Ik moet ook een kwartier fietsen voor een Hema (quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb geen hema in de buurt
Bezorgen die ook?![]()
That's the spirit! En als ze te weinig tijd heeft, moet ze gewoon een nieuwe afspraak maken op een andere dag! Half werk of haast lijkt me bij dat kraken nou niet echt goed!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Ik probeer me ook wel te verzetten tegen het doemdenken hoor, maar sommige momenten gaat dat beter dan op andere momenten. En ik ga gewoon eisen dat ze maandag tijd voor me maakt
.
Hema ligt hier om de hoekquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik moet ook een kwartier fietsen voor een Hema (die hebben wij
), daarom neem ik genoegen met die van Deen, die zijn ook erg lekker....
Ze werkt alleen op maandag en donderdag (en afgelopen donderdag was ze ziekquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
That's the spirit! En als ze te weinig tijd heeft, moet ze gewoon een nieuwe afspraak maken op een andere dag! Half werk of haast lijkt me bij dat kraken nou niet echt goed!
Ik wel, ik heb een superfietsquote:
quote:
Valt best mee toch?quote:
Mja ik heb er geen last van hoorquote:
Das waarquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja ik heb er geen last van hoor
Misschien niet ultra-supersnel, maar alleszins acceptabelAl gaat er met dat redirectscriptje na Invoeren nog steeds af en toe wat mis
De bel niet gehoord?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:19 schreef hallo_mensen het volgende:
Kut TPG, kijk net in de brievenbus ligt er een briefje dat ik mijn pakketje kan afhalen op het postkantoor
.
?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:22 schreef AMD64 het volgende:
Het geluid is MASTERLIJK sinds vandaag!
Kutklantenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:19 schreef hallo_mensen het volgende:
Kut TPG, kijk net in de brievenbus ligt er een briefje dat ik mijn pakketje kan afhalen op het postkantoor
.
Waarom pas sinds vandaagquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:22 schreef AMD64 het volgende:
Het geluid is MASTERLIJK sinds vandaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |