]()
Ach wat attent van je!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:21 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik zal er ook 1 (of 2) op hem drinken dan.
KATERquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb hooooofdpijn, ik ben lam, ik heb het koud..
Denk dat ik ziek ben![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk dat je lerares bedoelt ?![]()
meesteres klinkt zo dominant
quote:
Ja goed hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:33 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ja lekker, ben alleen best ziekmet jou?
Wat een vage gedachten gang heb jequote:
Met mij is alles goedquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:26 schreef AMD64 het volgende:
[..]
No problem
Alles goed met je verder?
PTA'squote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat een vage gedachten gang heb je
Het is gewoon iemand die mensen zoals ons iets bij schijnen te brengen op rare methodes en veelveelveel lees PTA's in het laatste jaar
Op zondagquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:35 schreef RealKnuckles het volgende:
Morgen werken, als ik me niet ziek meld
Zie posts boven jequote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Met mij is alles goed
En met jou dan?
PTA, programma toetsing en Afsluiting, PTA toetsen noemen we het, leesvaardigheidquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
PTA's![]()
Maar ik geef idd les. Mijn vriend zou het hier niet graag lezen als ik mezelf meesteres over 142 mensen noem vermoed ik
En ze gaan helemaal nergens overquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
PTA, programma toetsing en Afsluiting, PTA toetsen noemen we het, leesvaardigheid![]()
Hmz ik geef in elk jaar toetsen en examens hoor.. Beperk me daar niet voor tot het laatste jaarquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:41 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Programma Toetsing Afsluiting
Dat is de wereldquote:
Maar ze tellen wel meervoudig meequote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:44 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
En ze gaan helemaal nergens over
Ziek melden is een goed idee jaquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is de wereld![]()
Ziek melden
Maar dan met je je wel dde hele dag vervelen, onzin kan niet tot 2008 (ik lees zo af en toe wat mededelingen)![]()
Bij ons heb je in ieder geval 6 PTA periodes ( dus elk vak geeft dan een toets )quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hmz ik geef in elk jaar toetsen en examens hoor.. Beperk me daar niet voor tot het laatste jaar
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:47 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Bij ons heb je in ieder geval 6 PTA periodes ( dus elk vak geeft dan een toets )
die zijn verdeeld over de 3e en 4e klas en daar word op het einde van het 4e jaar een gemiddelde van uit gerekend en dat is dan je cijfer wat je op het diploma komt te staan
En dan dat eeuwige gezeur van die leraren ’’Het is goed voor je als je in de 3e je PTA`s goed maakt hoef je in de 4e vrijwel niets te doen’’quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar ze tellen wel meervoudig mee![]()
Duits: Ik heb jammer genoeg geen duitsquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Duits: OEFEN PTAA!!!
Engels: OEFEN PTAA!!!
Nederlands: PTA SCHRIJFEN! LEZEN!
Duits: PTA LEZEN! jullie konden het weten!
Engels: LUISTER PTAA!!!!
Maar vooral het OEFENEN!![]()
"René"quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:49 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
En dan dat eeuwige gezeur van die leraren ’’Het is goed voor je als je in de 3e je PTA`s goed maakt hoef je in de 4e vrijwel niets te doen’’
Ja en als ik ze nou niet goed maak , heb ik me schoolperiode dus verkloot
Ziekelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
"René"
"Lauwrens (mijn mentor)"
"Je kan beter een 8 staan dan zessen, op die manier hoef je haast niets te doen voor je examens"
Ja, *sjonge jonge jonge jonge* ik ben niet zo gaar dat ik er niets voor ga doehoen!
Tentamens die in het programma staan is het eigenlijk, dubbeltellende toetsen, zware toetsenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:02 schreef leonieke het volgende:
Hmz PTA gedoe bestaat dus niet bij ons.
Hier moet je voor elk jaar slagen vooraleer je naar een volgend jaar mag gaan. Dus wie niet slaagt in het eerste jaar doet dat opnieuw, wie wel slaagt, gaat naar het tweede jaar.
In het zesde moet je gewoon ook slagen en gaat het om de leerstof van het zesde middelbaar. Gewoon elk jaar examens die even zwaar doorwegen.
Onze eindpunten in het zesde jaar? De punten van alleen dat schooljaar.
HadieSander! Ga je vanavond weer aan de rol?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:03 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Het zou pas vreemd zijn als het niet goed was.
Precies nu ook het gevalquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:06 schreef Renesite het volgende:
Wat ik haat aan MSN:
Mensen die hele ruzies zo goed als helemaal via popupjes uitvechten..
Raaaah![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:09 schreef AMD64 het volgende:
Mijn ramen trillen gewoon van de 210watt woofer
In mijn tijd schreven we schrijven anders, is dit de nieuwe spelling?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nederlands: PTA SCHRIJFEN! LEZEN!
Maar vooral het OEFENEN!![]()
Zo ben ik dan weer nietquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kga maar gezellig met haar praten
Ik wil een nadruk leggen op schrijvenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:11 schreef es70 het volgende:
[..]
In mijn tijd schreven we schrijven anders, is dit de nieuwe spelling?![]()
Ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
HadieSander! Ga je vanavond weer aan de rol?
Dude! Televisietip voor vanavond: 20.00 ned. 3, Harrie Jekkers en 'Het gelijk van de koffietent', als het een beetje lijkt op 'Met een goudvis naar zee' of 'De lachende Piccolo' is het de moeite waardquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
HadieSander! Ga je vanavond weer aan de rol?
Och, ze begon te vragen als ik jarig was, ik zei, nee, en begon er meteen overquote:
Ah, da's een briljant plan dat dus ook nog werktquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil een nadruk leggen op schrijven![]()
quote:
Kom even langsquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:17 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Dat zou dus betekenen dat als je hem hard zet ik ook mee kan luisteren
zet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |